02:00 gaan we knallen hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:48 schreef Elkafila het volgende:
Gaat niet gebeuren vannacht jongens...
Donner is even op de fiets naar de chinees geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:48 schreef Equites het volgende:
Wie heeft die rijsttafel verzorgt dan!?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Donner is even op de fiets naar de chinees geweest
Nee knul maar dat is ook niet de insteek, wij hebben wel een verantwoordelijkheid tov NAVO partners. Bovendien wil het leger blijven en hun mening is veel belangrijker dan die van vmbo nederland.quote:
En gelijk ff wat jonko gehaald bij cremers hoorde ik, op ze bakfiets.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Donner is even op de fiets naar de chinees geweest
Ik vind het vreemd dat de Navo en vriendjes maar denken dat we daar wel blijven. Er is al jaren geleden duidelijk aangegeven dat we dit jaar weggaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat dat voor schade oplevert voor Nederland doet niet ter zake
Heb jij niet eens een tv bij je jacuzzi?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:47 schreef PLAE@ het volgende:
Is er nog tijd genoeg om een uurtje in de jacuzzi in de tuin te chillen of ga ik dan het moment waar iedereen op zit te wachten missen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
slaapt die dikzak van de nos al ofzo dat we nog niet naar brussel zijn gegaan?
De soldaten vinden het prima daar en defensie ook, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat de Navo en vriendjes maar denken dat we daar wel blijven. Er is al jaren geleden duidelijk aangegeven dat we dit jaar weggaan.
De Navo zou er beter aan doen om zorg te dragen voor een opvolger. Dat lijkt mij een groot genoege taak voor de Navo en vriendjes.
Wij hebben ons steentje zo langzamerhand wel bijgedragen.
VMBO Nederland?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee knul maar dat is ook niet de insteek, wij hebben wel een verantwoordelijkheid tov NAVO partners. Bovendien wil het leger blijven en hun mening is veel belangrijker dan die van vmbo nederland.
Over jonko gesprokenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:49 schreef Equites het volgende:
[..]
En gelijk ff wat jonko gehaald bij cremers hoorde ik, op ze bakfiets.![]()
![]()
Ik vind het niet zo vreemd, gezien de gedragingen van Verhagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat de Navo en vriendjes maar denken dat we daar wel blijven.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat de Navo en vriendjes maar denken dat we daar wel blijven. Er is al jaren geleden duidelijk aangegeven dat we dit jaar weggaan.
De Navo zou er beter aan doen om zorg te dragen voor een opvolger. Dat lijkt mij een groot genoege taak voor de Navo en vriendjes.
Misschien de 800.000 euro per dag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
De soldaten vinden het prima daar en defensie ook, wat is het probleem?
Dikke vinger naar de VS en Navo, spoor jij wel? Zeker teveel gezopen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Dat gezeik over de schade voor Nederland word ik helemaal ziek van. Dikke vinger voor de VS en de Navo.
Moet je tomaten plukken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Sachertorte het volgende:
Nou, ik geef het op. De wekker gaat hier al om 06.30. Hopelijk heb ik bij het ontbijt groot nieuws
Draagvlak onder de bevolking is gewenst, maar niet van essentieel belang.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Toad het volgende:
[..]
VMBO Nederland?
De steunt van de Nederlandse bevolking is cruciaal bij dit soort missies. We hebben onze verantwoordelijkheid ook al genomen. Dat doen we al een hele tijd. Het lijkt me prima als een ander land het nu overneemt.
anders nemen we net als frankrijk maar een navo sabbaticalquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Dat gezeik over de schade voor Nederland word ik helemaal ziek van. Dikke vinger voor de VS en de Navo.
Of een extra slot eromheen doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
eik moet je voor de lol donners fiets een jatten of zn banden leksteken die staat daar gewoon voor de deur waar iedereen bij kan.
1. Geldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Kippen vangen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Sachertorte het volgende:
Nou, ik geef het op. De wekker gaat hier al om 06.30. Hopelijk heb ik bij het ontbijt groot nieuws
En dat was dus ook mooi de bedoeling !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Toad het volgende:
[..]
VMBO Nederland?
De steunt van de Nederlandse bevolking is cruciaal bij dit soort missies. We hebben onze verantwoordelijkheid ook al genomen. Dat doen we al een hele tijd. Het lijkt me prima als een ander land het nu overneemt.
Dankzij 2 mannen is heel het imago van ons land naar de kanker, dank je wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Echt, VAL VERDOMME EENS. De wekker loopt hier ook over een paar uur weer af, de boel is toch niet meer te redden. Internationaal gezien zijn we inmiddels al afgeschreven.
Precies, de Nato had al 2(!!) fuckin' jaar wat kunnen regelen, maar dat hebben ze niet gedaan. Nogal makkelijk om dan nu naar NL te wijzen en zeggen dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen. BOEEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
en jouw fiets er ook aan vast makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Of een extra slot eromheen doen
Heel erg gewenst. Maar het volk beslist niet, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Draagvlak onder de bevolking is gewenst, maar niet van essentieel belang.
Dit soort zaken zijn veel te belangrijk om aan het domme volk over te laten. Dit gaat niet alleen over Uruzgan, dit gaat veel verder, vooral over zaken achter de schermen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Toad het volgende:
[..]
VMBO Nederland?
Je kan het gewoon niet maken daar pleite te gaan. Iedereen heeft zijn deel daar en gaat pas weg als de zaak klaar is. Nu weggaan is gewoon pussy mode en zwaar gezichtsverlies tegenover de VS.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Ja, laten we de keuze over het voeren van een oorlog over laten aan het min. van defensie...
Of aan de soldaten zelf...nog vreemder.
Ja dat had ik ook al.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef Nimose het volgende:
omg, ik heb pol 24 op mute staan, en dan zie ik elke keer dat beeld van de 3eenheid die naar buiten komen, maar dat is natuurlijk een herhaling
En daar hoort Verhagen ook flink op aangesproken te worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd, gezien de gedragingen van Verhagen.
VS erkent het internationale strafhof in Den Haag ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef OeJ het volgende:
[..]
Precies, de Nato had al 2(!!) fuckin' jaar wat kunnen regelen, maar dat hebben ze niet gedaan. Nogal makkelijk om dan nu naar NL te wijzen en zeggen dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen. BOEEEEEEEEEE!!!
Dat willen de VVD en het CDA best doen hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef venomsnake het volgende:
Alsof ook maar iemand met die debiel van een Wilders wil gaan regeren.
Dat is politieke zelfmoord, je weet gewoon dat zo'n kabinet ook valt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
RTL: Mevrouw Verdonk, goedeavond
Verdonk: Goeiemorge!
Dit soort argumenten zorgen juist voor de onvrede in het land.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn veel te belangrijk om aan het domme volk over te laten. Dit gaat niet alleen over Uruzgan, dit gaat veel verder, vooral over zaken achter de schermen.
heldinquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
RTL: Mevrouw Verdonk, goedeavond
Verdonk: Goeiemorge!
Thieme ligt te slapen tussen de varkens heb ik van horen zeggen, lekker rustgevend hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:54 schreef Yurithemaster het volgende:
wie zal hierna komen wilder of thiemen?
De presentatoren begrepen volgens mij niet echt waar ze het over had.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:54 schreef pinguin92 het volgende:
andere foto mag ook wel eens lol
Verdonk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
dilemma naar wie luisteren verdon of herben
Ja ik word het ook zat, ben echt kapotquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Herben, dan zijn ze wel echt wanhopig. Wel 1 voordeel van dit tijdstip is dat de topics iets rustiger vollopen.
Nog 6 minuten en dan geef ik het op. Het gaat niet meer vallen vrees ik anders waren ze al lang naar buiten gekomen.
Nee, ik drink niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Dikke vinger naar de VS en Navo, spoor jij wel? Zeker teveel gezopen.
Ja, welkom in de internationale politiek, dat is nu eenmaal zo en dat zal ook altijd zo blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Dit soort argumenten zorgen juist voor de onvrede in het land.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Green1 het volgende:
Zal ik even twitteren dat ik het regeringsvliegtuig heb zien landen op schiphol?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Green1 het volgende:
Zal ik even twitteren dat ik het regeringsvliegtuig heb zien landen op schiphol?
Totdat welke zaak klaar is? Disrupt, dismantle and destroy Al qaedaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet maken daar pleite te gaan. Iedereen heeft zijn deel daar en gaat pas weg als de zaak klaar is. Nu weggaan is gewoon pussy mode en zwaar gezichtsverlies tegenover de VS.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Hetiszover het volgende:
Het lijkt wel of Pierre Kartner daar binnen over het lot van het kabinet staat te beslissen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
Na Matt Herben kunnen er alleen nog maar figuren als Hilbrand Nawijn komen
kunnen we lekker gaan jumpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
Hilbrand Nawijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Omdat Nederland weinig grondstoffen bezit is het zaak dat we de globalisten niet steunen en niet actief meewerken aan het bewerkstelligen van een wereldorde. Het globale banksysteem zal gehakt maken van ons land, tevens zijn Nederlanders niet klaar voor de extreem fascistische maatregelen die daarmee gepaard gaan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Omdat Nederland weinig grondstoffen bezit is het zaak dat we de globalisten niet steunen en niet actief meewerken aan het bewerkstelligen van een wereldorde. Het globale banksysteem zal gehakt maken van ons land, tevens zijn Nederlanders niet klaar voor de extreem fascistische maatregelen die daarmee gepaard gaan.
Nog niet door dat Nederland het topje van de piramide vormt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Nederland moet helemaal niks en al helemaal niet eeuwig en altijd het beste leerlingetje van de klas uithangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Bierie het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen er op blijven hameren dat wij ons verantwoordelijk moeten voelen naar de NAVO toe en de G20. De VS lapt alles aan zijn laars en wij moeten alles maar slikken.
Nederland heeft relatief gezien tov zijn omvang al méér dan zat gedaan en de andere leden maar profiteren
"Ze hadden me gevraagd en het leek me wel geinig"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kunnen we lekker gaan jumpen![]()
"Balkenende is stom. Stem op mij! "quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is zijn verkiezingscampagne al aan het voorbereiden
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Nederland moet helemaal niks en al helemaal niet eeuwig en altijd het beste leerlingetje van de klas uithangen.
Ja maar de Navo heeft gevraagd om te blijven.... En dat vind de pvda niet okee...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:01 schreef milkingmonkey het volgende:
WAT IS HET PROBLEEM NOU? Missie was al verlengd, en werd nogmaals verlengd met de keiharde voorwaarde dat we zouden nokken in augustus 2010. Niet zomaar weggaan, maar dat we worden opgevolgd door een ander --> verantwoordelijkheid NAVO, niet van ons. En the fuck echt? Ik vertrouw Verhagen voor geen mm. Echt niet. Opdat de PvdA, door deze heldenstunt, genoeg zeteltjes haalt in de raadsverkiezingen!
Inderdaad, CDA is achterbaksquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:02 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
We moeten gewoon doen wat al jaren geleden afgesproken is: In 2010 weg uit Uruzgan.
Iedereen weet dat al jaren, tijd genoeg gehad om vervanging te zoeken.
Mensen die net doen alsof dit een verrassing is..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:01 schreef TommyCarcetti het volgende:
wimdebie:
Gaan ze nu toch lijmen? Ja, zeg! Daarvoor zijn we niet opgebleven!
quote:
Het zal me een worst wezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef bascross het volgende:
De Navo en de VS worden boos als we weggaan.
RTL gaat door tot 't gaatje, ze hebben 't beloofdquote:
Als drie mensen dit twitteren zijn al die arme overwerkende journalisten -op zoek naar een nieuwtje- over vijf minuten met Schiphol aan de telefoon.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Green1 het volgende:
Bovendien geef ik Amerika's hegemonie nog hooguit 20 jaar. Zorg ervoor dat je voor die tijd vriendjes bent geworden met Amerika's toekomstige vijanden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen
RTL gaat door tot ook de schoonmaker van de Treveszaal bij Frits Wester heeft gezetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
RTL gaat door tot 't gaatje, ze hebben 't beloofd!
Ik ook,er lijkt echt totaal geen beweging meer in te zitten. Hoewel het juist wel weer meer is geworden dan om een uur of 23:00.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Equites het volgende:
Ok fok it jongens ik ga erin, veel plezier nog ik lees het zo wel!![]()
![]()
Idd, ze kunnen niet altijd de politie agent van de wereld spelenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:05 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Bovendien geef ik Amerika's hegemonie nog hooguit 20 jaar. Zorg ervoor dat je voor die tijd vriendjes bent geworden met Amerika's toekomstige vijanden.
De VS zou ons land binnenvallen als er een van hun soldaten in Den Haag berecht zou worden. Denk je nou sowieso dat ze ons respecteren?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef bascross het volgende:
De Navo en de VS worden boos als we weggaan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
RTL gaat door tot ook de schoonmaker van de Treveszaal bij Frits Wester heeft gezeten
Neuh.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:06 schreef Dynd het volgende:
Ik ben even weggeweest, laat me raden, niks gemist?
Die is erg pro cda zo te lezen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:04 schreef TommyCarcetti het volgende:
Wimdebie:
'We zijn eruit! Er was sprake van enkele misverstanden. Die zijn opgelost. En we gaan er samen weer hard tegenaan.'
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Na Matt Herben konden ze dus echt niemand meer vinden
Die zit nu aan de beademing, jemig wat zat die vent zich op te winden (stemsgewijs dan).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:04 schreef larry91 het volgende:
O jee die Krouwel bij RTL die begint te hyperventileren
Dat lijkt me op dit moment een belangrijk punt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef capricia het volgende:
[..]
met extra neushoorn?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:08 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Ze hebben nu een reuze calzone besteld om samen aan te snijden om en ik citeer: "Te binden i.p.v te ontbinden".
Hopen dat het meevaltquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:08 schreef Confetti het volgende:
'Hoopt up dat het kabinet valt?''
Mevrouw : Nee
WTF doe je daar dan
Van mij mogen zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als ze echt zo naar buiten kwamen.
Ja, maar de NAVO heeft gevraagd om langer te blijven, staat ook in de brief dat ze dat weten (de navo) En dus is de situatie is anders geworden...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat lijkt me op dit moment een belangrijk punt.
De regeringscoalitie heeft in 2006/2007 in het regeerakkoord aangegeven dat we uiterlijk eind 2010 uit Uruzgan weggaan. Is dat gecommuniceerd naar de NAVO? Zo ja, dan heeft de NAVO vanaf dat moment kunnen gaan brainstormen voor een vervolgoplossing. Zo nee, dan is dat een grove fout van dit kabinet.
Is het het eerste dan heeft Bos 100% gelijk.
Is het het tweede dan is er een probleem. Wie dan 'meer' schuldig is dan de ander is nog niet duidelijk, feit is wel dat de pvda de initiator is van het terugtrekken uit Afghanistan. Verhagen (CDA) is de man voor het inlichten van de NAVO....
Maar dan, buiten de -ik heb gelijk, jij hebt gelijk- discussie heb je nog de inhoud. Schijnbaar is de nederlandse aanpak van de situatie in Uruzgan zodanig succesvol (t.o.v. andere aanpakken) dat je je best mag afvragen of dit beter een gevolg mag hebben.
Dus, zoals het naar uitziet heeft (denk ik) Bos gelijk qua standpunt van het kabinet, maar is de situatie in Afghanistan nu zo dat je misschien voor eens een keer Wél mag draaikonten...![]()
Mja, als je gepiepeld wordt door via Verhagen en diens contacten met de Navo je opeens voor een bepaald feit/vraag geplaatst wordt die niet is afgesproken kan ik me de 'hakken-in-het-zand' reactie van Bos zeker begrijpen.
Het was dan ook sarcasme.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
De VS zou ons land binnenvallen als er een van hun soldaten in Den Haag berecht zou worden. Denk je nou sowieso dat ze ons respecteren?
De navo wist het hoor en de insteek is dan ook niet een verlenging van de huidige missie als leading nation maar dat schijnt de meesten te ontgaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat lijkt me op dit moment een belangrijk punt.
De regeringscoalitie heeft in 2006/2007 in het regeerakkoord aangegeven dat we uiterlijk eind 2010 uit Uruzgan weggaan. Is dat gecommuniceerd naar de NAVO? Zo ja, dan heeft de NAVO vanaf dat moment kunnen gaan brainstormen voor een vervolgoplossing. Zo nee, dan is dat een grove fout van dit kabinet.
Is het het eerste dan heeft Bos 100% gelijk.
Is het het tweede dan is er een probleem. Wie dan 'meer' schuldig is dan de ander is nog niet duidelijk, feit is wel dat de pvda de initiator is van het terugtrekken uit Afghanistan. Verhagen (CDA) is de man voor het inlichten van de NAVO....
Maar dan, buiten de -ik heb gelijk, jij hebt gelijk- discussie heb je nog de inhoud. Schijnbaar is de nederlandse aanpak van de situatie in Uruzgan zodanig succesvol (t.o.v. andere aanpakken) dat je je best mag afvragen of dit beter een gevolg mag hebben.
Dus, zoals het naar uitziet heeft (denk ik) Bos gelijk qua standpunt van het kabinet, maar is de situatie in Afghanistan nu zo dat je misschien voor eens een keer Wél mag draaikonten...![]()
Mja, als je gepiepeld wordt door via Verhagen en diens contacten met de Navo je opeens voor een bepaald feit/vraag geplaatst wordt die niet is afgesproken kan ik me de 'hakken-in-het-zand' reactie van Bos zeker begrijpen.
Tja, maar nog eens draaien kost m nog meer kiezers want dan stelt de pvda echt niets meer voor binnen het kabinet en dienen ze er alleen maar voor om het cda in het zadel te houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Montagui het volgende:
Eerst nog uitmaakseks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk trouwens dat het kabinet nooit meer naar buiten komt.
Nooit meer.
'Leading nation'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
De navo wist het hoor en de insteek is dan ook niet een verlenging van de huidige missie als leading nation maar dat schijnt de meesten te ontgaan
Zet nog ff wat hardere pr0n op dan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:11 schreef Hetiszover het volgende:
Ik lach me slap hier met die reacties
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:11 schreef TommyCarcetti het volgende:
Frits wil niet dat de kijkers gaan slapen: 'Ik denk toch dat het misgaat.'
Nu hebben ze taart en gebak met z'n allenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:11 schreef geppie het volgende:
Wester: 'Afscheid nemen kost tijd'. Dat is wel een understatement.
Weg uit Uruzgan is weg uit Uruzgan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
De navo wist het hoor en de insteek is dan ook niet een verlenging van de huidige missie als leading nation maar dat schijnt de meesten te ontgaan
Ja. En niemand wil de eerste zijn die zegt, screw you guys, i'm going home.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:13 schreef JAM het volgende:
Ik denk dat het werkelijk zo'n klerezooitje daarbinnen is, dat ze het niet eens met elkaar eens kunnen worden hoe ze afscheid nemen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:12 schreef Louis22 het volgende:
[..]
'Leading nation'Hebben wij iets te zeggen over de toekomst van Afghanistan? De surge? De drone-aanvallen?
Zo is de missie omschreven in Uruzgan en dus gaat het nu over een andere, kleinere, missie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:12 schreef Louis22 het volgende:
[..]
'Leading nation'Hebben wij iets te zeggen over de toekomst van Afghanistan? De surge? De drone-aanvallen?
Zou het spannend zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:13 schreef Hetiszover het volgende:
RTL heeft de videobanden bij Beeld en Geluid gehaald
Je moet maar net op dit moment inschakelen..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef beantherio het volgende:
BALKENENDE KONDIGT HET ONTSLAG VAN ZIJN KABINET AAN!
Mooie leaders met een soort van paniek-muziekje. Goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef leukvoorlater het volgende:
RTL nieuws had vroeger betere muziekjes.
Die is aan het slapenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/ kan weer worden geüpdate.
Dat deed ik dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Je moet maar net op dit moment inschakelen..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:15 schreef Blinker het volgende:
Dikke close up, komt slecht tot zn recht op mn 42" plasma
Ik ook..en toen hoorde ik de woorden LPF...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
Lol, oude beelden. Ik keek niet en hoorde allen Balkenende zijn ontslag aanbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |