Wat voor chips?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef SeLang het volgende:
Ha! Ik kijk nu naar de NED2 stream in Engeland.
* Snel chips pakken
"we konden het niet eens worden over de menukeuze bij de chinees".quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef JAM het volgende:
VALLEN, VALLEN, VALLEN.
quote:
Dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef dramatiek het volgende:
Ze wachten tot bea landt op schiphol.
Dat was voor de toekomst: 'als we die krijgen is val onwaarschijnlijk'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef Arcee het volgende:
SMS "Hal open", kreeg hij die nou wel of nog niet?
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Het gaat vallen, believe my words..
Denk/vrees het ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef leukvoorlater het volgende:
Dit gaat een anti-climax worden.
kunnen ze lang wachtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef dramatiek het volgende:
Ze wachten tot bea landt op schiphol.
Chicken tikka masala van de indieer om de hoekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef SeLang het volgende:
Ha! Ik kijk nu naar de NED2 stream in Engeland.
* Snel chips pakken
Nog 6 uur.....ze is 2 uur geleden vertrokkenquote:
Dat gaat dus niet gebeuren. Deze issue heeft helemaal een scheur in vertrouwen veroorzaakt. Het is nu wel duidelijk dat dit kabinet is uitgeregeerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hebben we helemaal niks aan, ze moeten $%@$ eens als een team gaan werken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Arcee het volgende:
Als het niet valt is het iig het kabinet dat het vaakst niet gevallen is.
alleen van achter danquote:
Die heeft bij mij hetzelfde als Geesink van Kopspijkers/Studio Spaan, kan er niet meer normaal naar kijken.quote:
en haar mannennek.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kant weer met haar uitgestreken smoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |