Ik weet niet zeker of het een herhaling was.quote:

de postbode loopt elke dag door de buurt en ziet dus andere auto's staan en wellicht als die naar binnen kijkt andere vrouwen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok genoeg
En waarom zou de postbode dat in godsnaam weten.

Nou en dan? Dan ziet hij eens een andere auto staan. Of een vrouw daar binnen zitten... Kan ook zomaar een kennis of familie zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef gameniet het volgende:
[..]
de postbode loopt elke dag door de buurt en ziet dus andere auto's staan en wellicht als die naar binnen kijkt andere vrouwen.
zo gek is dat niet dat iemand als een postbode vrij goed weet wat er gebeurd in de buurt.

Dan heeft de postbode over mij veel te kletsen, ik ben postadres van een vereniging en ontvang post voor verschillende mensen, niet te hopen dat hij denkt dat die allemaal in mijn huis wonenquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef gameniet het volgende:
[..]
de postbode loopt elke dag door de buurt en ziet dus andere auto's staan en wellicht als die naar binnen kijkt andere vrouwen.
zo gek is dat niet dat iemand als een postbode vrij goed weet wat er gebeurd in de buurt.

Precies, dat soort dingen. Die postbode heeft wellicht nog nooit een woord met die kerel gesproken maar doet wel allerlei aannames. En de Telegraaf is nog zo pauper dat ze die plaatsen ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dan heeft de postbode over mij veel te kletsen, ik ben postadres van een vereniging en ontvang post voor verschillende mensen, niet te hopen dat hij denkt dat die allemaal in mijn huis wonen

Wat het hoogstwaarschijnlijk is..quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook al te vertellen bij die natalee gone-away. Maar dan word je uitgelachen.
Je kan het 100 keer per dag zeggen:
Als er een turks/surinaams/Irakees meisje word vermist word er niets of nauwelijks media-aandacht aan besteeds. En dat niet alleen in Nederland maar overal in de westerse landen. In andere woorden het kan mensen geen ruk als er een zwart kind word vermist
Als dit meisje Milly marokkaans was geweest was dit topic niet deeltje 100# geworden, en had het ook niet op de voorpagina's gestaan.
Ik denk dat we met alle allochtonen maar een soort vangelijke Amber-alert moeten maken. Maar dan een andere naam, misschien:
Sha-neeka-allert
Fatima-missing
Rashida-fonds
iemand nog meer ideeen?

Sowieso bemoeien een hoop mensen zich met deze zaak waarbij ik een hoogquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:00 schreef VancouverFan het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen als postbodes zich lenen voor dat soort berichten. Ik zou die aasgieren van de pers echt niet te woord staan bij dit soort dingen.
 - gevoel krijg.
 - gevoel krijg.

) zodat die het ook nog kunnen snappen. Want waar de neuk komt die TNT-mafferd vandaan.
 ) zodat die het ook nog kunnen snappen. Want waar de neuk komt die TNT-mafferd vandaan.

Ergens bij RTL stond er een tijdlijn die aardig klopte. Verder is het vooral een hoop gegis totdat er vandaag of morgen meer naar buiten komt over de sectie en zal wel aan de tenlastelegging blijken of er ook misbruik is geweestquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan er iemand een mooi schema maken met feiten en theorieën voor de hard werkende FOK!ker () zodat die het ook nog kunnen snappen. Want waar de neuk komt die TNT-mafferd vandaan.

Jupsquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:
ok dus feitelijk niks nieuws na gisteren de perswauwel en een hoop gelul van buren/tnt/schoolgangers e.d. opgeduikeld door deze of gene riooljournalist die het leed van de familie van Milly uitmelken.

Dit stukje ook echtquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef Amos_ het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht artikel in de Telegraaf zeg
http://www.telegraaf.nl/b(...)el_van_nr._67__.html
Die denken dat ze alvast een profielschets hebben gedaan. Falers.
Echt, wtfquote:Het huis van Sander V. en Linda is inmiddels omgedoopt tot horrorhuis. "Het moet tot aan de grond toe worden afgebroken", vindt de vroegere bewoonster. "Het is een ziek huis. Twintig jaar geleden heb ik er ook gewoond. Mijn ex-man was net zo gek als deze agent. Hij heeft jarenlang onze kinderen misbruikt. Ik moest weten of het mijn vroegere woning was, waar ik de ongelukkigste jaren van mijn leven doormaakte en waar nu dit arme kind is vermoord. Nu ik weet dat het zo is, ben ik totaal overstuur."

quote:Maar Milly, net haar beugel kwijt en reikhalzend uitkijkend naar het 'echte leven', had geen schijn van kans tegen de verknipte politieman.

quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit stukje ook echt
Horrorhuis
[..]
Echt, wtf

Ja daarom snap ik ook echt niet wat het zo prominent voorop doet op de site. Alhoewel, het blijft de Telegraaf he.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het wel echt erg ver gaan hoeveel aannames ze doen zeg.
Op basis van wat vage info die kerel wegzetten als een of andere 'sekspredator' en 'gestoorde maniak' en 'pedofiel'

Ja, en allemaal NU opeens hèquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het wel echt erg ver gaan hoeveel aannames ze doen zeg.
Op basis van wat vage info die kerel wegzetten als een of andere 'sekspredator' en 'gestoorde maniak' en 'pedofiel'

Met camera en videocamera hè.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en allemaal NU opeens hè
De buurt vond het eerst gewoon een aardige man, niks op aan te merken.
En zo'n postbode moest zich schamen.
9 van de 10 keer komt de post als je aan het werk bent en het zijn vaak verschillende, plus dat "de postbode" niet echt meer bestaat nu er zoveel andere postbedrijfjes zijn..
Allemaal even interessant doen in de pers.
Zal ik er zo ook even langsfietsen?!

Ja en laat je dan interviewen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
9 van de 10 keer komt de post als je aan het werk bent en het zijn vaak verschillende, plus dat "de postbode" niet echt meer bestaat nu er zoveel andere postbedrijfjes zijn..

Dat is dus al zeker..quote:Onder ex-collega's bij de politie Rotterdam-Rijnmond, waar V. in politiedistrict Noord surveillancediensten draaide, stond hij evenmin goed bekend. Sander V. wordt er volgens diverse bronnen 'oncollegiaal' genoemd en 'moeilijk om mee te werken'.
Collega's van Milly's vermoedelijke moordenaar reageren gelaten en zwijgzaam. "Het heeft ons allemaal ontzettend aangegrepen", aldus een van de dienders. "Je ziet wel eens een collega agressief reageren in een stressvolle situatie. Maar dat een collega iemand verkracht en vermoordt, en dan ook nog een kind... Dat is ook voor ons nauwelijks te bevatten, laat staan te begrijpen."

en spreek even een journalist aan aldaar en vertel dat toen je een keer 's ochtends op pad was en hij op weg naar zijn werk hij je loerend aankeek, aof hij iets te verbergen had en je altijd al had geweten met een psychopaat van doen te hebben...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:28 schreef yvonne het volgende:
[..]

Efebofilie krijg je dan ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en laat je dan interviewen.
Zeg dat je hem ooit in de supermarkt heb gezien en hij toen ook al een rol K3-koekjes kocht. De vieze pedo
Overigens heet het toch niet eens meer 'pedofiel' als je valt op meiden die al wat vrouwelijke kenmerken beginnen te krijgen

en hoe suf ook een pedofiel is er niet op uit om kinderen te vermoorden, maar goed we weten dus niet wat zich in de woning heeft afgespeeld en of het een bewuste actie was of een gevolg van iets...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en laat je dan interviewen.
Zeg dat je hem ooit in de supermarkt heb gezien en hij toen ook al een rol K3-koekjes kocht. De vieze pedo
Overigens heet het toch niet eens meer 'pedofiel' als je valt op meiden die al wat vrouwelijke kenmerken beginnen te krijgen

Nee, maar dan kan er wel een paniekaanval komen of zo. En zit je dan sowieso al niet met pedoseksueel en pedofiel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Re het volgende:
[..]
en hoe suf ook een pedofiel is er niet op uit om kinderen te vermoorden, maar goed we weten dus niet wat zich in de woning heeft afgespeeld en of het een bewuste actie was of een gevolg van iets...

dat zijn psychiatrische benamingen... voor de wet blijft het gewoon verkrachting van een minderjarige als ik het goed heb...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan er wel een paniekaanval komen of zo. En zit je dan sowieso al niet met pedoseksueel en pedofiel?

Joa, het doet verder ook niet ter zake hier. Excuus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
dat zijn psychiatrische benamingen... voor de wet blijft het gewoon verkrachting van een minderjarige als ik het goed heb...

Kun je beter niet doen. Ik ben mijn ogen inmiddels al 10 minuten met een staalborstel aan het schrobben om alle poep uit dat stukje tekst weg te krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben dat stuk uit de Telegraaf nu aan het lezen

En zelfs dat moet nog blijken, maar ik kan werkelijk geen andere 'reden' bedenken waarom het anders zo uit de hand gelopen is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
dat zijn psychiatrische benamingen... voor de wet blijft het gewoon verkrachting van een minderjarige als ik het goed heb...

Ehm, was dat juist niet het probleem? Dat niemand hem daar aan de deur had gezien???? Maar nu heeft opeens de helft van de buurt hem met zijn kat aan zien bellen?quote:Naar verluidt stapte agent Sander V. vorige week woensdagavond met zijn kat op de arm naar Milly. Ongetwijfeld met een geraffineerde smoes dat er iets met het beestje aan de hand was en dat hij hulp nodig had.

Wat kan er in fucksnaam 'ok' zijn aan het stukje verspilde bits en bytes op de Telegraaf site? Ik zou me, als ik journalist was, schamen voor mijn collega's.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Dalilah het volgende:
Ik vind dat stuk in de Telegraaf wel ok.
Ze noemen de dingen bij de naam, vind ik.
Dat laatste stukje over dat 'horrorhuis' is wel erg overdreven, vind ik.
Dat had er voor mij niet ingehoeven.
Maar ja, daarvoor is het ook bekend als een sensatiekrant.

Dan krijg je dat trial by media effect inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:50 schreef Re het volgende:
dat zo neerzetten in de media van Sander V. kan nog goed in zijn voordeel uitpakken, niet dat men dat door heeft nu natuurlijk.

MIJN GOD hequote:Achter het uniform en de brede glimlach zit een 'sekspredator', een pedoseksueel roofdier. Verzot op jonge meisjes, de voortdurende hoofdrolspeelsters in zijn zieke fantasieën.

Alsof hij het stuk zelf in 3e persoon heeft geschrevenquote:

Ik denk dat dat echt aan de fantasie van een journalist ontsproten is. Als een politiewoordvoerder dit had gemeld, hadden wel meer mensen het geweten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:57 schreef ioko het volgende:
In het AD stond vanmorgen ook het verhaal met het katje. Misschien dat dat is afgeleid van de foto van hyves, waar hij met een katje speelt? Ik heb iig nog geen officiele verklaring gehoord erover.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |