Of een extra slot eromheen doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
eik moet je voor de lol donners fiets een jatten of zn banden leksteken die staat daar gewoon voor de deur waar iedereen bij kan.
1. Geldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
De soldaten vinden het prima daar en defensie ook, wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
De soldaten vinden het prima daar en defensie ook, wat is het probleem?
Kippen vangen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Sachertorte het volgende:
Nou, ik geef het op. De wekker gaat hier al om 06.30. Hopelijk heb ik bij het ontbijt groot nieuws
En dat was dus ook mooi de bedoeling !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Toad het volgende:
[..]
VMBO Nederland?
De steunt van de Nederlandse bevolking is cruciaal bij dit soort missies. We hebben onze verantwoordelijkheid ook al genomen. Dat doen we al een hele tijd. Het lijkt me prima als een ander land het nu overneemt.
Dankzij 2 mannen is heel het imago van ons land naar de kanker, dank je wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Echt, VAL VERDOMME EENS. De wekker loopt hier ook over een paar uur weer af, de boel is toch niet meer te redden. Internationaal gezien zijn we inmiddels al afgeschreven.
Precies, de Nato had al 2(!!) fuckin' jaar wat kunnen regelen, maar dat hebben ze niet gedaan. Nogal makkelijk om dan nu naar NL te wijzen en zeggen dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen. BOEEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Dat gezeik over de schade voor Nederland word ik helemaal ziek van. Dikke vinger voor de VS en de Navo.
en jouw fiets er ook aan vast makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Of een extra slot eromheen doen
Heel erg gewenst. Maar het volk beslist niet, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Draagvlak onder de bevolking is gewenst, maar niet van essentieel belang.
Dit soort zaken zijn veel te belangrijk om aan het domme volk over te laten. Dit gaat niet alleen over Uruzgan, dit gaat veel verder, vooral over zaken achter de schermen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Toad het volgende:
[..]
VMBO Nederland?
De steunt van de Nederlandse bevolking is cruciaal bij dit soort missies. We hebben onze verantwoordelijkheid ook al genomen. Dat doen we al een hele tijd. Het lijkt me prima als een ander land het nu overneemt.
Je kan het gewoon niet maken daar pleite te gaan. Iedereen heeft zijn deel daar en gaat pas weg als de zaak klaar is. Nu weggaan is gewoon pussy mode en zwaar gezichtsverlies tegenover de VS.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Ja, laten we de keuze over het voeren van een oorlog over laten aan het min. van defensie...
Of aan de soldaten zelf...nog vreemder.
Ja dat had ik ook al.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef Nimose het volgende:
omg, ik heb pol 24 op mute staan, en dan zie ik elke keer dat beeld van de 3eenheid die naar buiten komen, maar dat is natuurlijk een herhaling
En daar hoort Verhagen ook flink op aangesproken te worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd, gezien de gedragingen van Verhagen.
VS erkent het internationale strafhof in Den Haag ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef OeJ het volgende:
[..]
Precies, de Nato had al 2(!!) fuckin' jaar wat kunnen regelen, maar dat hebben ze niet gedaan. Nogal makkelijk om dan nu naar NL te wijzen en zeggen dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen. BOEEEEEEEEEE!!!
Dat willen de VVD en het CDA best doen hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:52 schreef venomsnake het volgende:
Alsof ook maar iemand met die debiel van een Wilders wil gaan regeren.
Dat is politieke zelfmoord, je weet gewoon dat zo'n kabinet ook valt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
RTL: Mevrouw Verdonk, goedeavond
Verdonk: Goeiemorge!
Dit soort argumenten zorgen juist voor de onvrede in het land.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:53 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dit soort zaken zijn veel te belangrijk om aan het domme volk over te laten. Dit gaat niet alleen over Uruzgan, dit gaat veel verder, vooral over zaken achter de schermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |