Als JP het zegt doe je het gelijk uiteraardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hij mocht niet meer twitteren tijdens de ministerraad van Balkenende.
welke zender? gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
wtf, wat deed het logo net tijdens het journaal? of is het normaal dat het logo met de tune tussendoor komt?
Doe het niet Maxime!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als JP het zegt doe je het gelijk uiteraard
Mijn tentamens hebben er wel onder te lijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef eriksd het volgende:
Feestelijke dag was dit sowieso. Veel interesse voor de politiek, zowel op internet als op tv. Mooi debat gehad gister. Ik ben wel tevreden eigenlijk. Val is kers op de taart.
Klopkoek zou een goede bron zijn, als het tenminste niet over de mexicaanse griep gaat.quote:
Denk dat het normaal was, maar het leek net even alsof het journaal opnieuw startte, dus alsof ze er breaking tussendoor kwamen. Niet waar dus, mijn fout.quote:
is leuker dan de wensen van van der vliesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef ender_xenocide het volgende:
hehe verdonk weer met haar tirade op pol24 wat een trol is het ook....
Dat denk ik ook ja. Mentaal squirten ze de hele dag. Droogsquirtenquote:
met haar "kots partij"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef ender_xenocide het volgende:
hehe verdonk weer met haar tirade op pol24 wat een trol is het ook....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |