abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:26:15 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79288174
Feiten van de persconferentie:

Verdachte is werkzaam bij de politie.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Vriendin verdachte is ook werkzaam bij de politie
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en legt een bekentenis af.

Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.

Er is nog geen motief bekend.
Doodsoorzaak nog niet bekend.

Vrijdag de 19e wordt verdachte voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
Vrijdag de 19e uitslag sectie
-------------

De 26-jarige politieman die vastzit in verband met de dood van de 12-jarige Milly Boele, heeft de moord op het meisje tegenover de politie bekend.

Dat zei de Dordrechtse hoofdofficier van justitie G. van de Beek woensdagochtend tijdens een persconferentie. De agent zou hebben gezegd het meisje woensdagavond uit haar ouderlijk huis te hebben meegenomen, haar in zijn woning hebben vermoord, en het lichaam in de tuin te hebben begraven.

Van de Beek wilde niet zeggen of Milly door de verdachte is misbruikt. Over het motief van de 26-jarige surveillant van het korps Rotterdam-Rijnmond deed hij geen mededelingen. Hij kon ook nog niet zeggen hoe het meisje om het leven is gebracht.

Volgens Van de Beek had Milly met de verdachte een "vage buurrelatie". Het is volgens hem nog onduidelijk of het meisje vrijwillig met haar moordenaar is meegegaan. Van de Beek zegt dat de verdachte hoogstwaarschijnlijk alleen heeft gehandeld.

Vriendin
De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht.

De verdachte was volgens Van de Beek onder de mannelijke buurtbewoners met wie de politie nader wilde spreken, omdat hij bij een eerder buurtonderzoek niet op alle vragen sluitend antwoord kon geven.

Het lichaam van Milly werd dinsdagavond op aanwijzing van de agent aangetroffen in diens tuin. Milly was bijna een week eerder spoorloos verdwenen toen zij alleen thuis was. In een telefoongesprek met haar moeder zou Milly hebben gezegd de deur te moeten openen voor een buurman.

Verontwaardiging
Op de persconferentie waren ook korpschef Teun Visscher van het politiekorps Zuid-Holland Zuid en burgemeester Arno Brok van Dordrecht aanwezig. Brok uitte in een emotionele korte mededeling zijn afschuw over de moord. "De verontwaardiging is enorm groot, en we betuigen ons medeleven aan de familie."

Volgens Brok onderhoudt de gemeente direct contact met de ouders, broer en zus van Milly en begeleidt hen zo veel mogelijk.

Bron

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79288218
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Is dat de verbetering? Want er staan nog steeds fouten in.
Er zitten ook gewoon stijl/opmaak fouten in, aangezien ik bv. een zin anders ging formuleren maar er dan nog een woordje achter is gebleven of het niet lekker liep
pi_79288251
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die linkjes hadden gevonden naar de dader op datingsites en zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:28:15 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79288257
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er zitten ook gewoon stijl/opmaak fouten in, aangezien ik bv. een zin anders ging formuleren maar er dan nog een woordje achter is gebleven of het niet lekker liep
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Is dat de verbetering? Want er staan nog steeds fouten in.
Ik heb hem enkel ff snel door word geflikkerd zit ook op mn werk
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79288269
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:

En ik vind dat stuk over dat huis ook totaal niet ter zake doende. Vervelend voor die vrouw dat ze mishandeld is daar ofzo, maar kom op zeg 'Het huis meot afgebroken worden'
In de Telegraaf doet de helft er nooit toe, kijk maar naar de dagelijks cover. Dus ik stoor me er niet aan, vind het zó typisch voor de Telegraaf om allerlei mensen te interviewen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79288272
quote:
Sander lokte Milly met zijn katje

DORDRECHT - Mogelijk is haar liefde voor dieren Milly fataal geworden. .Waarschijnlijk heeft Ander V. Milly met eenkatje op zijn arm haar naar zijn woning op nummer 67 gelokt, verklaren buurtbewoners in het AD vandaag.

Sander moet geweten hebben van Milly's dierenliefde - daar stond ze in de buurt om bekend. De familie Boele zelf heeft thuis ook een kat of vier.

Milly en Sander zijn geen onbekenden van elkaar. Milly laat regelmatig de honden van haar buurman uit, samen met basisschoolvriendin Elja (11). ,,We kwamen hem wel eens in het park tegen,'' vertelt Milly's vriendinnetje. ,,Dan vroegen we of we met de honden mochten wandelen. Dat vond hij goed. Het was best een lieve man.'' De honden zijn niet van Sander zelf, maar van de ouders van zijn vriendin. Zelf heeft hij twee katjes thuis, weet een directe buurmante vertellen.
Aldus het Algemeen Dagblad
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79288279
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja als ze het daarbij lieten of het konden onderbouwen ja. Maar nu is het oeverloos gebash met zoveel mogelijk superlatieven terwijl er amper onderbouwing voor is.

En ik vind dat stuk over dat huis ook totaal niet ter zake doende. Vervelend voor die vrouw dat ze mishandeld is daar ofzo, maar kom op zeg 'Het huis meot afgebroken worden'
Dat huis zal echt heel moeilijk verkoopbaar worden op funda ... gok ik
pi_79288300
Als iemand die twittert die Telegraaf link nu eens naar een aantal enthousisast twitterende journalisten (Frits Wester bijv.) stuurt, en vraagt wat die er van vindt, dan heb je wel een redelijke kans dat die reageren en er een discussie(tje) op gang komt denk ik.
pi_79288302
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Cyan het volgende:

[..]

En ze beginnen het artikel met "Mogelijk". Ook een stuk wat puur speculatie is. Bovendien gok ik dat zijn katten nu al een jaar oud zijn en niet meer zo klein en schattig als op de foto's van augustus.... Katje= kat geworden....
pi_79288344
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef Helly het volgende:
Als iemand die twittert die Telegraaf link nu eens naar een aantal enthousisast twitterende journalisten (Frits wester bijv.) stuurt, en vraagt wat die er van vindt, dan heb je wel een redelijke kans dat die reageren en er een discussie(tje) op gang komt denk ik.
Ik zeg doen!
pi_79288347
De stille tocht van vrijdag gaat door volgens het AD en de ouders van Milly hebben de mensen die mee willen lopen verzocht om in het roze te komen omdat dat haar lievelingskleur was.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79288375
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Cyan het volgende:

[..]

Dat is toch ook gewoon pure speculatie van die buurtbewoners.... vorige week heeft niemand iets gezien en nu weet iedereen ineens hoe het is gegaan... zo vermoeiend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79288390
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Cyan het volgende:
De stille tocht van vrijdag gaat door volgens het AD en de ouders van Milly hebben de mensen die mee willen lopen verzocht om in het roze te komen omdat dat haar lievelingskleur was.

Aw
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:32:05 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79288403
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef Helly het volgende:
Als iemand die twittert die Telegraaf link nu eens naar een aantal enthousisast twitterende journalisten (Frits Wester bijv.) stuurt, en vraagt wat die er van vindt, dan heb je wel een redelijke kans dat die reageren en er een discussie(tje) op gang komt denk ik.
En als we daar nu mee wachten tot de tegenreactie ook online staat?
pi_79288407
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar het bombarderen tot horror huis en iemand aan het woord laten die haar problemen op het huis afschuift en meent dat het daarom maar gesloopt moet worden
pi_79288416
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, ja misschien over een paar jaar weer...

Maar wat ik niet snap, die ouders zijn ondergedoken voor de media, hadden ze anders nog thuis gewoon willen slapen?
pi_79288489
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar wat ik niet snap, die ouders zijn ondergedoken voor de media, hadden ze anders nog thuis gewoon willen slapen?
Ik kan me dat ook haast niet voorstellen dat ze dat nog zouden willen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79288512
En ik kan me ook niet voorstellen dat die Linda daar nog wil wonen. Sowieso om het huis, maar ook om de buurt. Die kan die ouders toch ook nooit meer recht aankijken (ook al heeft ze er niks mee te maken)
pi_79288566
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Journalisten kunnen zelf wel een mening vormen hoor.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik, en anders daalt de prijs wat en lukt het zeker. Vraag en aanbod .
pi_79288584
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
(ook al heeft ze er niks mee te maken)
Daar ben ik ook nog benieuwd naar
pi_79288616
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook ja... geef ze gewoon even de tijd om te reageren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79288692
frits is getwitterd
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 11:40:53 #23
145738 superworm
is erbij
pi_79288739
TVP
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:40:58 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79288744
pi_79288824
quote:
Die kan die ouders toch ook nooit meer recht aankijken (ook al heeft ze er niks mee te maken)
Dat staat imo nog niet onomstotelijk vast. Ze is geen verdachte, maar dat wil nog niks zeggen.
For all we know heeft die Sander V het samen met zijn vriendin gedaan en neemt hij nu alle schuld op zich.

Dat is ook maar speculaas, dat weet ik ook wel, maar keihard stellen dat zijn vriendin er totaal niets mee te maken heeft is dat ook. Dat ze officieel geen verdachte is doet daar niets aan af.
Ze hebben een week de tijd gehad om met een geloofwaardig verhaal op de proppen te komen.

Ik zeg niet dát, ik zeg alleen dat ik het mogelijk acht.
Feit is: je weet het niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79288856
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog benieuwd naar
Dat dus.
vosss is de naam,
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 11:43:45 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_79288862
Wat een walgelijk artikel in de telegraaf ik schaam me gewoon als journalist om dit soort onzin te lezen. En het ergste is nog dat veel mensen dit ook voor waar aannemen schaamteloos...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_79288921
Als die vriendin in het complot zit hadden ze samen toch wel een beter plan kunnen bedenken met als doel om er allebei mee weg te komen, lijkt me.
pi_79288955
Quote Amos: Je kunt ook te ver gaan met speculeren natuurlijk. Laat het rusten en laten we afwachten wat er uit het onderzoek naar voren komt. Dit helpt Milly en haar familie ook niet natuurlijk

Je hebt gelijk. Even uiten is wel ok, dan ben je/ik heb kwijt, en dat kan bevrijdend werken.
Aan de andere kant, is het ook belangrijk, wat jij zegt, om 'het' te laten rusten, en met dingen door te gaan.Anders ben je/ik er téveel mee bezig. Dat is ook niet goed, dan geef je/ik het teveel aandacht.

Een soort balans vinden eigelijk. Even wat uiten op het forum, zodat je/ik het kwijt bent.
Alleen niet te lang en téveel want het leven gaat ook nog door.

pi_79289003
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Helly het volgende:
Als die vriendin in het complot zit hadden ze samen toch wel een beter plan kunnen bedenken met als doel om er allebei mee weg te komen, lijkt me.
En hoe hadden ze dat moeten doen? Die Sander wilde ze al verder mee praten omdat hij op een aantal zaken geen antwoord kon geven.

Het kan zomaar zijn dat de grond onder hun voeten te heet werd. Je weet het niet.

Mij zou het in elk geval niets verbazen. Maargoed, voordat dit dalijk ook in de telegraaf staat; het is ook maar gewoon gespeculeer en gelul in de ruimte!
vosss is de naam,
pi_79289132
tvp..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_79289147
Geen idee hoe, maar als je zoveel van elkaar houdt dat je bereid bent om dit te verzwijgen en/of je op te offeren voor de ander denk ik dat je eerder samen (misschien tegen beter weten in) voor de alles of niks optie kiest.
pi_79289149
*schrijft brief aan vosss*
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 11:51:57 #34
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79289229
TVP voor in mijn lunchpauze
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_79289238
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
*schrijft brief aan vosss*
Tof. Waar gaat de brief over?
vosss is de naam,
pi_79289254
Kom op Frits. waar blijf je!
pi_79289319
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef Santello het volgende:
Kom op Frits. waar blijf je!
Hij was een half uur geleden een overhemd aan het strijken, daar moet hij ondertussen wel mee klaar zijn toch .
pi_79289569
Heel veel mensen zijn natuurlijk gewoon intens verdrietig en/ of ook heel er woedend.

Eerst de familie van het meisje natuurlijk.

De omwonenden.

En wat te denken, van de kinderen van die school waar dat meisje op zat?

Ik heb al gehoord van een moeder die zei dat haar dochtertje van 14 er helemaal kapot van is.

Het kan helpen om even wat te uiten/spuien op dit forum.

Want dit is niet te bevatten.

Ik wens iedereen sterkte.
pi_79289570
Waarom zou ze niet gezegd hebben tegen haar moeder: 'Sander staat aan de deur'.
Ik denk dat ze dat eerder gezegd zou hebben dan 'er staat een buurman voor de deur'. Ze kende die jongen, haar ouders kende die jongen.
I´m back.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:00:58 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79289607
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat staat imo nog niet onomstotelijk vast. Ze is geen verdachte, maar dat wil nog niks zeggen.
For all we know heeft die Sander V het samen met zijn vriendin gedaan en neemt hij nu alle schuld op zich.

Dat is ook maar speculaas, dat weet ik ook wel, maar keihard stellen dat zijn vriendin er totaal niets mee te maken heeft is dat ook. Dat ze officieel geen verdachte is doet daar niets aan af.
Ze hebben een week de tijd gehad om met een geloofwaardig verhaal op de proppen te komen.

Ik zeg niet dát, ik zeg alleen dat ik het mogelijk acht.
Feit is: je weet het niet.
Uit de persconferentie is anders gebleken dat ze ten tijde van de ontvoering en moord niet eens thuis was.
pi_79289613
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Dalilah het volgende:
Heel veel mensen zijn natuurlijk gewoon intens verdrietig en/ of ook heel er woedend.

De omwonenden.

Ik heb al gehoord van een moeder die zei dat haar dochtertje van 14 er helemaal kapot van is.

Baukel?
vosss is de naam,
pi_79289660
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat ze dat eerder gezegd zou hebben dan 'er staat een buurman voor de deur'. Ze kende die jongen, haar ouders kende die jongen.
Hoe mensen hun buren/ouders/opa's en oma's enz. noemen is in elk gezin anders, daar kun je totaal geen conclusie aan verbinden volgens mij.
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 12:03:23 #43
145738 superworm
is erbij
pi_79289707
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Dalilah het volgende:

De omwonenden.

Ik wens jou ook veel sterkte.

Dit is een groot verlies.

Wat erg.

Ook voor je enter-knop.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_79289709
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, kenden ze elkaar? Ik dacht dat het niet meer was als een vage buurrelatie.

En hij woonde toch twee huizen verder? Is niet echt een 'directe' buurman.
Dus of ze nu meteen wisten dat zij Sander bedoelde is niet duidelijk.
pi_79289721
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Baukel?

donderdag 18 maart 2010 @ 12:03:57 #46
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_79289723
Wie zegt dat zij kon zien welke buurman het was. Ook de naam zal misschien niet bij iedereen bekend zijn geweest? Ik ken ook een aantal buren alleen als buurman/buurvrouw.

Maar het gespeculeer in de diverse media is echt te onzinnig. Volgens mij wordt pas vrijdag echt duidelijk of ze ook misbruikt is? Of lig ik ineens achter op het nieuws na een nacht te hebben geslapen..
Feit blijft dat het meisje door toedoen van een ander om het leven is gekomen. Wat er verder allemaal is gebeurd is een scenario wat eigenlijk de buitenwereld niet eens moet bereiken. Vooral familie en bekenden zullen overal (nog meer) gevaar in gaan zien en ze krijgen alleen maar meer verdriet te verwerken.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:04:07 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79289730
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef superworm het volgende:

[..]

Wat erg.

Ook voor je enter-knop.
Mooi.
pi_79289783
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef Helly het volgende:

[..]

Hoe mensen hun buren/ouders/opa's en oma's enz. noemen is in elk gezin anders, daar kun je totaal geen conclusie aan verbinden volgens mij.
Hert meisje is al 12, middelbareschool leerlinge, ik denk dat in Nederland buren elkaar bij de voornaam kennen, zeker als ze al contact heeft met een buurman (honden uitlaten).
Ik vrees toch ergens dat ze dat gezegd heeft en dat de politie wel bij hem geïnformeerd heeft, maar na een smoes geloofd hebben dat hij er niets mee te maken had, omdat... zowel hij als zijn vriendin politie zijn.
Althans dat zou zo maar kunnen.
I´m back.
pi_79289787
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef superworm het volgende:

[..]

Wat erg.

Ook voor je enter-knop.
*proest*
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé