*quote:Op maandag 22 februari 2010 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja volgens mij wel, lekker warm water, en dan ijskoude shampoo uit de vriezer ofzo.![]()
Hoe was je chick?
Op de universiteit?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe knippen ze trouwens bij de EUR? Toen ik daar was, zag ik volgens mij een kapper in gebouw C.
Nog nooit geweest, wel langsgelopen en de vlotte kapsels vlogen mij om de orenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe knippen ze trouwens bij de EUR? Toen ik daar was, zag ik volgens mij een kapper in gebouw C.
Ja, onze uni heeft een winkelstraat met welgeteld 4 winkels.quote:
Ja, ik kan moeilijk zeggen dat elke persoon van het vrouwelijke geslacht een chick is, puur en alleen om jou tevreden te houdenquote:
Oja, bij jullie zaten alle faculteiten bij elkaar op 1 terrein tochquote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, wel langsgelopen en de vlotte kapsels vlogen mij om de oren.
[..]
Ja, onze uni heeft een winkelstraat met welgeteld 4 winkels.
Kan wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk zeggen dat elke persoon van het vrouwelijke geslacht een chick is, puur en alleen om jou tevreden te houden.
stem PvdAquote:Op maandag 22 februari 2010 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Niemand is lelijk. De een is alleen iets minder mooi dan de ander.![]()
Ja, en lelijk is subjectief/relatief, dus minder mooi is lelijk voor de een en mooi voor de ander.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Niemand is lelijk. De een is alleen iets minder mooi dan de ander.![]()
Nee, nu zit je fout! Een chick is altijd op zijn minst mooi.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan wel.![]()
Maar alle vrouwen zijn chicks. Je hebt mooie (spange) en lelijke (ieg tfoe) chicks.
Dat denken ze bij de PvdA wel volgens mij, heel de stad hangt vol met posters.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij denkt, de kracht van herhaling?
Ik weet vrijwel zeker van niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, nu zit je fout! Een chick is altijd op zijn minst mooi.
Dan wordt het gebruikt door niet-al-te-snuggere personenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker van niet.
'Lelijke chicks' is een term die ik vaak hoor in ieder geval.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat denken ze bij de PvdA wel volgens mij, heel de stad hangt vol met onleesbare posters.
ok, ik neem het van je aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wordt het gebruikt door niet-al-te-snuggere personen. Oorspronkelijk werd chick puur als positief woord voor vrouw gebruikt.
het klonk typisch 'iedereen telt'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel. Ben er nog niet helemaal uit.
D66, daar ga ik voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel. Ben er nog niet helemaal uit.
Jwtzelluf.quote:
Een laatste, speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben je heel het topic aan het doorlezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |