Nog niet door dat Nederland het topje van de piramide vormt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Omdat Nederland weinig grondstoffen bezit is het zaak dat we de globalisten niet steunen en niet actief meewerken aan het bewerkstelligen van een wereldorde. Het globale banksysteem zal gehakt maken van ons land, tevens zijn Nederlanders niet klaar voor de extreem fascistische maatregelen die daarmee gepaard gaan.
Nederland moet helemaal niks en al helemaal niet eeuwig en altijd het beste leerlingetje van de klas uithangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Bierie het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen er op blijven hameren dat wij ons verantwoordelijk moeten voelen naar de NAVO toe en de G20. De VS lapt alles aan zijn laars en wij moeten alles maar slikken.
Nederland heeft relatief gezien tov zijn omvang al méér dan zat gedaan en de andere leden maar profiteren
"Ze hadden me gevraagd en het leek me wel geinig"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
Na Matt Herben kunnen er alleen nog maar figuren als Hilbrand Nawijn komen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kunnen we lekker gaan jumpen![]()
"Balkenende is stom. Stem op mij! "quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die is zijn verkiezingscampagne al aan het voorbereiden
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Nederland moet helemaal niks en al helemaal niet eeuwig en altijd het beste leerlingetje van de klas uithangen.
Ja maar de Navo heeft gevraagd om te blijven.... En dat vind de pvda niet okee...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:01 schreef milkingmonkey het volgende:
WAT IS HET PROBLEEM NOU? Missie was al verlengd, en werd nogmaals verlengd met de keiharde voorwaarde dat we zouden nokken in augustus 2010. Niet zomaar weggaan, maar dat we worden opgevolgd door een ander --> verantwoordelijkheid NAVO, niet van ons. En the fuck echt? Ik vertrouw Verhagen voor geen mm. Echt niet. Opdat de PvdA, door deze heldenstunt, genoeg zeteltjes haalt in de raadsverkiezingen!
Inderdaad, CDA is achterbaksquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:02 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
We moeten gewoon doen wat al jaren geleden afgesproken is: In 2010 weg uit Uruzgan.
Iedereen weet dat al jaren, tijd genoeg gehad om vervanging te zoeken.
Mensen die net doen alsof dit een verrassing is..
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:01 schreef TommyCarcetti het volgende:
wimdebie:
Gaan ze nu toch lijmen? Ja, zeg! Daarvoor zijn we niet opgebleven!
quote:
Het zal me een worst wezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef bascross het volgende:
De Navo en de VS worden boos als we weggaan.
RTL gaat door tot 't gaatje, ze hebben 't beloofdquote:
Als drie mensen dit twitteren zijn al die arme overwerkende journalisten -op zoek naar een nieuwtje- over vijf minuten met Schiphol aan de telefoon.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Green1 het volgende:
Zal ik even twitteren dat ik het regeringsvliegtuig heb zien landen op schiphol?
Bovendien geef ik Amerika's hegemonie nog hooguit 20 jaar. Zorg ervoor dat je voor die tijd vriendjes bent geworden met Amerika's toekomstige vijanden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen
RTL gaat door tot ook de schoonmaker van de Treveszaal bij Frits Wester heeft gezetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
RTL gaat door tot 't gaatje, ze hebben 't beloofd!
Ik ook,er lijkt echt totaal geen beweging meer in te zitten. Hoewel het juist wel weer meer is geworden dan om een uur of 23:00.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Equites het volgende:
Ok fok it jongens ik ga erin, veel plezier nog ik lees het zo wel!![]()
![]()
Idd, ze kunnen niet altijd de politie agent van de wereld spelenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:05 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Bovendien geef ik Amerika's hegemonie nog hooguit 20 jaar. Zorg ervoor dat je voor die tijd vriendjes bent geworden met Amerika's toekomstige vijanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |