abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79249557
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit snappen alleen mensen uit de streek
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:26:08 #152
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_79249562
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

FOK! is geen haar beter.
Iets beter. Hier geen foto's en linkjes naar profielen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:26:08 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79249563
En GeenStijl had wat langer na moeten denken eer ze zo lekker sensatiebelust allerlei niet ter zaken doende persoonlijke info op het net smijten.
Maar ja, GeenStijl en wat langer nadenken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79249569
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maar die agenten hadden op basis van het verhoor al met hem gesproken.... als dat bij hem thuis is geweest let je neem ik aan wel op aanwijzingen die kunnen duiden op meer...
Dat zal ook vast wel gebeurd zijn.
Maar ik denk niet dat het verhoor van die man in de tuin heeft plaatsgevonden.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:26:31 #155
83951 rashudo
project 2501
pi_79249573
Wat ik erg storend vond tijdens de persconferentie waren de vragen van een bepaalde journaliste, die haar verontwaardigde woede op de politie maar nauwelijks in bedwang kon houden.

Ze stelden continu vragen als "waarom duurt het uren voordat jullie een lijk in de tuin konden vinden" waar de HOVJ dan geduldig op antwoordde dat sporenonderzoek nu eenmaal volgens een bepaald proces moet verlopen.

Alsof agent henk met z'n schep de tuin in walst om het lijk eventjes op te graven.
Their eyes opaque.
pi_79249598
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef rashudo het volgende:
Alsof agent henk met z'n schep de tuin in walst om het lijk eventjes op te graven.
I had a signature once. It was awful.
pi_79249606
quote:
Wat ik erg storend vond tijdens de persconferentie waren de vragen van een bepaalde journaliste, die haar verontwaardigde woede op de politie maar nauwelijks in bedwang kon houden.

Ze stelden continu vragen als "waarom duurt het uren voordat jullie een lijk in de tuin konden vinden" waar de HOVJ dan geduldig op antwoordde dat sporenonderzoek nu eenmaal volgens een bepaald proces moet verlopen.

Onderbuikgevoelens scoren
pi_79249610
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Beste user

Het is ondoenlijk om 10-topics door te spitten als je net binnen komt vallen om te voorkomen dat je een dubbele vraag stelt.

Maak je niet zo druk?
Beste beschermengel van je collega,

Dat weet ik, maar waarom janken "jullie admins" er dan altijd over?
pi_79249630
quote:

Die man maakte op mij wel een capabele indruk!

Inderdaad die kritiek netjes pareren, dat er zoveel vermissingen per dag zijn en dat ze meteen van het ergste uitgaan. Ook niet emotieloos. Denk dat het onderzoek wel in goede handen is.
Leaf
pi_79249635
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Inderdaad, terwijl ze juist heeft gehandeld door hem met zachte hand naar het politiebureau te dirigeren!
Ze heeft hem daarbij toch nog wel inbescherming genomen door hem zelf te laten bekennen (strafvermindering?) in plaats van zelf de politie in te schakelen.

Lijkt me (over schakelen gesproken) ook wel heel bizar dat iemand van wie je houdt zoiets vreselijks blijkt te hebben gedaan.
Wat doet dat met je gevoelens voor hem?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:28:28 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249637
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef lighted het volgende:

[..]

Beste admin,

Lees het topic eens door voordat je met dubbel vragen komt.

Thanks.
Zeik niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79249642
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

belang van het onderzoek zou ondergeschikt moeten zijn aan het levend vinden van het meisje. Daar zou het in elk geval de eerste 72 uur om moeten draaien.

En als het meisje dan niet levend wordt gevonden heb je onrechtmatig verkregen bewijs en kan de verdachte lekker achterover leunen, aangezien het OM er niks mee kan. Dan heb je en een dood meisje en een hoogstwaarschijnlijke dader die vrijuit gaat

Bedankt, ja dit kon ik niet weten.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:28:53 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79249653
zouden ze het misschien bewust uit de media gehouden hebben dat het om een buurman ging zodat ze ongestoord de buurmannen konden ondervragen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79249655
quote:

gisteren was er toch ook al een gigantisch domme vraag van een journalist....
zetten ze tegenwoordig telegraaf lezers in voor de interviews?
pi_79249670
Ik las op GS ook dat zijn exvriendin ook werkzaam is bij de politie
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:30 #166
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79249673
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Re het volgende:
zouden ze het misschien bewust uit de media gehouden hebben dat het om een buurman ging zodat ze ongestoord de buurmannen konden ondervragen?
Zou goed kunnen
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:37 #167
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79249676
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeik niet.
Ik vraag het nog eventjes, wat is drechtwerk?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79249682
Zou er sprake geweest kunnen zijn van een relatie tussen Milly en haar buurman, vraag ik me af.
I´m back.
pi_79249685
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef lighted het volgende:

[..]

Beste beschermengel van je collega,

Dat weet ik, maar waarom janken "jullie admins" er dan altijd over?
In dit soort snellopende topics wordt daar zelden over 'gejankt'.
Kun je nu weer ontopic?
Heb dank.
pi_79249694
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef shmoopy het volgende:

Daar is vast weleens onderzoek naar gedaan. Er zijn meedere moordenaars met een partner. Was het niet de vrouw van Ferdi E. die verklaarde gewoon bij hem te blijven, ondanks alles wat er gebeurd was ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:30:16 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249701
quote:

[..]

Ze heeft hem daarbij toch nog wel inbescherming genomen door hem zelf te laten bekennen (strafvermindering?) in plaats van zelf de politie in te schakelen.
Zou je dat echt bewust doen?
Ik denk dat ik hem ook naar het politiebureau zou sturen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_79249715
quote:

Lijkt me (over schakelen gesproken) ook wel heel bizar dat iemand van wie je houdt zoiets vreselijks blijkt te hebben gedaan.
Nou dan houdt het iig niet per definitie op, mensen gaan toch rustig jaren hun geliefde opzoeken in de gevangenis?
pi_79249723
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Die man maakte op mij wel een capabele indruk!

Inderdaad die kritiek netjes pareren, dat er zoveel vermissingen per dag zijn en dat ze meteen van het ergste uitgaan. Ook niet emotieloos. Denk dat het onderzoek wel in goede handen is.
Vond het inderdaad een prima persconferentie in dat opzicht. Die man gaf echt antwoord op vragen als hij dat kon in verband met het onderzoek en had niet op iedere vraag standaard het 'daar kan ik verder geen uitspraken over doen'-antwoord klaar.
I had a signature once. It was awful.
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:30:58 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249728
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:29 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ik vraag het nog eventjes, wat is drechtwerk?
Soort werkverschaffing, doen goed werk voor de minderbedeelden/begaafden onder ons

pi_79249740
Ik zie net dat op GS er gewoon foto's staan van de dader zonder balkje???????
pi_79249742
quote:
Ja zeiden ze ook tijdens persco. Het is om 'strategische redenen' op 'een man' ipv 'de buurman' gehouden
pi_79249743
quote:
Ja.

Als ze tijden het onderzoek nog leefde en de buurmannen voelden de druk op hun, dan zouden ze haar misschien alsnog hebben vermoord.
Leaf
pi_79249761
quote:

[..]

ik zou m ook sturen en anders zef gaan, en strafvermindering omdat er bekend wordt kennen ze in Nl niet afaik
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:31:47 #179
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_79249762
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef lighted het volgende:
Ja duhhhh.. zoiets mag al weer eeuwen hoor.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_79249770
quote:

[..]

Ze schijnt zelf dus ook agente te zijn. Dan gaat dat zo denk ik
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:32:24 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249782
quote:
Goed kans op, moet er alleen even niet aan denken dat het meisje misschien nog leefde..

pi_79249790
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ja.

Als ze tijden het onderzoek nog leefde en de buurmannen voelden de druk op hun, dan zouden ze haar misschien alsnog hebben vermoord.
Heel l,ogische verklaring idd.
pi_79249800
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Soort werkverschaffing, doen goed werk voor de minderbedeelden/begaafden onder ons
Wat in de rest van Nederland gewoon de Sociale Werkplaats heet dus?
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:33:38 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249820
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:29 schreef Adolecens het volgende:
Op de persconferentie net was het gewoon z'n vriendin toch, niks ex.

pi_79249825
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Qwea het volgende:
Die vriendin/ex whatever heeft dr hyves geblokkeerd en pics verwijderd
Jij bent wel de hele tijd irritant bezig hier. Geniet je ervan?
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:33:56 #186
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79249829
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Goed kans op, moet er alleen even niet aan denken dat het meisje misschien nog leefde..
Ze zeggen dat ze woensdag toch al vermoord was?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79249869
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Klopt. Zelfde avond.
pi_79249891
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarmee hij samenwoonde ook.
pi_79249894
Achteraf is het altijd makkelijk praten natuurlijk, maar toch snap ik niet waarom ze ervoor hebben gekozen geen hond in te zetten diezelfde avond nog. Meisje was pas verdwenen, haar jas (die ze waarsch kort daarvoor aanhad toen ze thuis kwam) hangt er nog. Laatste wat je weet is dat er een buurman voor de deur stond met wie ze op zijn minst gesproken heeft. Stuur dan een agent met een hond, laat de hond aan de jas ruiken en het spoor volgen. Dan hoef je niet onnodig 50 huizen te doorzoeken, om erachter te komen welke richting ze uitgegaan is.

Of denk ik nou te simpel...
pi_79249895
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jij bent wel de hele tijd irritant bezig hier. Geniet je ervan?
is er geen gratis AH schooieractie waar we haar op kunnen attenderen, dan kan ze weer gaan parasiteren
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:36:10 #191
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79249898
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Klopt helemaal, en terecht natuurlijk. Maar binnen 12 uur hadden die buren ondervraagd moeten zijn naar mijn mening. Het is toch ongelooflijk dat een kind bijna een week in de tuin van de overburen kan liggen en de politie niet eens in de buurt was bij de opsporing van het lijk (die indruk geven ze althans)? Dan klopt er toch iets niet aan de onderzoeksmethode.
dat dus.

Heb het door werk niet helemaal kunnen volgen maar heb het idee dat het een een tweeslachtig plan is. Enerzijds goed doordacht en anderzijds vol met fouten.
pi_79249899
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja maar dat wist de politie toch nog niet.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:36:12 #193
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79249900
quote:

[..]

Ik denk dat deze man, gezien hetgeen we nu weten, waarschijnlijk wel TBS gaat krijgen. Dan gaat strafvermindering niet op want dan wordt er periodiek gekeken of hij weer in de maatschappij losgelaten kan worden.
We weten ook niet of het een ongeluk, een woedeuitbarsting of een geplande moord is, mijn onderbuikgevoel zegt ook opsluiten en de sleutel weggooien maar dat is natuurlijk niet relevant.

Idd, die vrouw is helemaal kapot en wordt nu via hyves e.d. nog verder de grond in getrapt, hopelijk krijgt ook zij hulp en wordt er goed in de gaten gehouden of er geen idioten zijn haar iets aan willen doen.
be nice or go away
pi_79249926
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef lighted het volgende:
De verdachte, niet de dader.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:37:06 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79249929
quote:
precies, als het wel bekend was geweest en ze leefde nog, wie weet wat er dan gebeurd was..

aan de andere kant, zie zoiets maar eens uit de media te houden!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79249943
quote:

[..]

Het lijkt mijn onmogelijk om na zoiets nog een relatie voort te zetten
Leaf
pi_79249964
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef Ciske- het volgende:
Achteraf is het altijd makkelijk praten natuurlijk, maar toch snap ik niet waarom ze ervoor hebben gekozen geen hond in te zetten diezelfde avond nog. Meisje was pas verdwenen, haar jas (die ze waarsch kort daarvoor aanhad toen ze thuis kwam) hangt er nog. Laatste wat je weet is dat er een buurman voor de deur stond met wie ze op zijn minst gesproken heeft. Stuur dan een agent met een hond, laat de hond aan de jas ruiken en het spoor volgen. Dan hoef je niet onnodig 50 huizen te doorzoeken, om erachter te komen welke richting ze uitgegaan is.

lijkt me dat die geur van milly wel door de hele buurt te vinden was en dus niet echt zou werken omdat dat beest alle kanten zou opvliegen.

lijkt me beter werken als een meisje op weg naar school van der fiets word gesleurd het bos in waar haar geur relatief weinig voorkomt
pi_79249973
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

precies, als het wel bekend was geweest en ze leefde nog, wie weet wat er dan gebeurd was..
Of de verdachte was op de vlucht geslagen omdat ze hem op de hielen zaten.
pi_79250006
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk dat deze man, gezien hetgeen we nu weten, waarschijnlijk wel TBS gaat krijgen. Dan gaat strafvermindering niet op want dan wordt er periodiek gekeken of hij weer in de maatschappij losgelaten kan worden.
We weten ook niet of het een ongeluk, een woedeuitbarsting of een geplande moord is, mijn onderbuikgevoel zegt ook opsluiten en de sleutel weggooien maar dat is natuurlijk niet relevant.

Idd, die vrouw is helemaal kapot en wordt nu via hyves e.d. nog verder de grond in getrapt, hopelijk krijgt ook zij hulp en wordt er goed in de gaten gehouden of er geen idioten zijn haar iets aan willen doen.
Strafvermindering voor haar, niet voor hem.

Met TBS ben je trouwens slechter af dan met gevangenisstraf, ze kunnen je zolang als ze willen vast laten houden als ze stellen dat je nog niet klaar bent voor de samenleving. Met gevangenisstraf gaat er tenminste nog standaard 1/3 van je straf wegens goed gedrag en weet je wanneer je vrij komt
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:39:20 #200
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79250016
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:29 schreef Adolecens het volgende:
huidige vriendin waarde Ado
pi_79250025
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Waarmee hij samenwoonde ook.

Ik vind dat toch wel zo vreselijk, blijkt die gast gewoon nog samen te wonen.

Is gewoon nog naast z'n vriendin gaan slapen na dit gedaan te hebben
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79250036
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef kahaarin het volgende:

[..]

ach dat type volk is te laf om zulke dreigingen in real life te zeggen.

vraag me wel af of een dergelijke vrouw gezien de omstandigheden een andere identiteit kan krijgen.

(btw, doet me een beetje denken aan dexter als die agente ook ontdekt dat haar lover de seriemoordenaar is)
pi_79250046
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef gameniet het volgende:

[..]

lijkt me dat die geur van milly wel door de hele buurt te vinden was en dus niet echt zou werken omdat dat beest alle kanten zou opvliegen.

lijkt me beter werken als een meisje op weg naar school van der fiets word gesleurd het bos in waar haar geur relatief weinig voorkomt
Een hond kan heel goed het meeste verse geurspoor volgen hoor.
pi_79250051
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

huidige vriendin waarde Ado
Nou ja, nu ineens weer wel zn vriendin, terwijl hij eerst nog op dat adres waar ze vermoord is was gaan wonen omdat zn relatie met die Linda uit was
pi_79250075
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Het lijkt mijn onmogelijk om na zoiets nog een relatie voort te zetten
ik denk dat er nu nog niet echt de tijd is geweest om de relatie officieelt e beeindigen, hij is vastgehouden, zij is ondervraagd, zij weet het ook nog geen 24uuren als ze meteen had geroepen het is uit, weet je ook niet waar hij toe in staat is geweest? misschien heeft ze m wel gemanipuleerd met: ga jezelf aangeven en ik beloof dat ik je niet verlaat om m zover te krijgen. wie weet? en wat maakt het verder uit ex of vriendin, zij heeft verder mer de daad nikste maken
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:40:45 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79250079
Maar ja, wij hebben makkelijk lullen, de woensdag dat ze verdween was het in eerste instantie een 12 jarige die weg was.
Weglopertje? Naar vriendje, geheim afspraakje, er gaat echt even wat tijd overheen voor men duidelijkheid heeft.

pi_79250080
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja echt bizar. En dan gewoon pas een week later het vertellen
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:40:49 #208
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79250082
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja, nu ineens weer wel zn vriendin, terwijl hij eerst nog op dat adres waar ze vermoord is was gaan wonen omdat zn relatie met die Linda uit was
tsja hoe je het draaien wil ze waren samen en woonde samen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:41:16 #209
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250093
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef Ciske- het volgende:

De OvJ gaf aan dat daar wel over gesproken was, maar er een bewuste keuze was gemaakt om geen honden in te zetten. Ik gok zomaar dat ze daar echt wel een goede reden voor hadden.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:41:24 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79250101
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat zij zich moet voelen?

pi_79250104
quote:

[..]

Misschien had ie een nieuwe vriendin?
pi_79250107
quote:

[..]

Wat wel vreemd is want op dat adres is niet onlangs iemand verhuisd.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79250109
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een hond kan heel goed het meeste verse geurspoor volgen hoor.
maar goed, het is niet raar dat het spoor ff naar de buurman gaat...
en dan nog, hoeveel kinderen lopen wel eens niet weg?
om elke keer direct een speurhond in te zetten.
pi_79250111
quote:

[..]

Klopt. Ik zat nog even in de gedachtegang van 2 uur terug, een inmiddels weggehaald Telegraaf bericht naar nu blijkt.
quote:
"Sander V. woonde nog maar net aan de Schuilenburg nummer 67. Hij was sinds kort verhuisd omdat zijn relatie met zijn vriendin Linda, met wie hij samenwoonde, kort daarvoor was beëindigd. "
http://www.telegraaf.nl/b(...)te___.html?cid=short
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:42:35 #215
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79250149
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
Maar ja, wij hebben makkelijk lullen, de woensdag dat ze verdween was het in eerste instantie een 12 jarige die weg was.
Weglopertje? Naar vriendje, geheim afspraakje, er gaat echt even wat tijd overheen voor men duidelijkheid heeft.
Precies . En als die korpschef alles vantevoren wist dan was ie geen korpschef maar verdiende ie z'n geld met de lotto .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:42:38 #216
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250152
quote:
dat dus

uit het verhaal tijdens de persconferentie, kreeg ik niet de indruk dat er enorme blunders gemaakt zijn tijdens het onderzoek.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_79250159
quote:
Dat is het grootste probleem met dit soort dingen. Er zijn zoveel mogelijke verklaringen waarom zo'n meisje niet thuis is.
Zei die OvJ ook, per dag zoveel vermissingen die goed aflopen. Voordat je in de gaten hebt dat het echt mis is, is het al te laat.
Leaf
pi_79250172
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoe denk je dat zij zich moet voelen?

Ja ook dat dus...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:43:26 #219
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79250186
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

Voor haar? Ik dacht dat er naar buiten was gebracht dat hij het aan haar heeft opgebiecht en dat ze hem toen naar de politie heeft gestuurd, hoezo zou zij dan strafbaar zijn?
quote:
Met TBS ben je trouwens slechter af dan met gevangenisstraf, ze kunnen je zolang als ze willen vast laten houden als ze stellen dat je nog niet klaar bent voor de samenleving. Met gevangenisstraf gaat er tenminste nog standaard 1/3 van je straf wegens goed gedrag en weet je wanneer je vrij komt
Dat klopt, gezien hetgeen er is gebeurd denk ik dat hij TBS gaat krijgen, dat is pure speculatie van mijn kant natuurlijk.
En van levenslang gaat er geen 1/3 af natuurlijk.
be nice or go away
pi_79250190
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:37 schreef gameniet het volgende:

[..]

Maar niet bij elke deur.
Als je verdenkingen hebt naar buurmannen, dan zet je zo'n hond voor elke deur en kijkt waar ie aanslaat.

Ik vind het een afschuwelijk gemiste kans en snap op basis van wat bekend is gemaakt werkelijk niet waarom dit niet is gebruikt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:43:47 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79250196
quote:
dat is toch logisch......ik was vroeger (jaar of 15 terug) ook wel eens niet meer op het pleintje waar we voetbalde om bij iemand binnen wat te drinken/ te gamen waardoor mijn moeder me een tijdje (geen dag ofzo) kwijt was.

Al moet er wel gezegd worden dat ik altijd netjes om 20:00 thuis was. Dus vanaf dat moment hadden ze gelijk Alerts enzo moeten geven denk ik.
pi_79250199
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Klopt. Ik zat nog even in de gedachtegang van 2 uur terug, een inmiddels weggehaald Telegraaf bericht naar nu blijkt.
[..]

In de persconferentie werd gezegd dat die er al zeker een jaar woonde. Al had ik niet het idee dat de OvJ dat zeker wist.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:43:53 #223
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79250201
ik mag trouwens hopen dat die vriendin van hem ook slachtofferhulp krijgt aangeboden. Moet voor haar ook een niet te bevatten gebeurtenis zijn
pi_79250220
Goh, dat dacht is dus al. Hij was bang, want hij wist niet wat Millie nu precies had verteld tegen haar moeder over de persoon die voor de deur stond. Hij had al een vermoeden dat er meer duidelijk was dan tot dusver naar buiten was gebracht, gezien de aandacht die hij al kreeg van de politie. Hij wist dat hij al hing, dus is hij maar uit eigen beweging naar de politie gegaan.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:44:50 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79250247
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

Why the fuck zou die vriendin naar t gevang moeten?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')