Die politie agent, die de boel af kapt.. terwijl die officier nog wel verder antwoorden wilde geven.quote:
Wat een idioten daar toch ook. Kunnen zich op dezelfde hoogte laagte zetten als dat SBS6 volkquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe het ook zij, niemand had hier iets aan kunnen doen. Een eerder Amber Alert, een andere invulling van het buurtonderzoek, het had niets veranderd aan de uitkomst.
Ik maak hierop uit dat de persconferentie is afgelopen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Woffel het volgende:
NOS wat doe je, had die vragen aan de burgemeeester nog wel even willen volgen
Dus hebben ze goed gehandeld? :S Nee, want misschien bij een volgend incident is het wel op tijd.. Oftewel moeten ze dit wel onderzoeken om er voor de toekomst lering uit te trekken..quote:
Idd vrij tegenstrijdig. Enerzijds heeft hij wellicht dingen van te voren bedacht, de kalk, wanneer zij alleen thuis zou zijn, smoes om haar mee te lokken. En anderzijds dingen waar niet goed over nagedacht lijkt te zijn, geen verklaring voor waar hij was, lichaam nabij begraven (uit angst voor ontdekking?) relatief snel bekennen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het maar tegenstrijdig allemaal. Aan de ene kant gebruikt ie ongebluste kalk om het lijk sneller te laten verdwijnen, maar begraaft 'ie haar 2 deuren verder.
Misschien geloofde hij teveel in de theorie dat men het laatst kijkt waar men met de neus bovenop zit...
Hij heeft bekend idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Haalden jullie uit de pesrconferentie dat de verdachte idd bekend heeft, of heb ik dat gemist tijdens het typen?
Omdat het nu op die manier op teletekst staat.
Ja, de verdachte heeft inderdaad bekend dat hij haar om het leven heeft gebracht. Is bevestigd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Haalden jullie uit de pesrconferentie dat de verdachte idd bekend heeft, of heb ik dat gemist tijdens het typen?
Jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Hij heeft bekend, maar dat zegt nog niet dat hij het ook echt gedaan heeftquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef gameniet het volgende:
ik ben nu wel heel benieuwd naar het waarom en hoe...
Wat een in- en intriest drama.quote:Vriendin
De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht.
Volgens de OvJ wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Nee, dan kan je inderdaad beter een week de tijd nemen zodat je een lijk hebt zodat hij veroordeeld kan wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
En als het meisje dan niet levend wordt gevonden heb je onrechtmatig verkregen bewijs en kan de verdachte lekker achterover leunen, aangezien het OM er niks mee kan. Dan heb je en een dood meisje en een hoogstwaarschijnlijke dader die vrijuit gaat
Ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
hij is politiebureau binnen gestapt en daar heeft hij gemeld dat hij milly om het leven heeft gebracht en begraven heeft in zijn tuinquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Dat dus. Hij heeft "min of meer" bekend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij heeft bekend, maar dat zegt nog niet dat hij het ook echt gedaan heeft
Ik vind dat de NOS zich anders ook steeds meer in die richting begeeft. Journalisten moeten het over feiten hebben, niet over ongefundeerde geruchten en geschokte buurtbewoners laten zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef Adolecens het volgende:
Wat een idioten daar toch ook. Kunnen zich op dezelfde hoogte laagte zetten als dat SBS6 volk![]()
Beetje sensatie en SAW verhalen de wereld inhelpen voor de commercie.
Wij weten allebei niet welke aanwijzingen er nog meer zijn, bovendien is een tunnelvisie nooit goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan kan je inderdaad beter een week de tijd nemen zodat je een lijk hebt zodat hij veroordeeld kan worden.
Daarnaast pleit ik niet voor het aan je laars lappen van alle regels, maar wel aan lak aan protocols m.b.t. onderzoek als de situatie dat vraagt. En hier was duidelijk dat een BUURman aan de deur stond. Dan ga je toch niet alleen doodleuk uit van 'het kan ook wel een ander wezen'maar ga je als de sodemieter met die buren aan de slag.
ja... Tenminste voor de NOS.. Er was nog tijd voor korte vragen aan de burgemeester en korpschef, maar toen werd er terug geschakeld naar de studio voor een samenvatting..quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik maak hierop uit dat de persconferentie is afgelopen?
Klopt. Ondervragen mag, maar zonder duidelijke directe aanwijzing mag je niet zomaar overal binnenvallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Daarnaast pleit ik niet voor het aan je laars lappen van alle regels, maar wel aan lak aan protocols m.b.t. onderzoek als de situatie dat vraagt. En hier was duidelijk dat een BUURman aan de deur stond. Dan ga je toch niet alleen doodleuk uit van 'het kan ook wel een ander wezen'maar ga je als de sodemieter met die buren aan de slag.
Geen tunnelvisie, maar wel een stukje sneller opereren IN die buurt. Dat wil niet zeggen dat je de wereld eromheen moet vergeten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij weten allebei niet welke aanwijzingen er nog meer zijn, bovendien is een tunnelvisie nooit goed
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef gameniet het volgende:
de laatste tijd zijn er wel meer van dit soort zaken geweest en was de belangstelling veel minder groot
Komt over een paar maanden misschien als er onderzoek is geweest naar de gang van zaken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:07 schreef Gia het volgende:
Heeft het korps Rotterdam-Rijnmond zijn excuses al aangeboden aan de ouders?
Of hoeft dat alleen de kerk maar als een pastoor iets flikt?
OT: Ben erg benieuwd naar het hoe en waarom. Wat kan iemand bezielen om een meisje van 12 jaar mee te lokken en te doden? Had hij ruzie met zijn vriendin en wilde hij gewoon iemand doodmaken? Hij had de kalk, als dat verhaal klopt, al in huis, schijnbaar. Lag hij misschien overhoop met haar ouders?
Missing White Woman Syndromequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef gameniet het volgende:
ook wel interressant...
waarom word het geval van milly zo extreem gehyped?
de laatste tijd zijn er wel meer van dit soort zaken geweest en was de belangstelling veel minder groot
Dat klinkt redelijkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen tunnelvisie, maar wel een stukje sneller opereren IN die buurt. Dat wil niet zeggen dat je de wereld eromheen moet vergeten.
Pure speculatiequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus die boy heeft haar dus van het leven onttrokken vanwege een broken up relation???²
Som ze eens op danquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef gameniet het volgende:
ook wel interressant...
Ik denk dat ie niet hoog op het lijstje stond aangezien het een politieagent betreft..quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan kan je inderdaad beter een week de tijd nemen zodat je een lijk hebt zodat hij veroordeeld kan worden.
ja idd het lijkt me geen man die dit vaker heeft gedaan als ik het verhaal hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat ik het motief nog niet weet. Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat hij haar gewoon vermoord heeft zonder reden. Er moet iets als misbruik of een relatie tussen zitten.
Klopt helemaal, en terecht natuurlijk. Maar binnen 12 uur hadden die buren ondervraagd moeten zijn naar mijn mening. Het is toch ongelooflijk dat een kind bijna een week in de tuin van de overburen kan liggen en de politie niet eens in de buurt was bij de opsporing van het lijk (die indruk geven ze althans)? Dan klopt er toch iets niet aan de onderzoeksmethode.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Klopt. Ondervragen mag, maar zonder duidelijke directe aanwijzing mag je niet zomaar overal binnenvallen.
Natuurlijk wel met toestemming en als iemand geen toestemming verleent krijgt ie vast extra aandacht.
Voor zover ik me kan herinneren alleen 'gezinsdrama's'.quote:
Welke zaken dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef gameniet het volgende:
ook wel interressant...
Nee, ze woonden nog samen en hadden nog een relatie!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus die boy heeft haar dus van het leven onttrokken vanwege een broken up relation???²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |