abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:45:04 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79269848
Feiten van de persconferentie:

Verdachte is werkzaam bij de politie.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Vriendin verdachte is ook werkzaam bij de politie
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en legt een bekentenis af.

Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.

Er is nog geen motief bekend.
Doodsoorzaak nog niet bekend.

Vrijdag de 19e wordt verdachte voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
Vrijdag de 19e uitslag sectie
-------------

De 26-jarige politieman die vastzit in verband met de dood van de 12-jarige Milly Boele, heeft de moord op het meisje tegenover de politie bekend.

Dat zei de Dordrechtse hoofdofficier van justitie G. van de Beek woensdagochtend tijdens een persconferentie. De agent zou hebben gezegd het meisje woensdagavond uit haar ouderlijk huis te hebben meegenomen, haar in zijn woning hebben vermoord, en het lichaam in de tuin te hebben begraven.

Van de Beek wilde niet zeggen of Milly door de verdachte is misbruikt. Over het motief van de 26-jarige surveillant van het korps Rotterdam-Rijnmond deed hij geen mededelingen. Hij kon ook nog niet zeggen hoe het meisje om het leven is gebracht.

Volgens Van de Beek had Milly met de verdachte een "vage buurrelatie". Het is volgens hem nog onduidelijk of het meisje vrijwillig met haar moordenaar is meegegaan. Van de Beek zegt dat de verdachte hoogstwaarschijnlijk alleen heeft gehandeld.

Vriendin
De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht.

De verdachte was volgens Van de Beek onder de mannelijke buurtbewoners met wie de politie nader wilde spreken, omdat hij bij een eerder buurtonderzoek niet op alle vragen sluitend antwoord kon geven.

Het lichaam van Milly werd dinsdagavond op aanwijzing van de agent aangetroffen in diens tuin. Milly was bijna een week eerder spoorloos verdwenen toen zij alleen thuis was. In een telefoongesprek met haar moeder zou Milly hebben gezegd de deur te moeten openen voor een buurman.

Verontwaardiging
Op de persconferentie waren ook korpschef Teun Visscher van het politiekorps Zuid-Holland Zuid en burgemeester Arno Brok van Dordrecht aanwezig. Brok uitte in een emotionele korte mededeling zijn afschuw over de moord. "De verontwaardiging is enorm groot, en we betuigen ons medeleven aan de familie."

Volgens Brok onderhoudt de gemeente direct contact met de ouders, broer en zus van Milly en begeleidt hen zo veel mogelijk.

Bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 17-03-2010 21:32:44 ]
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79269865
ik vind die foto's wel altijd eng joh.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79269904
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, die kinderen die uit een instelling zijn verdwenen en naar Engeland, Iran en Nieuw Zeeland zijn gegaan?
Als je even goed kijkt zitten er ook een paar tussen die niet vertrokken zijn naar het buitenland.
All good things are wild and free.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:46:21 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79269919
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, en dat moet per se hier steeds weer gepost worden? Milly kan er verder vrij weinig aan doen, en wij users hebben er ook niets mee te maken.
met die redenatie kun je het hele forum wel opdoeken zeg
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_79269954
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat dan nog Wil jij dat de andere ouders uitleggen dan? Niet dat de aandacht voor Milly onterecht is, maar het gebrek aan aandacht voor anderen is het dan wel
Heb jij met en stopwatch bijgehouden hoeveel media aandacht die zaken hebben gekregen? En kun jij met een soort binas boek bepalen hoe zwaar de 'misdaad' was en hoeveel aandacht ze hadden moeten krijgen?

Pas dan kun je zeggen of die andere zaken een gebrek aan aandacht hadden.
Leaf
  FOK!fossiel woensdag 17 maart 2010 @ 20:48:22 #6
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79270036
quote:
ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
iemand enig idee hoeveel jaar het OM altijd eist in zulke gevallen?
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:48:51 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79270060
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:46 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Als je even goed kijkt zitten er ook een paar tussen die niet vertrokken zijn naar het buitenland.
Ja een paar. En de rest heeft wel veel aandacht gekregen. En bij al die kinderen werd hetzelfde gezegd als wat er nu gezegd wordt. "Waarom zij wel en anderen niet" Elke keer weer. Bij Cassandra, bij Katja, bij Maddie, bij Natalee en de rest. .
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:49:33 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79270105
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Heb jij met en stopwatch bijgehouden hoeveel media aandacht die zaken hebben gekregen? En kun jij met een soort binas boek bepalen hoe zwaar de 'misdaad' was en hoeveel aandacht ze hadden moeten krijgen?

Pas dan kun je zeggen of die andere zaken een gebrek aan aandacht hadden.
oh come on.. wil je nu serieus beweren dat deze hele Milly toestand niet ongelofelijk gehyped is door de media in hun jacht op nieuws?
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:50:05 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79270136
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

oh come on.. wil je nu serieus beweren dat deze hele Milly toestand niet ongelofelijk gehyped is door de media in hun jacht op nieuws?
En Maddie en Natalee bijvoorbeeld waren dat niet?
  FOK!fossiel woensdag 17 maart 2010 @ 20:50:08 #10
8443 cptmarco
it's captain...
pi_79270142
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan nog, als hij 's nachts zou zijn gaan graven was het verse lijkje al die tijd nog in zijn woning waar zijn vriending dus ook was.
joh... misschien had die meid wel avond/nachtdienst... had hij tijd zat...
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:50:34 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79270165
De vriendin was die avond, ten tijde van de moord, niet aanwezig.
pi_79270275
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef teamlead het volgende:

[..]

Als je op milly boele zoekt kom je ook bijna aan de 500.00 hits. Zoek ik op een ander meisje die sinds kort is vermist en niet naar het buitenland vertrokken is maar 107 zegt toch wel wat.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:52:34 #13
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79270281
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Ferdi E. kreeg voor de ontvoering van- en de moord op Gerrit Jan Heijn destijds 20 jaar + tbs. Zoiets zal het wel worden verwacht ik
(als ze tenminste voorbedachte rade kunnen bewijzen...)
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:53:15 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79270337
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En Maddie en Natalee bijvoorbeeld waren dat niet?
wijs me even aan waar ik dat beweer?
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:53:23 #15
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_79270345
quote:

[..]

Ach, ze pakken de rekenmachine erbij zeg maar. Dit idee had ik:

Moord met onvoorbedachte rade: 10 tot 15 jaar (meegerekend wordt de schok die de moord teweeg heeft gebracht voor Dordt en daarbuiten)
Vrijheidsberoving: 3 jaar

Reken dus maar op een straf tussen de 15 en 20 jaar, met aftrek van de tijd in voorarrest en eventuele vrijlating na goed gedrag, tussen de 12 en 14 jaar cel.
Het kan ook levenslang worden als de dader niet meewerkt aan een psychologisch/psychiatrisch onderzoek, maar dat zie ik gezien het feit dat hij zichzelf heeft aangegeven en tot nu toe heeft meegewerkt niet snel gebeuren.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 20:54:20 #16
230491 Zith
pls tip
pi_79270390
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja een paar. En de rest heeft wel veel aandacht gekregen. En bij al die kinderen werd hetzelfde gezegd als wat er nu gezegd wordt. "Waarom zij wel en anderen niet" Elke keer weer. Bij Cassandra, bij Katja, bij Maddie, bij Natalee en de rest. .
Punt dat ik al eerder maakte en nu weer zie: jouw voorbeelden passen allemaal in het aspect van de missing white girl syndrome.

Bij schattige blanke meisjes is gewoon onevenredig veel aandacht, punt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_79270395
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In een cokesnuivende slaapbuurt wellicht niet, maar in iedere andere wijk zou je echt wel iets horen. Je bent aan het scheppen in de tuin, niet in een moeras. Je komt altijd wel wat gesteente of stukjes fosfor tegen. En dan nog, als hij 's nachts zou zijn gaan graven was het verse lijkje al die tijd nog in zijn woning waar zijn vriending dus ook was, wat me ook sterk lijkt.

²
1)Ik zou er zelf absoluut niet wakker van worden, maar als je licht slaap kan het, maar als jij 's nachts wakker wordt van iets, ga je dan je bed uit en uitgebreid kijken, of draai je je lekker nog eens om?

2) Het is nog helemaal niet bekend of die vriendin thuis was. Wel bekend dus volgens Harajuku.

3) Zolder, kelder, kruipruimte, gangkast, weet ik veel, in elk huis zijn wel ruimtes waarvan je met 99% zekerheid kan inschatten dat je vriendin daar vandaag niet zal komen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:54:43 #18
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_79270413
quote:

[..]

hier in Nederland?

nou met verkrachting kom je weg met een half jaartje schoffelen, dus met moord erbij en een zieke geest hoogstens 5/10 jaar.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_79270432
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Punt dat ik al eerder maakte en nu weer zie: jouw voorbeelden passen allemaal in het aspect van de missing white girl syndrome.

Dat vertelde mijn vriend toevallig ook vanmiddag
pi_79270506
wederom tvp
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:56:56 #21
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79270522
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat vertelde mijn vriend toevallig ook vanmiddag
Maddie vond ik superschattig. Maar Natalee en Milly noem ik niet schattig. De een was al volwassen en de ander was een puber.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 20:59:06 #22
230491 Zith
pls tip
pi_79270644
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Maddie vond ik superschattig. Maar Natalee en Milly noem ik niet schattig. De een was al volwassen en de ander was een puber.
http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome gaat dan ook niet per se over kleuters ofzo, maar over jonge vrouwen. Er zijn, zoals je op de wiki kunt zien, aardig wat onderzoeken naar gedaan en valt dus ook niet zomaar te ontkennen, en is ergens ook wel logisch. Schattige poesjes die dood gaan is erger dan lelijke oude wrattenzwijnen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:00:10 #23
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79270709
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Zith het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome gaat dan ook niet per se over kleuters ofzo, maar over jonge vrouwen.
Waarom wordt Milly er dan bij gehaald.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 21:00:51 #24
230491 Zith
pls tip
pi_79270748
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Waarom wordt Milly er dan bij gehaald.
Omdat het een prima voorbeeld is.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:01:20 #25
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_79270773
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat probeerde ik ook al te vertellen bij die natalee gone-away. Maar dan word je uitgelachen.

Je kan het 100 keer per dag zeggen:
Als er een turks/surinaams/Irakees meisje word vermist word er niets of nauwelijks media-aandacht aan besteeds. En dat niet alleen in Nederland maar overal in de westerse landen. In andere woorden het kan mensen geen ruk als er een zwart kind word vermist

Als dit meisje Milly marokkaans was geweest was dit topic niet deeltje 100# geworden, en had het ook niet op de voorpagina's gestaan.

Ik denk dat we met alle allochtonen maar een soort vangelijke Amber-alert moeten maken. Maar dan een andere naam, misschien:
Sha-neeka-allert
Fatima-missing
Rashida-fonds

iemand nog meer ideeen?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')