hoe durft zequote:Op maandag 22 februari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valt wel mee, buiten dat je mij een keer ''dom'' hebt genoemd.
quote:Op maandag 22 februari 2010 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja Ayça, je moet niet zo fitne soku! Ik heb haar 'sorry' al geaccepteerd.
Ik vandaag wel hoor, hoef alleen maar even iets in te leveren en de colleges sla ik over.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:56 schreef Ayca het volgende:
Ohja jullie hebben helemaal geen vakantie
Wrijf het nog even lekker inquote:Op maandag 22 februari 2010 09:56 schreef Ayca het volgende:
Ohja jullie hebben helemaal geen vakantie
Zeker, zeker.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah, wat sielugggg.
beesten ontleden is toch juist tof?
Wat ga je ontleden?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ze tekenen en benoemen is wat minder leuk.
Maar daarvoor zit je ook op de uni, je moet wel wat doen.
Oh, ja? Is dat zo?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ze tekenen en benoemen is wat minder leuk.
Maar daarvoor zit je ook op de uni, je moet wel wat doen.
ja we wachten tot mijn tante komt om ons op te halenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, moest jij niet naar 's-Gravenhage?
Veel plezier, shop ze, geef niet te veel geld uit aan nutteloze dingen, etc. etc.quote:
Nu ben je afhankelijik en is het onmogelijk to shop till you dropquote:Op maandag 22 februari 2010 10:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja we zouden eerst met de trein gaan, maar toen wilde zij ons wel ophalendus nu wachten we
Het heeft geen zin Wikquote:Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Veel plezier, shop ze, geef niet te veel geld uit aan nutteloze dingen, etc. etc.
't Is maar goed dat ze geen creditcard heeftquote:
Ja, maar ik kan wel geld opzij leggen.quote:
Goed zo.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan wel geld opzij leggen.Het is niet zo dat ik al m'n geld opmaak.
A.R.E.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn arme haar, het is weer kort. Ik had nog zo gezegd, 'maar een klein beetje eraf, 2cm maximaal'.
Ik vertrouw kappers niet meer, mijn mooie lokken zijn verdwenen in de afvalbak van de kappersacademie.
R.I.P.
En het was nog wel op aanraden van ihvkquote:
Zet een pruik op?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het was nog wel op aanraden van ihvk. Hoe kan ik mijzelf nu buitenshuis vertonen?
Tijd zal de pijn zachter maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar haar is (was) uniek, een pruik zal nooit hetzelfde zijn.
Al die verloren weken danwel maanden.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tijd zal de pijn zachter maken.
Hoelang heb je gesportquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was even vergeten hoe lekker sporten ook alweer is.Daarentegen begin ik de spiertjes nu toch wel te voelen.
![]()
Gewoon langzaam opbouwenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een uurtje (fitness). M'n conditie was niet meer van deze tijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |