RTL gaat door tot 't gaatje, ze hebben 't beloofdquote:
Als drie mensen dit twitteren zijn al die arme overwerkende journalisten -op zoek naar een nieuwtje- over vijf minuten met Schiphol aan de telefoon.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Green1 het volgende:
Zal ik even twitteren dat ik het regeringsvliegtuig heb zien landen op schiphol?
Bovendien geef ik Amerika's hegemonie nog hooguit 20 jaar. Zorg ervoor dat je voor die tijd vriendjes bent geworden met Amerika's toekomstige vijanden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zal me een worst wezen
RTL gaat door tot ook de schoonmaker van de Treveszaal bij Frits Wester heeft gezetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
RTL gaat door tot 't gaatje, ze hebben 't beloofd!
Ik ook,er lijkt echt totaal geen beweging meer in te zitten. Hoewel het juist wel weer meer is geworden dan om een uur of 23:00.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Equites het volgende:
Ok fok it jongens ik ga erin, veel plezier nog ik lees het zo wel!![]()
![]()
Idd, ze kunnen niet altijd de politie agent van de wereld spelenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:05 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Bovendien geef ik Amerika's hegemonie nog hooguit 20 jaar. Zorg ervoor dat je voor die tijd vriendjes bent geworden met Amerika's toekomstige vijanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |