quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]Dit snappen alleen mensen uit de streek
Iets beter. Hier geen foto's en linkjes naar profielen.quote:
Dat zal ook vast wel gebeurd zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar die agenten hadden op basis van het verhoor al met hem gesproken.... als dat bij hem thuis is geweest let je neem ik aan wel op aanwijzingen die kunnen duiden op meer...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef rashudo het volgende:
Alsof agent henk met z'n schep de tuin in walst om het lijk eventjes op te graven.
Onderbuikgevoelens scorenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef rashudo het volgende:
Wat ik erg storend vond tijdens de persconferentie waren de vragen van een bepaalde journaliste, die haar verontwaardigde woede op de politie maar nauwelijks in bedwang kon houden.
Ze stelden continu vragen als "waarom duurt het uren voordat jullie een lijk in de tuin konden vinden" waar de HOVJ dan geduldig op antwoordde dat sporenonderzoek nu eenmaal volgens een bepaald proces moet verlopen.
Alsof agent henk met z'n schep de tuin in walst om het lijk eventjes op te graven.
Beste beschermengel van je collega,quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Beste user
Het is ondoenlijk om 10-topics door te spitten als je net binnen komt vallen om te voorkomen dat je een dubbele vraag stelt.
Maak je niet zo druk?
Die man maakte op mij wel een capabele indruk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef rashudo het volgende:
Wat ik erg storend vond tijdens de persconferentie waren de vragen van een bepaalde journaliste, die haar verontwaardigde woede op de politie maar nauwelijks in bedwang kon houden.
Ze stelden continu vragen als "waarom duurt het uren voordat jullie een lijk in de tuin konden vinden" waar de HOVJ dan geduldig op antwoordde dat sporenonderzoek nu eenmaal volgens een bepaald proces moet verlopen.
Ze heeft hem daarbij toch nog wel inbescherming genomen door hem zelf te laten bekennen (strafvermindering?) in plaats van zelf de politie in te schakelen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl ze juist heeft gehandeld door hem met zachte hand naar het politiebureau te dirigeren!
Zeik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef lighted het volgende:
[..]
Beste admin,
Lees het topic eens door voordat je met dubbel vragen komt.
Thanks.
gisteren was er toch ook al een gigantisch domme vraag van een journalist....quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef rashudo het volgende:
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Re het volgende:
zouden ze het misschien bewust uit de media gehouden hebben dat het om een buurman ging zodat ze ongestoord de buurmannen konden ondervragen?
Ik vraag het nog eventjes, wat is drechtwerk?quote:
In dit soort snellopende topics wordt daar zelden over 'gejankt'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef lighted het volgende:
[..]
Beste beschermengel van je collega,
Dat weet ik, maar waarom janken "jullie admins" er dan altijd over?
Daar is vast weleens onderzoek naar gedaan. Er zijn meedere moordenaars met een partner. Was het niet de vrouw van Ferdi E. die verklaarde gewoon bij hem te blijven, ondanks alles wat er gebeurd was ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef shmoopy het volgende:
Wat doet dat met je gevoelens voor hem?
Zou je dat echt bewust doen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze heeft hem daarbij toch nog wel inbescherming genomen door hem zelf te laten bekennen (strafvermindering?) in plaats van zelf de politie in te schakelen.
Nou dan houdt het iig niet per definitie op, mensen gaan toch rustig jaren hun geliefde opzoeken in de gevangenis?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef shmoopy het volgende:
Ze heeft hem daarbij toch nog wel inbescherming genomen door hem zelf te laten bekennen (strafvermindering?) in plaats van zelf de politie in te schakelen.
Lijkt me (over schakelen gesproken) ook wel heel bizar dat iemand van wie je houdt zoiets vreselijks blijkt te hebben gedaan.
Wat doet dat met je gevoelens voor hem?
Vond het inderdaad een prima persconferentie in dat opzicht. Die man gaf echt antwoord op vragen als hij dat kon in verband met het onderzoek en had niet op iedere vraag standaard het 'daar kan ik verder geen uitspraken over doen'-antwoord klaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Die man maakte op mij wel een capabele indruk!
Inderdaad die kritiek netjes pareren, dat er zoveel vermissingen per dag zijn en dat ze meteen van het ergste uitgaan. Ook niet emotieloos. Denk dat het onderzoek wel in goede handen is.
Soort werkverschaffing, doen goed werk voor de minderbedeelden/begaafden onder onsquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vraag het nog eventjes, wat is drechtwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |