abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79283030
Zit te wachten op de eerste berichten dat de twee een soort van relatie met elkaar hadden. Wellicht is meneer te ver gegaan waardoor het uit de hand liep.

Gisteren ook al de eerste malloten op het journaal. 'de politie is nu niet meer te vertrouwen' 'ik durf mijn deur niet meer open te doen' etc. Hysterie.
pi_79283060
quote:
Buren praten over tragische dood

DORDRECHT - Omwonenden van het ouderlijk huis van de vermoorde Milly Boele hebben een uitnodiging van de gemeente Dordrecht gekregen om donderdagavond in het Cultureel Centrum Sterrenburg samen te praten over de tragische dood van het 12-jarige meisje.

Het wordt een besloten bijeenkomst, meldt de site van RTV Rijnmond.

De wens van de familie is dat de mensen die meelopen tijdens de stille tocht op vrijdagavond, gekleed gaan in het roze. Dat was de lievelingskleur van Milly.
Hopelijk staan er dan geen hordes journalisten na afloop voor de deur van dat centrum, maar das vast naief dat ik dat hoop
pi_79283076
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 07:22 schreef Libereco het volgende:
Sander V. dronk bier op het graf van Milly
[..]

Bizar dit. Het zal maar je eigen kind zijn.

Hij moet natuurlijk zijn leven verder leiden. En wellicht stond dat uitje al op het programma. Wat moet ie anders?
pi_79283116
En waar dit nou weer vandaan komt:

http://ad.nl/ad/nl/2202/M(...)r-geweest-zijn.dhtml

"Scheiding kan trigger geweest zijn".

Artikel is van gistermiddag, toen was toch allang duidelijk dat hij nog samenwoonde met haar
pi_79283126
quote:Sander V. dronk bier op het graf van Milly

Van onze verslaggevers

DORDRECHT - Terwijl het lichaam van Milly al in zijn tuin lag begraven, stond politieman Sander V. afgelopen zaterdagavond met kennissen ijskoud een biertje op zijn terras te drinken. Ondertussen werd de familie van het toen nog vermiste meisje twee huizen verder radeloos van wanhoop en verdriet.

"Ik zag hem daar met een groepje vrienden gezellig kletsen. Pilsje in de hand, glimlach op zijn gezicht. Het is bizar. Hij staat daar te keuvelen, terwijl een paar meter verderop Milly onder de grond ligt. Die man moet echt knettergek zijn", aldus een buurvrouw.

De ouders van Milly konden vanuit hun huis zelfs de tuin van de opgepakte politieman zien. "Tineke Boele, Milly's moeder, heeft nota bene nog gezegd dat ze bang was dat ergens in een van de tuinen haar dochtertje zou kunnen liggen. Het is afgrijselijk."

Sander V. werkte voor district Noord van de politie Rotterdam-Rijnmond in de surveillancedienst. Enkele collega's zagen hem nog na zijn arrestatie, afgelopen dinsdag.

Net op Ned. !, Goedemorgen Nederland(ongeveer half uur geleden), dat de dader geen psychopaat is......dat hij al langer haar in de gaten hield, en zij was bang, omdat ze die druk voelde. Bij het woord: "geen psychopaat": gelijk misselijk/hoofdpijn.
Hoe willen ze dat dan anders noemen(dit is géén vraag).
Ik denk dat zo'n site als hiero wel goed is, om dingen te uiten enzo. Werd hier naardoorgelinkt, toen ik gewoon op google wat informatie wou.

Ook denk ik dat ik er niet teveel druk om moet maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dalilah op 18-03-2010 09:37:43 ]
pi_79283173
quote:
Net op Ned. !, Goedemorgen Nederland(ongeveer half uur geleden), dat de dader geen psychopaat is......dat hij al langer haar in de gaten hield, en zij was bang, omdat ze die druk voelde. Bij het woord: "geen psychopaat": gelijk misselijk/hoofdpijn.
Hoe willen ze dan dan anders noemen(dit is géén vraag).
Ik denk dat zo'n site als hiero wel goed is, om dingen te uiten enzo. Werd hier naardoorgelinkt, toen ik gewoon op google wat informatie wou.
Snap niet wat je bedoelt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:26:24 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79283209
en als ze bang was zou niemand gelijk die link hebben glegd.... sure

mesnen willen graag een verklaring en gaan daardoor allerlei dingen erbij verzinnen, komt wel vaker voor geloof ik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79283216
Zo'n site als hiero is zekers goed ouwe sjembek.

Maar waarom als ze die 'druk voelde' heeft ze er niks over gezegd of gezegd WELKE buurman aan de deur stond. En waarom is het niemand anders (haar ouders, buren, zijn vriendin) opgevallen dat hij een obsessie voor haar had.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 08:28:02 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:27:35 #184
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_79283230
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:21 schreef Dalilah het volgende:
Maak je je eens niet zo druk
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_79283298
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:20 schreef Loveless85 het volgende:
En waar dit nou weer vandaan komt:

http://ad.nl/ad/nl/2202/M(...)r-geweest-zijn.dhtml

"Scheiding kan trigger geweest zijn".

Artikel is van gistermiddag, toen was toch allang duidelijk dat hij nog samenwoonde met haar

In de Spits stond vanmorgen iets over dat hij inderdaad gescheiden was en sindsdien (volgens de postbode daar in de buurt ) veel vriendinnen had. Dus misschien was die Linda wel zijn nieuwe vriendin.
quote:
Vervolg van voorpagina
Op de reüniehyve van het café plaatste een van de leden gisteren een bericht waarin hij zich afvraagt
of iemand weet waar Sander V. heeft gewoond. Een paar uur later was deze webpagina niet meer openbaar. Ontzette buurtbewoners speculeerden gisteren ook over het amoureuze leven van V.. Zo wist de postbode te melden dat de agent, die gescheiden was in de anderhalf jaar dat hij op Schuilenburg woonde, er verschillende relaties op na hield. De partner van een van de vrouwen die gisteren een bos bloemen kwam brengen, is een collega van V.. De verslagenheid onder agenten is groot, vertelt zij. „Het gevoel is: hij is een van ons. En dat steekt. Er was net weer weer wat rust na de rellen van Hoek van Holland. De politie zet zich juist in voor een veilige maatschappijk en dan gebeurt er dit.”
Vragen over het motief van Sander V. en de toedracht van de moord zijn er nog volop. De van moord verdachte politieman wordt morgen voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Het sectierapport wordt dan ook verwacht. Mogelijk dat er dan meer duidelijkheid is.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79283321
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:31 schreef Felixa het volgende:

[..]

In de Spits stond vanmorgen iets over dat hij inderdaad gescheiden was en sindsdien (volgens de postbode daar in de buurt ) veel vriendinnen had. Dus misschien was die Linda wel zijn nieuwe vriendin.
[..]

Maar op haar hyve staan/stonden dan weer volop foto's van vakanties e.d.
Minstens van vorige zomer en volgens mij zelfs van langer terug
pi_79283368
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar op haar hyve staan/stonden dan weer volop foto's van vakanties e.d.
Minstens van vorige zomer en volgens mij zelfs van langer terug
Mmm... da's wel weer raar dan inderdaad.
Ik hoop dat er de komende dagen wat meer duidelijkheid komt.

Die oud-rechercheur bij Pauw & Witteman gisteren ging er bij voorbaat alvast vanuit dat het om een seks/lustmoord gaat.
Hij zei: "Ja, waarom zou je anders een twaalfjarig meisje mee naar je huis nemen?"
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79283375
En na alle oproepen van SBS en de Telegraaf e.d. heeft natuurlijk ineens iedereen die hem ooit in het voorbijgaan heeft gezien en beetje mediageil is wat te melden erover.

Hoe de fuck weet in godsnaam de postbode dat hij gescheiden is en vele relaties heeft. Wellicht kwamen er gewoon vrouwelijke collega's, normale vriendinnen, of een zus (of zussen) regelmatig over de vloer.
pi_79283394
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
En na alle oproepen van SBS en de Telegraaf e.d. heeft natuurlijk ineens iedereen die hem ooit in het voorbijgaan heeft gezien en beetje mediageil is wat te melden erover.

Hoe de fuck weet in godsnaam de postbode dat hij gescheiden is en vele relaties heeft. Wellicht kwamen er gewoon vrouwelijke collega's, normale vriendinnen, of een zus (of zussen) regelmatig over de vloer.
Als je al maar een beetje vreemd of anders bent in een buurt, gaan mensen al snel roddelen...
pi_79283403
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Felixa het volgende:

[..]

Die oud-rechercheur bij Pauw & Witteman gisteren ging er bij voorbaat alvast vanuit dat het om een seks/lustmoord gaat.
Hij zei: "Ja, waarom zou je anders een twaalfjarig meisje mee naar je huis nemen?"

Das ook wel beetje debiel dat zo te formuleren.

Maar aan de andere kant is het wel wat veel mensen denken natuurlijk. En ik kan eerlijk gezegd ook weinig andere redenen verzinnen dan zoiets, of wellicht geen misbruik maar een 'relatie' die mis liep of een van die twee die een obsessie voor elkaar hadden.

Gaat er bij mij niet in dat je 'zomaar' een 12jarige vermoord anders. Er moet toch iets zijn waardoor hij in paniek is geraakt of is gaan flippen. En vaak kom je dan bij lust uit.
pi_79283427
Geweldig altijd die reacties achteraf.

Nu in het AD ook weer een paar ex politiemannen die roepen dat de honden meteen ingezet hadden moeten worden. Komen ze nu mee! Waarom hebben ze dat vorige week niet al geroepen?
Leaf
pi_79283436
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Felixa het volgende:

[..]

Vrees het ook hoor.

Misschien geilde hij al een hele tijd op jonge meisjes die net in de pubertijd komen. Je hebt mannen die daar ook op kicken hoor.
pi_79283456
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:36 schreef Loveless85 het volgende:

Nou ja, en welke vrijgezelle jongeman van 26 heeft niét veel vriendinnen en scharrels? Wat is daar gek aan?
pi_79283480
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Snap niet wat je bedoelt.
Nou op Ned 1, herhaling komt zo.
pi_79283504
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou ja, en welke vrijgezelle jongeman van 26 heeft niét veel vriendinnen en scharrels? Wat is daar gek aan?
Ik gok genoeg

En waarom zou de postbode dat in godsnaam weten.
  Admin donderdag 18 maart 2010 @ 08:43:50 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79283513
Dalilah woon je ook in Dordrecht?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79283530
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:43 schreef yvonne het volgende:
Dalilah woon je ook in Dordrecht?
Dit is toch duidelijk de groep die in Sterrenburg woont, cokesnuivend, overdag volop aan het werk als accountant, advocaat of makelaar. 's avonds in de slaapwijk de boel verzieken. Rachid de Koelie wist hier wel raad mee. Helaas voor die girl kende ze Rachid niet
pi_79283537
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:42 schreef Dalilah het volgende:

[..]

Nou op Ned 1, herhaling komt zo.
Forensisch psycholoog.
pi_79283592
Tjah is het iemand die zaak kent of de zoveelste 'deskundige' die even met z'n oordeel komt aan de hand van info uit de media?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')