Neequote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Vraagje aan de 1-keer-per-week-mensen:
Hebben jullie allemaal geen huisdieren ofzo
Nee, is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Nee, als ik huisdieren had, dan zou ik om het uur moeten stofzuigen vanwege mijn allergie, vrees ikquote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Euhm.. je moeder hóéft je niet in huis te nemen. Je kan ook naar een revalidatiecentrum/verzorgingshuis of wat dan ook. Maar ja, bij mams is lekker makkelijk en goedkoop he. Snap ik wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het ook. Maar na een maand of 2 begint het je toch behoorlijk de keel uit te hangen. Probeer zelf maar eens. Oh toch liever niet? Nee okee
Daar heb ik allergiën voorquote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
inderdaad geen huisdierenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Daar heb je een heel goed punt. Wat ik weleens vergeetquote:Op maandag 22 februari 2010 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Euhm.. je moeder hóéft je niet in huis te nemen. Je kan ook naar een revalidatiecentrum/verzorgingshuis of wat dan ook. Maar ja, bij mams is lekker makkelijk en goedkoop he. Snap ik wel.
Maar klaag dan niet over 10 minuutjes per dag stofzuigen. Wees blij dat je moeder zo lief is dat ze je in huis neemt.
nee maar als je huisdieren hebt denk ik dat je met 1 keer per week echt niet genoeg stofzuigt om het schoon te hebbbenquote:
als dank dus die stofzuiger kopen, luister nou maar gewoon naar mequote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb je een heel goed punt. Wat ik weleens vergeet![]()
Sorry mam
Goed punt. Ik koop een hele stille. En die tweak ik dan zo, dat ie na uitschakelen de eerstkomende 168 uur niet meer aan gaat. Gewoon een startonderbreker ertussenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
als dank dus die stofzuiger kopen, luister nou maar gewoon naar me
Jouw huis is altijd netjes en schoon enzoquote:Op maandag 22 februari 2010 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, als ik huisdieren had, dan zou ik om het uur moeten stofzuigen vanwege mijn allergie, vrees ik.
Maar ik heb geen huisdieren, woon alleen en houd het ook wel vrij netjes. Dus een keer per week is voldoende.
Nee, idd, nu nog niet. Maar met een paar katten erbij zal het wel wat vaker moeten. Maar ik vind dat niet erg, zo lang ben ik er toch niet mee bezig.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
Herkenbaar...quote:Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef Maraca het volgende:
1x per week en als ik bezoek krijg stofzuig ik nog even voordat ze langskomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |