abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:26:15 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79288174
Feiten van de persconferentie:

Verdachte is werkzaam bij de politie.
Verdachte is buurman.
Verdachte had een vage buurrelatie met slachtoffer.
Verdachte heeft een vriendin, wonen samen.
Vriendin verdachte is ook werkzaam bij de politie
Verdachte vertelde vriendin erover, vriendin stuurt hem naar de politie.
Verdachte gaat naar de politie en legt een bekentenis af.

Volgens het telefoongesprek stond er een man voor de deur.
Milly heeft aan de telefoon verteld dat dit een buurman betrof.
Dit is niet naar buiten gebracht tot wo 17 maart.

Er is nog geen motief bekend.
Doodsoorzaak nog niet bekend.

Vrijdag de 19e wordt verdachte voorgeleid ten laste legging is wederzijdse vrijheidsberoving en moord
Vrijdag de 19e uitslag sectie
-------------

De 26-jarige politieman die vastzit in verband met de dood van de 12-jarige Milly Boele, heeft de moord op het meisje tegenover de politie bekend.

Dat zei de Dordrechtse hoofdofficier van justitie G. van de Beek woensdagochtend tijdens een persconferentie. De agent zou hebben gezegd het meisje woensdagavond uit haar ouderlijk huis te hebben meegenomen, haar in zijn woning hebben vermoord, en het lichaam in de tuin te hebben begraven.

Van de Beek wilde niet zeggen of Milly door de verdachte is misbruikt. Over het motief van de 26-jarige surveillant van het korps Rotterdam-Rijnmond deed hij geen mededelingen. Hij kon ook nog niet zeggen hoe het meisje om het leven is gebracht.

Volgens Van de Beek had Milly met de verdachte een "vage buurrelatie". Het is volgens hem nog onduidelijk of het meisje vrijwillig met haar moordenaar is meegegaan. Van de Beek zegt dat de verdachte hoogstwaarschijnlijk alleen heeft gehandeld.

Vriendin
De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht.

De verdachte was volgens Van de Beek onder de mannelijke buurtbewoners met wie de politie nader wilde spreken, omdat hij bij een eerder buurtonderzoek niet op alle vragen sluitend antwoord kon geven.

Het lichaam van Milly werd dinsdagavond op aanwijzing van de agent aangetroffen in diens tuin. Milly was bijna een week eerder spoorloos verdwenen toen zij alleen thuis was. In een telefoongesprek met haar moeder zou Milly hebben gezegd de deur te moeten openen voor een buurman.

Verontwaardiging
Op de persconferentie waren ook korpschef Teun Visscher van het politiekorps Zuid-Holland Zuid en burgemeester Arno Brok van Dordrecht aanwezig. Brok uitte in een emotionele korte mededeling zijn afschuw over de moord. "De verontwaardiging is enorm groot, en we betuigen ons medeleven aan de familie."

Volgens Brok onderhoudt de gemeente direct contact met de ouders, broer en zus van Milly en begeleidt hen zo veel mogelijk.

Bron

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79288218
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Is dat de verbetering? Want er staan nog steeds fouten in.
Er zitten ook gewoon stijl/opmaak fouten in, aangezien ik bv. een zin anders ging formuleren maar er dan nog een woordje achter is gebleven of het niet lekker liep
pi_79288251
Zijn er eigenlijk ook mensen hier die linkjes hadden gevonden naar de dader op datingsites en zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:28:15 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79288257
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er zitten ook gewoon stijl/opmaak fouten in, aangezien ik bv. een zin anders ging formuleren maar er dan nog een woordje achter is gebleven of het niet lekker liep
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Is dat de verbetering? Want er staan nog steeds fouten in.
Ik heb hem enkel ff snel door word geflikkerd zit ook op mn werk
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79288269
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:

En ik vind dat stuk over dat huis ook totaal niet ter zake doende. Vervelend voor die vrouw dat ze mishandeld is daar ofzo, maar kom op zeg 'Het huis meot afgebroken worden'
In de Telegraaf doet de helft er nooit toe, kijk maar naar de dagelijks cover. Dus ik stoor me er niet aan, vind het zó typisch voor de Telegraaf om allerlei mensen te interviewen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79288272
quote:
Sander lokte Milly met zijn katje

DORDRECHT - Mogelijk is haar liefde voor dieren Milly fataal geworden. .Waarschijnlijk heeft Ander V. Milly met eenkatje op zijn arm haar naar zijn woning op nummer 67 gelokt, verklaren buurtbewoners in het AD vandaag.

Sander moet geweten hebben van Milly's dierenliefde - daar stond ze in de buurt om bekend. De familie Boele zelf heeft thuis ook een kat of vier.

Milly en Sander zijn geen onbekenden van elkaar. Milly laat regelmatig de honden van haar buurman uit, samen met basisschoolvriendin Elja (11). ,,We kwamen hem wel eens in het park tegen,'' vertelt Milly's vriendinnetje. ,,Dan vroegen we of we met de honden mochten wandelen. Dat vond hij goed. Het was best een lieve man.'' De honden zijn niet van Sander zelf, maar van de ouders van zijn vriendin. Zelf heeft hij twee katjes thuis, weet een directe buurmante vertellen.
Aldus het Algemeen Dagblad
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79288279
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja als ze het daarbij lieten of het konden onderbouwen ja. Maar nu is het oeverloos gebash met zoveel mogelijk superlatieven terwijl er amper onderbouwing voor is.

En ik vind dat stuk over dat huis ook totaal niet ter zake doende. Vervelend voor die vrouw dat ze mishandeld is daar ofzo, maar kom op zeg 'Het huis meot afgebroken worden'
Dat huis zal echt heel moeilijk verkoopbaar worden op funda ... gok ik
pi_79288300
Als iemand die twittert die Telegraaf link nu eens naar een aantal enthousisast twitterende journalisten (Frits Wester bijv.) stuurt, en vraagt wat die er van vindt, dan heb je wel een redelijke kans dat die reageren en er een discussie(tje) op gang komt denk ik.
pi_79288302
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Cyan het volgende:

[..]

En ze beginnen het artikel met "Mogelijk". Ook een stuk wat puur speculatie is. Bovendien gok ik dat zijn katten nu al een jaar oud zijn en niet meer zo klein en schattig als op de foto's van augustus.... Katje= kat geworden....
pi_79288344
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef Helly het volgende:
Als iemand die twittert die Telegraaf link nu eens naar een aantal enthousisast twitterende journalisten (Frits wester bijv.) stuurt, en vraagt wat die er van vindt, dan heb je wel een redelijke kans dat die reageren en er een discussie(tje) op gang komt denk ik.
Ik zeg doen!
pi_79288347
De stille tocht van vrijdag gaat door volgens het AD en de ouders van Milly hebben de mensen die mee willen lopen verzocht om in het roze te komen omdat dat haar lievelingskleur was.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79288375
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Cyan het volgende:

[..]

Dat is toch ook gewoon pure speculatie van die buurtbewoners.... vorige week heeft niemand iets gezien en nu weet iedereen ineens hoe het is gegaan... zo vermoeiend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79288390
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:30 schreef Cyan het volgende:
De stille tocht van vrijdag gaat door volgens het AD en de ouders van Milly hebben de mensen die mee willen lopen verzocht om in het roze te komen omdat dat haar lievelingskleur was.

Aw
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:32:05 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79288403
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:29 schreef Helly het volgende:
Als iemand die twittert die Telegraaf link nu eens naar een aantal enthousisast twitterende journalisten (Frits Wester bijv.) stuurt, en vraagt wat die er van vindt, dan heb je wel een redelijke kans dat die reageren en er een discussie(tje) op gang komt denk ik.
En als we daar nu mee wachten tot de tegenreactie ook online staat?
pi_79288407
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar het bombarderen tot horror huis en iemand aan het woord laten die haar problemen op het huis afschuift en meent dat het daarom maar gesloopt moet worden
pi_79288416
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef aloe_vera het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker, ja misschien over een paar jaar weer...

Maar wat ik niet snap, die ouders zijn ondergedoken voor de media, hadden ze anders nog thuis gewoon willen slapen?
pi_79288489
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar wat ik niet snap, die ouders zijn ondergedoken voor de media, hadden ze anders nog thuis gewoon willen slapen?
Ik kan me dat ook haast niet voorstellen dat ze dat nog zouden willen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79288512
En ik kan me ook niet voorstellen dat die Linda daar nog wil wonen. Sowieso om het huis, maar ook om de buurt. Die kan die ouders toch ook nooit meer recht aankijken (ook al heeft ze er niks mee te maken)
pi_79288566
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Journalisten kunnen zelf wel een mening vormen hoor.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik, en anders daalt de prijs wat en lukt het zeker. Vraag en aanbod .
pi_79288584
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
(ook al heeft ze er niks mee te maken)
Daar ben ik ook nog benieuwd naar
pi_79288616
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook ja... geef ze gewoon even de tijd om te reageren...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79288692
frits is getwitterd
  Redactie Frontpage donderdag 18 maart 2010 @ 11:40:53 #23
145738 superworm
is erbij
pi_79288739
TVP
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:40:58 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79288744
pi_79288824
quote:
Die kan die ouders toch ook nooit meer recht aankijken (ook al heeft ze er niks mee te maken)
Dat staat imo nog niet onomstotelijk vast. Ze is geen verdachte, maar dat wil nog niks zeggen.
For all we know heeft die Sander V het samen met zijn vriendin gedaan en neemt hij nu alle schuld op zich.

Dat is ook maar speculaas, dat weet ik ook wel, maar keihard stellen dat zijn vriendin er totaal niets mee te maken heeft is dat ook. Dat ze officieel geen verdachte is doet daar niets aan af.
Ze hebben een week de tijd gehad om met een geloofwaardig verhaal op de proppen te komen.

Ik zeg niet dát, ik zeg alleen dat ik het mogelijk acht.
Feit is: je weet het niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')