Die politie agent, die de boel af kapt.. terwijl die officier nog wel verder antwoorden wilde geven.quote:
Wat een idioten daar toch ook. Kunnen zich op dezelfde hoogte laagte zetten als dat SBS6 volkquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe het ook zij, niemand had hier iets aan kunnen doen. Een eerder Amber Alert, een andere invulling van het buurtonderzoek, het had niets veranderd aan de uitkomst.
Ik maak hierop uit dat de persconferentie is afgelopen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Woffel het volgende:
NOS wat doe je, had die vragen aan de burgemeeester nog wel even willen volgen
Dus hebben ze goed gehandeld? :S Nee, want misschien bij een volgend incident is het wel op tijd.. Oftewel moeten ze dit wel onderzoeken om er voor de toekomst lering uit te trekken..quote:
Idd vrij tegenstrijdig. Enerzijds heeft hij wellicht dingen van te voren bedacht, de kalk, wanneer zij alleen thuis zou zijn, smoes om haar mee te lokken. En anderzijds dingen waar niet goed over nagedacht lijkt te zijn, geen verklaring voor waar hij was, lichaam nabij begraven (uit angst voor ontdekking?) relatief snel bekennen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:57 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het maar tegenstrijdig allemaal. Aan de ene kant gebruikt ie ongebluste kalk om het lijk sneller te laten verdwijnen, maar begraaft 'ie haar 2 deuren verder.
Misschien geloofde hij teveel in de theorie dat men het laatst kijkt waar men met de neus bovenop zit...
Hij heeft bekend idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Haalden jullie uit de pesrconferentie dat de verdachte idd bekend heeft, of heb ik dat gemist tijdens het typen?
Omdat het nu op die manier op teletekst staat.
Ja, de verdachte heeft inderdaad bekend dat hij haar om het leven heeft gebracht. Is bevestigd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Haalden jullie uit de pesrconferentie dat de verdachte idd bekend heeft, of heb ik dat gemist tijdens het typen?
Jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Hij heeft bekend, maar dat zegt nog niet dat hij het ook echt gedaan heeftquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef gameniet het volgende:
ik ben nu wel heel benieuwd naar het waarom en hoe...
Wat een in- en intriest drama.quote:Vriendin
De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht.
Volgens de OvJ wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Nee, dan kan je inderdaad beter een week de tijd nemen zodat je een lijk hebt zodat hij veroordeeld kan wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
En als het meisje dan niet levend wordt gevonden heb je onrechtmatig verkregen bewijs en kan de verdachte lekker achterover leunen, aangezien het OM er niks mee kan. Dan heb je en een dood meisje en een hoogstwaarschijnlijke dader die vrijuit gaat
Ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
hij is politiebureau binnen gestapt en daar heeft hij gemeld dat hij milly om het leven heeft gebracht en begraven heeft in zijn tuinquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef shmoopy het volgende:
Dat dus. Hij heeft "min of meer" bekend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij heeft bekend, maar dat zegt nog niet dat hij het ook echt gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |