Als je even goed kijkt zitten er ook een paar tussen die niet vertrokken zijn naar het buitenland.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die kinderen die uit een instelling zijn verdwenen en naar Engeland, Iran en Nieuw Zeeland zijn gegaan?

quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en dat moet per se hier steeds weer gepost worden? Milly kan er verder vrij weinig aan doen, en wij users hebben er ook niets mee te maken.
 met die redenatie kun je het hele forum wel opdoeken zeg
 met die redenatie kun je het hele forum wel opdoeken zeg

Heb jij met en stopwatch bijgehouden hoeveel media aandacht die zaken hebben gekregen? En kun jij met een soort binas boek bepalen hoe zwaar de 'misdaad' was en hoeveel aandacht ze hadden moeten krijgen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat dan nogWil jij dat de andere ouders uitleggen dan? Niet dat de aandacht voor Milly onterecht is, maar het gebrek aan aandacht voor anderen is het dan wel

iemand enig idee hoeveel jaar het OM altijd eist in zulke gevallen?quote:ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord

Ja een paar. En de rest heeft wel veel aandacht gekregen. En bij al die kinderen werd hetzelfde gezegd als wat er nu gezegd wordt. "Waarom zij wel en anderen niet" Elke keer weer. Bij Cassandra, bij Katja, bij Maddie, bij Natalee en de rest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je even goed kijkt zitten er ook een paar tussen die niet vertrokken zijn naar het buitenland.
 .
.

oh come on.. wil je nu serieus beweren dat deze hele Milly toestand niet ongelofelijk gehyped is door de media in hun jacht op nieuws?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Heb jij met en stopwatch bijgehouden hoeveel media aandacht die zaken hebben gekregen? En kun jij met een soort binas boek bepalen hoe zwaar de 'misdaad' was en hoeveel aandacht ze hadden moeten krijgen?
Pas dan kun je zeggen of die andere zaken een gebrek aan aandacht hadden.

En Maddie en Natalee bijvoorbeeld waren dat niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh come on.. wil je nu serieus beweren dat deze hele Milly toestand niet ongelofelijk gehyped is door de media in hun jacht op nieuws?

joh... misschien had die meid wel avond/nachtdienst... had hij tijd zat...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog, als hij 's nachts zou zijn gaan graven was het verse lijkje al die tijd nog in zijn woning waar zijn vriending dus ook was.

Als je op milly boele zoekt kom je ook bijna aan de 500.00 hits. Zoek ik op een ander meisje die sinds kort is vermist en niet naar het buitenland vertrokken is maar 107 zegt toch wel wat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh come on.. wil je nu serieus beweren dat deze hele Milly toestand niet ongelofelijk gehyped is door de media in hun jacht op nieuws?

Ferdi E. kreeg voor de ontvoering van- en de moord op Gerrit Jan Heijn destijds 20 jaar + tbs. Zoiets zal het wel worden verwacht ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:
[..]
iemand enig idee hoeveel jaar het OM altijd eist in zulke gevallen?

wijs me even aan waar ik dat beweer?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Maddie en Natalee bijvoorbeeld waren dat niet?

Ach, ze pakken de rekenmachine erbij zeg maar. Dit idee had ik:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:
[..]

Punt dat ik al eerder maakte en nu weer zie: jouw voorbeelden passen allemaal in het aspect van de missing white girl syndrome.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja een paar. En de rest heeft wel veel aandacht gekregen. En bij al die kinderen werd hetzelfde gezegd als wat er nu gezegd wordt. "Waarom zij wel en anderen niet" Elke keer weer. Bij Cassandra, bij Katja, bij Maddie, bij Natalee en de rest..

1)Ik zou er zelf absoluut niet wakker van worden, maar als je licht slaap kan het, maar als jij 's nachts wakker wordt van iets, ga je dan je bed uit en uitgebreid kijken, of draai je je lekker nog eens om?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In een cokesnuivende slaapbuurt wellicht niet, maar in iedere andere wijk zou je echt wel iets horen. Je bent aan het scheppen in de tuin, niet in een moeras. Je komt altijd wel wat gesteente of stukjes fosfor tegen. En dan nog, als hij 's nachts zou zijn gaan graven was het verse lijkje al die tijd nog in zijn woning waar zijn vriending dus ook was, wat me ook sterk lijkt.²

hier in Nederland?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:
[..]

Dat vertelde mijn vriend toevallig ook vanmiddagquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Punt dat ik al eerder maakte en nu weer zie: jouw voorbeelden passen allemaal in het aspect van de missing white girl syndrome.
Bij schattige blanke meisjes is gewoon onevenredig veel aandacht, punt.

Maddie vond ik superschattig. Maar Natalee en Milly noem ik niet schattig. De een was al volwassen en de ander was een puber.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vertelde mijn vriend toevallig ook vanmiddag

http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome gaat dan ook niet per se over kleuters ofzo, maar over jonge vrouwen. Er zijn, zoals je op de wiki kunt zien, aardig wat onderzoeken naar gedaan en valt dus ook niet zomaar te ontkennen, en is ergens ook wel logisch. Schattige poesjes die dood gaan is erger dan lelijke oude wrattenzwijnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maddie vond ik superschattig. Maar Natalee en Milly noem ik niet schattig. De een was al volwassen en de ander was een puber.

Waarom wordt Milly er dan bij gehaald.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Zith het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome gaat dan ook niet per se over kleuters ofzo, maar over jonge vrouwen.

Omdat het een prima voorbeeld is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom wordt Milly er dan bij gehaald.

Dat probeerde ik ook al te vertellen bij die natalee gone-away. Maar dan word je uitgelachen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Punt dat ik al eerder maakte en nu weer zie: jouw voorbeelden passen allemaal in het aspect van de missing white girl syndrome.
Bij schattige blanke meisjes is gewoon onevenredig veel aandacht, punt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |