Hopen dat het meevaltquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:08 schreef Confetti het volgende:
'Hoopt up dat het kabinet valt?''
Mevrouw : Nee
WTF doe je daar dan
Van mij mogen zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn als ze echt zo naar buiten kwamen.
Ja, maar de NAVO heeft gevraagd om langer te blijven, staat ook in de brief dat ze dat weten (de navo) En dus is de situatie is anders geworden...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat lijkt me op dit moment een belangrijk punt.
De regeringscoalitie heeft in 2006/2007 in het regeerakkoord aangegeven dat we uiterlijk eind 2010 uit Uruzgan weggaan. Is dat gecommuniceerd naar de NAVO? Zo ja, dan heeft de NAVO vanaf dat moment kunnen gaan brainstormen voor een vervolgoplossing. Zo nee, dan is dat een grove fout van dit kabinet.
Is het het eerste dan heeft Bos 100% gelijk.
Is het het tweede dan is er een probleem. Wie dan 'meer' schuldig is dan de ander is nog niet duidelijk, feit is wel dat de pvda de initiator is van het terugtrekken uit Afghanistan. Verhagen (CDA) is de man voor het inlichten van de NAVO....
Maar dan, buiten de -ik heb gelijk, jij hebt gelijk- discussie heb je nog de inhoud. Schijnbaar is de nederlandse aanpak van de situatie in Uruzgan zodanig succesvol (t.o.v. andere aanpakken) dat je je best mag afvragen of dit beter een gevolg mag hebben.
Dus, zoals het naar uitziet heeft (denk ik) Bos gelijk qua standpunt van het kabinet, maar is de situatie in Afghanistan nu zo dat je misschien voor eens een keer Wél mag draaikonten...![]()
Mja, als je gepiepeld wordt door via Verhagen en diens contacten met de Navo je opeens voor een bepaald feit/vraag geplaatst wordt die niet is afgesproken kan ik me de 'hakken-in-het-zand' reactie van Bos zeker begrijpen.
Het was dan ook sarcasme.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
De VS zou ons land binnenvallen als er een van hun soldaten in Den Haag berecht zou worden. Denk je nou sowieso dat ze ons respecteren?
De navo wist het hoor en de insteek is dan ook niet een verlenging van de huidige missie als leading nation maar dat schijnt de meesten te ontgaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat lijkt me op dit moment een belangrijk punt.
De regeringscoalitie heeft in 2006/2007 in het regeerakkoord aangegeven dat we uiterlijk eind 2010 uit Uruzgan weggaan. Is dat gecommuniceerd naar de NAVO? Zo ja, dan heeft de NAVO vanaf dat moment kunnen gaan brainstormen voor een vervolgoplossing. Zo nee, dan is dat een grove fout van dit kabinet.
Is het het eerste dan heeft Bos 100% gelijk.
Is het het tweede dan is er een probleem. Wie dan 'meer' schuldig is dan de ander is nog niet duidelijk, feit is wel dat de pvda de initiator is van het terugtrekken uit Afghanistan. Verhagen (CDA) is de man voor het inlichten van de NAVO....
Maar dan, buiten de -ik heb gelijk, jij hebt gelijk- discussie heb je nog de inhoud. Schijnbaar is de nederlandse aanpak van de situatie in Uruzgan zodanig succesvol (t.o.v. andere aanpakken) dat je je best mag afvragen of dit beter een gevolg mag hebben.
Dus, zoals het naar uitziet heeft (denk ik) Bos gelijk qua standpunt van het kabinet, maar is de situatie in Afghanistan nu zo dat je misschien voor eens een keer Wél mag draaikonten...![]()
Mja, als je gepiepeld wordt door via Verhagen en diens contacten met de Navo je opeens voor een bepaald feit/vraag geplaatst wordt die niet is afgesproken kan ik me de 'hakken-in-het-zand' reactie van Bos zeker begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |