Dat dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog benieuwd naar
En hoe hadden ze dat moeten doen? Die Sander wilde ze al verder mee praten omdat hij op een aantal zaken geen antwoord kon geven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Helly het volgende:
Als die vriendin in het complot zit hadden ze samen toch wel een beter plan kunnen bedenken met als doel om er allebei mee weg te komen, lijkt me.
Tof. Waar gaat de brief over?quote:
Hij was een half uur geleden een overhemd aan het strijken, daar moet hij ondertussen wel mee klaar zijn tochquote:
Uit de persconferentie is anders gebleken dat ze ten tijde van de ontvoering en moord niet eens thuis was.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat staat imo nog niet onomstotelijk vast. Ze is geen verdachte, maar dat wil nog niks zeggen.
For all we know heeft die Sander V het samen met zijn vriendin gedaan en neemt hij nu alle schuld op zich.
Dat is ook maar speculaas, dat weet ik ook wel, maar keihard stellen dat zijn vriendin er totaal niets mee te maken heeft is dat ook. Dat ze officieel geen verdachte is doet daar niets aan af.
Ze hebben een week de tijd gehad om met een geloofwaardig verhaal op de proppen te komen.
Ik zeg niet dát, ik zeg alleen dat ik het mogelijk acht.
Feit is: je weet het niet.
Baukel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Dalilah het volgende:
Heel veel mensen zijn natuurlijk gewoon intens verdrietig en/ of ook heel er woedend.
Eerst de familie van het meisje natuurlijk.
De omwonenden.
En wat te denken, van de kinderen van die school waar dat meisje op zat?
Ik heb al gehoord van een moeder die zei dat haar dochtertje van 14 er helemaal kapot van is.
Het kan helpen om even wat te uiten/spuien op dit forum.
Want dit is niet te bevatten.
Ik wens iedereen sterkte.
Hoe mensen hun buren/ouders/opa's en oma's enz. noemen is in elk gezin anders, daar kun je totaal geen conclusie aan verbinden volgens mij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou ze niet gezegd hebben tegen haar moeder: 'Sander staat aan de deur'.
Ik denk dat ze dat eerder gezegd zou hebben dan 'er staat een buurman voor de deur'. Ze kende die jongen, haar ouders kende die jongen.
Ik wens jou ook veel sterkte.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Dalilah het volgende:
Heel veel mensen zijn natuurlijk gewoon intens verdrietig en/ of ook heel er woedend.
Eerst de familie van het meisje natuurlijk.
De omwonenden.
En wat te denken, van de kinderen van die school waar dat meisje op zat?
Ik heb al gehoord van een moeder die zei dat haar dochtertje van 14 er helemaal kapot van is.
Het kan helpen om even wat te uiten/spuien op dit forum.
Want dit is niet te bevatten.
Ik wens iedereen sterkte.
Ja, kenden ze elkaar? Ik dacht dat het niet meer was als een vage buurrelatie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou ze niet gezegd hebben tegen haar moeder: 'Sander staat aan de deur'.
Ik denk dat ze dat eerder gezegd zou hebben dan 'er staat een buurman voor de deur'. Ze kende die jongen, haar ouders kende die jongen.
Mooi.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik wens jou ook veel sterkte.
Dit is een groot verlies.
Wat erg.
Ook voor je enter-knop.
Hert meisje is al 12, middelbareschool leerlinge, ik denk dat in Nederland buren elkaar bij de voornaam kennen, zeker als ze al contact heeft met een buurman (honden uitlaten).quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef Helly het volgende:
[..]
Hoe mensen hun buren/ouders/opa's en oma's enz. noemen is in elk gezin anders, daar kun je totaal geen conclusie aan verbinden volgens mij.
*proest*quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat erg.
Ook voor je enter-knop.
*stil is*quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat erg.
Ook voor je enter-knop.