Het schijnt dat ze af en toe honden ging uitlaten, die bij die Sander zaten van zijn schoonouders.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, kenden ze elkaar? Ik dacht dat het niet meer was als een vage buurrelatie.
En hij woonde toch twee huizen verder? Is niet echt een 'directe' buurman.
Dus of ze nu meteen wisten dat zij Sander bedoelde is niet duidelijk.
Ik weet echt niet hoe mijn buren met hun voornaam heten. Laat staan die van een paar deuren verder. Het contact is oppervlakking en blijft bij een praatje over het weer af en toe, zo is het tegenwoordig toch bij veel Nederlanders?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hert meisje is al 12, middelbareschool leerlinge, ik denk dat in Nederland buren elkaar bij de voornaam kennen, zeker als ze al contact heeft met een buurman (honden uitlaten).
Ik vrees toch ergens dat ze dat gezegd heeft en dat de politie wel bij hem geïnformeerd heeft, maar na een smoes geloofd hebben dat hij er niets mee te maken had, omdat... zowel hij als zijn vriendin politie zijn.
Althans dat zou zo maar kunnen.
Denk het wel, ik ken mijn buren ook niet persoonlijk. Ook totaal geen behoefte aan eigenlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe mijn buren met hun voornaam heten. Laat staan die van een paar deuren verder. Het contact is oppervlakking en blijft bij een praatje over het weer af en toe, zo is het tegenwoordig toch bij veel Nederlanders?
Bron?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze af en toe honden ging uitlaten, die bij die Sander zaten van zijn schoonouders.
Konden wat? Laten leven?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron?
Als dit zo is is het wel een teken dat ze elkaar beter konden.
In de persconferentie is duidelijk bevestigd dat ze heeft gezegd dat er 'een buurman' voor de deur stond. Is dat niet genoeg om aan te nemen dat ze geen intieme relatie met hem had, maar hem waarschijnlijk puur aan had zien komen lopen door het raam boven ofzo? Anders had ze heus wel iets duidelijkers tegen haar moeder gezegd, zoals gesuggereerd 'Buurman Sander staat voor de deur" of gewoon 'Sander staat voor de deur" of "de buurman van twee huizen verder staat voor de deur" of weet jij veel.... het is gewoon 'een buurman' geweest in het gesprek naar haar moeder.... Dat zegt wel wat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, kenden ze elkaar? Ik dacht dat het niet meer was als een vage buurrelatie.
En hij woonde toch twee huizen verder? Is niet echt een 'directe' buurman.
Dus of ze nu meteen wisten dat zij Sander bedoelde is niet duidelijk.
Daar hebben we in Nederland een mooi systeem voor. Je bent niet schuldig tot een rechter je schuldig heeft verklaard.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat staat imo nog niet onomstotelijk vast. Ze is geen verdachte, maar dat wil nog niks zeggen.
For all we know heeft die Sander V het samen met zijn vriendin gedaan en neemt hij nu alle schuld op zich.
Dat is ook maar speculaas, dat weet ik ook wel, maar keihard stellen dat zijn vriendin er totaal niets mee te maken heeft is dat ook. Dat ze officieel geen verdachte is doet daar niets aan af.
Ze hebben een week de tijd gehad om met een geloofwaardig verhaal op de proppen te komen.
Ik zeg niet dát, ik zeg alleen dat ik het mogelijk acht.
Feit is: je weet het niet.
Een hond, niet zijn honden. Op tv was een oude man met een hond die zij vorig jaar uitliet oid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron?
Ino, ino. En ja, ach. Of ze elkaar nou kenden of niet, ik vind het allemaal wat irrelevant eigenlijk. Ze is dood, helaas, nu die Sander-dude een flinke straf en klaar.quote:
Als ik iemand aan de telefoon heb en zie dat m'n buurman aan de deur staat kan ik niet eens snel genoeg op de naam komen, en maak ik er ook "buurman" van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hert meisje is al 12, middelbareschool leerlinge, ik denk dat in Nederland buren elkaar bij de voornaam kennen, zeker als ze al contact heeft met een buurman (honden uitlaten).
Ik ken mijn buurvrouw goed en weet natuurlijk voornaam, maar tegenover mijn ouders noem ik haar altijd 'de buurvrouw'.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Sander te maken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een hond, niet zijn honden. Op tv was een oude man met een hond die zij vorig jaar uitliet oid.
Ja, niets dus. Dat is mijn puntquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Sander te maken?
In grotere steden misschien wel, maar in dorpen ken je elkaar bij de voornaam, als ook in die slaapsteden, denk ik. Je stelt je iig altijd voor als je ergens komt wonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe mijn buren met hun voornaam heten. Laat staan die van een paar deuren verder. Het contact is oppervlakking en blijft bij een praatje over het weer af en toe, zo is het tegenwoordig toch bij veel Nederlanders?
Ik speculeer van niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef superworm het volgende:
Is al duidelijk of Sander bloemetjesondergoed draagt? Ik wil ALLES weten namelijk. ALLES!!!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron?
Bron is Algemeen Dagbladquote:DORDRECHT - Mogelijk is haar liefde voor dieren Milly fataal geworden. .Waarschijnlijk heeft Ander V. Milly met eenkatje op zijn arm haar naar zijn woning op nummer 67 gelokt, verklaren buurtbewoners in het AD vandaag.
Sander moet geweten hebben van Milly's dierenliefde - daar stond ze in de buurt om bekend. De familie Boele zelf heeft thuis ook een kat of vier.
Milly en Sander zijn geen onbekenden van elkaar. Milly laat regelmatig de honden van haar buurman uit, samen met basisschoolvriendin Elja (11). ,,We kwamen hem wel eens in het park tegen,'' vertelt Milly's vriendinnetje. ,,Dan vroegen we of we met de honden mochten wandelen. Dat vond hij goed. Het was best een lieve man.'' De honden zijn niet van Sander zelf, maar van de ouders van zijn vriendin. Zelf heeft hij twee katjes thuis, weet een directe buurmante vertellen.
Wat een onzin, zeker een kind niet, als je snel vertelt wie je aan de lijn hebt en ook nog snel moet ophangen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een kind zou, ook al zou ze de voornamen niet kennen, iig de buurman nader specificeren, denk ik. Dus de buurman links, rechts, de buurman van de hondjes etc.
Heb jij een dochtertje van een jaar of 10/12? Hoe noemt die jullie buren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik ken mijn buurvrouw goed en weet natuurlijk voornaam, maar tegenover mijn ouders noem ik haar altijd 'de buurvrouw'.
Ook volgens de persconferentie was het niets meer dan een vage buurrelatie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik speculeer van niet.![]()
Maar ik wil wel weten of ze elkaar nou goed konden of niet. Want dat zegt wel iets over of het bv moord met voorbedachte rade is geweest of dat het in een opwelling is gebeurd.
En het zal voor de zaak en voor zijn veroordeling ook meespelen of ze vantevoren is misbruikt of niet, en wat uberhaupt het motief is geweest.
Weet jij veel wat voor bereigende houding hij richting haar had op dat moment, dan ga je niet vertellen welke buurman van welke hoek je aan de lijn hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij een dochtertje van een jaar of 10/12? Hoe noemt die jullie buren.
(Dit is puur fenomenologie hoor).
Waarschijnlijk, uitgaande van het Telegraaf artikel, droeg hij Nijntje ondergoed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef superworm het volgende:
Is al duidelijk of Sander bloemetjesondergoed draagt? Ik wil ALLES weten namelijk. ALLES!!!
Dreigende houding? Met een poes in je armen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij veel wat voor bereigende houding hij richting haar had op dat moment, dan ga je niet vertellen welke buurman van welke hoek je aan de lijn hebt.
Of Björn BORG.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, uitgaande van het Telegraaf artikel, droeg hij Nijntje ondergoed.
Had ie een poes in z'n handen dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Dreigende houding? Met een poes in je armen?
Ja toch? Hij had d'r volgens het AD toch gelokt met een poes?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Had ie een poes in z'n handen dan?
Nee en ik ben met je eens dat het bij een jonge buurman logisch is om hem bij z'n voornaam te noemen. Maar goed, blijft allemaal speculeren, we weten niet eens precies welke bewoordingen ze aan de telefoon gebruikt heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij een dochtertje van een jaar of 10/12? Hoe noemt die jullie buren.
(Dit is puur fenomenologie hoor).
Al die buurtbewoners die eerst niks gezien hadden hebben het nu ineens tot in detail gezien?quote:
Een kind wel, zo'n knaap van 26 laat haar de honden van zijn schoonouders uitlaten als die bij hem zijn, vrijwel zeker dat ze hem bij de voornaam noemde. Dat is vrij normaal in Nederland.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeker een kind niet, als je snel vertelt wie je aan de lijn hebt en ook nog snel moet ophangen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kitty_Genovesequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Helly het volgende:
[..]
Nee en ik ben met je eens dat het bij een jonge buurman logisch is om hem bij z'n voornaam te noemen. Maar goed, blijft allemaal speculeren, we weten niet eens precies welke bewoordingen ze aan de telefoon gebruikt heeft.
[..]
Al die buurtbewoners die eerst niks gezien hadden hebben het nu ineens tot in detail gezien?
Dat verklaren de buurtbewoners tegenover het AD.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja toch? Hij had d'r volgens het AD toch gelokt met een poes?
Zucht, een meisje van 12, denk je nou echt dat die alle namen op elk moment oprakelt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een kind wel, zo'n knaap van 26 laat haar de honden van zijn schoonouders uitlaten als die bij hem zijn, vrijwel zeker dat ze hem bij de voornaam noemde. Dat is vrij normaal in Nederland.
Dat bedoel ik dus... als dit zo was was de zaak dezelfde avond nog opgelost geweest....quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Helly het volgende:
Al die buurtbewoners die eerst niks gezien hadden hebben het nu ineens tot in detail gezien?
Toe maar...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een kind wel, zo'n knaap van 26 laat haar de honden van zijn schoonouders uitlaten als die bij hem zijn, vrijwel zeker dat ze hem bij de voornaam noemde. Dat is vrij normaal in Nederland.
Hij had een jong katje in zijn handen, zo heeft-ie haar meegelokt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet jij veel wat voor bereigende houding hij richting haar had op dat moment, dan ga je niet vertellen welke buurman van welke hoek je aan de lijn hebt.
Zijn poes of haar poes?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Had ie een poes in z'n handen dan?
Dat heeft de politie ook al verklaard, of alleen onze kranten op niveau Telegraaf en AD?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had een jong katje in zijn handen, zo heeft-ie haar meegelokt.
Nee, als je goed leest zie je dat dat er niet staat. Niemand zegt toch dat ie iets gezien heeft. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn dat Sander met een poes in zijn armen heeft aangebeld en dat Milly daarom is meegegaan. Of misschien kwam ie wel met een smoes over een hond of kat aan de deur. Dat zal nog moeten blijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Helly het volgende:
[..]
Nee en ik ben met je eens dat het bij een jonge buurman logisch is om hem bij z'n voornaam te noemen. Maar goed, blijft allemaal speculeren, we weten niet eens precies welke bewoordingen ze aan de telefoon gebruikt heeft.
[..]
Onzin, is helemaal niet zeker. De enige bron daarvoor is:quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus niet eens een verklaring van de buurtbewoner die dat zelf gezien heeft.quote:Waarschijnlijk heeft Ander V. Milly met eenkatje op zijn arm haar naar zijn woning op nummer 67 gelokt, verklaren buurtbewoners in het AD vandaag.
Alleen AD natuurlijk. Ik vind het typisch riooljournalistiek en moet er eigenlijk gewoon om grinniken. HAD IE WEL OF GEEN POES! NOEMDE ZE M NIET BIJ ZN VOORNAAM! HEEFT IE EEN SNOR? Het lijkt Wie-Is-Het of Cluedo wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heeft de politie ook al verklaard, of alleen onze kranten op niveau Telegraaf en AD?
Precies. Mensen denken dat het zo is gegaan. Die buurtbewoners speculeren er natuurlijk net zo lustig op los als wij hier op Fok.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef Helly het volgende:
[..]
Onzin, is helemaal niet zeker. De enige bron daarvoor is:
[..]
Dus niet eens een verklaring van de buurtbewoner die dat zelf gezien heeft.
Alleen heeft die man helemaal geen jonge katjes... Wel oudere beesten. Maar omdat ie een foto heeft met zijn nog jonge katten, zijn ze eeuwig jong die beestenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een SPECULATIE van buurtbewoners. Het is niet verklaard, niemand heeft het gezien, maar mensen denken dat het zo is gegaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heeft de politie ook al verklaard, of alleen onze kranten op niveau Telegraaf en AD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |