Hopelijk staan er dan geen hordes journalisten na afloop voor de deur van dat centrum, maar das vast naief dat ik dat hoopquote:Buren praten over tragische dood
DORDRECHT - Omwonenden van het ouderlijk huis van de vermoorde Milly Boele hebben een uitnodiging van de gemeente Dordrecht gekregen om donderdagavond in het Cultureel Centrum Sterrenburg samen te praten over de tragische dood van het 12-jarige meisje.
Het wordt een besloten bijeenkomst, meldt de site van RTV Rijnmond.
De wens van de familie is dat de mensen die meelopen tijdens de stille tocht op vrijdagavond, gekleed gaan in het roze. Dat was de lievelingskleur van Milly.

quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:22 schreef Libereco het volgende:
Sander V. dronk bier op het graf van Milly
[..]
Bizar dit. Het zal maar je eigen kind zijn.

Snap niet wat je bedoelt.quote:Net op Ned. !, Goedemorgen Nederland(ongeveer half uur geleden), dat de dader geen psychopaat is......dat hij al langer haar in de gaten hield, en zij was bang, omdat ze die druk voelde. Bij het woord: "geen psychopaat": gelijk misselijk/hoofdpijn.
Hoe willen ze dan dan anders noemen(dit is géén vraag).
Ik denk dat zo'n site als hiero wel goed is, om dingen te uiten enzo. Werd hier naardoorgelinkt, toen ik gewoon op google wat informatie wou.
Ook denk ik dat ik er niet teveel druk om moet maken.

en als ze bang was zou niemand gelijk die link hebben glegd.... sure
 en als ze bang was zou niemand gelijk die link hebben glegd.... sure 

Maak je je eens niet zo drukquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:21 schreef Dalilah het volgende:
Ook denk ik dat ik er niet teveel druk om moet maken.

quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:20 schreef Loveless85 het volgende:
En waar dit nou weer vandaan komt:
http://ad.nl/ad/nl/2202/M(...)r-geweest-zijn.dhtml
"Scheiding kan trigger geweest zijn".
Artikel is van gistermiddag, toen was toch allang duidelijk dat hij nog samenwoonde met haar
 ) veel vriendinnen had. Dus misschien was die Linda wel zijn nieuwe vriendin.
   ) veel vriendinnen had. Dus misschien was die Linda wel zijn nieuwe vriendin.quote:Vervolg van voorpagina
Op de reüniehyve van het café plaatste een van de leden gisteren een bericht waarin hij zich afvraagt
of iemand weet waar Sander V. heeft gewoond. Een paar uur later was deze webpagina niet meer openbaar. Ontzette buurtbewoners speculeerden gisteren ook over het amoureuze leven van V.. Zo wist de postbode te melden dat de agent, die gescheiden was in de anderhalf jaar dat hij op Schuilenburg woonde, er verschillende relaties op na hield. De partner van een van de vrouwen die gisteren een bos bloemen kwam brengen, is een collega van V.. De verslagenheid onder agenten is groot, vertelt zij. „Het gevoel is: hij is een van ons. En dat steekt. Er was net weer weer wat rust na de rellen van Hoek van Holland. De politie zet zich juist in voor een veilige maatschappijk en dan gebeurt er dit.”
Vragen over het motief van Sander V. en de toedracht van de moord zijn er nog volop. De van moord verdachte politieman wordt morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Het sectierapport wordt dan ook verwacht. Mogelijk dat er dan meer duidelijkheid is.

Maar op haar hyve staan/stonden dan weer volop foto's van vakanties e.d.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
In de Spits stond vanmorgen iets over dat hij inderdaad gescheiden was en sindsdien (volgens de postbode daar in de buurt) veel vriendinnen had. Dus misschien was die Linda wel zijn nieuwe vriendin.
[..]

Mmm... da's wel weer raar dan inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar op haar hyve staan/stonden dan weer volop foto's van vakanties e.d.
Minstens van vorige zomer en volgens mij zelfs van langer terug

Als je al maar een beetje vreemd of anders bent in een buurt, gaan mensen al snel roddelen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
En na alle oproepen van SBS en de Telegraaf e.d. heeft natuurlijk ineens iedereen die hem ooit in het voorbijgaan heeft gezien en beetje mediageil is wat te melden erover.
Hoe de fuck weet in godsnaam de postbode dat hij gescheiden is en vele relaties heeft. Wellicht kwamen er gewoon vrouwelijke collega's, normale vriendinnen, of een zus (of zussen) regelmatig over de vloer.

Das ook wel beetje debiel dat zo te formuleren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Mmm... da's wel weer raar dan inderdaad.
Ik hoop dat er de komende dagen wat meer duidelijkheid komt.
Die oud-rechercheur bij Pauw & Witteman gisteren ging er bij voorbaat alvast vanuit dat het om een seks/lustmoord gaat.
Hij zei: "Ja, waarom zou je anders een twaalfjarig meisje mee naar je huis nemen?"

Vrees het ook hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Mmm... da's wel weer raar dan inderdaad.
Ik hoop dat er de komende dagen wat meer duidelijkheid komt.
Die oud-rechercheur bij Pauw & Witteman gisteren ging er bij voorbaat alvast vanuit dat het om een seks/lustmoord gaat.
Hij zei: "Ja, waarom zou je anders een twaalfjarig meisje mee naar je huis nemen?"

Nou ja, en welke vrijgezelle jongeman van 26 heeft niét veel vriendinnen en scharrels? Wat is daar gek aan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
En na alle oproepen van SBS en de Telegraaf e.d. heeft natuurlijk ineens iedereen die hem ooit in het voorbijgaan heeft gezien en beetje mediageil is wat te melden erover.
Hoe de fuck weet in godsnaam de postbode dat hij gescheiden is en vele relaties heeft. Wellicht kwamen er gewoon vrouwelijke collega's, normale vriendinnen, of een zus (of zussen) regelmatig over de vloer.

Ik gok genoegquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, en welke vrijgezelle jongeman van 26 heeft niét veel vriendinnen en scharrels? Wat is daar gek aan?

Dit is toch duidelijk de groep die in Sterrenburg woont, cokesnuivend, overdag volop aan het werk als accountant, advocaat of makelaar. 's avonds in de slaapwijk de boel verzieken. Rachid de Koelie wist hier wel raad mee. Helaas voor die girl kende ze Rachid nietquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |