Doe het niet Maxime!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als JP het zegt doe je het gelijk uiteraard
Mijn tentamens hebben er wel onder te lijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef eriksd het volgende:
Feestelijke dag was dit sowieso. Veel interesse voor de politiek, zowel op internet als op tv. Mooi debat gehad gister. Ik ben wel tevreden eigenlijk. Val is kers op de taart.
Klopkoek zou een goede bron zijn, als het tenminste niet over de mexicaanse griep gaat.quote:
Denk dat het normaal was, maar het leek net even alsof het journaal opnieuw startte, dus alsof ze er breaking tussendoor kwamen. Niet waar dus, mijn fout.quote:
is leuker dan de wensen van van der vliesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef ender_xenocide het volgende:
hehe verdonk weer met haar tirade op pol24 wat een trol is het ook....
Dat denk ik ook ja. Mentaal squirten ze de hele dag. Droogsquirtenquote:
met haar "kots partij"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef ender_xenocide het volgende:
hehe verdonk weer met haar tirade op pol24 wat een trol is het ook....
nee maar zonder gein. Echt hoor, bepaalde stimulatie van de eikel. Ik heb het af en toe en dat is echt geen pis.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Mentaal squirten ze de hele dag. Droogsquirten
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fantastisch politicus & zeer correct sprekende man die 100% gelijk heeft nu.
Ik heb liever dat het zo begint, ipv de hele dag dezelfde filmpjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fantastisch politicus & zeer correct sprekende man die 100% gelijk heeft nu.
Nou....kijk eens aan dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee maar zonder gein. Echt hoor, bepaalde stimulatie van de eikel. Ik heb het af en toe en dat is echt geen pis.
Ik denk eerder van minutenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:12 schreef Arcee het volgende:
Kwestie van uren...
Volgens #kabinetscrisis is het al voorbijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik denk eerder van minuten
Alsof hij ooit wat heeft toegelicht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Waren wordt het straks toegelicht dan door de MP?
Ze zijn van bron veranderd. Ze hebben nu een contract met weeronline.nl en dus ook nieuwe grafische dingen. TT pagina 704 is ook veranderd bijv.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:12 schreef fratsman het volgende:
Wow wat een geavanceerd weerbericht ineens!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:13 schreef dramatiek het volgende:
zei het toch...Bea is al 2 uur onderweg.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |