quote:Op maandag 22 februari 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Is er nog een leuke musicplayer gadget trouwensDie van de Hero zelf is wel leuk, maar misschien kan het mooier/beter
de beta is net vandaag uitgekomenquote:Op maandag 22 februari 2010 12:21 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ah oke... Maar volgens mij ben ik al mijn gegevens van FourSquare al weer kwijt. Effe zoeken dus!
Maar komt Gowalla ook nog naar Android/Hero of is dat toch ijdele hoop van mijn kant? Omdat sommige van mijn vrienden helaas wel gevoelig bleken voor de Apple-marketing in combinatie met de T-Mobile sponsoring zitten degenen in mijn kringetje die het meest met dit soort apps klooien helaas op de iPhone/Gowalla. Het zou voor mij dus leuker zijn als ik Gowalla zou kunnen gebruiken.
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:23 schreef mstx het volgende:
Weet iemand hoe je de foto's van je footprints kunt uitvergroten? Als ik een footprint open zie ik alleen een thumbnailtje maar geen optie om te bekijken.
http://www.androidguys.com/2010/02/21/beta-test-gowalla-android/quote:Op maandag 22 februari 2010 12:21 schreef Pandora73 het volgende:
Ah oke... Maar volgens mij ben ik al mijn gegevens van FourSquare al weer kwijt. Effe zoeken dus!
Maar komt Gowalla ook nog naar Android/Hero of is dat toch ijdele hoop van mijn kant? Omdat sommige van mijn vrienden helaas wel gevoelig bleken voor de Apple-marketing in combinatie met de T-Mobile sponsoring zitten degenen in mijn kringetje die het meest met dit soort apps klooien helaas op de iPhone/Gowalla. Het zou voor mij dus leuker zijn als ik Gowalla zou kunnen gebruiken.
Geen concrete tips zeg maarquote:Op maandag 22 februari 2010 12:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zijn er zo veel, Tunewiki, Meridian, Mixzing, RockOn, enz
oh dat is leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.androidguys.com/2010/02/21/beta-test-gowalla-android/
En dan is er ook nog Brightkite natuurlijk.
phandroid, androinica, androidworld, androidplanet, androidguysquote:Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat voor android sites volgt men hier? Ben op zoek naar een site die een beetje fatsoenlijke reviews heeft van applicaties, maar ben nog niet echt iets tegengekomen... Pocketgamer doet ook al amper nog wat aan android, wel jammer...
Die en www.androidplanet.nl en ook Engadget.com maar dat is meer voor de hardware en veel algemener.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef -J-D- het volgende:
Ik volg alleen http://www.androidworld.nl/ en het forum daarvan.
Misschien mensen nog ideeën? Wat doe ik verkeerd?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:55 schreef Orbeatle het volgende:
Gisteren probeerde ik foto's van andere type toestellen te ontvangen via bluetooth maar dat ging niet helemaal lekker.
De andere toestellen konden mijn toestel wel vinden, maar verbinding maken was niet mogelijk.
Meer mensen die dat probleem hebben?
de Hero kan geen bestanden doorsturen via bluetoothquote:Op maandag 22 februari 2010 14:06 schreef Orbeatle het volgende:
Mijn post nog een keer uit het vorige topic:
[..]
Misschien mensen nog ideeën? Wat doe ik verkeerd?
met 2.1 welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de Hero kan geen bestanden doorsturen via bluetooth
en die komt volgende maand pas uitquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef skittelman het volgende:
[..]
met 2.1 wel
Heb trouwens mn Hero nu helemaal gesloopt, hij opent geen enkele app meer, hopelijk komt de update vroeg in maart!!
Harde reset uitvoerenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef skittelman het volgende:
[..]
met 2.1 wel
Heb trouwens mn Hero nu helemaal gesloopt, hij opent geen enkele app meer, hopelijk komt de update vroeg in maart!!
Haha nou ik was precies op tijd met mijn vraag geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.androidguys.com/2010/02/21/beta-test-gowalla-android/
En dan is er ook nog Brightkite natuurlijk.
Vrij onhandige feature.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de Hero kan geen bestanden doorsturen via bluetooth
fm radio kun je niet ontvangen, want dan heb je een FM antenne nodig en die zit niet op de Hero. wel kun je met verschillende apps naar streams luisteren van radiozendersquote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef Hondenbrokken het volgende:
Met welke app kan ik gewoon fm radio luisteren?
En wanneer komt Android2 in htc sense te zitten?
zat even te kijken wat ik dan allemaal kwijt ben...quote:
ja hoor werkt prima, heb zelf ook grote handen. de Hero is nog niet zo heel oud, maar je merkt wel verschil in snelheid met de nieuwere modellen denk ik. 2.1 komt volgende maand uit dus dan is de Hero weer uptodatequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef wc-eend het volgende:
Hoi beste mensen,
Mijn huidige abonnement loopt over 3 maandjes af en ik ben dan van plan over te stappen en daarbij een nieuwe telefoon.
Nu kan ik bij het abonnement kiezen uit een HTC Hero Urban brown, is deze telefoon iets of is die al verouderd? Kan ik beter een andere HTC nemen? HD, Touch weet ik veel..
En.. ik heb best grote handen, werkt het touchscreen een beetje als je dikkere vingers hebt?
Ik heb ook Taskiller, en heb de klok(-widget?) in de Ignore-list staan. Sowieso kill ik apps altijd per stuk, en niet met de grote knop tegelijk zeg maar. Misschien dat dat helpt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Slickk het volgende:
Even een waarschuwing voor de mensen die Taskiller gebruiken;
het schakelt je wekker ook uit.Was gisteravond nog wat aan het klooien met verschillende apps, Taskiller aangeklikt zodat ze uit zouden gaan. Blijkbaar schakelt die dan je wekker ook uit, ondanks dat er zo'n klokje rechtsbovenin staat.
Ja heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Slickk het volgende:
Even een waarschuwing voor de mensen die Taskiller gebruiken;
het schakelt je wekker ook uit.Was gisteravond nog wat aan het klooien met verschillende apps, Taskiller aangeklikt zodat ze uit zouden gaan. Blijkbaar schakelt die dan je wekker ook uit, ondanks dat er zo'n klokje rechtsbovenin staat.
Oh, kun je dingen op de ignore-list zetten? Dat wist ik allemaal nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb ook Taskiller, en heb de klok(-widget?) in de Ignore-list staan. Sowieso kill ik apps altijd per stuk, en niet met de grote knop tegelijk zeg maar. Misschien dat dat helpt?
Kan je ook een snelkoppeling maken naar de "kill all" knop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Oh, kun je dingen op de ignore-list zetten? Dat wist ik allemaal nietHeb gewoon een knop op m'n Home staan om makkelijk alles uit te schakelen. Maar even kijken dan, voor ik mij weer verslaap
Telefoon in je broekzak is sowieso niet heel verstandig... (temperatuur, maar vooral vocht). Maar in een los zakje merk je er niks van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef svefn het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een kromming onderaan de Hero? Ligt dat beter in de hand ofzo? Ziet er uit alsof het onpraktisch zit in de broekzak
'k Vind het juist wel practisch in de broekzak. Door die kromming ligt ie prima op de kromming van je been zegmaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef svefn het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een kromming onderaan de Hero? Ligt dat beter in de hand ofzo? Ziet er uit alsof het onpraktisch zit in de broekzak
Ach, als een telefoon dat niet aankan vind ik het sowieso een onding eigenlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Telefoon in je broekzak is sowieso niet heel verstandig... (temperatuur, maar vooral vocht). Maar in een los zakje merk je er niks van.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef svefn het volgende:
[..]
Ach, als een telefoon dat niet aankan vind ik het sowieso een onding eigenlijknooit problemen gehad met zoiets
Okay, nicequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind het juist wel practisch in de broekzak. Door die kromming ligt ie prima op de kromming van je been zegmaar.
Ook als je 'm ondersteboven op tafel legt, raakt het scherm de tafel niet, vanwege die kromming. Dat is ook wel een prettig idee.
Juist omdat wij steeds meer dingen willen van onze telefoons, worden ze steeds geavanceerder. En hoe geavanceerder, hoe gevoeliger... De telefoons van 10 jaar geleden konden gerust op de grond vallen, en als je ze in de afwasteil liet vallen was het een kwestie van snel eruit halen en goed afdrogen, nachtje op de verwarming en klaar... Moet je nu eens proberen... Bovendien gingen ze toen ook makkelijk 4 jaar mee. Nu mag je blij zijn als ze twee jaar probleemloos werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef svefn het volgende:
[..]
Ach, als een telefoon dat niet aankan vind ik het sowieso een onding eigenlijknooit problemen gehad met zoiets
Jij hebt vaak vocht in je broekzak?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Telefoon in je broekzak is sowieso niet heel verstandig... (temperatuur, maar vooral vocht). Maar in een los zakje merk je er niks van.
Je lichaam scheidt altijd vocht af... En zeker als het warm is (waardoor je extra vocht afscheidt), en/of je zit, kan het voor dergelijke gevoelige apparaten al snel te vochtig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Jij hebt vaak vocht in je broekzak?
Daar zou je sowieso eens iemand naar moeten laten kijken.
Agreedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een telefoon moet toch gewoon in je broekzak kunnen. Ik doe niet anders iig.
daar ben ik nu mee bezig! maar ik dacht miss hebben jullie wat inside informationquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef essence het volgende:
Het lijkt me dat je het antwoord op die vraag krijgt door juist de hero topics door te lezen
Ehm, blijkbaar wel? Ik heb een klein knopje op m'n Home-pagina zoals ik al zei en als ik die aanklik staat er 'All tasks killed'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ook een snelkoppeling maken naar de "kill all" knop?
1. Misschien een WiFi hotspot waar je eerst gebruiksvoorwaarden moet accepteren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:06 schreef Cwaas het volgende:
Inmiddels ben ik ook alweer 4maanden een Hero gebruiker (dankzij dit topic)
Helaas beginnen de eerste kwaaltjes nu wel zichtbaar te worden..daarom 2 vragen:
1. Als ik de browser start staat er nu: De webpagina kan niet worden geladen: HTTP error code: 401, Authorization requierd.
Iemand enig idee wat dat kan zijn? Ik heb via google al gezocht maar ik kan niks vinden helaas.
2. De software updates..hoe werkt dat precies? Wanneer weet je dat je de software moet updaten of gebeurd dat automatisch? Ik vind hem namelijk wat trager worden en dacht dat dat misschien kon helpen..
Goed, misschien simpele vragen voor de ervaren hero gebruiker maar ik kom er niet uit helaas!
Ja dat snap ik, maar het lijkt me erg stug dat daardoor je telefoon schade op zou lopen als-ie in je broekzak zit. Beetje heel erg ver gezocht mijns inziens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Je lichaam scheidt altijd vocht af... En zeker als het warm is (waardoor je extra vocht afscheidt), en/of je zit, kan het voor dergelijke gevoelige apparaten al snel te vochtig zijn.
Die camera is precies de reden waardoor ik nu erg twijfel; het leek de perfecte telefoon voor mij (ondanks hier en daar toch wat teleurgestelde recensies), maar dat die camera slecht is en niet eens een flitser heeft is wel een grote spelbreker. Zeker aangezien bijna alle toffe foto's die ik nu met m'n mobieltje maak, met flits zijn geklikt. Jammer, jammer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.
Die is nog niet uit, dus nog niet veel bekend over de kwaliteiten van de cameraquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef svefn het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
EDIT: wat zit ik te zeuren, zie nu net hetzelfde abbo staan met de HTC Legend, die wél flits heeft. Eens kijken of dat wat is.
Dat klopt idd. Dat de kwaliteit niet super is zou ik wel mee kunnen leven, maar totaal geen foto's kunnen maken in donkere omgevingen is wel een erg grote beperking.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die is nog niet uit, dus nog niet veel bekend over de kwaliteiten van de camera
Ik heb nu ook nog een K800i. Is de fotokwaliteit vd hero daarmee vergeleken zo veel slechter? (Waarschijnlijk wel, helaas)quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Slickk het volgende:
Ik was ook altijd een tegenstander van camera's op een mobieltje, maar bij mijn vorige mobiele telefoon gebruikte ik hem best vaak en dat was een oude Sony Ericsson K800, met flits. Beetje jammer dat de Hero een veel slechte camera heeft, met die nieuwe update is de camera wel wat sneller trouwens, dus dat het beeld niet zo schokt.
Iemand die dit weet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Rekkie het volgende:
Kun je een filmpje als ringtone instellen? (MP4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |