abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79290725
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:26 schreef Cyan het volgende:

[..]

Het is een SPECULATIE van buurtbewoners. Het is niet verklaard, niemand heeft het gezien, maar mensen denken dat het zo is gegaan.
Maar misschien is het dus zo wel gegaan. Dat zou nl. een redelijke verklaring kunnen geven. En als 1 van die buurtbewoners zulks verklaart dan kun je daar op rechercheren, lijkt me. Ipv dit meteen opzij te schuiven.
Ergens zit er een redelijke en logische fenomenologie verscholen in de opeenvolging van gebeurtenissen van dit relaas.
I´m back.
pi_79290731
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef Re het volgende:
zal ik dit eens twitter opflikkeren, kijken hoever het komt

[UPDATE] Seksfeesten bij Sander V.Naar verluid zijn in het recente verleden geregeld seksfeesten georganiseerd ten huize van Sander V. de moordenaar van MIll. Details volgen
Doe eens niet... wat denk je wat de nabestaanden hier wel niet voor pijn aan hebben aan al die roddels
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79290738
quote:

[UPDATE] Seksfeesten bij Sander V.Naar verluid zijn in het recente verleden geregeld seksfeesten georganiseerd ten huize van Sander V. de moordenaar van MIll. Details volgen
whehe... Morgen in de telegraaf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79290740
quote:

Wat is daar het nut van? Kijken of het in de Telegraaf komt?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79290770
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:27 schreef superworm het volgende:
Misschien had-ie wel haar hulp nodig bij het in elkaar zetten van een Ikea-kastje, die daarbij op haar viel met dood tot gevolg. Onder het mom 'Milly helpt Sander met Billy'. We weten het eenvoudig niet. Speculeren heeft geen zin omdat de buurt ook niks weet en maar wat roept.
Behalve de Telegraaf dan, die heeft al een volledig psychiatrisch en psychologisch onderzoek gedaan:
quote:
Maar er schuilt een monster in de agent van de surveillancedienst die op zijn Hyvespagina als een ware narcist zijn blote, gespierde torso toont en her en der op datingsites figureert. Achter het uniform en de brede glimlach zit een 'sekspredator', een pedoseksueel roofdier. Verzot op jonge meisjes, de voortdurende hoofdrolspeelsters in zijn zieke fantasieën.
pi_79290793
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar misschien is het dus zo wel gegaan. Dat zou nl. een redelijke verklaring kunnen geven. En als 1 van die buurtbewoners zulks verklaart dan kun je daar op rechercheren, lijkt me. Ipv dit meteen opzij te schuiven.
Ergens zit er een redelijke en logische fenomenologie verscholen in de opeenvolging van gebeurtenissen van dit relaas.
Ja het zou zo gegaan kunnen zijn. En het klinkt niet onwaarschijnlijk.
Maar buurtbewoners kwamen pas met deze speculaties nadat de verdachte al bekend was geworden. Dus niemand heeft dit zien gebeuren.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:32:24 #107
145738 superworm
is erbij
pi_79290826
quote:

Goeie, of:

[UPDATE] Sander V. heeft anus laten bleken Naar verluidt heeft het beest genaamd Sander V. enkele weken geleden zijn poepgat in de kleur klimaatneutraal laten witwassen. Dit verklaart plastisch chirurg Robert S., die verder niet met naam en toenaam in de krant wil. Details volgen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79290830
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

Een kind wel, zo'n knaap van 26 laat haar de honden van zijn schoonouders uitlaten als die bij hem zijn, vrijwel zeker dat ze hem bij de voornaam noemde. Dat is vrij normaal in Nederland.
Wat blijf je daar toch onzinnig op hameren? Man, ik noemde mijn buren ook buurvrouw en buurman ipv dat ik hun namen gebruikte. De een gebruikt voornamen, de ander gewoon buurman. En het is niet altijd de voornaam omdat jij dat vrij normaal vindt in Nederland
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79290866
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als een buurtbewoner zulks verklaart bij de politiezal die dat inderdaad rechercheren, maar je weet helemaal niet of daar sprake van is. Het enige dat je weet is dat in een artikel staat dat anonieme buurtbewoners beweren dat andere onbekende buurtbewoners dat verklaren....
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:33:46 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79290872
quote:

straks op de telegraaf
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79290902
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ja het zou zo gegaan kunnen zijn. En het klinkt niet onwaarschijnlijk.
Maar buurtbewoners kwamen pas met deze speculaties nadat de verdachte al bekend was geworden. Dus niemand heeft dit zien gebeuren.
Kijk probleem is het feit dat de verdachte en zijn vriendin beiden politie-agent zijn dan wel werken bij de politie. Dit heeft wrs voor tunnelvisie gezorgd in het begin van het onderzoek. Politie-agenten doen zoiets niet. Dit zal de fatale onjuiste inschatting geweest zijn, vermoed ik.
I´m back.
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:34:36 #112
145738 superworm
is erbij
pi_79290905
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat blijf je daar toch onzinnig op hameren? Man, ik noemde mijn buren ook buurvrouw en buurman ipv dat ik hun namen gebruikte. De een gebruikt voornamen, de ander gewoon buurman. En het is niet altijd de voornaam omdat jij dat vrij normaal vindt in Nederland
Inderdaad, dat is heus geen stelregel. Enige wat ik weet over mijn buren, is dat de één schilder is ('Buurman schilder'), en de ander 2 Alfa Romeo's heeft waar-ie de godganselijke dag aan zit te sleutelen en boenen en dergelijke (Buurman Midlifecrisis). Hoe ze echt heten? Al sla je me dood, en ik woon hier al meer dan een jaar.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79290949
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk probleem is het feit dat de verdachte en zijn vriendin beiden politie-agent zijn dan wel werken bij de politie. Dit heeft wrs voor tunnelvisie gezorgd in het begin van het onderzoek. Politie-agenten doen zoiets niet. Dit zal de fatale onjuiste inschatting geweest zijn, vermoed ik.
ook al hadden ze meteen zn tuin omgespit, denk ik niet dat Milly er minder dood om was geweest
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79291063
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ook al hadden ze meteen zn tuin omgespit, denk ik niet dat Milly er minder dood om was geweest
Ja daarom vind ik dat afgeven op de politie zo krom. Zoals het ernaar uitziet was ze al dood toen. Helaas.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:39:16 #115
145738 superworm
is erbij
pi_79291077
[UPDATE] Sander V. waarschijnlijk Duitser

Brekend: De Telegraaf vermoedt uit buurtonderzoek dat Sander V., door zijn voorliefde voor blonde meisjes, verheerlijking van het perfecte arische lichaam, gaten graven in de tuin en uiterst autoritaire houding, dat Sander V. hoogstwaarschijnlijk van Duitse komaf is. Dit verklaart zijn beestachtige handelswijze volledig. Meer volgt.

op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79291103
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Precies, hoe lullig het ook is... de dood van Milly was eigenlijk niet te voorkomen geweest omdat het allemaal zo snel is gebeurt....
pi_79291121
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef superworm het volgende:

Brekend: De Telegraaf vermoedt uit buurtonderzoek dat Sander V., door zijn voorliefde voor blonde meisjes, verheerlijking van het perfecte arische lichaam, gaten graven in de tuin en uiterst autoritaire houding, dat Sander V. hoogstwaarschijnlijk van Duitse komaf is. Dit verklaart zijn beestachtige handelswijze volledig. Meer volgt.

Deze klinkt wel erg plausibel .
pi_79291134
quote:
Wat blijf je daar toch onzinnig op hameren? Man, ik noemde mijn buren ook buurvrouw en buurman ipv dat ik hun namen gebruikte.
Ik noem mijn buren ook gewoon buurman of buurvrouw.
Zij noemen mij Huub (ik heet geen Huub. Lang verhaal )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79291146
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hert meisje is al 12, middelbareschool leerlinge, ik denk dat in Nederland buren elkaar bij de voornaam kennen, zeker als ze al contact heeft met een buurman (honden uitlaten).
Ik vrees toch ergens dat ze dat gezegd heeft en dat de politie wel bij hem geïnformeerd heeft, maar na een smoes geloofd hebben dat hij er niets mee te maken had, omdat... zowel hij als zijn vriendin politie zijn.
Althans dat zou zo maar kunnen.
Welnu, twee zaken :
[1] De korpschef heeft enige tijd genomen vooraleer hij (i.c. de dienstdoender) de buurt heeft laten onderzoeken ; of dat alert is, daarover verschillen de meningen - had duidelijk beter gekund. Voorts : bij de persconferentie had de man niets te melden, wat hij zei leek eerder op ontwijken, veeg teken van de cultuur op het bureau.

[2] Alle buren (hoeveel ?) zijn "nagetrokken" ; zeggen korpschef en justitie-officier.
Zal best, en dan, bij het moment van informatie shiften, gaat er even iets mis : die meneer (waarvan ze pas zaterdag weten dat hij bij de politie werkt, na 2 of 3 dagen pas !) had "wat vage antwoorden" en "staat op de lijst voor nog eens ondervragen".
Is dat minder dan acuut alert ? Het gaat om vermissing of erger. Dat lijkt te veel op denken dat "eigen mensen" minder verdacht zijn, "het kan later wel".
Had beter gekund ; dat niet gezegd te hebben valt de officier te verwijten (die zich overigens behoorlijk van zijn taak heeft gekweten).

Fail voor de korpsschef, tot dat moment immers deed het korps het onderzoek (en niet Recherche)
Conclusie (het gaat immers om vermissing, misschien erger !) : die korpschef kan maar beter opstappen, voordat zijn situatie compleet onhoudbaar wordt.
pi_79291157
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Precies, hoe lullig het ook is... de dood van Milly was eigenlijk niet te voorkomen geweest omdat het allemaal zo snel is gebeurt....
De enige die haar dood had kunnen voorkomen is de dader zelf.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79291185
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:41 schreef Amos_ het volgende:

[..]

De enige die haar dood had kunnen voorkomen is de dader zelf.
Exact...
pi_79291206
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik wens jou ook veel sterkte.

Dit is een groot verlies.

Wat erg.

Ook voor je enter-knop.
Als jij maar lol hebt om deze wel heel erg leuke opmerking, vind ik het ok.
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:43:19 #123
145738 superworm
is erbij
pi_79291226
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Dalilah het volgende:

[..]

Als jij maar lol hebt om deze wel heel erg leuke opmerking, vind ik het ok.
Gelukkig, dan is dat ook weer uit de weg.

Nee, maar serieus.

Dit is zo erg - ik slaap al een week niet meer.

Vanaf nu is alles anders.

De wereld minus Milly.

Het zal je kind maar wezen.

Yeah, yeah yeah yeah.

Dat dit kan in Nederland.

Voor Nederland betekent dit een 2e 9/11.
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:43:47 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79291240
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef quirigua het volgende:

[..]

Welnu, twee zaken :
[1] De korpschef heeft enige tijd genomen vooraleer hij (i.c. de dienstdoender) de buurt heeft laten onderzoeken ; of dat alert is, daarover verschillen de meningen - had duidelijk beter gekund. Voorts : bij de persconferentie had de man niets te melden, wat hij zei leek eerder op ontwijken, veeg teken van de cultuur op het bureau.

[2] Alle buren (hoeveel ?) zijn "nagetrokken" ; zeggen korpschef en justitie-officier.
Zal best, en dan, bij het moment van informatie shiften, gaat er even iets mis : die meneer (waarvan ze pas zaterdag weten dat hij bij de politie werkt, na 2 of 3 dagen pas !) had "wat vage antwoorden" en "staat op de lijst voor nog eens ondervragen".
Is dat minder dan acuut alert ? Het gaat om vermissing of erger. Dat lijkt te veel op denken dat "eigen mensen" minder verdacht zijn, "het kan later wel".
Had beter gekund ; dat niet gezegd te hebben valt de officier te verwijten (die zich overigens behoorlijk van zijn taak had gekweten).

Fail voor de korpsschef, tot dat moment immers deed het korps het onderzoek (en niet Recherche). Conclusie (het gaat immers om vermissing, misschien erger !) : die korpschef kan maar beter opstappen, voordat zijn situatie compleet onhoudbaar wordt.
ja ja...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79291253
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het tijdstip van overlijden staat toch nog helemaal niet vast?
Morgen worden pas de resultaten van de sectie verwacht. For all we know leefde ze afgelopen vrijdag bv nog gewoon.

Ook dat weet je niet.
vosss is de naam,
pi_79291346
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef quirigua het volgende:

[..]

Welnu, twee zaken :

Had beter gekund ; dat niet gezegd te hebben valt de officier te verwijten (die zich overigens behoorlijk van zijn taak heeft gekweten).

Fail voor de korpsschef, tot dat moment immers deed het korps het onderzoek (en niet Recherche)
Conclusie (het gaat immers om vermissing, misschien erger !) : die korpschef kan maar beter opstappen, voordat zijn situatie compleet onhoudbaar wordt.
Ik denk idd toch dat de aanvankelijk fout-tunnelvisie was: police ---> good people. Wrs ook bij de ouders.
I´m back.
pi_79291349
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Het tijdstip van overlijden staat toch nog helemaal niet vast?
Morgen worden pas de resultaten van de sectie verwacht. For all we know leefde ze afgelopen vrijdag bv nog gewoon.

Ook dat weet je niet.
Hij heeft bekend dat hij haar dezelfde avond nog heeft vermoord en begraven
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:48:39 #128
145738 superworm
is erbij
pi_79291392
Sander V. preventief geruimd

[BREKEND] Uit betrouwbare bronnen van de Telegraaf binnen het ministerie van landbouw, is gebleken dat Sander V., de maniakale Hitler van 2010, inmiddels bekend is komen te staan als Sander Vee. Daarmee valt hij onder de door Balkenende IV aangenomen wet om ranzig gedierte preventief te ruimen in geval van ernstige (geestes)ziekte. Naar verluidt is Sander hedenmorgen met een grijparm in een vrachtwagen gedumpt, tezamen met diverse zieke geitjes.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:49:53 #129
145738 superworm
is erbij
pi_79291436
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Was er toen niet een Ziggo-storing aan de gang? Dat zou een hoop verklaren.

Anders vragen we 't effe aan de buurtbewoners?
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79291448
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mag ik daar een bron van?

Voor zover ik heb kunnen lezen heeft hij alleen bekend dát hij haar vermoord heeft en niet wanneer
vosss is de naam,
pi_79291450
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef superworm het volgende:

[..]

Was er toen niet een Ziggo-storing aan de gang?
Toen ze gevonden werd wel ja, toen ze ontvoerd werd niet
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:50:42 #132
145738 superworm
is erbij
pi_79291462
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Toen ze gevonden werd wel ja, toen ze ontvoerd werd niet
Hmm. Hindsight is 20/20.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79291484
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Mag ik daar een bron van?

Voor zover ik heb kunnen lezen heeft hij alleen bekend dát hij haar vermoord heeft en niet wanneer
quote:
Milly Boele is op de dag van haar vermissing omgebracht door de man die is gearresteerd als verdachte. Dat heeft de Dordtse hoofdofficier Van de Beek woensdag gezegd. Politie-agent Sander V. heeft de moord op het meisje bekend.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)missing%20omgebracht
pi_79291507
Waanzinnig dat de politie zowat de schuld in de schoenen geschoven krijgt van deze tragische moord.

Kijken wat er gebeurd als er de volgende vermissing meteen doorzoekingen door de hele buurt zijn, tuinen omgeploegd worden en iedereen verdachte gemaakt wordt..
pi_79291515
quote:
Opgelost!

=edit=
Ownee, hij had geen gebluste kalk gebruikt toch?
vosss is de naam,
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 12:53:52 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79291589
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:51 schreef bijderechter het volgende:
Waanzinnig dat de politie zowat de schuld in de schoenen geschoven krijgt van deze tragische moord.

Kijken wat er gebeurd als er de volgende vermissing meteen doorzoekingen door de hele buurt zijn, tuinen omgeploegd worden en iedereen verdachte gemaakt wordt..
idd

dan roept iedereen 'politiestaat!' en 'mijn privacy, wat doe je!?!?!'

zie nog steeds geen reden voor de korpschef of wie dan ook om op te stappen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_79291607
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:49 schreef superworm het volgende:

[..]

Was er toen niet een Ziggo-storing aan de gang? Dat zou een hoop verklaren.

Anders vragen we 't effe aan de buurtbewoners?
In Dordrecht heb je geen Ziggo maar UPC
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:54:48 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79291621
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef superworm het volgende:

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:55:33 #139
145738 superworm
is erbij
pi_79291645
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

idd

dan roept iedereen 'politiestaat!' en 'mijn privacy, wat doe je!?!?!'

zie nog steeds geen reden voor de korpschef of wie dan ook om op te stappen
Nope. Zelf denk ik dat niet zijn vriendin, maar de politie zelf hem op de hoogte heeft gesteld van nieuwe ontwikkelingen, met het advies zichzelf aan te geven. Dat zou vrij collegiaal zijn.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79291694
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef superworm het volgende:

[..]

Nope. Zelf denk ik dat niet zijn vriendin, maar de politie zelf hem op de hoogte heeft gesteld van nieuwe ontwikkelingen, met het advies zichzelf aan te geven. Dat zou vrij collegiaal zijn.
Als jij serieus denkt dat er ook maar iets van collegialiteit is tussen Sander V. en zijn ex-collega's vergis je je denk ik ernstig... hij zal keihard, zoniet harder worden aangepakt.
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:58:12 #141
145738 superworm
is erbij
pi_79291729
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:57 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Als jij serieus denkt dat er ook maar iets van collegialiteit is tussen Sander V. en zijn ex-collega's vergis je je denk ik ernstig... hij zal keihard, zoniet harder worden aangepakt.
Neehee. Ik bedoel dat ze hem hebben geadviseerd zichzelf te melden bij het bureau, niet dat ze nu op zijn cel met z'n tienen zitten te playstationen ofzo. Dat laatste stukje collegialiteit zou ik heel plausibel vinden. Kijk hierbij ook naar het einde van Se7en
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79291805
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef superworm het volgende:

[..]

Neehee. Ik bedoel dat ze hem hebben geadviseerd zichzelf te melden bij het bureau. Dat zou ik heel plausibel vinden.
Ik kan me dat niet voorstellen, me het risico dat hij er vandoor zou gaan? Ik denk dat er niemand zijn baan of zijn 'gemoedsrust' op het spel zet door een kindermoordernaar te adviseren zichzelf aan te geven ipv hem meteen zelf aan te houden.
pi_79291859
Zijn vriendin heeft hem dus aangeraden om zich aan te geven.
Dit omdat hij eea aan haar opbiechtte
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 13:01:45 #144
145738 superworm
is erbij
pi_79291865
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Ik kan me dat niet voorstellen, me het risico dat hij er vandoor zou gaan? Ik denk dat er niemand zijn baan of zijn 'gemoedsrust' op het spel zet door een kindermoordernaar te adviseren zichzelf aan te geven ipv hem meteen zelf aan te houden.
Ik heb er verder ook geen bewijzen voor of zo, maar het lijkt me echt niet ongeloofwaardig.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 13:02:29 #145
145738 superworm
is erbij
pi_79291891
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Dat weet ik. Maar alsnog mag je toch speculaseren? Okee, ik woon dan niet in de buurt, maar alsnog vind ik dat de Telegraaf hier best wat mee zou kunnen.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79291905
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar alsnog mag je toch speculaseren? Okee, ik woon dan niet in de buurt, maar alsnog vind ik dat de Telegraaf hier best wat mee zou kunnen.
De Telegraaf kan hier zeker wat mee.
pi_79291911
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ze waren toch samen gegaan?

Op zich wel begrijpelijk, stel dat die vriendin alleen naar het politiebureau ginb om het verhaal te doen zou hij zichzelf ook iets aan kunnen doen.
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 13:03:47 #148
145738 superworm
is erbij
pi_79291918
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

De Telegraaf kan hier zeker wat mee.
Net zoals ze zeker wat konden met de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 13:04:28 #149
145738 superworm
is erbij
pi_79291942
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze waren toch samen gegaan?

Op zich wel begrijpelijk, stel dat die vriendin alleen naar het politiebureau ginb om het verhaal te doen zou hij zichzelf ook iets aan kunnen doen.
Mja. "Waarom zit er allemaal bloed op de nieuwe Billy, Sander?" Ik zie het al voor me.
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:04:45 #150
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79291949
Wat een slechte kut humor hier zeg.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')