heldinquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
RTL: Mevrouw Verdonk, goedeavond
Verdonk: Goeiemorge!
Thieme ligt te slapen tussen de varkens heb ik van horen zeggen, lekker rustgevend hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:54 schreef Yurithemaster het volgende:
wie zal hierna komen wilder of thiemen?
De presentatoren begrepen volgens mij niet echt waar ze het over had.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:54 schreef pinguin92 het volgende:
andere foto mag ook wel eens lol
Verdonk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
dilemma naar wie luisteren verdon of herben
Ja ik word het ook zat, ben echt kapotquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Herben, dan zijn ze wel echt wanhopig. Wel 1 voordeel van dit tijdstip is dat de topics iets rustiger vollopen.
Nog 6 minuten en dan geef ik het op. Het gaat niet meer vallen vrees ik anders waren ze al lang naar buiten gekomen.
Nee, ik drink niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef Equites het volgende:
[..]
Dikke vinger naar de VS en Navo, spoor jij wel? Zeker teveel gezopen.
Ja, welkom in de internationale politiek, dat is nu eenmaal zo en dat zal ook altijd zo blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:55 schreef Toad het volgende:
[..]
Dit soort argumenten zorgen juist voor de onvrede in het land.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Green1 het volgende:
Zal ik even twitteren dat ik het regeringsvliegtuig heb zien landen op schiphol?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Green1 het volgende:
Zal ik even twitteren dat ik het regeringsvliegtuig heb zien landen op schiphol?
Totdat welke zaak klaar is? Disrupt, dismantle and destroy Al qaedaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet maken daar pleite te gaan. Iedereen heeft zijn deel daar en gaat pas weg als de zaak klaar is. Nu weggaan is gewoon pussy mode en zwaar gezichtsverlies tegenover de VS.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Hetiszover het volgende:
Het lijkt wel of Pierre Kartner daar binnen over het lot van het kabinet staat te beslissen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
Na Matt Herben kunnen er alleen nog maar figuren als Hilbrand Nawijn komen
kunnen we lekker gaan jumpenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
Hilbrand Nawijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Omdat Nederland weinig grondstoffen bezit is het zaak dat we de globalisten niet steunen en niet actief meewerken aan het bewerkstelligen van een wereldorde. Het globale banksysteem zal gehakt maken van ons land, tevens zijn Nederlanders niet klaar voor de extreem fascistische maatregelen die daarmee gepaard gaan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Omdat Nederland weinig grondstoffen bezit is het zaak dat we de globalisten niet steunen en niet actief meewerken aan het bewerkstelligen van een wereldorde. Het globale banksysteem zal gehakt maken van ons land, tevens zijn Nederlanders niet klaar voor de extreem fascistische maatregelen die daarmee gepaard gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |