quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee. Wel van Zulqarnain.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie trouwens ooit gehoord van de naam Zulgari/Zulgarani? Een vriend van mijn vader heet zo, maar ik heb nog nooit eerder zo'n naam gehoord. En hij is gewoon Turks.
Nu, 1500m vrouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef Julis het volgende:
Hoe laat is schaatsen?? (TurkenVoorPresident)
Kut heyquote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Potver%*^$*^&%^*&%%^*&!!!@#4@!!!
Heb ik net weer nieuwe cartridges voor mijn printer gekocht, blijken die @#%^%^-dingen niet te werken.
Dan zal Zulgari wel een verbastering zijn van Zulqarnain.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wel van Zulqarnain.
Een naam die trouwens voorkomt in de Koran.
Kun je ze niet terug brengen?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb ik net weer nieuwe cartridges voor mijn printer gekocht, blijken die @#%^%^-dingen niet te werken.
Had ze via internet besteld, dan zijn ze het goedkoopst. Ik zal die webshop wel eens mailen.quote:
Hoewel ik het nooit als naam ben tegengekomen bij een Turks persoon. In het Turks wordt het trouwens als 'Zülkarneyn' geschreven. Maar het kan best dat Zulgari daar op een of andere manier een verbastering van is.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan zal Zulgari wel een verbastering zijn van Zulqarnain.
Per ongeluk die van een verkeerd model printer aangeschaft?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Nope, ik heb ook nog nooit van die naam gehoordquote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie trouwens ooit gehoord van de naam Zulgari/Zulgarani? Een vriend van mijn vader heet zo, maar ik heb nog nooit eerder zo'n naam gehoord. En hij is gewoon Turks.
Hmm, wel vaag iig.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoewel ik het nooit als naam ben tegengekomen bij een Turks persoon. In het Turks wordt het trouwens als 'Zülkarneyn' geschreven. Maar het kan best dat Zulgari daar op een of andere manier een verbastering van is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan op internet ook niks vinden. Damn, ik ben echt te nieuwsgierig.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, ik heb ook nog nooit van die naam gehoord. Apart.
Ik haal morgen wel een lammakoequote:Op maandag 22 februari 2010 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je mag je naturaliseren tot Turk.
Hmm, vaag.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Zülkarneyn/Zol-Qarnain betekent trouwens zoiets als 'hij met de twee horens' in het Arabisch. Sommige (schrift)geleerden dachten in het verleden dat dit op Alexander de Grote sloeg.
[ afbeelding ]
Nope, precies dezelde. Maar ik lees net op internet dat het wel vaker voorkomt bij deze printerquote:Op maandag 22 februari 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Per ongeluk die van een verkeerd model printer aangeschaft?
Den Haag is ook mooi.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:38 schreef Ayca het volgende:
Hoiik hoor net trouwens dat we niet naar Adam gaan maar naar den haag
dus sorry bilmi maar het gaat niet door
Wel kut. Wij laten onze catridges gewoon bijvullen. Nieuw zijn ze echt duur.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had ze via internet besteld, dan zijn ze het goedkoopst. Ik zal die webshop wel eens mailen.
Da's inderdaad een bekende (en vette) tune.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens dat lied van Ennio Morricone dat ik al eeuwen zoek eindelijk gevonden!
Bekende? Ben ariya ariya kafayi yedim.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Da's inderdaad een bekende (en vette) tune.
Ik wist niet hoe het heette, maar ik heb het vaak gehoord op tv. Op die manier.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bekende? Ben ariya ariya kafayi yedim.
Hmm.. oke dan. Ik werd al kwaad hiero.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe het heette, maar ik heb het vaak gehoord op tv. Op die manier.
Ik zou niet durven, jou kwaad maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. oke dan. Ik werd al kwaad hiero.
Ben ik zo erg dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, jou kwaad maken.
Hmm ok maar we zijn al zo vaak naar adam geweestquote:Op maandag 22 februari 2010 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Den Haag is ook mooi.Haalt het niet bij A'dam, maar toch.
Vergeet trouwens niet kibbeling (met chilisaus) te eten bij het kraampje net buiten het Binnenhof.De lekkerste die ik ooit heb mogen eten.
Oh ja, sorry. Dat was stom van mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt wel mee, buiten dat je mij een keer ''dom'' hebt genoemd.
Trusten.quote:Op maandag 22 februari 2010 01:02 schreef IHVK het volgende:
Echt een cool filmpje trouwens, ik zou hem kijken als ik jullie was.
Welterusten.
hoe durft zequote:Op maandag 22 februari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt wel mee, buiten dat je mij een keer ''dom'' hebt genoemd.
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja Ayça, je moet niet zo fitne soku! Ik heb haar 'sorry' al geaccepteerd.
Ik vandaag wel hoor, hoef alleen maar even iets in te leveren en de colleges sla ik over.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:56 schreef Ayca het volgende:
Ohja jullie hebben helemaal geen vakantie
Wrijf het nog even lekker inquote:Op maandag 22 februari 2010 09:56 schreef Ayca het volgende:
Ohja jullie hebben helemaal geen vakantie
Zeker, zeker.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah, wat sielugggg.
beesten ontleden is toch juist tof?
Wat ga je ontleden?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ze tekenen en benoemen is wat minder leuk.
Maar daarvoor zit je ook op de uni, je moet wel wat doen.
Oh, ja? Is dat zo?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ze tekenen en benoemen is wat minder leuk.
Maar daarvoor zit je ook op de uni, je moet wel wat doen.
ja we wachten tot mijn tante komt om ons op te halenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, moest jij niet naar 's-Gravenhage?
Veel plezier, shop ze, geef niet te veel geld uit aan nutteloze dingen, etc. etc.quote:
Nu ben je afhankelijik en is het onmogelijk to shop till you dropquote:Op maandag 22 februari 2010 10:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja we zouden eerst met de trein gaan, maar toen wilde zij ons wel ophalendus nu wachten we
Het heeft geen zin Wikquote:Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Veel plezier, shop ze, geef niet te veel geld uit aan nutteloze dingen, etc. etc.
't Is maar goed dat ze geen creditcard heeftquote:
Ja, maar ik kan wel geld opzij leggen.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel geld opzij leggen.Het is niet zo dat ik al m'n geld opmaak.
A.R.E.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn arme haar, het is weer kort. Ik had nog zo gezegd, 'maar een klein beetje eraf, 2cm maximaal'.
Ik vertrouw kappers niet meer, mijn mooie lokken zijn verdwenen in de afvalbak van de kappersacademie.
R.I.P.
En het was nog wel op aanraden van ihvkquote:
Zet een pruik op?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het was nog wel op aanraden van ihvk. Hoe kan ik mijzelf nu buitenshuis vertonen?
Tijd zal de pijn zachter maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar haar is (was) uniek, een pruik zal nooit hetzelfde zijn.
Al die verloren weken danwel maanden.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tijd zal de pijn zachter maken.
Hoelang heb je gesportquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was even vergeten hoe lekker sporten ook alweer is.Daarentegen begin ik de spiertjes nu toch wel te voelen.
![]()
Gewoon langzaam opbouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een uurtje (fitness). M'n conditie was niet meer van deze tijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |