Ik voel me altijd heerlijk uitgerust erna. Ik moet toch eens wat vaker gaan, ga nu een a twee keer per week, vroeger ging ik drie a vier keerquote:Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was even vergeten hoe lekker sporten ook alweer is.Daarentegen begin ik de spiertjes nu toch wel te voelen.
Maar even een warme douche nemen, denk ik.
![]()
Echt wel. Ik was ook naar de kapper geweest. Weet je nogquote:Op maandag 22 februari 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie weten niet hoe het voelt.
Uiteraard.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Gewoon langzaam opbouwen. Maar dat wist jij natuurlijk al
.
Ik had achteraf ook een lekker rustgevend gevoel. Ik ga het nog maar even rustig opbouwen; 2 keer per week vind ik voorlopig wel goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heerlijk uitgerust erna. Ik moet toch eens wat vaker gaan, ga nu een a twee keer per week, vroeger ging ik drie a vier keer.
Doe je ook aan bankdrukken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Ik had achteraf ook een lekker rustgevend gevoel. Ik ga het nog maar even rustig opbouwen; 2 keer per week vind ik voorlopig wel goed.
Nee.quote:
Ik doe het ook niet om gigantische spieren te krijgen of zo, maar je merkt het verschil wel. Een beetje gewichtheffen, een beetje bankdrukken, dan wordt het allemaal wat steviger in je armen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee.Ik ben voorlopig met mijn conditie bezig. Krachttraining komt later misschien wel (zonder de intentie te hebben om bodybuilder te worden
).
Natuurlijk. Maar ik moet nog uitleg krijgen over de krachttrainingsapparaten, dus daarna kan ik daar ook mee aan de slag.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet om gigantische spieren te krijgen of zo, maar je merkt het verschil wel. Een beetje gewichtheffen, een beetje bankdrukken, dan wordt het allemaal wat steviger in je armen.
Dan is het goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt wel. Ik was ook naar de kapper geweest. Weet je nog. Ook bij mij hadden ze het veel korter geknipt dan ik wilde. Ik wilde er 8 cm eraf, maar er ging ongeveer 15 cm eraf. Ik en Zeliha weten heus wel hoe jij je voelt
!!
gewone zwarte.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke?ik heb vandaag ook nieuwe gekocht
ik had niet verwacht dat het zo koud zou zijn met all stars..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Rookert het volgende:
Zwarte All Stars zijn altijd chill![]()
Alleen niet met regen of sneeuw of kou
Het was best warm, maar wel ongelooflijk kutweer, druilerige shitzooiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat het zo koud zou zijn met all stars..![]()
en ik heb vandaag een stuk gefietst (niet veel in jouw ogen, maar veel voor mij, dus ook lekker bewogen.)
die blauwe met die blonde vrouw die jij lelijk vondquote:Op maandag 22 februari 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewone zwarte.welke heb jij gekocht?
Ja, maar we stonden best lang buiten.. en dunne sokken.. en dunne kleding, ik voelde m'n voeten en handen niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was best warm, maar wel ongelooflijk kutweer, druilerige shitzooi![]()
Je hebt 2km gefietst?Ik fiets 2,3 km naar het station in 5-6 minuten bijna elke dag
Dunne kleding? Hoe haram ben je wel nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar we stonden best lang buiten.. en dunne sokken.. en dunne kleding, ik voelde m'n voeten en handen niet meer.![]()
4 kilometer gefietst met iemand van 55 kilo achterop! dit klinkt raar, maar ik kon nooit mensen zwaarder dan 35 kilo dragen.In het halfjaar dat ik niet heb gefietst is m'n kracht toegenomen ofzo?
ok.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
die blauwe met die blonde vrouw die jij lelijk vond
Wtfquote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
die blauwe met die blonde vrouw die jij lelijk vond
het was niet doorschijnend.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dunne kleding? Hoe haram ben je wel niet![]()
![]()
Boehoe, ik heb laatst 8 km gefietst met iemand van 85 kilogram achterop
Waarom begin jij daaroverquote:Op maandag 22 februari 2010 20:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het was niet doorschijnend.![]()
Ja, maar ik kon het nooit.en blijkbaar is in het halfjaar dat m'n enige beweging lokaalwisseling was, toch wel 20 kilo draagkracht toegenomen.
om uit te leggen waarom ik het koud had.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom begin jij daarover![]()
Krachtpatser
Omdat het doorschijnend was?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
om uit te leggen waarom ik het koud had.![]()
Spacend, ze vallen wel heel erg opquote:Op maandag 22 februari 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=281550
deze bedoelde ze, dacht ik, rookert.
Ze komen naar je toe he?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Niet dat ik een blonde vrouw heb gekocht![]()
kan ook, lekker goedkoopquote:Op maandag 22 februari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Niet dat ik een blonde vrouw heb gekocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
hahaquote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Spacend, ze vallen wel heel erg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |