Harde reset uitvoerenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef skittelman het volgende:
[..]
met 2.1 wel
Heb trouwens mn Hero nu helemaal gesloopt, hij opent geen enkele app meer, hopelijk komt de update vroeg in maart!!
Haha nou ik was precies op tijd met mijn vraag geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.androidguys.com/2010/02/21/beta-test-gowalla-android/
En dan is er ook nog Brightkite natuurlijk.
Vrij onhandige feature.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de Hero kan geen bestanden doorsturen via bluetooth
fm radio kun je niet ontvangen, want dan heb je een FM antenne nodig en die zit niet op de Hero. wel kun je met verschillende apps naar streams luisteren van radiozendersquote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef Hondenbrokken het volgende:
Met welke app kan ik gewoon fm radio luisteren?
En wanneer komt Android2 in htc sense te zitten?
zat even te kijken wat ik dan allemaal kwijt ben...quote:
ja hoor werkt prima, heb zelf ook grote handen. de Hero is nog niet zo heel oud, maar je merkt wel verschil in snelheid met de nieuwere modellen denk ik. 2.1 komt volgende maand uit dus dan is de Hero weer uptodatequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef wc-eend het volgende:
Hoi beste mensen,
Mijn huidige abonnement loopt over 3 maandjes af en ik ben dan van plan over te stappen en daarbij een nieuwe telefoon.
Nu kan ik bij het abonnement kiezen uit een HTC Hero Urban brown, is deze telefoon iets of is die al verouderd? Kan ik beter een andere HTC nemen? HD, Touch weet ik veel..
En.. ik heb best grote handen, werkt het touchscreen een beetje als je dikkere vingers hebt?
Ik heb ook Taskiller, en heb de klok(-widget?) in de Ignore-list staan. Sowieso kill ik apps altijd per stuk, en niet met de grote knop tegelijk zeg maar. Misschien dat dat helpt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Slickk het volgende:
Even een waarschuwing voor de mensen die Taskiller gebruiken;
het schakelt je wekker ook uit.Was gisteravond nog wat aan het klooien met verschillende apps, Taskiller aangeklikt zodat ze uit zouden gaan. Blijkbaar schakelt die dan je wekker ook uit, ondanks dat er zo'n klokje rechtsbovenin staat.
Ja heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Slickk het volgende:
Even een waarschuwing voor de mensen die Taskiller gebruiken;
het schakelt je wekker ook uit.Was gisteravond nog wat aan het klooien met verschillende apps, Taskiller aangeklikt zodat ze uit zouden gaan. Blijkbaar schakelt die dan je wekker ook uit, ondanks dat er zo'n klokje rechtsbovenin staat.
Oh, kun je dingen op de ignore-list zetten? Dat wist ik allemaal nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb ook Taskiller, en heb de klok(-widget?) in de Ignore-list staan. Sowieso kill ik apps altijd per stuk, en niet met de grote knop tegelijk zeg maar. Misschien dat dat helpt?
Kan je ook een snelkoppeling maken naar de "kill all" knop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Oh, kun je dingen op de ignore-list zetten? Dat wist ik allemaal nietHeb gewoon een knop op m'n Home staan om makkelijk alles uit te schakelen. Maar even kijken dan, voor ik mij weer verslaap
Telefoon in je broekzak is sowieso niet heel verstandig... (temperatuur, maar vooral vocht). Maar in een los zakje merk je er niks van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef svefn het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een kromming onderaan de Hero? Ligt dat beter in de hand ofzo? Ziet er uit alsof het onpraktisch zit in de broekzak
'k Vind het juist wel practisch in de broekzak. Door die kromming ligt ie prima op de kromming van je been zegmaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:50 schreef svefn het volgende:
Waarom zit er eigenlijk een kromming onderaan de Hero? Ligt dat beter in de hand ofzo? Ziet er uit alsof het onpraktisch zit in de broekzak
Ach, als een telefoon dat niet aankan vind ik het sowieso een onding eigenlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Telefoon in je broekzak is sowieso niet heel verstandig... (temperatuur, maar vooral vocht). Maar in een los zakje merk je er niks van.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef svefn het volgende:
[..]
Ach, als een telefoon dat niet aankan vind ik het sowieso een onding eigenlijknooit problemen gehad met zoiets
Okay, nicequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind het juist wel practisch in de broekzak. Door die kromming ligt ie prima op de kromming van je been zegmaar.
Ook als je 'm ondersteboven op tafel legt, raakt het scherm de tafel niet, vanwege die kromming. Dat is ook wel een prettig idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |