Moet het een nut hebben dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zie het nut eigenlijk niet
als ik gebeld word, dan pak ik op. ik ga dan niet een filmpje kijken en wachten tot ie afgespeeld isquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet het een nut hebben dan?
Je kunt zoveel met dat ding die nutteloos zijn maar iets simpels als video-beltoon-achtig-iets is weer niet mogelijk,
Nee een stylus werkt niet, alleen een magnetische/elektrische stylus. Die zijn er trouwens ook wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb de hero uitgeprobeerd in de winkel, maar ik zit toch nog best snel naast een letter op het toetsenboord.. Zou een stylus werken?
nee stylus werkt niet, het is geen drukgevoelig scherm. het vergt wat oefening maar uiteindelijk wen je er wel aan. de autocorrectie is ook erg goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:27 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb de hero uitgeprobeerd in de winkel, maar ik zit toch nog best snel naast een letter op het toetsenboord.. Zou een stylus werken?
Ja precies... Wat is het nut van een video-ringtone? Eerst wachten tot de clou van het filmpje geweest is? En dan uitleggen waarom iemand naar de voicemail is gezet "Ja sorry, het filmpje was nog niet afgelopen, maar de telefoon schakelt automatisch na zoveel seconden naar voicemail"quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als ik gebeld word, dan pak ik op. ik ga dan niet een filmpje kijken en wachten tot ie afgespeeld is
Leuk voor je. Ik ga geen games spelen en toch is het mogelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als ik gebeld word, dan pak ik op. ik ga dan niet een filmpje kijken en wachten tot ie afgespeeld is
ik vind het veel relaxter dat mijn contactpersonen gekoppeld zijn aan facebook, ik krijg dus gewoon een foto te zien van mn beller niks voor hoeven in te stellen, doetie gewoon automatischquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet het een nut hebben dan?
Je kunt zoveel met dat ding die nutteloos zijn maar iets simpels als video-beltoon-achtig-iets is weer niet mogelijk,
tegenwoordig kun je niet meer spreken van een telefoon met extra functies. de telefoon wordt steeds meer in het hoekje gedruktquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik ga geen games spelen en toch is het mogelijk.
Een telefoon bel je toch mee?
Inderdaad, je gaat er toch ook geen filmpjes op kijken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik ga geen games spelen en toch is het mogelijk.
Een telefoon bel je toch mee?
Hahaha, jij was me NET voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je niet meer spreken van een telefoon met extra functies. de telefoon wordt steeds meer in het hoekje gedrukt
en een telefoon kijk je toch geen filmpjes mee?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Inderdaad, je gaat er toch ook geen filmpjes op kijken?
Vind ik ook een mooie functie jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vind het veel relaxter dat mijn contactpersonen gekoppeld zijn aan facebook, ik krijg dus gewoon een foto te zien van mn beller niks voor hoeven in te stellen, doetie gewoon automatischDAT is de Hero
Mnee... want dat trekken de hedendaagse accu's nauwelijksquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Orbeatle het volgende:
Vetquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vind het veel relaxter dat mijn contactpersonen gekoppeld zijn aan facebook, ik krijg dus gewoon een foto te zien van mn beller niks voor hoeven in te stellen, doetie gewoon automatischDAT is de Hero
Nee klopt, waar zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Oh, jij wilt een videoringtone, maar je gaat er niet naar kijken.
Wat is het nut ervan dan.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Oh, jij wilt een videoringtone, maar je gaat er niet naar kijken.
Wat is het nut ervan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |