abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79249557
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dit snappen alleen mensen uit de streek
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:26:08 #152
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_79249562
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

FOK! is geen haar beter.
Iets beter. Hier geen foto's en linkjes naar profielen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:26:08 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79249563
En GeenStijl had wat langer na moeten denken eer ze zo lekker sensatiebelust allerlei niet ter zaken doende persoonlijke info op het net smijten.
Maar ja, GeenStijl en wat langer nadenken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79249569
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Maar die agenten hadden op basis van het verhoor al met hem gesproken.... als dat bij hem thuis is geweest let je neem ik aan wel op aanwijzingen die kunnen duiden op meer...
Dat zal ook vast wel gebeurd zijn.
Maar ik denk niet dat het verhoor van die man in de tuin heeft plaatsgevonden.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:26:31 #155
83951 rashudo
project 2501
pi_79249573
Wat ik erg storend vond tijdens de persconferentie waren de vragen van een bepaalde journaliste, die haar verontwaardigde woede op de politie maar nauwelijks in bedwang kon houden.

Ze stelden continu vragen als "waarom duurt het uren voordat jullie een lijk in de tuin konden vinden" waar de HOVJ dan geduldig op antwoordde dat sporenonderzoek nu eenmaal volgens een bepaald proces moet verlopen.

Alsof agent henk met z'n schep de tuin in walst om het lijk eventjes op te graven.
Their eyes opaque.
pi_79249598
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:26 schreef rashudo het volgende:
Alsof agent henk met z'n schep de tuin in walst om het lijk eventjes op te graven.
I had a signature once. It was awful.
pi_79249606
quote:
Wat ik erg storend vond tijdens de persconferentie waren de vragen van een bepaalde journaliste, die haar verontwaardigde woede op de politie maar nauwelijks in bedwang kon houden.

Ze stelden continu vragen als "waarom duurt het uren voordat jullie een lijk in de tuin konden vinden" waar de HOVJ dan geduldig op antwoordde dat sporenonderzoek nu eenmaal volgens een bepaald proces moet verlopen.

Onderbuikgevoelens scoren
pi_79249610
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Beste user

Het is ondoenlijk om 10-topics door te spitten als je net binnen komt vallen om te voorkomen dat je een dubbele vraag stelt.

Maak je niet zo druk?
Beste beschermengel van je collega,

Dat weet ik, maar waarom janken "jullie admins" er dan altijd over?
pi_79249630
quote:

Die man maakte op mij wel een capabele indruk!

Inderdaad die kritiek netjes pareren, dat er zoveel vermissingen per dag zijn en dat ze meteen van het ergste uitgaan. Ook niet emotieloos. Denk dat het onderzoek wel in goede handen is.
Leaf
pi_79249635
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Inderdaad, terwijl ze juist heeft gehandeld door hem met zachte hand naar het politiebureau te dirigeren!
Ze heeft hem daarbij toch nog wel inbescherming genomen door hem zelf te laten bekennen (strafvermindering?) in plaats van zelf de politie in te schakelen.

Lijkt me (over schakelen gesproken) ook wel heel bizar dat iemand van wie je houdt zoiets vreselijks blijkt te hebben gedaan.
Wat doet dat met je gevoelens voor hem?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:28:28 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249637
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef lighted het volgende:

[..]

Beste admin,

Lees het topic eens door voordat je met dubbel vragen komt.

Thanks.
Zeik niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79249642
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

belang van het onderzoek zou ondergeschikt moeten zijn aan het levend vinden van het meisje. Daar zou het in elk geval de eerste 72 uur om moeten draaien.

En als het meisje dan niet levend wordt gevonden heb je onrechtmatig verkregen bewijs en kan de verdachte lekker achterover leunen, aangezien het OM er niks mee kan. Dan heb je en een dood meisje en een hoogstwaarschijnlijke dader die vrijuit gaat

Bedankt, ja dit kon ik niet weten.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:28:53 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79249653
zouden ze het misschien bewust uit de media gehouden hebben dat het om een buurman ging zodat ze ongestoord de buurmannen konden ondervragen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79249655
quote:

gisteren was er toch ook al een gigantisch domme vraag van een journalist....
zetten ze tegenwoordig telegraaf lezers in voor de interviews?
pi_79249670
Ik las op GS ook dat zijn exvriendin ook werkzaam is bij de politie
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:30 #166
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79249673
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Re het volgende:
zouden ze het misschien bewust uit de media gehouden hebben dat het om een buurman ging zodat ze ongestoord de buurmannen konden ondervragen?
Zou goed kunnen
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:29:37 #167
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79249676
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeik niet.
Ik vraag het nog eventjes, wat is drechtwerk?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79249682
Zou er sprake geweest kunnen zijn van een relatie tussen Milly en haar buurman, vraag ik me af.
I´m back.
pi_79249685
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef lighted het volgende:

[..]

Beste beschermengel van je collega,

Dat weet ik, maar waarom janken "jullie admins" er dan altijd over?
In dit soort snellopende topics wordt daar zelden over 'gejankt'.
Kun je nu weer ontopic?
Heb dank.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_79249694
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef shmoopy het volgende:

Daar is vast weleens onderzoek naar gedaan. Er zijn meedere moordenaars met een partner. Was het niet de vrouw van Ferdi E. die verklaarde gewoon bij hem te blijven, ondanks alles wat er gebeurd was ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:30:16 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249701
quote:

[..]

Ze heeft hem daarbij toch nog wel inbescherming genomen door hem zelf te laten bekennen (strafvermindering?) in plaats van zelf de politie in te schakelen.
Zou je dat echt bewust doen?
Ik denk dat ik hem ook naar het politiebureau zou sturen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_79249715
quote:

Lijkt me (over schakelen gesproken) ook wel heel bizar dat iemand van wie je houdt zoiets vreselijks blijkt te hebben gedaan.
Nou dan houdt het iig niet per definitie op, mensen gaan toch rustig jaren hun geliefde opzoeken in de gevangenis?
pi_79249723
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Die man maakte op mij wel een capabele indruk!

Inderdaad die kritiek netjes pareren, dat er zoveel vermissingen per dag zijn en dat ze meteen van het ergste uitgaan. Ook niet emotieloos. Denk dat het onderzoek wel in goede handen is.
Vond het inderdaad een prima persconferentie in dat opzicht. Die man gaf echt antwoord op vragen als hij dat kon in verband met het onderzoek en had niet op iedere vraag standaard het 'daar kan ik verder geen uitspraken over doen'-antwoord klaar.
I had a signature once. It was awful.
  Admin woensdag 17 maart 2010 @ 12:30:58 #174
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79249728
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:29 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ik vraag het nog eventjes, wat is drechtwerk?
Soort werkverschaffing, doen goed werk voor de minderbedeelden/begaafden onder ons

pi_79249740
Ik zie net dat op GS er gewoon foto's staan van de dader zonder balkje???????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')