abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79283608
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:45 schreef Dalilah het volgende:

[..]

Forensisch psycholoog.
Ik weet niet zeker of het een herhaling was.

Denk eigenlijk van niet. Dingen werden anders gezegd, en niet alles wat eerder was gezegd, werd gezegd.
pi_79283640
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik gok genoeg

En waarom zou de postbode dat in godsnaam weten.
de postbode loopt elke dag door de buurt en ziet dus andere auto's staan en wellicht als die naar binnen kijkt andere vrouwen.
zo gek is dat niet dat iemand als een postbode vrij goed weet wat er gebeurd in de buurt.
pi_79283724
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef gameniet het volgende:

[..]

de postbode loopt elke dag door de buurt en ziet dus andere auto's staan en wellicht als die naar binnen kijkt andere vrouwen.
zo gek is dat niet dat iemand als een postbode vrij goed weet wat er gebeurd in de buurt.
Nou en dan? Dan ziet hij eens een andere auto staan. Of een vrouw daar binnen zitten... Kan ook zomaar een kennis of familie zijn.

Ik neem aan dat die gast ook gewoon weleens overdag werkte (of zijn 'zogenoemde scharrels'). Dus alsof die postbode dat altijd precies mee moet krijgen dan...

Het word nu echt van die vage roddel en achterklap en iedereen die maar via-via iets hoorde over hem en z'n 5 minutes of fame wil die hangt gelijk bij de Telegraaf aan de lijn.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 08:56:30 #204
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79283729
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:51 schreef gameniet het volgende:

[..]

Dan heeft de postbode over mij veel te kletsen, ik ben postadres van een vereniging en ontvang post voor verschillende mensen, niet te hopen dat hij denkt dat die allemaal in mijn huis wonen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_79283758
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:56 schreef just me het volgende:

[..]

Dan heeft de postbode over mij veel te kletsen, ik ben postadres van een vereniging en ontvang post voor verschillende mensen, niet te hopen dat hij denkt dat die allemaal in mijn huis wonen
Precies, dat soort dingen. Die postbode heeft wellicht nog nooit een woord met die kerel gesproken maar doet wel allerlei aannames. En de Telegraaf is nog zo pauper dat ze die plaatsen ook
pi_79283837
Ik snap echt niet dat mensen als postbodes zich lenen voor dat soort berichten. Ik zou die aasgieren van de pers echt niet te woord staan bij dit soort dingen.
Leaf
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:01:24 #207
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_79283850
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

Dat probeerde ik ook al te vertellen bij die natalee gone-away. Maar dan word je uitgelachen.

Je kan het 100 keer per dag zeggen:
Als er een turks/surinaams/Irakees meisje word vermist word er niets of nauwelijks media-aandacht aan besteeds. En dat niet alleen in Nederland maar overal in de westerse landen. In andere woorden het kan mensen geen ruk als er een zwart kind word vermist

Als dit meisje Milly marokkaans was geweest was dit topic niet deeltje 100# geworden, en had het ook niet op de voorpagina's gestaan.

Ik denk dat we met alle allochtonen maar een soort vangelijke Amber-alert moeten maken. Maar dan een andere naam, misschien:
Sha-neeka-allert
Fatima-missing
Rashida-fonds

iemand nog meer ideeen?
Wat het hoogstwaarschijnlijk is..
als er een Irakees, Marokkaans, Turks, of ander buitenlands donkerkleurig meisje word vermist.. Is dat 99% van de gevallen niet doordat ze ontvoerd is door een vreemde, maar in de meeste gevallen omdat de vader of de moeder haar heeft meegenomen naar hun thuisland..
waardoor het eigenlijk minder interessant is om er een nieuws hype van te maken..
pi_79283861
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:00 schreef VancouverFan het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen als postbodes zich lenen voor dat soort berichten. Ik zou die aasgieren van de pers echt niet te woord staan bij dit soort dingen.
Sowieso bemoeien een hoop mensen zich met deze zaak waarbij ik een hoog - gevoel krijg.
pi_79283951
Kan er iemand een mooi schema maken met feiten en theorieën voor de hard werkende FOK!ker ( ) zodat die het ook nog kunnen snappen. Want waar de neuk komt die TNT-mafferd vandaan.
pi_79283979
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan er iemand een mooi schema maken met feiten en theorieën voor de hard werkende FOK!ker ( ) zodat die het ook nog kunnen snappen. Want waar de neuk komt die TNT-mafferd vandaan.
Ergens bij RTL stond er een tijdlijn die aardig klopte. Verder is het vooral een hoop gegis totdat er vandaag of morgen meer naar buiten komt over de sectie en zal wel aan de tenlastelegging blijken of er ook misbruik is geweest
pi_79284028
ok dus feitelijk niks nieuws na gisteren de perswauwel en een hoop gelul van buren/tnt/schoolgangers e.d. opgeduikeld door deze of gene riooljournalist die het leed van de familie van Milly uitmelken.
pi_79284082
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:
ok dus feitelijk niks nieuws na gisteren de perswauwel en een hoop gelul van buren/tnt/schoolgangers e.d. opgeduikeld door deze of gene riooljournalist die het leed van de familie van Milly uitmelken.
Jups
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:11:56 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79284109
De enige feiten die er zijn komen altijd wel in de OP. De rest wat je hier hoort is of niet waar of nog niet bevestigd en dus geen feit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79284187
Wat een ongelofelijk slecht artikel in de Telegraaf zeg

http://www.telegraaf.nl/b(...)el_van_nr._67__.html

Die denken dat ze alvast een profielschets hebben gedaan. Falers.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79284193
Dat white-woman-syndrome is een Amerikaans iets waar elke dag duizende mensen van alle afkomsten vermist raken en ze alleen aandacht geven aan de blanke vrouwen.
Mensen moeten begrijpen dat het hier niet Amerika is en dat er hier niet elke dag duizenden meisjes plots verdwijnen. Hoeveel donkere meisjes zijn de laatste tijd vermist? Je kan hier echt niet over een missing white woman syndrome spreken.
pi_79284250
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:15 schreef Amos_ het volgende:
Wat een ongelofelijk slecht artikel in de Telegraaf zeg

Die denken dat ze alvast een profielschets hebben gedaan. Falers.
Dit stukje ook echt

Horrorhuis
quote:
Het huis van Sander V. en Linda is inmiddels omgedoopt tot horrorhuis. "Het moet tot aan de grond toe worden afgebroken", vindt de vroegere bewoonster. "Het is een ziek huis. Twintig jaar geleden heb ik er ook gewoond. Mijn ex-man was net zo gek als deze agent. Hij heeft jarenlang onze kinderen misbruikt. Ik moest weten of het mijn vroegere woning was, waar ik de ongelukkigste jaren van mijn leven doormaakte en waar nu dit arme kind is vermoord. Nu ik weet dat het zo is, ben ik totaal overstuur."
Echt, wtf
pi_79284267
En deze zin:
quote:
Maar Milly, net haar beugel kwijt en reikhalzend uitkijkend naar het 'echte leven', had geen schijn van kans tegen de verknipte politieman.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79284301
Het is een ziek huis....
pi_79284334
Vind het wel echt erg ver gaan hoeveel aannames ze doen zeg.

Op basis van wat vage info die kerel wegzetten als een of andere 'sekspredator' en 'gestoorde maniak' en 'pedofiel'
pi_79284358
Ik heb sinds gisteravond 22:00 niks meer meegekregen, is weer een hoop geschreven zie ik, even lezen...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:25:36 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79284456
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit stukje ook echt

Horrorhuis
[..]

Echt, wtf
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79284494
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:

Op basis van wat vage info die kerel wegzetten als een of andere 'sekspredator' en 'gestoorde maniak' en 'pedofiel'
Ja daarom snap ik ook echt niet wat het zo prominent voorop doet op de site. Alhoewel, het blijft de Telegraaf he.
Dit is een slecht nieuwsartikel, laat staan dat het zelfs als opiniestuk nog slecht zou zijn

Wat een aannames!
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 09:28:14 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79284511
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:

Ja, en allemaal NU opeens hè
De buurt vond het eerst gewoon een aardige man, niks op aan te merken.
En zo'n postbode moest zich schamen.
9 van de 10 keer komt de post als je aan het werk bent en het zijn vaak verschillende, plus dat "de postbode" niet echt meer bestaat nu er zoveel andere postbedrijfjes zijn..
Allemaal even interessant doen in de pers.
Zal ik er zo ook even langsfietsen?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:29:08 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79284534
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

9 van de 10 keer komt de post als je aan het werk bent en het zijn vaak verschillende, plus dat "de postbode" niet echt meer bestaat nu er zoveel andere postbedrijfjes zijn..
Met camera en videocamera hè.
pi_79284558
quote:

[..]

Ja en laat je dan interviewen.
Zeg dat je hem ooit in de supermarkt heb gezien en hij toen ook al een rol K3-koekjes kocht. De vieze pedo

Overigens heet het toch niet eens meer 'pedofiel' als je valt op meiden die al wat vrouwelijke kenmerken beginnen te krijgen
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 09:31:00 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79284571
Aha:
Oncollegiaal
quote:
Onder ex-collega's bij de politie Rotterdam-Rijnmond, waar V. in politiedistrict Noord surveillancediensten draaide, stond hij evenmin goed bekend. Sander V. wordt er volgens diverse bronnen 'oncollegiaal' genoemd en 'moeilijk om mee te werken'.
Collega's van Milly's vermoedelijke moordenaar reageren gelaten en zwijgzaam. "Het heeft ons allemaal ontzettend aangegrepen", aldus een van de dienders. "Je ziet wel eens een collega agressief reageren in een stressvolle situatie. Maar dat een collega iemand verkracht en vermoordt, en dan ook nog een kind... Dat is ook voor ons nauwelijks te bevatten, laat staan te begrijpen."
Dat is dus al zeker..

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 18 maart 2010 @ 09:31:50 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79284590
quote:

[..]

en spreek even een journalist aan aldaar en vertel dat toen je een keer 's ochtends op pad was en hij op weg naar zijn werk hij je loerend aankeek, aof hij iets te verbergen had en je altijd al had geweten met een psychopaat van doen te hebben...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:31:50 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79284591
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zeg dat je hem ooit in de supermarkt heb gezien en hij toen ook al een rol K3-koekjes kocht. De vieze pedo

Overigens heet het toch niet eens meer 'pedofiel' als je valt op meiden die al wat vrouwelijke kenmerken beginnen te krijgen
Efebofilie krijg je dan ja.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:34:41 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79284657
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

en hoe suf ook een pedofiel is er niet op uit om kinderen te vermoorden, maar goed we weten dus niet wat zich in de woning heeft afgespeeld en of het een bewuste actie was of een gevolg van iets...
pi_79284670
En ja, die Linda, nare vrouw zeg. Zijn 'stressor'. Toen ging het helemaal fout met die goeie Sander, helemaal van het padje af.

Van de geweldige fijne buurman die zijn laatste kopje suiker nog weggeeft naar een sekspredator, pedo, maniak, narcist, vreemde snuiter, kwal, superlatief, superlatief.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:35:23 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79284681
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Re het volgende:

[..]

en hoe suf ook een pedofiel is er niet op uit om kinderen te vermoorden, maar goed we weten dus niet wat zich in de woning heeft afgespeeld en of het een bewuste actie was of een gevolg van iets...
Nee, maar dan kan er wel een paniekaanval komen of zo. En zit je dan sowieso al niet met pedoseksueel en pedofiel?
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:37:14 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79284720
Ik ben dat stuk uit de Telegraaf nu aan het lezen
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:37:48 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79284736
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, maar dan kan er wel een paniekaanval komen of zo. En zit je dan sowieso al niet met pedoseksueel en pedofiel?
dat zijn psychiatrische benamingen... voor de wet blijft het gewoon verkrachting van een minderjarige als ik het goed heb...
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:39:35 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79284793
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Re het volgende:

[..]

dat zijn psychiatrische benamingen... voor de wet blijft het gewoon verkrachting van een minderjarige als ik het goed heb...
Joa, het doet verder ook niet ter zake hier. Excuus.
pi_79284797
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben dat stuk uit de Telegraaf nu aan het lezen
Kun je beter niet doen. Ik ben mijn ogen inmiddels al 10 minuten met een staalborstel aan het schrobben om alle poep uit dat stukje tekst weg te krijgen
pi_79284856
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Re het volgende:

[..]

En zelfs dat moet nog blijken, maar ik kan werkelijk geen andere 'reden' bedenken waarom het anders zo uit de hand gelopen is.
pi_79284997
Uit dat stuk:

Dit:
"Als er ooit iets is en mama is niet in de buurt, moet je naar die meneer gaan, hij is politieagent", hadden sommige moeders uit de buurt hun kroost op het hart gedrukt.

En dit:
"Een vreemde snuiter", zegt de een. "Een arrogante kwal", vertelt de ander. "Echt een echte macho, een patser", vindt een vriendinnetje van Milly.

Klinkt erg logisch.
pi_79285019
OMG, dat stuk van de telegraaf (het past absoluut niet bij het onderwerp, maar moest heel hard lachen om dit prachtige brouwsel onderbuikgevoelens overgoten met domme mensen-psychiatrisch sausje).

"Maar er schuilt een monster in de agent van de surveillancedienst die op zijn Hyvespagina als een ware narcist zijn blote, gespierde torso toont en her en der op datingsites figureert. Achter het uniform en de brede glimlach zit een 'sekspredator', een pedoseksueel roofdier. Verzot op jonge meisjes, de voortdurende hoofdrolspeelsters in zijn zieke fantasieën.[/quote]

De man had een foto zonder shirt naast een motor op vakantie op zijn hyves.... niet zo heel ongebruikelijk. En heel veel mannen die ik ken, zetten zichzelf op een datingsite, zodra ze weer single zijn....
Ik weet niet of de "sekspredator" terug te vinden is in zijn datingprofiel oid??? En knap dat de journalist weet waarover hij fantaseert
quote:
Naar verluidt stapte agent Sander V. vorige week woensdagavond met zijn kat op de arm naar Milly. Ongetwijfeld met een geraffineerde smoes dat er iets met het beestje aan de hand was en dat hij hulp nodig had.
Ehm, was dat juist niet het probleem? Dat niemand hem daar aan de deur had gezien???? Maar nu heeft opeens de helft van de buurt hem met zijn kat aan zien bellen?

Pure riooljournalistiek
pi_79285040
Ik vind dat stuk in de Telegraaf wel ok.

Ze noemen de dingen bij de naam, vind ik.

Dat laatste stukje over dat 'horrorhuis' is wel erg overdreven, vind ik.

Dat had er voor mij niet ingehoeven.

Maar ja, daarvoor is het ook bekend als een sensatiekrant.
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 09:48:40 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79285046
Uit dat stuk komt dat ze verkracht en vermoord is,
lekker voor familie om dat zo te lezen..

donderdag 18 maart 2010 @ 09:50:43 #241
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79285087
dat zo neerzetten in de media van Sander V. kan nog goed in zijn voordeel uitpakken, niet dat men dat door heeft nu natuurlijk.
pi_79285088
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:48 schreef Dalilah het volgende:
Ik vind dat stuk in de Telegraaf wel ok.

Ze noemen de dingen bij de naam, vind ik.

Dat laatste stukje over dat 'horrorhuis' is wel erg overdreven, vind ik.

Dat had er voor mij niet ingehoeven.

Maar ja, daarvoor is het ook bekend als een sensatiekrant.
Wat kan er in fucksnaam 'ok' zijn aan het stukje verspilde bits en bytes op de Telegraaf site? Ik zou me, als ik journalist was, schamen voor mijn collega's.
Totaal onrespectvol ook naar de familie van die man en naar de familie van Milly. Alsof al die tijd al duidelijk was dat die man niet pluis was...
pi_79285096
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:50 schreef Re het volgende:
dat zo neerzetten in de media van Sander V. kan nog goed in zijn voordeel uitpakken, niet dat men dat door heeft nu natuurlijk.
Dan krijg je dat trial by media effect inderdaad.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:52:22 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79285137
quote:
Achter het uniform en de brede glimlach zit een 'sekspredator', een pedoseksueel roofdier. Verzot op jonge meisjes, de voortdurende hoofdrolspeelsters in zijn zieke fantasieën.
MIJN GOD he
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79285166
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

MIJN GOD he
Alsof hij het stuk zelf in 3e persoon heeft geschreven
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:54:17 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79285185
- KNIP -

[ Bericht 90% gewijzigd door sp3c op 18-03-2010 10:30:39 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79285240
Het meest trieste is nog wel dat de ouders van Milly dus ondergedoken zijn, omdat ze anders bedolven zouden raken onder de media-aandacht
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:57:30 #248
85962 ioko
I Appear Missing
pi_79285274
In het AD stond vanmorgen ook het verhaal met het katje. Misschien dat dat is afgeleid van de foto van hyves, waar hij met een katje speelt? Ik heb iig nog geen officiele verklaring gehoord erover.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_79285419
Triest als de ouders echt ondergedoken zijn voor de media. Maar ik kan me ook voorstellen dat je in dit geval echt niet meer in je eigen huis, zo dicht naast je plek waar je dochter is vermoord en begraven wil zijn.

En tja, ik denk ook dat het daar nu druk is, met mensen die "er toch eens langlopen om het zelf te zien"
Stelletje ramptoeristen!
pi_79285498
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:57 schreef ioko het volgende:
In het AD stond vanmorgen ook het verhaal met het katje. Misschien dat dat is afgeleid van de foto van hyves, waar hij met een katje speelt? Ik heb iig nog geen officiele verklaring gehoord erover.
Ik denk dat dat echt aan de fantasie van een journalist ontsproten is. Als een politiewoordvoerder dit had gemeld, hadden wel meer mensen het geweten.
Trouwens, die foto van die jonge kat is in augstus op zijn hyves gezet..... katje is inmiddels echt al een kat geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')