en check zijn naam even.quote:
quote:RT @layladejong: "Er komt nu echt zo iets aan - perskaarten worden gecheckt door beveiliging.. #binnenhof"
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Arcee het volgende:
Als het niet valt is het iig het kabinet dat het vaakst niet gevallen is.
spannend... Denk je dat Ferry's ego het aan kan om de uitzending te onderbreken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Dynd het volgende:
FemkeHalsema
# RT @layladejong: "Er komt nu echt zo iets aan - perskaarten worden gecheckt door beveiliging.. #binnenhof" less than a minute ago from PockeTwit
Integratiebeleid was ook bagger.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het breuk nog wel... En dit is kamerlid?
En dat is 4xquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Sphere het volgende:
FemkeHalsema
RT @layladejong: "Er komt nu echt zo iets aan - perskaarten worden gecheckt door beveiliging.. #binnenhof"
We hebben katholieke vijfsterrengeneraal nodig die even een putsch doetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef Jurgen21 het volgende:
Walgelijk kwal, die André Krouwel.
Dat vreselijke progressieve geleuter
Frits is ook alweer een tijdje stilquote:
Ik denk het welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
spannend... Denk je dat Ferry's ego het aan kan om de uitzending te onderbreken?
Die jongen is pas 21 en geboren in Aghanistan, nou boehoeehh dat hij een de/het foutje maakt.quote:
Ik denk dat RTL voorrang heeft op Twitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Frits is ook alweer een tijdje stil
Nee, denk het niet.. uitstellen tot morgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Kan ik nog even douchen voor ze gaan vallen?
nope, niet per sequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:
hoe werkt dat nou eigenlijk met twitter? Ook mensen die jou niet volgen, kun je wel een tweet sturen toch? Dus bv @pietjepuk ; sterf
maar dan zie ie het wel toch?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL voorrang heeft op Twitter.
Het is ook nooit goed hè...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Jurgen21 het volgende:
Waarom nodigt NOVA eigenlijk twee PvdA'ers uit???
Niet perse?quote:
Dus hij accepteert de tekst?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Qwea het volgende:
RT @anitadehorde: "Verhagen is met geen letter afgeweken van de tekst en de eisen die door de PvdA zijn gesteld (ANP)"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |