Juist omdat wij steeds meer dingen willen van onze telefoons, worden ze steeds geavanceerder. En hoe geavanceerder, hoe gevoeliger... De telefoons van 10 jaar geleden konden gerust op de grond vallen, en als je ze in de afwasteil liet vallen was het een kwestie van snel eruit halen en goed afdrogen, nachtje op de verwarming en klaar... Moet je nu eens proberen... Bovendien gingen ze toen ook makkelijk 4 jaar mee. Nu mag je blij zijn als ze twee jaar probleemloos werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef svefn het volgende:
[..]
Ach, als een telefoon dat niet aankan vind ik het sowieso een onding eigenlijknooit problemen gehad met zoiets
Jij hebt vaak vocht in je broekzak?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Telefoon in je broekzak is sowieso niet heel verstandig... (temperatuur, maar vooral vocht). Maar in een los zakje merk je er niks van.
Je lichaam scheidt altijd vocht af... En zeker als het warm is (waardoor je extra vocht afscheidt), en/of je zit, kan het voor dergelijke gevoelige apparaten al snel te vochtig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Jij hebt vaak vocht in je broekzak?
Daar zou je sowieso eens iemand naar moeten laten kijken.
Agreedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een telefoon moet toch gewoon in je broekzak kunnen. Ik doe niet anders iig.
daar ben ik nu mee bezig! maar ik dacht miss hebben jullie wat inside informationquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:30 schreef essence het volgende:
Het lijkt me dat je het antwoord op die vraag krijgt door juist de hero topics door te lezen
Ehm, blijkbaar wel? Ik heb een klein knopje op m'n Home-pagina zoals ik al zei en als ik die aanklik staat er 'All tasks killed'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ook een snelkoppeling maken naar de "kill all" knop?
1. Misschien een WiFi hotspot waar je eerst gebruiksvoorwaarden moet accepteren?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:06 schreef Cwaas het volgende:
Inmiddels ben ik ook alweer 4maanden een Hero gebruiker (dankzij dit topic)
Helaas beginnen de eerste kwaaltjes nu wel zichtbaar te worden..daarom 2 vragen:
1. Als ik de browser start staat er nu: De webpagina kan niet worden geladen: HTTP error code: 401, Authorization requierd.
Iemand enig idee wat dat kan zijn? Ik heb via google al gezocht maar ik kan niks vinden helaas.
2. De software updates..hoe werkt dat precies? Wanneer weet je dat je de software moet updaten of gebeurd dat automatisch? Ik vind hem namelijk wat trager worden en dacht dat dat misschien kon helpen..
Goed, misschien simpele vragen voor de ervaren hero gebruiker maar ik kom er niet uit helaas!
Ja dat snap ik, maar het lijkt me erg stug dat daardoor je telefoon schade op zou lopen als-ie in je broekzak zit. Beetje heel erg ver gezocht mijns inziens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Je lichaam scheidt altijd vocht af... En zeker als het warm is (waardoor je extra vocht afscheidt), en/of je zit, kan het voor dergelijke gevoelige apparaten al snel te vochtig zijn.
Die camera is precies de reden waardoor ik nu erg twijfel; het leek de perfecte telefoon voor mij (ondanks hier en daar toch wat teleurgestelde recensies), maar dat die camera slecht is en niet eens een flitser heeft is wel een grote spelbreker. Zeker aangezien bijna alle toffe foto's die ik nu met m'n mobieltje maak, met flits zijn geklikt. Jammer, jammer.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een kutcamera is het toch ook. Het enige serieuze minpunt. Is er al een Android-telefoon met een serieuze camera eigenlijk? Volgens mij wint de Iphone daarin nog steeds. Helaas.
Die is nog niet uit, dus nog niet veel bekend over de kwaliteiten van de cameraquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef svefn het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
EDIT: wat zit ik te zeuren, zie nu net hetzelfde abbo staan met de HTC Legend, die wél flits heeft. Eens kijken of dat wat is.
Dat klopt idd. Dat de kwaliteit niet super is zou ik wel mee kunnen leven, maar totaal geen foto's kunnen maken in donkere omgevingen is wel een erg grote beperking.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die is nog niet uit, dus nog niet veel bekend over de kwaliteiten van de camera
Ik heb nu ook nog een K800i. Is de fotokwaliteit vd hero daarmee vergeleken zo veel slechter? (Waarschijnlijk wel, helaas)quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Slickk het volgende:
Ik was ook altijd een tegenstander van camera's op een mobieltje, maar bij mijn vorige mobiele telefoon gebruikte ik hem best vaak en dat was een oude Sony Ericsson K800, met flits. Beetje jammer dat de Hero een veel slechte camera heeft, met die nieuwe update is de camera wel wat sneller trouwens, dus dat het beeld niet zo schokt.
Iemand die dit weet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Rekkie het volgende:
Kun je een filmpje als ringtone instellen? (MP4)
Moet het een nut hebben dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zie het nut eigenlijk niet
als ik gebeld word, dan pak ik op. ik ga dan niet een filmpje kijken en wachten tot ie afgespeeld isquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet het een nut hebben dan?
Je kunt zoveel met dat ding die nutteloos zijn maar iets simpels als video-beltoon-achtig-iets is weer niet mogelijk,
Nee een stylus werkt niet, alleen een magnetische/elektrische stylus. Die zijn er trouwens ook wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb de hero uitgeprobeerd in de winkel, maar ik zit toch nog best snel naast een letter op het toetsenboord.. Zou een stylus werken?
nee stylus werkt niet, het is geen drukgevoelig scherm. het vergt wat oefening maar uiteindelijk wen je er wel aan. de autocorrectie is ook erg goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb de hero uitgeprobeerd in de winkel, maar ik zit toch nog best snel naast een letter op het toetsenboord.. Zou een stylus werken?
Ja precies... Wat is het nut van een video-ringtone? Eerst wachten tot de clou van het filmpje geweest is? En dan uitleggen waarom iemand naar de voicemail is gezet "Ja sorry, het filmpje was nog niet afgelopen, maar de telefoon schakelt automatisch na zoveel seconden naar voicemail"quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als ik gebeld word, dan pak ik op. ik ga dan niet een filmpje kijken en wachten tot ie afgespeeld is
Leuk voor je. Ik ga geen games spelen en toch is het mogelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als ik gebeld word, dan pak ik op. ik ga dan niet een filmpje kijken en wachten tot ie afgespeeld is
ik vind het veel relaxter dat mijn contactpersonen gekoppeld zijn aan facebook, ik krijg dus gewoon een foto te zien van mn beller niks voor hoeven in te stellen, doetie gewoon automatischquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet het een nut hebben dan?
Je kunt zoveel met dat ding die nutteloos zijn maar iets simpels als video-beltoon-achtig-iets is weer niet mogelijk,
tegenwoordig kun je niet meer spreken van een telefoon met extra functies. de telefoon wordt steeds meer in het hoekje gedruktquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik ga geen games spelen en toch is het mogelijk.
Een telefoon bel je toch mee?
Inderdaad, je gaat er toch ook geen filmpjes op kijken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik ga geen games spelen en toch is het mogelijk.
Een telefoon bel je toch mee?
Hahaha, jij was me NET voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je niet meer spreken van een telefoon met extra functies. de telefoon wordt steeds meer in het hoekje gedrukt
en een telefoon kijk je toch geen filmpjes mee?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Inderdaad, je gaat er toch ook geen filmpjes op kijken?
Vind ik ook een mooie functie jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vind het veel relaxter dat mijn contactpersonen gekoppeld zijn aan facebook, ik krijg dus gewoon een foto te zien van mn beller niks voor hoeven in te stellen, doetie gewoon automatischDAT is de Hero
Mnee... want dat trekken de hedendaagse accu's nauwelijksquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Orbeatle het volgende:
Vetquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vind het veel relaxter dat mijn contactpersonen gekoppeld zijn aan facebook, ik krijg dus gewoon een foto te zien van mn beller niks voor hoeven in te stellen, doetie gewoon automatischDAT is de Hero
Nee klopt, waar zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Oh, jij wilt een videoringtone, maar je gaat er niet naar kijken.
Wat is het nut ervan dan.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Oh, jij wilt een videoringtone, maar je gaat er niet naar kijken.
Wat is het nut ervan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |