Tja, maar nog eens draaien kost m nog meer kiezers want dan stelt de pvda echt niets meer voor binnen het kabinet en dienen ze er alleen maar voor om het cda in het zadel te houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Montagui het volgende:
Dus, zoals het naar uitziet heeft (denk ik) Bos gelijk qua standpunt van het kabinet, maar is de situatie in Afghanistan nu zo dat je misschien voor eens een keer Wél mag draaikonten...![]()
Eerst nog uitmaakseks.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Hetiszover het volgende:
Ik denk trouwens dat het kabinet nooit meer naar buiten komt.
Nooit meer.
'Leading nation'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
De navo wist het hoor en de insteek is dan ook niet een verlenging van de huidige missie als leading nation maar dat schijnt de meesten te ontgaan
Zet nog ff wat hardere pr0n op dan...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:11 schreef Hetiszover het volgende:
Ik lach me slap hier met die reacties
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:11 schreef TommyCarcetti het volgende:
Frits wil niet dat de kijkers gaan slapen: 'Ik denk toch dat het misgaat.'
Nu hebben ze taart en gebak met z'n allenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:11 schreef geppie het volgende:
Wester: 'Afscheid nemen kost tijd'. Dat is wel een understatement.
Weg uit Uruzgan is weg uit Uruzgan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Klummie het volgende:
[..]
De navo wist het hoor en de insteek is dan ook niet een verlenging van de huidige missie als leading nation maar dat schijnt de meesten te ontgaan
Ja. En niemand wil de eerste zijn die zegt, screw you guys, i'm going home.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:13 schreef JAM het volgende:
Ik denk dat het werkelijk zo'n klerezooitje daarbinnen is, dat ze het niet eens met elkaar eens kunnen worden hoe ze afscheid nemen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:12 schreef Louis22 het volgende:
[..]
'Leading nation'Hebben wij iets te zeggen over de toekomst van Afghanistan? De surge? De drone-aanvallen?
Zo is de missie omschreven in Uruzgan en dus gaat het nu over een andere, kleinere, missie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:12 schreef Louis22 het volgende:
[..]
'Leading nation'Hebben wij iets te zeggen over de toekomst van Afghanistan? De surge? De drone-aanvallen?
Zou het spannend zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:13 schreef Hetiszover het volgende:
RTL heeft de videobanden bij Beeld en Geluid gehaald
Je moet maar net op dit moment inschakelen..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef beantherio het volgende:
BALKENENDE KONDIGT HET ONTSLAG VAN ZIJN KABINET AAN!
Mooie leaders met een soort van paniek-muziekje. Goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef leukvoorlater het volgende:
RTL nieuws had vroeger betere muziekjes.
Die is aan het slapenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, http://www.ishetkabinetalgevallen.nl/ kan weer worden geüpdate.
Dat deed ik dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Je moet maar net op dit moment inschakelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |