vooral dat bericht van paay maakt het geloofwaardigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Loopt met sisser af.
Verhagen stapt op.
[ afbeelding ]
Al 24 uurquote:
Een gekke militante Friesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef wise het volgende:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 22:09
@houkjer, sa at dat wurket yn polityk Den Haach, de bronnen fan it Verhagen sprookje blike kleurde PvdA bronnen te wêzen!
ż
Kut friesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef wise het volgende:
@houkjer, sa at dat wurket yn polityk Den Haach, de bronnen fan it Verhagen sprookje blike kleurde PvdA bronnen te wêzen!
ż
Kan dat stuk vreten niet gewoon ABN praten/typen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef wise het volgende:
ż
NL2 op staan, dankquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Topic 23 inmiddels!
voor de nieuwkomers:
Nu Nova Politiek live op verschillende zenders
Nederland 2:
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned2-live.asx
Journaal 24
http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb
Politiek 24
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bb
Tamme idioot die authentiek wil blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef wise het volgende:
ż
Fries,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kan dat stuk vreten niet gewoon ABN praten/typen?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef fratsman het volgende:
van Twitter;
Kabinet Balkenende V al bekend.
Ja, he?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef wise het volgende:
[..]
vooral dat bericht van paay maakt het geloofwaardig
Die heeft ook gezopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef wise het volgende:
ż
let wel op dat deze stream misschien uit kan vallen. stream is alleen beschikbaar bij bepaalde programma's.quote:
Dat is die kutfries van een Algra... vertaling:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:15 schreef wise het volgende:
wtf is dit
Dank. Fijn dat ned2 nu ook 't buitenland bekeken kan wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Topic 23 inmiddels!
voor de nieuwkomers:
Nu Nova Politiek live op verschillende zenders
Nederland 2:
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned2-live.asx
Journaal 24
http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb
Politiek 24
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bb
Er staat: Zoals het werkt in de politiek in DH, de bronnen van het Verhagen sprookje blijken gekleurde PvdA bronnen te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:15 schreef wise het volgende:
wtf is dit
Gaat me momenteel dan ook enkel om Novaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
let wel op dat deze stream misschien uit kan vallen. stream is alleen beschikbaar bij bepaalde programma's.
Hij bindt al inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Qwea het volgende:
Er is iedere vrijdag na ministerraad persconferentie bij AZ dat zegt dus nog niks 3 minutes ago from web
aldus de tweet van frits
van Twitter;
van Twitter;
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef TeringHenkie het volgende:
Deze stream is sneller dan de rest, wel 20 sec. http://player.omroep.nl/?aflID=3483522
die heb ik net al gepost, is gewoon dezelfde als die van 'Nederland 2'quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef TeringHenkie het volgende:
Deze stream is sneller dan de rest, wel 20 sec. http://player.omroep.nl/?aflID=3483522
quote:Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Doe dan deze:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef wise het volgende:
http://twitter.com/fritswester
http://kamertweets.nl/ <wel vertraging.
Vandaag, 22:09quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kan dat stuk vreten niet gewoon ABN praten/typen?
ferry iig wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zou Femke Halsema hier nu een natte la van krijgen?
Wat een mediageilheidquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef RvLaak het volgende:
johandenouden RT @mitchellduffree: Kabinet gevallen! Binnen half uur persconferentie! #kabinetscrisis #kabinet
Hoor het net jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef Qwea het volgende:
laatste nieuws ; wankelt, nog niet gevallen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:21 schreef wise het volgende:
is er al gezegd dat navo begint
edit, zie je wat ik typte
Hebben we helemaal niks aan, ze moeten $%@$ eens als een team gaan werken.quote:
Wat voor chips?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef SeLang het volgende:
Ha! Ik kijk nu naar de NED2 stream in Engeland.
* Snel chips pakken
"we konden het niet eens worden over de menukeuze bij de chinees".quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef JAM het volgende:
VALLEN, VALLEN, VALLEN.
quote:
Dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef dramatiek het volgende:
Ze wachten tot bea landt op schiphol.
Dat was voor de toekomst: 'als we die krijgen is val onwaarschijnlijk'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef Arcee het volgende:
SMS "Hal open", kreeg hij die nou wel of nog niet?
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Het gaat vallen, believe my words..
Denk/vrees het ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef leukvoorlater het volgende:
Dit gaat een anti-climax worden.
kunnen ze lang wachtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef dramatiek het volgende:
Ze wachten tot bea landt op schiphol.
Chicken tikka masala van de indieer om de hoekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef SeLang het volgende:
Ha! Ik kijk nu naar de NED2 stream in Engeland.
* Snel chips pakken
Nog 6 uur.....ze is 2 uur geleden vertrokkenquote:
Dat gaat dus niet gebeuren. Deze issue heeft helemaal een scheur in vertrouwen veroorzaakt. Het is nu wel duidelijk dat dit kabinet is uitgeregeerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hebben we helemaal niks aan, ze moeten $%@$ eens als een team gaan werken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Arcee het volgende:
Als het niet valt is het iig het kabinet dat het vaakst niet gevallen is.
alleen van achter danquote:
Die heeft bij mij hetzelfde als Geesink van Kopspijkers/Studio Spaan, kan er niet meer normaal naar kijken.quote:
en haar mannennek.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kant weer met haar uitgestreken smoel.
quote:
en die half kalequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Torrio het volgende:
Wat zit daar voor zombie achter Pechtold? Met dr neplachje steeds
De dochter van Balkenendequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Torrio het volgende:
Wat zit daar voor zombie achter Pechtold? Met dr neplachje steeds
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Jurgen21 het volgende:
Ja, links-liberaal.
Ach, mijn WoWdagen komen weer helemaal bovendrijven!quote:
Je moet maar zo denken, helaas heeft niet iedereen met stemrecht het denkvermogen om dat recht wel afgewogen uit te voeren.quote:
Het breuk nog wel... En dit is kamerlid?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef AchJa het volgende:
Farshad Bashir ( SP) (follow)
Vandaag, 22:10
Het kabinet lijkt zelfs het kabinetsbreuk voor zich uit te schuiven...
Misschien komt er een commissie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef AchJa het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef AchJa het volgende:
HET kabinetsbreukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef AchJa het volgende:
en check zijn naam even.quote:
quote:RT @layladejong: "Er komt nu echt zo iets aan - perskaarten worden gecheckt door beveiliging.. #binnenhof"
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Arcee het volgende:
Als het niet valt is het iig het kabinet dat het vaakst niet gevallen is.
spannend... Denk je dat Ferry's ego het aan kan om de uitzending te onderbreken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Dynd het volgende:
FemkeHalsema
# RT @layladejong: "Er komt nu echt zo iets aan - perskaarten worden gecheckt door beveiliging.. #binnenhof" less than a minute ago from PockeTwit
Integratiebeleid was ook bagger.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het breuk nog wel... En dit is kamerlid?
En dat is 4xquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Sphere het volgende:
FemkeHalsema
RT @layladejong: "Er komt nu echt zo iets aan - perskaarten worden gecheckt door beveiliging.. #binnenhof"
We hebben katholieke vijfsterrengeneraal nodig die even een putsch doetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Jurgen21 het volgende:
Walgelijk kwal, die André Krouwel.
Dat vreselijke progressieve geleuter
Frits is ook alweer een tijdje stilquote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
spannend... Denk je dat Ferry's ego het aan kan om de uitzending te onderbreken?
Die jongen is pas 21 en geboren in Aghanistan, nou boehoeehh dat hij een de/het foutje maakt.quote:
Ik denk dat RTL voorrang heeft op Twitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Frits is ook alweer een tijdje stil
Nee, denk het niet.. uitstellen tot morgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kan ik nog even douchen voor ze gaan vallen?
nope, niet per sequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:
hoe werkt dat nou eigenlijk met twitter? Ook mensen die jou niet volgen, kun je wel een tweet sturen toch? Dus bv @pietjepuk ; sterf
maar dan zie ie het wel toch?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL voorrang heeft op Twitter.
Het is ook nooit goed hè...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Jurgen21 het volgende:
Waarom nodigt NOVA eigenlijk twee PvdA'ers uit???
Niet perse?quote:
Dus hij accepteert de tekst?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Qwea het volgende:
RT @anitadehorde: "Verhagen is met geen letter afgeweken van de tekst en de eisen die door de PvdA zijn gesteld (ANP)"
Het is een links bolwerk, mijn jongen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Jurgen21 het volgende:
Waarom nodigt NOVA eigenlijk twee PvdA'ers uit???
Ik zal het hier in de Trevezaal ff doorgeven dat ze even op je wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kan ik nog even douchen voor ze gaan vallen?
Gewoon even twitteren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Sphere het volgende:
[..]
Ik zal het hier in de Trevezaal ff doorgeven dat ze even op je wachten.
Toch nodigen ze vaker rechtse gasten uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het is een links bolwerk, mijn jongen.
23:00quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoelaat is er weer een extra nieuwsuitzending op RTL dan
hoezo staat maandag er niet bij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Dynd het volgende:
Poll: Hoelang nog?<20 Minuten 20 Minuten tot 2 uur Morgen Niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als het aan jou ligt zijn ALLE zenders en kranten zoals de Elsevier en RTL...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
De Linkse Kerk wordt weer optimaal bediend door de Publieke Omroep.
Eens kijken wie de primeur krijgt: Nova of Frits.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:34 schreef Sphere het volgende:
23:00 uur extra uitzending RTL Nieuws op RTL 4!!
quote:
Toch een schandelijke vertoning van allebei, niet parlement waardig....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:37 schreef Sphere het volgende:
Wilders lijkt nu mild, na dat toneelstuk van Verdonk.
23:00quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoelaat is er weer een extra nieuwsuitzending op RTL dan
Hej er is hier een voetbal forumquote:
quote:
Wilders was uitermate netjes hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Toch een schandelijke vertoning van allebei, niet parlement waardig....
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:38 schreef wise het volgende:
Paul Krom ( VVD) (follow)
Vandaag, 22:28
Weer in file op A2. In plaats dat kabinet gewone mensen problemen oplost, ruzien ze maar door
www.rtl4.nlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
weet iemand of je het RTL nieuws ook live via internet kunt bekijken ergens?
http://www2.twitstream.net/kabinet niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Dacht het niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Nu het steeds duidelijker wordt dat Bos juist niet draait in deze & het CDAen/of VVD sinds '45 continu aan de macht is, moet hij zelf flink draaien om links toch de schuld te kunnen geven.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt zijn ALLE zenders en kranten zoals de Elsevier en RTL...
Dat de PO wat vaker linkse gasten uitnodigt dan de commercieelen maakt ze nog niet links, het maakt de anderen rechts. Het is de PO die hierin een balans in heeft, die nota bene ietsjes naar rechts door slaat als je CDA'ers daartoe rekent.
Ja die zit ik al te kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
http://www2.twitstream.net/kabinet niet goed genoeg?
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/livestream_broad.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:39 schreef kwiwi het volgende:
CDA is boos op PvdAquote:fritswester
Uitkomst nog onbekend. Sfeer verpest door berichten over Verhagen. PvdA zou hebben moeten erkennen dat die ber. onzin zijn.
Als één van de twee toegeeft verliezen ze nog meer stemmen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Jojoke het volgende:
De regeringspartijen (op de CU na) staan beroerd in de peilingen, dus waarom gaan ze vallen? De missie in Afghanistan is al eerder verlengd toch. We zouden nu écht weggaan, wil het CDA weer blijven. Welke belangen hebben ze erbij?
quote:Dutch send Agnes Kant to Uruzgan to scare Talinan away
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mis ik wat?
Edit: Ja sorry hoor ik zit niet elke 10sec te F5'en hier....
Mja, daar ben ik ook bang voor. Hoeveel mensen er met een bord voor hun kop lopenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Dolfjansen
# Er zijn mensen die vanavond aftellen voor Balkenende-4. Ik ben bang dat we eigenlijk aftellen naar Balkenende-5! about 2 hours ago from Tweetie
Dit trouwens ook.
Het CDA bestaat nog niet zo lang hoor. Maar inderdaad, de confessionelen zijn van '45 tot Paars I onafgebroken aan de macht geweest, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu het steeds duidelijker wordt dat Bos juist niet draait in deze & het CDAen/of VVD sinds '45 continu aan de macht is, moet hij zelf flink draaien om links toch de schuld te kunnen geven.
Gaan er serieus nog mensen op die druif stemmen dan?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Dolfjansen
# Er zijn mensen die vanavond aftellen voor Balkenende-4. Ik ben bang dat we eigenlijk aftellen naar Balkenende-5! about 2 hours ago from Tweetie
Dit trouwens ook.
En een PVDA adaptjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een opgefokt mannetje die Krouwel.
overleg overleg overlegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk in Den Haag? Het kabinet is aan het overleggen, zonder camera's erbij of zo?:@
Hij heeft het natuurlijk wel getroffen met zijn coalitiepartners over de jaren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik ook bang voor. Hoeveel mensen er met een bord voor hun kop lopen
4x is het kut en nog blijven stemmen op die droogkloot.
Hij heeft met Bos in de klas gezetenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat een arrogante kwal, die Krouwel. Gatsiedarrie
De ministers overleggen met elkaar in de ministerraad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef 9611Niels het volgende:
Wat gebeurt er nu eigenlijk in Den Haag? Het kabinet is aan het overleggen, zonder camera's erbij of zo?
Oeh, dat klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
FemkeHalsema
RT @fritswester: "Uitkomst onbekend. Sfeer verpest door berichten over Verhagen. PvdA zou hebben moeten erkennen dat die ber. onzin zijn."
Ik zou denk ik niet eens verbaasd zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gaan er serieus nog mensen op die druif stemmen dan?!
ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Torrio het volgende:
Hoe langer het duurt, des te minder vertrouwen ik krijg in het vallen
Tuurlijk, want dat doen ze al hun gehele levenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk CDA zal weer het grootste worden, met een kut coalitie zitten we zo weer in Balkenende 6quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Dolfjansen
Dit trouwens ook.
* Sphere pakt bier uit de koelkast.quote:fritswester
PVDAers overleggen nu even apart. Kabinet zo weer voltalig bijeen voor conclusie
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat als pvda dat doet, ze ontzettend naar beneden donderen in de peilingenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef JamFlava het volgende:
PVDA geeft toe?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het CDA bestaat nog niet zo lang hoor. Maar inderdaad, de confessionelen zijn van '45 tot Paars I onafgebroken aan de macht geweest, als ik het goed heb.
Great. Geen kans dat je voor die tijd emigreert ofzo he?quote:
Dat. Dus dat is geen optie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat als pvda dat doet, ze ontzettend naar beneden donderen in de peilingen
Ik hoorde vandaag dat het 1mln. per dag isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef fratsman het volgende:
Wat is er overigens van waar dat die hele missie Nederland 800.000 euro per dag kost? Ik las hier gisteren zoiets...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat het 1mln. per dag is
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Jojogirl het volgende:
FemkeHalsema RT @layladejong: "Journalisten hier denken dat omdat nog niemand op az is uitgenodigd er geen ontknoping zal komen. #roddelachterklap"
http://www.nrc.nl/nieuwst(...)jfers_missie_Uruzganquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef fratsman het volgende:
Wat is er overigens van waar dat die hele missie Nederland 800.000 euro per dag kost? Ik las hier gisteren zoiets...
Bron, url, twitter?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
nee honderd miljoen miljard!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |