quote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Oh ik heb een mail gekregen...Ultimate heb ik voor 70 pleuros gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ultimate is zeker te duur
Cool story, Hansel.
Het werd te warrig. De bedoeling was om er wat meer model in te knippen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:21 schreef Ayca het volgende:
waarom ga je dan ook naar de kapper als je haar de perfecte lengte heeft?! Je moet naar de kapper als je haar te lang is
warrigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het werd te warrig. De bedoeling was om er wat meer model in te knippen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben ook rustig (en verlegen). zou je niet verwachten.
Er is niks meer van overquote:
Trusten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
Bij mij lieten ze te veel juist, het is nog wel warrig.![]()
Trusten.
Onacceptabelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
Trusten.
warrigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
Trusten.
Wat nou weerquote:
Whehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:33 schreef Julis het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb vandaag mijn zusje laten schrikken. Ze vertelde telkens verhaaltjes die het thema bloed hadden (ik kan daar niet tegen). Dus heb ik stiekem ketchup in mijn hand gespoten. En daarna ben ik met opzet op de grond gaan vallen met mijn hand op mijn gezicht. Ze dacht eerst dat mijn gezicht echt bloedde
!
Spring in t veld-meisjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:33 schreef Julis het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb vandaag mijn zusje laten schrikken. Ze vertelde telkens verhaaltjes die het thema bloed hadden (ik kan daar niet tegen). Dus heb ik stiekem ketchup in mijn hand gespoten. En daarna ben ik met opzet op de grond gaan vallen met mijn hand op mijn gezicht. Ze dacht eerst dat mijn gezicht echt bloedde
!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat was ie toen toch aardig! Wat zou er in de tussentijd mis zijn gegaan?![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Julis dagelijks (expres) voetballen door ruiten schopt, bilmi plannen maakt om de wereld over te nemen en Ayça vanuit haar raam kauwgom in de haren van voorbijgangers spuugt.
De brutaliteit!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:02 schreef Ayca het volgende:
[..]ik heb op vakantie wel eens samen met een nicht nootjes naar voorbijgangers uit de hotelkamer gegooid
![]()
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Julis dagelijks (expres) voetballen door ruiten schopt, bilmi plannen maakt om de wereld over te nemen en Ayça vanuit haar raam kauwgom in de haren van voorbijgangers spuugt.
ik dacht dat je er vanaf wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.![]()
Ik ben vandaag trouwens langs de tuinen geweest en gevraagd naar suplementen om aan te komen. Ze begon over dat ding met koolhydraten en eiwitten en over fenegriekcapsules. Ik dacht capsules zijn lekker makkelijk, ik neem die wel, ze zei dat andere word je sneller DIK van. Toch die capsules genomen en ik kan het niet slikken, het stinkt verschrikkelijk en ik weet niet of fenegriek wel goed is. Zo wat googlen denk ik.
Heb je een app/widget aangezet die bijvoorbeeld nieuwsberichten op het homescherm laat zien? Die dingen vreten batterijen aangezien internet de hele tijd aan laten staan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
Gaan jouw batterijen trouwens ook zo snel op?
Ga aan bodybuilding doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, van het veel eten, ik wil niet meer eten voor twee.
Een Kroatiër!quote:
nee, alleen voor het weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je een app/widget aangezet die bijvoorbeeld nieuwsberichten op het homescherm laat zien? Die dingen vreten batterijen aangezien internet de hele tijd aan laten staan.
Download taskiller eens en kijk welke programma's er allemaal op de achtergrond draaien.quote:
DUS DIKquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb al jaren hetzelfde gewicht.
Doe ik niet, ik heb alleen al duidelijk gemaakt dat ik gewoon normaal ben volgens mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
DUS DIK
je doet nu alsof ik weet hoeveel jij woog.
Zou jij dit in het echt nou ook durven roepen, aangezien je schijnbaar zo verlegen bentquote:
ja heb ik alquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download taskiller eens en kijk welke programma's er allemaal op de achtergrond draaien.
Nee, wat moet ik met 74 kilootjes, IK zou dan zo rond als een bal zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik heb alleen al duidelijk gemaakt dat ik gewoon normaal ben volgens mij. 74 kilootjes, jaloers?
[..]
Zou jij dit in het echt nou ook durven roepen, aangezien je schijnbaar zo verlegen bent?
Weet je zeker dat je de nieuwse firmware hebt geinstalleerd?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja heb ik almaar toch houdt hij het max 1,5 dag uit ....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja heb ik almaar toch houdt hij het max 1,5 dag uit ....
Nee, dat kan je niet, tenzij je zijn gebruikersnaam googlen achterhalen noemt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikkie jij bent toch een slimpie
iemand heeft reacties geplaatst bij m'n youtubefilmpjes (negatieve) en heeft zich waarschijnlijk speciaal geregistreerd om op mijn filmpjes te reageren. Kan ik achterhalen wie dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |