quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee. Wel van Zulqarnain.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie trouwens ooit gehoord van de naam Zulgari/Zulgarani? Een vriend van mijn vader heet zo, maar ik heb nog nooit eerder zo'n naam gehoord. En hij is gewoon Turks.
Nu, 1500m vrouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef Julis het volgende:
Hoe laat is schaatsen?? (TurkenVoorPresident)
Kut heyquote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Potver%*^$*^&%^*&%%^*&!!!@#4@!!!
Heb ik net weer nieuwe cartridges voor mijn printer gekocht, blijken die @#%^%^-dingen niet te werken.
Dan zal Zulgari wel een verbastering zijn van Zulqarnain.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wel van Zulqarnain.
Een naam die trouwens voorkomt in de Koran.
Kun je ze niet terug brengen?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb ik net weer nieuwe cartridges voor mijn printer gekocht, blijken die @#%^%^-dingen niet te werken.
Had ze via internet besteld, dan zijn ze het goedkoopst. Ik zal die webshop wel eens mailen.quote:
Hoewel ik het nooit als naam ben tegengekomen bij een Turks persoon. In het Turks wordt het trouwens als 'Zülkarneyn' geschreven. Maar het kan best dat Zulgari daar op een of andere manier een verbastering van is.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan zal Zulgari wel een verbastering zijn van Zulqarnain.
Per ongeluk die van een verkeerd model printer aangeschaft?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Nope, ik heb ook nog nooit van die naam gehoordquote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie trouwens ooit gehoord van de naam Zulgari/Zulgarani? Een vriend van mijn vader heet zo, maar ik heb nog nooit eerder zo'n naam gehoord. En hij is gewoon Turks.
Hmm, wel vaag iig.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoewel ik het nooit als naam ben tegengekomen bij een Turks persoon. In het Turks wordt het trouwens als 'Zülkarneyn' geschreven. Maar het kan best dat Zulgari daar op een of andere manier een verbastering van is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan op internet ook niks vinden. Damn, ik ben echt te nieuwsgierig.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, ik heb ook nog nooit van die naam gehoord. Apart.
Ik haal morgen wel een lammakoequote:Op maandag 22 februari 2010 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag je naturaliseren tot Turk.
Hmm, vaag.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Zülkarneyn/Zol-Qarnain betekent trouwens zoiets als 'hij met de twee horens' in het Arabisch. Sommige (schrift)geleerden dachten in het verleden dat dit op Alexander de Grote sloeg.
[ afbeelding ]
Nope, precies dezelde. Maar ik lees net op internet dat het wel vaker voorkomt bij deze printerquote:Op maandag 22 februari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Per ongeluk die van een verkeerd model printer aangeschaft?
Den Haag is ook mooi.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:38 schreef Ayca het volgende:
Hoiik hoor net trouwens dat we niet naar Adam gaan maar naar den haag
dus sorry bilmi maar het gaat niet door
Wel kut. Wij laten onze catridges gewoon bijvullen. Nieuw zijn ze echt duur.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ze via internet besteld, dan zijn ze het goedkoopst. Ik zal die webshop wel eens mailen.
Da's inderdaad een bekende (en vette) tune.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens dat lied van Ennio Morricone dat ik al eeuwen zoek eindelijk gevonden!
Bekende? Ben ariya ariya kafayi yedim.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Da's inderdaad een bekende (en vette) tune.
Ik wist niet hoe het heette, maar ik heb het vaak gehoord op tv. Op die manier.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bekende? Ben ariya ariya kafayi yedim.
Hmm.. oke dan. Ik werd al kwaad hiero.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe het heette, maar ik heb het vaak gehoord op tv. Op die manier.
Ik zou niet durven, jou kwaad maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. oke dan. Ik werd al kwaad hiero.
Ben ik zo erg dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, jou kwaad maken.
Hmm ok maar we zijn al zo vaak naar adam geweestquote:Op maandag 22 februari 2010 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Den Haag is ook mooi.Haalt het niet bij A'dam, maar toch.
Vergeet trouwens niet kibbeling (met chilisaus) te eten bij het kraampje net buiten het Binnenhof.De lekkerste die ik ooit heb mogen eten.
Oh ja, sorry. Dat was stom van mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt wel mee, buiten dat je mij een keer ''dom'' hebt genoemd.
Trusten.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:02 schreef IHVK het volgende:
Echt een cool filmpje trouwens, ik zou hem kijken als ik jullie was.
Welterusten.
hoe durft zequote:Op maandag 22 februari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt wel mee, buiten dat je mij een keer ''dom'' hebt genoemd.
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja Ayça, je moet niet zo fitne soku! Ik heb haar 'sorry' al geaccepteerd.
Ik vandaag wel hoor, hoef alleen maar even iets in te leveren en de colleges sla ik over.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:56 schreef Ayca het volgende:
Ohja jullie hebben helemaal geen vakantie
Wrijf het nog even lekker inquote:Op maandag 22 februari 2010 09:56 schreef Ayca het volgende:
Ohja jullie hebben helemaal geen vakantie
Zeker, zeker.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah, wat sielugggg.
beesten ontleden is toch juist tof?
Wat ga je ontleden?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ze tekenen en benoemen is wat minder leuk.
Maar daarvoor zit je ook op de uni, je moet wel wat doen.
Oh, ja? Is dat zo?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ze tekenen en benoemen is wat minder leuk.
Maar daarvoor zit je ook op de uni, je moet wel wat doen.
ja we wachten tot mijn tante komt om ons op te halenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, moest jij niet naar 's-Gravenhage?
Veel plezier, shop ze, geef niet te veel geld uit aan nutteloze dingen, etc. etc.quote:
Nu ben je afhankelijik en is het onmogelijk to shop till you dropquote:Op maandag 22 februari 2010 10:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja we zouden eerst met de trein gaan, maar toen wilde zij ons wel ophalendus nu wachten we
Het heeft geen zin Wikquote:Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Veel plezier, shop ze, geef niet te veel geld uit aan nutteloze dingen, etc. etc.
't Is maar goed dat ze geen creditcard heeftquote:
Ja, maar ik kan wel geld opzij leggen.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel geld opzij leggen.Het is niet zo dat ik al m'n geld opmaak.
A.R.E.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn arme haar, het is weer kort. Ik had nog zo gezegd, 'maar een klein beetje eraf, 2cm maximaal'.
Ik vertrouw kappers niet meer, mijn mooie lokken zijn verdwenen in de afvalbak van de kappersacademie.
R.I.P.
En het was nog wel op aanraden van ihvkquote:
Zet een pruik op?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het was nog wel op aanraden van ihvk. Hoe kan ik mijzelf nu buitenshuis vertonen?
Tijd zal de pijn zachter maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar haar is (was) uniek, een pruik zal nooit hetzelfde zijn.
Al die verloren weken danwel maanden.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tijd zal de pijn zachter maken.
Hoelang heb je gesportquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was even vergeten hoe lekker sporten ook alweer is.Daarentegen begin ik de spiertjes nu toch wel te voelen.
![]()
Gewoon langzaam opbouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een uurtje (fitness). M'n conditie was niet meer van deze tijd.![]()
Ik voel me altijd heerlijk uitgerust erna. Ik moet toch eens wat vaker gaan, ga nu een a twee keer per week, vroeger ging ik drie a vier keerquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was even vergeten hoe lekker sporten ook alweer is.Daarentegen begin ik de spiertjes nu toch wel te voelen.
Maar even een warme douche nemen, denk ik.
![]()
Echt wel. Ik was ook naar de kapper geweest. Weet je nogquote:Op maandag 22 februari 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie weten niet hoe het voelt.
Uiteraard.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Gewoon langzaam opbouwen. Maar dat wist jij natuurlijk al
.
Ik had achteraf ook een lekker rustgevend gevoel. Ik ga het nog maar even rustig opbouwen; 2 keer per week vind ik voorlopig wel goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heerlijk uitgerust erna. Ik moet toch eens wat vaker gaan, ga nu een a twee keer per week, vroeger ging ik drie a vier keer.
Doe je ook aan bankdrukken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik had achteraf ook een lekker rustgevend gevoel. Ik ga het nog maar even rustig opbouwen; 2 keer per week vind ik voorlopig wel goed.
Nee.quote:
Ik doe het ook niet om gigantische spieren te krijgen of zo, maar je merkt het verschil wel. Een beetje gewichtheffen, een beetje bankdrukken, dan wordt het allemaal wat steviger in je armen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee.Ik ben voorlopig met mijn conditie bezig. Krachttraining komt later misschien wel (zonder de intentie te hebben om bodybuilder te worden
).
Natuurlijk. Maar ik moet nog uitleg krijgen over de krachttrainingsapparaten, dus daarna kan ik daar ook mee aan de slag.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet om gigantische spieren te krijgen of zo, maar je merkt het verschil wel. Een beetje gewichtheffen, een beetje bankdrukken, dan wordt het allemaal wat steviger in je armen.
Dan is het goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt wel. Ik was ook naar de kapper geweest. Weet je nog. Ook bij mij hadden ze het veel korter geknipt dan ik wilde. Ik wilde er 8 cm eraf, maar er ging ongeveer 15 cm eraf. Ik en Zeliha weten heus wel hoe jij je voelt
!!
gewone zwarte.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke?ik heb vandaag ook nieuwe gekocht
ik had niet verwacht dat het zo koud zou zijn met all stars..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Rookert het volgende:
Zwarte All Stars zijn altijd chill![]()
Alleen niet met regen of sneeuw of kou
Het was best warm, maar wel ongelooflijk kutweer, druilerige shitzooiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat het zo koud zou zijn met all stars..![]()
en ik heb vandaag een stuk gefietst (niet veel in jouw ogen, maar veel voor mij, dus ook lekker bewogen.)
die blauwe met die blonde vrouw die jij lelijk vondquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewone zwarte.welke heb jij gekocht?
Ja, maar we stonden best lang buiten.. en dunne sokken.. en dunne kleding, ik voelde m'n voeten en handen niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was best warm, maar wel ongelooflijk kutweer, druilerige shitzooi![]()
Je hebt 2km gefietst?Ik fiets 2,3 km naar het station in 5-6 minuten bijna elke dag
Dunne kleding? Hoe haram ben je wel nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar we stonden best lang buiten.. en dunne sokken.. en dunne kleding, ik voelde m'n voeten en handen niet meer.![]()
4 kilometer gefietst met iemand van 55 kilo achterop! dit klinkt raar, maar ik kon nooit mensen zwaarder dan 35 kilo dragen.In het halfjaar dat ik niet heb gefietst is m'n kracht toegenomen ofzo?
ok.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
die blauwe met die blonde vrouw die jij lelijk vond
Wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
die blauwe met die blonde vrouw die jij lelijk vond
het was niet doorschijnend.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dunne kleding? Hoe haram ben je wel niet![]()
![]()
Boehoe, ik heb laatst 8 km gefietst met iemand van 85 kilogram achterop
Waarom begin jij daaroverquote:Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het was niet doorschijnend.![]()
Ja, maar ik kon het nooit.en blijkbaar is in het halfjaar dat m'n enige beweging lokaalwisseling was, toch wel 20 kilo draagkracht toegenomen.
om uit te leggen waarom ik het koud had.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom begin jij daarover![]()
Krachtpatser
Omdat het doorschijnend was?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
om uit te leggen waarom ik het koud had.![]()
Spacend, ze vallen wel heel erg opquote:Op maandag 22 februari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=281550
deze bedoelde ze, dacht ik, rookert.
Ze komen naar je toe he?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Niet dat ik een blonde vrouw heb gekocht![]()
kan ook, lekker goedkoopquote:Op maandag 22 februari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Niet dat ik een blonde vrouw heb gekocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
hahaquote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Spacend, ze vallen wel heel erg op
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat je sprankelende persoonlijk nog opvallender is samen met je spetterende uiterlijk?![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kan ook, lekker goedkoopJa tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij zijn vandaag naar de kfc geweestquote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat zijn ook een van de weinige lekkere dingen van de mac. Vandaag bij de mac geweest en er met honger uitgelopen.
kfc is ook niet zo super.. patat is meestal ook slechter dan bij de mac (mijn ervaring)quote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij zijn vandaag naar de kfc geweesten we hebben gepofte aardappel gegeten
Neh ik vind het ook niet geweldig ofzo maar mijn nicht wilde heel graagquote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kfc is ook niet zo super.. patat is meestal ook slechter dan bij de mac (mijn ervaring)
Maar goed ook, je wordt tonnetje rond en je tanden vallen uit je mondquote:Op maandag 22 februari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb nog nooit oreo gegeten, is dat raar?
Nee, ik heb het opgegeven. Ik eet nu weer normaal, is in het begin wel lastig..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar goed ook, je wordt tonnetje rond en je tanden vallen uit je mond![]()
Dat tonnetje rond moedigt je helaas aan zeker?
Goedzoquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik heb het opgegeven. Ik eet nu weer normaal, is in het begin wel lastig..
Ik ben heul geen meisje.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal van die 'spring in 't veld' meisjes
Ik ben juist heel stil, rustig en verlegenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
Dus in het echt nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben juist heel stil, rustig en verlegen. (Oké. Misschien thuis niet, maar op school wel vaak)
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:15 schreef Julis het volgende:
[..]
zo ben ik op dit moment wel
! (2-3 fener-Bursa)
Jeej, Cim-Bom is weer leider!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:15 schreef Julis het volgende:
[..]
! (2-3 fener-Bursa)
Dat hebben ze leuk gedaan jaquote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Allebei vet, maar bovenste is krachtiger
Jaaaquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jeej, Cim-Bom is weer leider!
Hehequote:Op maandag 22 februari 2010 21:15 schreef Julis het volgende:
[..]
! (2-3 fener-Bursa)
Echt niet gewoonquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Allebei vet, maar bovenste is krachtiger
Ik ben ook rustig (en verlegen). zou je niet verwachten.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar Ayça, Julis en Bilmi (in haar goede buien, no offense je bent lief hoor emel)
Schattig zijn jullie hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben ook rustig (en verlegen). zou je niet verwachten.
Maar hij niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:38 schreef Rookert het volgende:
WE ZIJN HIER IN NEDERLAND JA, GEBRUIK NEDERLANDSE WINDOWS
Maar hier is het goedkoper jeweetquote:Op maandag 22 februari 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Koop dan iets in Turkije? Via Turkse Dell ofzo
Mijn oom die nog nooit in Nederland is geweest is een Hollander.quote:
Eindelijk is Rookert ook tevreden.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen saz![]()
![]()
En Windows wallpapers als plaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ultimate is zeker te duur![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Oh ik heb een mail gekregen...Studeert er iemand die je kent in Nederland? Die kan dan via www.surfspot.nl een goedkope upgrade voor Windows 7 Ultimate kopen. Ik had hem voor 60 euro ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ultimate is zeker te duur
Dan heb je alleen een laptop met een geïnstalleerde legale versie van Windows XP of Vista nodig en dan kan je hem met die dvd upgraden naar W7 ultimate
![]()
Heb ik ook gedaan![]()
Douanequote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn oom die nog nooit in Nederland is geweest is een Hollander.oke....
![]()
![]()
Hij wil gewoon geld besparenmn moeder gaat volgende maand toch bij hem langs
dus dan kan ze net zo goed een laptop meenemen
Hmm ik zal er even naar kijkenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Studeert er iemand die je kent in Nederland? Die kan dan via www.surfspot.nl een goedkope upgrade voor Windows 7 Ultimate kopen. Ik had hem voor 60 euro ofzoDan heb je alleen een laptop met een geïnstalleerde legale versie van Windows XP of Vista nodig en dan kan je hem met die dvd upgraden naar W7 ultimate
![]()
Heb ik ook gedaan
In een doos enzo..quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
So what?dan zegt ze dat het haar eigen laptop is?
Mooi landschappen. Hopelijk zie ik ze snel weer.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
De Turkse film 'Bal' ('Honing') heeft een Gouden Beer gekregen op het Filmfestival van Berlijn.
De Karadeniz-regio schijnt inderdaad prachtig te zijn. Moet ik zeker nog eens heen.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi landschappen. Hopelijk zie ik ze snel weer.
FIlm ziet er ook wel boeiend uit. Jammer van die irritante Duitse dub.
quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 22 februari 2010 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Behalve de kapper en naar een vriend gaan, niet echt productief.
WTF, klinkt vaagquote:Op maandag 22 februari 2010 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, die McFlurry met stroopwafel is lekker!
Gedraag je als een vent.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Drie hele maanden heeft het mij gekost om mijn haar op ideale lengte te krijgen.
Ik had er nog wel zo veel vertrouwen in, aangezien er drie keer werd gevraagd hoeveel eraf moestquote:Op maandag 22 februari 2010 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gedraag je als een vent.
Maar als ze bij de academie al niet begrijpen wat 2cm is, dan begrijpen ze het nergens.![]()
ja volgens mij wel, lekker warm water, en dan ijskoude shampoo uit de vriezer ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had er nog wel zo veel vertrouwen in, aangezien er drie keer werd gevraagd hoeveel eraf moest.
En ze wassen je haar gratis? Dat vond ik wel grappig. Heb ik nog noot ;aten doen bij een kapper
.
Nee, niet mijn type, helaasquote:Op maandag 22 februari 2010 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, lekker warm water, en dan ijskoude shampoo uit de vriezer ofzo.![]()
Hoe was je chick?
*quote:Op maandag 22 februari 2010 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, lekker warm water, en dan ijskoude shampoo uit de vriezer ofzo.![]()
Hoe was je chick?
Op de universiteit?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe knippen ze trouwens bij de EUR? Toen ik daar was, zag ik volgens mij een kapper in gebouw C.
Nog nooit geweest, wel langsgelopen en de vlotte kapsels vlogen mij om de orenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe knippen ze trouwens bij de EUR? Toen ik daar was, zag ik volgens mij een kapper in gebouw C.
Ja, onze uni heeft een winkelstraat met welgeteld 4 winkels.quote:
Ja, ik kan moeilijk zeggen dat elke persoon van het vrouwelijke geslacht een chick is, puur en alleen om jou tevreden te houdenquote:
Oja, bij jullie zaten alle faculteiten bij elkaar op 1 terrein tochquote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wel langsgelopen en de vlotte kapsels vlogen mij om de oren.
[..]
Ja, onze uni heeft een winkelstraat met welgeteld 4 winkels.
Kan wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk zeggen dat elke persoon van het vrouwelijke geslacht een chick is, puur en alleen om jou tevreden te houden.
stem PvdAquote:Op maandag 22 februari 2010 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Niemand is lelijk. De een is alleen iets minder mooi dan de ander.![]()
Ja, en lelijk is subjectief/relatief, dus minder mooi is lelijk voor de een en mooi voor de ander.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Niemand is lelijk. De een is alleen iets minder mooi dan de ander.![]()
Nee, nu zit je fout! Een chick is altijd op zijn minst mooi.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan wel.![]()
Maar alle vrouwen zijn chicks. Je hebt mooie (spange) en lelijke (ieg tfoe) chicks.
Dat denken ze bij de PvdA wel volgens mij, heel de stad hangt vol met posters.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij denkt, de kracht van herhaling?
Ik weet vrijwel zeker van niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, nu zit je fout! Een chick is altijd op zijn minst mooi.
Dan wordt het gebruikt door niet-al-te-snuggere personenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker van niet.
'Lelijke chicks' is een term die ik vaak hoor in ieder geval.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat denken ze bij de PvdA wel volgens mij, heel de stad hangt vol met onleesbare posters.
ok, ik neem het van je aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wordt het gebruikt door niet-al-te-snuggere personen. Oorspronkelijk werd chick puur als positief woord voor vrouw gebruikt.
het klonk typisch 'iedereen telt'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel. Ben er nog niet helemaal uit.
D66, daar ga ik voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel. Ben er nog niet helemaal uit.
Jwtzelluf.quote:
Een laatste, speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je heel het topic aan het doorlezen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Oh ik heb een mail gekregen...Ultimate heb ik voor 70 pleuros gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ultimate is zeker te duur
Cool story, Hansel.
Het werd te warrig. De bedoeling was om er wat meer model in te knippen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:21 schreef Ayca het volgende:
waarom ga je dan ook naar de kapper als je haar de perfecte lengte heeft?! Je moet naar de kapper als je haar te lang is
warrigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het werd te warrig. De bedoeling was om er wat meer model in te knippen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben ook rustig (en verlegen). zou je niet verwachten.
Er is niks meer van overquote:
Trusten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
Bij mij lieten ze te veel juist, het is nog wel warrig.![]()
Trusten.
Onacceptabelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
Trusten.
warrigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
Trusten.
Wat nou weerquote:
Whehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:33 schreef Julis het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb vandaag mijn zusje laten schrikken. Ze vertelde telkens verhaaltjes die het thema bloed hadden (ik kan daar niet tegen). Dus heb ik stiekem ketchup in mijn hand gespoten. En daarna ben ik met opzet op de grond gaan vallen met mijn hand op mijn gezicht. Ze dacht eerst dat mijn gezicht echt bloedde
!
Spring in t veld-meisjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:33 schreef Julis het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb vandaag mijn zusje laten schrikken. Ze vertelde telkens verhaaltjes die het thema bloed hadden (ik kan daar niet tegen). Dus heb ik stiekem ketchup in mijn hand gespoten. En daarna ben ik met opzet op de grond gaan vallen met mijn hand op mijn gezicht. Ze dacht eerst dat mijn gezicht echt bloedde
!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat was ie toen toch aardig! Wat zou er in de tussentijd mis zijn gegaan?![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Julis dagelijks (expres) voetballen door ruiten schopt, bilmi plannen maakt om de wereld over te nemen en Ayça vanuit haar raam kauwgom in de haren van voorbijgangers spuugt.
De brutaliteit!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:02 schreef Ayca het volgende:
[..]ik heb op vakantie wel eens samen met een nicht nootjes naar voorbijgangers uit de hotelkamer gegooid
![]()
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Julis dagelijks (expres) voetballen door ruiten schopt, bilmi plannen maakt om de wereld over te nemen en Ayça vanuit haar raam kauwgom in de haren van voorbijgangers spuugt.
ik dacht dat je er vanaf wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.![]()
Ik ben vandaag trouwens langs de tuinen geweest en gevraagd naar suplementen om aan te komen. Ze begon over dat ding met koolhydraten en eiwitten en over fenegriekcapsules. Ik dacht capsules zijn lekker makkelijk, ik neem die wel, ze zei dat andere word je sneller DIK van. Toch die capsules genomen en ik kan het niet slikken, het stinkt verschrikkelijk en ik weet niet of fenegriek wel goed is. Zo wat googlen denk ik.
Heb je een app/widget aangezet die bijvoorbeeld nieuwsberichten op het homescherm laat zien? Die dingen vreten batterijen aangezien internet de hele tijd aan laten staan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
Gaan jouw batterijen trouwens ook zo snel op?
Ga aan bodybuilding doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, van het veel eten, ik wil niet meer eten voor twee.
Een Kroatiër!quote:
nee, alleen voor het weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je een app/widget aangezet die bijvoorbeeld nieuwsberichten op het homescherm laat zien? Die dingen vreten batterijen aangezien internet de hele tijd aan laten staan.
Download taskiller eens en kijk welke programma's er allemaal op de achtergrond draaien.quote:
DUS DIKquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb al jaren hetzelfde gewicht.
Doe ik niet, ik heb alleen al duidelijk gemaakt dat ik gewoon normaal ben volgens mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
DUS DIK
je doet nu alsof ik weet hoeveel jij woog.
Zou jij dit in het echt nou ook durven roepen, aangezien je schijnbaar zo verlegen bentquote:
ja heb ik alquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download taskiller eens en kijk welke programma's er allemaal op de achtergrond draaien.
Nee, wat moet ik met 74 kilootjes, IK zou dan zo rond als een bal zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik heb alleen al duidelijk gemaakt dat ik gewoon normaal ben volgens mij. 74 kilootjes, jaloers?
[..]
Zou jij dit in het echt nou ook durven roepen, aangezien je schijnbaar zo verlegen bent?
Weet je zeker dat je de nieuwse firmware hebt geinstalleerd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja heb ik almaar toch houdt hij het max 1,5 dag uit ....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja heb ik almaar toch houdt hij het max 1,5 dag uit ....
Nee, dat kan je niet, tenzij je zijn gebruikersnaam googlen achterhalen noemt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie jij bent toch een slimpie
iemand heeft reacties geplaatst bij m'n youtubefilmpjes (negatieve) en heeft zich waarschijnlijk speciaal geregistreerd om op mijn filmpjes te reageren. Kan ik achterhalen wie dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |