Overzicht van de Poll(s) :quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:De enige echte RLS die altijd door gaat is gezeteld in het Haagse
![]()
Politiek 24![]()
Volg hier de streams van Het Vragenuurtje op elke dinsdag van 14 tot 15 uur.
Of de streams van Politiek 24 op elk moment van de dag.
[...]
LIVE debatten in de Commissiezalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
Leuk, ik heb die van Groningen gedaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Deze kwam ik toen tegen http://www.stemwijzer.nl/gr2010/denhaag/index.html
Whehehe... beetje vroeg nog.quote:
Geweldig, en nog supersnel ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even de OP erin geplakt, nu dus overleg in de ministerraad. We weten pas wat als dat afgelopen is. Zal wel uitgesteld worden naar 1 maart.
Ik kan de OP niet aanpassen hè, als JIJ het topique open doetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe... beetje vroeg nog.
Ben je er blij mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, ik heb die van Groningen gedaan.
1 Partij voor de Dieren
2 GroenLinks
3 SP
Raar, zoveel religie-gebonden vragen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Disana, je vroeg welke wijzer we hadden, ik had deze :
http://www.partijenwijzer.nl/
Ik kom, best wel grappig, voor Den Haag uit bij de Partij voor de Dieren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent voor Thieme zag ik? Vind haar een beetje te benepen. Ben wel voor rechten voor dieren enzo, maar die partijen slaan dan weer helemaal door.
Ja, ik weet het, maar ik wist dat er een modje to the rescue zou komen, vooral als ik jou naam noem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet aanpassen hè, als JIJ het topique open doet![]()
Achja... dat is die A-status hè.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:
maar ik wist dat er een modje to the rescue zou komen, vooral als ik jou naam noem.![]()
Ik vind het opvallend dat de twitter zo stil isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is avondeten besteld.
*bron EenVandaag
Nee, niet met die van Den Haag, ik ga die Lavender opgaf ook maar even invullen vanavond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik las dat jij helemáál niet blij was
Misschien is het wel een heel liberale partij?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, niet met die van Den Haag, ik ga die Lavender opgaf ook maar even invullen vanavond.
Ik vraag me af wat ik met een moslimpartij moet.
1 PvdAquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar, zoveel religie-gebonden vragen.
1 PvdA
2 D66
3 GroenLinks
CDA? En hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1 PvdA
2 CDA
3 PVV
Ja, idd veel religievragen.
CDA voelt nog gekker dan PvdAquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
CDA? En hoe voelt dat?![]()
Heb je die van Thunderbitch ook voor jouw plaats gemaakt?
Om precies te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het wel een heel liberale partij?
Ik vermoed dat je toch beter alle vragen kunt invullen om een goed beeld te krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Om precies te zijn.
Ik heb echter geen zwaarte toegekend aan bepaalde onderwerpen en ook vaak (11 keer) Geen eens of oneens ingevuld omdat ik het niet interessant genoeg vond.
Dit is eruit gekomen:
Het is de Islam Democraten
SP
Haagse Stadspartij
[..]
Even de andere (van Lavenderr ingevuld (wel totaal andere vragen).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je toch beter alle vragen kunt invullen om een goed beeld te krijgen.
CDA en CU mensen zouden gezegd hebben dat alle voorstellen nog steeds op tafel liggen.
Dat is idd het probleem, het is niet altijd eenduidig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Even de andere (van Lavenderr ingevuld (wel totaal andere vragen).
GrL
SP
D66
Deze is veel algemener, de eerste die ik ingevuld heb, is speciaal toegespitst op Den Haag vwb bepaalde zaken.
Ik vind het best moeilijk om sommige vragen te beantwoorden, omdat ze soms niet simpel met een ja of nee beantwoord kunnen worden, maar goed, je moet wat.
Die dranghekken staan er voor journalisten neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeten we dan toch zwichten voor Twitter. Laatste nieuws: http://twitter.com/MBreedveld
Klopt, maar dat zijn natuurlijk wel inschattingen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
In het 20u journaal leek 't er toch echt niet op dat ze eruit gaan komen.
Denk het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
In het 20u journaal leek 't er toch echt niet op dat ze eruit gaan komen.
quote:'Verhagen ging boekje te buiten'
DEN HAAG - Minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) zou in zijn contacten met NAVO-baas Anders Fogh Rasmussen zijn boekje te buiten zijn gegaan. Dat blijkt volgens bronnen rond de PvdA uit een „heftige evaluatie” die het kabinet vrijdag maakte. Andere bronnen rond het kabinetsberaad ontkennen deze lezing.
Minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken).
Verhagen zou volgens de bronnen rond de PvdA tegenover Rasmussen toezeggingen hebben gedaan die niet waren gedeeld met de collega-ministers en waar zelfs premier Jan Peter Balkenende niet van op de hoogte zou zijn geweest. Verhagen zou inhoudelijk input hebben geleverd aan NAVO-baas Rasmussen en tegenover de Deen toezeggingen hebben gedaan alsof het in het Nederlandse kabinet allemaal geregeld zou zijn.
Bron: Telegraaf. Niet dat ik het niet heel aannemelijk vind.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wat ik gisteren ook al zei, die vuige Verhagen
[..]
Het past in mijn beeld van Verhagen en het past in de verbazing die Bos ten toon spreidde over die brief. We wachten af, ooit gaan we het weten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf. Niet dat ik het niet heel aannemelijk vind.
Ja ik ben het met je eens hoor, Verhagen is een sneak en dacht waarschijnlijk het standpunt van het CDA op die manier te kunnen forceren.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het past in mijn beeld van Verhagen en het past in de verbazing die Bos ten toon spreidde over die brief. We wachten af, ooit gaan we het weten.
Je denkt dat hij dan partijleider wordt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Disana het volgende:
Oh natuurlijk: Verhagen heeft een eigen belang bij de val van kabinet Balkenende.
Ja, ik denk dat dat het is. Of hij het anders ook was geworden betwijfel ik, Balkenende zit er niet voor niets al zo lang, die geniet van zijn positie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je denkt dat hij dan partijleider wordt?
Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar dat was hij vast ook wel geworden na deze periode denk ik?
Ik denk dat dit toch meer een truckje was om de PvdA voor het blok te zetten. Als dat uitkomt, dan gaat hij vermoedelijk wel voor gaas. Indirect is hij dan verantwoordelijk voor de val van het kabinet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat het is. Of hij het anders ook was geworden betwijfel ik, Balkenende zit er niet voor niets al zo lang, die geniet van zijn positie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch meer een truckje was om de PvdA voor het blok te zetten. Als dat uitkomt, dan gaat hij vermoedelijk wel voor gaas. Indirect is hij dan verantwoordelijk voor de val van het kabinet.
Die heeft de grote jongen willen uithangen dus. Tegen de NAVO SG in een sfeertje van "wij staan aan dezelfe kant", en dan toezeggingen doen waar hij nu op terug moet komen. Die vieze vuillakken creëeren nu een sfeertje alsof de PvdA de militairen in de steek laat en de gesneuvelden voor niets gesneuveld laat zijn. Maar die hele brief was er niet geweest als Verhagen de coalitiepartner serieus had genomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wat ik gisteren ook al zei, die vuige Verhagen
[..]
Ja, óf de grote jongen willen zijn óf op die manier de PvdA voor een voldongen feit stellen zodat die wel akkoord moest gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft de grote jongen willen uithangen dus. Tegen de NAVO SG in een sfeertje van "wij staan aan dezelfe kant", en dan toezeggingen doen waar hij nu op terug moet komen. Die vieze vuillakken creëeren nu een sfeertje alsof de PvdA de militairen in de steek laat en de gesneuvelden voor niets gesneuveld laat zijn. Maar die hele brief was er niet geweest als Verhagen de coalitiepartner serieus had genomen.
Die gast deugt niet, altijd al gevonden. En die CU-er Himler Eimert van Middelkoop die geilt ook wel erg op dat militaire speelgoed van 'm, dat valt mij af en toe op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik hoorde op de radio dat hij, nadat Balkenende Koenders had toegebeten 'Bert niet doen!' zijn stoel eerst achteruit schoof zodat Koenders niet naar de spreektafel kon lopen. Ik zie hem ervoor aan.
Dat kan zeker. Hoe dan ook is de onderlinge sfeer zo grondig verziekt, dat ze alleen daarom al zouden moeten zeggen: jongens we kappen ermee, zo gaan we het land niet leiden. Waarbij "leiden" door alle compromissen en uitstellen van moeilijke beslissingen nog een zwaar overstatement is. Wat een klote kabinet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, óf de grote jongen willen zijn óf op die manier de PvdA voor een voldongen feit stellen zodat die wel akkoord moest gaan.
Ik zei het gisteren ook al een keer, het kan dus goed zijn dat Wouter echt niets van die brief wist en nooit één keer gelogen heeft.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
JP zegt dat naar de NAVO duidelijk is gecommuniceerd dat ze het verzoek in moeten dienen om in NL de discussie op gang moeten houden, maar dat hieraan géén veto of commitering voor wie dan ook verbonden is.
Met andere woorden: "Yo NAVO, ik weet nog niet of we de missie gaan verlengen, man. Eigenlijk heb ik een brief van je nodig waarin je me dat vraagt, anders kan ik hier niet verder met de discussie erover. Maar hou er wel rekening mee dat er een regeringspartij tégen is!"
Huuu?
Dan gaat die NAVO toch heul geen brief sturen? Als ze weten dat het waarschijnlijk Nee wordt?
Dus op zich logisch dat Bos die brief niet verwachtte.![]()
En lullig van Balkenende/Koenders/Verhagen dat ze dus, DENK IK?? hun zin hebben doorgedreven en de NAVO hebben laten denken dat er wellicht een verlenging in zit nog.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is dus tegen de NAVO verzwegen dat er een regeringspartij tégen verlenging van de missie is.
quote:CrazyNightfever
@diederiksamsom probeer maar eens te achterhalen dan wie de NAVO zover heeft gekregen om alsnog die brief te sturen!
quote:diederiksamsom
@CrazyNightfever of hem niet tegenhield...hoe het ook ging, het was niet vreemd dat Bos verbaasd was.
Nou, het partijstandpunt inzake Afghanistan was natuurlijk bekend, ook bij de NAVO. Alleen het lijkt erop dat Verhagen in Brussel heeft doen voorkomen dat hij dat wel effe zou regelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
En ik maar denken dat ik teveel richting complot dacht. Mehehe.![]()
[..]
[..]
Als dat geloofwaardig was, was de NAVO dus blijkbaar níet op de hoogte van de stelligheid van de PvdA.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, het partijstandpunt inzake Afghanistan was natuurlijk bekend, ook bij de NAVO. Alleen het lijkt erop dat Verhagen in Brussel heeft doen voorkomen dat hij dat wel effe zou regelen.
Ik denk dat het meerdere dimensies heeft. Dat de PvdA zich ineens zó stellig uitlaat, heeft veel te maken met partijpolitiek en minder met landsbelang of principes. Dus ik kan me voorstellen dat gedacht werd dat er nog wat te halen viel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als dat geloofwaardig was, was de NAVO dus blijkbaar níet op de hoogte van de stelligheid van de PvdA.
Daar ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het meerdere dimensies heeft. Dat de PvdA zich ineens zó stellig uitlaat, heeft veel te maken met partijpolitiek en minder met landsbelang of principes. Dus ik kan me voorstellen dat gedacht werd dat er nog wat te halen viel.
Deze theorie hoorde ik ook in DWDD (Rottenberg). Ik snap wel dat je altijd alles goed bijelkaar moet proberen te houden. Je moet met zoveel zaken rekening houden, waardoor het bijna onmogelijk is om langere tijd de ideale schoonzoon uit te hangen. Politici zijn de grootste leugenaars, dus het gaat er vaak om, wie liegt het best. Het manipuleren niet vergeten natuurlijk, maar dat kunnen leugenaars als de beste, dus de cirkel is weer rond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het meerdere dimensies heeft. Dat de PvdA zich ineens zó stellig uitlaat, heeft veel te maken met partijpolitiek en minder met landsbelang of principes. Dus ik kan me voorstellen dat gedacht werd dat er nog wat te halen viel.
Die stelligheid, was dat nu net voor die bekendmaking van die brief? Het kan natuurlijk ook goed zijn dat Bos wist dat Verhagen iets aan het regelen was en dat er een brief aanstaande was. Immers, Koenders was er ook min of meer bij betrokken. Bos dacht hem (Verhagen) een stap voor te zijn, speelt dan toch de vermoorde onschuld etc. etc. Wie speelt er het best pokerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Het schoot gisteren ook door mij heen: Bos die zich onwetend voor kon doen en die luxe slim uiitbuitte. Aan de andere kant: het is ook weer niet geloofwaardig dat Koenders en Bos elkaar niet onmiddelijk van potentieel gevoelige issues op de hoogte zouden stellen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die stelligheid, was dat nu net voor die bekendmaking van die brief? Het kan natuurlijk ook goed zijn dat Bos wist dat Verhagen iets aan het regelen was en dat er een brief aanstaande was. Immers, Koenders was er ook min of meer bij betrokken. Bos dacht hem (Verhagen) een stap voor te zijn, speelt dan toch de vermoorde onschuld etc. etc. Wie speelt er het best poker![]()
Daarom speelde Bos de vermoorde onschuld, hij wist het wel, want Koenders had hem ingelicht. Daarom even snel bij P&W vertellen dat ze uit Afghanistan gingen (voordat die brief kwam). 1-0 dacht Bos, ik ben lekker sneller dan die sneaky motherfucker Verhagen. De rest weten we.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is ook weer niet geloofwaardig dat Koenders en Bos elkaar niet onmiddelijk van potentieel gevoelige issues op de hoogte zouden stellen.
Ja, maar de PvdA deed daar nogal zweverig over. Want, zoveel gesprekken over dit onderwerp, dat was niet nodig geweest als de PvdA echt niet mee wilde denken met het CDA en echt niets meer wilde. Vervolgens dacht Verhagen PvdA voor het blok te kunnen zetten (brief regelen) en deed Bos het "voor het blok zetten" net iets sneller, namelijk voor het uikomen van die brief (door Koenders verteld aan Bos) in de richting van het CDA door te zeggen "Wij gaan definitief weg".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Disana het volgende:
Het is toch al vele maanden bekend dat de PvdA tegen verlenging van de missie Oeroezgan is? Ik hoorde het in elk geval beslist niet een weekje geleden ofzo.
Ik heb ze er juist altijd duidelijk over gevonden. Dat ze beleefd mee bleven praten over andere opties vind ik ook niet ongewoon. Het enige ongewone is dat Verhagen dat (opzettelijk?) aan Rasmussen heeft uitgelegd als een 'ja' van het voltallige kabinet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar de PvdA deed daar nogal zweverig over. Want, zoveel gesprekken over dit onderwerp, dat was niet nodig geweest als de PvdA echt niet mee wilde denken met het CDA en echt niets meer wilde. Vervolgens dacht Verhagen PvdA voor het blok te kunnen zetten )(brief regelen) en deed Bos het net voor blok zetten net iets sneller, namelijk voor het uikomen van die brief in de richting van het CDA door te zeggen "Wij gaan definitief weg".
Beleefd meepraten is ook niet ongewoon. Sterker nog, ik denk dat ze uit loyaliteit best mee wilden gaan in een optie die recht deed aan vertrekken en toch ook recht deed aan de wens van het CDA. Nogmaals, toen Verhagen vuil spel ging spelen heeft Bos wellicht gedacht "Ok, stik er dan maar in, wij vertrekken, want dat komt ook nog eens goed uit voor de verkiezingen".quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze er juist altijd duidelijk over gevonden. Dat ze beleefd mee bleven praten over andere opties vind ik ook niet ongewoon. Het enige ongewone is dat Verhagen dat (opzettelijk?) aan Rasmussen heeft uitgelegd als een 'ja' van het voltallige kabinet.
Ned2.quote:
Dat is een goede reden, al moet ik zeggen dat ze dan elders naartoe gestuurd worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil die militairen terug, omdat ik het onzinnig vind dat jonge jongens, waarvan de hersenschorsen nog niet volgroeid zijn, sterven voor een stuk grond in den verre, wat opiumboeren en voor het hogere politieke doel van heren die met dikke buiken zitten te dineren.
Laat ze hun eigen kinderen er maar heen sturen![]()
Er zijn vijanden en er zijn vijanden. Zo ook offers en offers. Ik zie geen vijanden in Afghanistan, ik zie daar alleen maar machtspelletjes en corruptie. Daar helpen militaire middelen niet tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is een goede reden, al moet ik zeggen dat ze dan elders naartoe gestuurd worden.
Soms moet je offers brengen, vooral als je weet dat de vijanden van anderen, morgen je eigen vijand kunnen zijn. Ik vind het zelf heel moeilijk. Het liefst zeg ik, naar huis met die gasten, maar ze zijn vrijwillig militair geworden en gaan dan in de toekomst naar een ander broeinest.
Politiek is een en al machtspelletjes. Echter ik vraag me af hoe we erover zouden denken als de bommen hier zouden vallen. Wat niet is kan nog komen. Voorlopig hebben ze het druk met Amerika. Wij weten zeker niet precies wat er zich afspeelt, maar dat weet ik al niet in een willekeurig bedrijf in Nederland, waar mensen als wegwerpartikelen worden gedumpt onder het mom van creditcrisis. Die Taliban moet bestreden worden, dat vind ik wel. Het is nou eenmaal niet te doen zonder de mensen voor je te winnen en omzichtig te werk te gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zijn vijanden en er zijn vijanden. Zo ook offers en offers. Ik zie geen vijanden in Afghanistan, ik zie daar alleen maar machtspelletjes en corruptie. Daar helpen militaire middelen niet tegen.
Afghanistan heeft als natie geen geen bommen gegooid op de VS. De vraag is zelfs of Afghanen dat gedaan hebben. Oorlog helpt in dit soort gevallen in ieder geval niet, dat heeft de geschiedenis wel bewezen. Noem de landen maar op waar het fout is gegaan, Korea, Vietnam, Somalië, Irak, etc.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Politiek is een en al machtspelletjes. Echter ik vraag me af hoe we erover zouden denken als de bommen hier zouden vallen. Wat niet is kan nog komen. Voorlopig hebben ze het druk met Amerika. Wij weten zeker niet precies wat er zich afspeelt, maar dat weet ik al niet in een willekeurig bedrijf in Nederland, waar mensen als wegwerpartikelen worden gedumpt onder het mom van creditcrisis. Die Taliban moet bestreden worden, dat vind ik wel. Het is nou eenmaal niet te doen zonder de mensen voor je te winnen en omzichtig te werk te gaan.
Als alle militairen weggaan daar, en de Taliban en Al Qaida (Hezbollah) de wereld verder in een greep krijgen omdat ze weten dat we te schijterig zijn (wamt zo leggen ze het uit) dan weet ik niet of we uberhaupt nog een leger nodig hebben. Ik ben er niet gerust op.
Misschien is het wel het beste om meer duidelijkheid te krijgen op de situatie om alles terug te roepen (ook door Amerika) en dan kijken wat er gaat gebeuren. Soms moet je eerst een dieptepunt krijgen om te weten wat je moet doen.
Terecht, hij is hiervoor geborenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ferry Mingelen is opgewonden als een kind in een snoepwinkeltje.
Dat is waar, bij oorlog heb je alleen verliezers. Ik maak me eigenlijk geen zorgen om de landen op zich, maar over de stroming die fundamentalische islam heet. Die lieden zitten toch in die landen waar ze de regering en de mensen in de greep hebben. Ik ben het met je eens dat het een verloren zaak is, vooral als niet meerdere landen dit fenomeen een halt toeroepen. Als er een andere manier is, dan graag, want met het terughalen van de jongens zijn de problemen niet opgelost. Ik ben blij dat ik die beslissingen niet hoef te nemen. My God.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afghanistan heeft als natie geen geen bommen gegooid op de VS. De vraag is zelfs of Afghanen dat gedaan hebben. Oorlog helpt in dit soort gevallen in ieder geval niet, dat heeft de geschiedenis wel bewezen. Noem de landen maar op waar het fout is gegaan, Korea, Vietnam, Somalië, Irak, etc.
Ja, maar Frits die vind ik wat minder scherp de laatste dagen. (eigenlijk al veel langer). Zuipt denk ik teveelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht, hij is hiervoor geboren. Ome Frits Wester ook.
Ik weet dat hij niet vies is van een biertje, ik weet dat hij van zeilen houdt en dat doet op zijn eigen platbodem en ik weet dat hij een aardige man is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Frits heeft inderdaad al tijden een verlopen opgeblazen kop, het zal me niets verbazen als hij flink borrelt.
Hoorde een tijd terug toch ook dat zijn huwelijk niet goed ging, dat hij een andere scharrel had ofzo. Ik weet het niet zeker, als ik lieg is het niet bewust (om in het politieke genre te blijven)
O, dus gewoon een brave borst. Ik ben weer bijgepraat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet vies is van een biertje, ik weet dat hij van zeilen houdt en dat doet op zijn eigen platbodem en ik weet dat hij een aardige man is.
Bedankt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier live beelden http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Is momenteel niet live hequote:
Wat Pietje zegt :Lies, niet livequote:
Ja, dat deel ben ik met hem eens. Voor de rest vind ik dat hij nogal van leer trekt en in de overdrijvende trap zit. Zo ook Frits nu, naar mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:12 schreef Gert het volgende:
Rob de Wijk, defensiedeskundige, net op RTL4 : "Zo'n NAVO-brief wordt echt niet zomaar opgesteld, daar wordt flink over onderhandeld door diplomaten voordat-ie officieel wordt verstuurd... hier nog een nee op geven is hoogst ongebruikelijk..... dit is totaal mismanagement...... "
Mja... het focust nogal op "hoe het zou horen" en op de diplomatieke consequenties.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat deel ben ik met hem eens. Voor de rest vind ik dat hij nogal van leer trekt en in de overdrijvende trap zit. Zo ook Frits nu, naar mijn bescheiden mening.
quote:Borisham NOS valt nu echt beetje door de mand. Ze hebben nu ook de Graaf gebeld, nadat RTL4 hem eerst ook had. 3 x kopie van RTL4
Een beetje redactie heeft een hummer die ze daar ronkend voor de deur kunnen pleuren, met daarbinnen internet, verwarming en febo-muur.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
En wel triest ook dat men geen warme opvang heeft voor die journalisten waar ze een kop koffie en een snack kunnen nuttigen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Een beetje redactie heeft een hummer die ze daar ronkend voor de deur kunnen pleuren, met daarbinnen internet, verwarming en febo-muur.
Ja ze doen het goed!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe volg jij precies 2 kanalen tegelijk? RTL doet 't erg goed ondanks 't tijdstip
.
Doe er een scheut jenever bij en we hebben straks een erg leuke persconferentie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik denk dat je snel 100 euro te pakken hebt als je met een pan snert langsgaat
Wel slim van Wester, dat ie op dit uur even lekker doorvraagt over "what if".quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Kant, is die eigenlijk wel van deze wereld
Hoor d'r eens praten over regeren en wie er met haar mee mag doen
Ze praat graag en veel. Een gewillig slachtoffer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel slim van Wester, dat ie op dit uur even lekker doorvraagt over "what if".
Ja, de vraag is alleen wanneer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb de hele avond niks gevolgd, maar wat is de status? Gaat het vallen?
Oké, en waarom precies? De verlenging van Uruzgan? Of zijn er weer andere dingen bijgekomen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, de vraag is alleen wanneer.
Ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat niet meer vallen. Om 22u leek 't snel te gaan en de chauffeurs werden geroepen. Daarna zijn ze opnieuw aan tafel gaan zitten en dat overleg wordt nu nog gevoerd. Er komt een compromis, anders waren ze allang thuis geweest.
Als het echt als een verrassing komt dan ligt dat aan: Jaap de Hoop Scheffer, JPB en Verhagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:39 schreef Gert het volgende:
Toch vreemd, dat het zó als een verrassing aankomt daar. Als dat echt zo is, trouwens.
Ik weet dat niet zeker, jij ook niet. Als je het wel zeker weet, bel dan even met Frits Wester, dan kan die uitzending stoppenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat niet meer vallen. Om 22u leek 't snel te gaan en de chauffeurs werden geroepen. Daarna zijn ze opnieuw aan tafel gaan zitten en dat overleg wordt nu nog gevoerd. Er komt een compromis, anders waren ze allang thuis geweest.
Dit kabinet faalt zelfs in vallenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dit kabinet faalt zelfs in vallen
Neuh, het wordt nog veel erger. Het wordt zo'n JSF-compromis. We kopen een testtoestel maar we zitten nergens aan vast, zoietsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Ben alleen wel érg benieuwd wat dat compromis dan is.
Waarschjijnlijk: we stellen de besliising uit tot 28 feb.
Ja, dat schijnt zo te zijn. Maar dan moet je maar vertrouwen op al die gepimpte berichten die tevens als doel hadden om draagkracht bij de burgers vast te houden en te versterken voor de inzet daar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:44 schreef Gert het volgende:
En toch hè... "we" hebben het daar goed gedaan. Zeker vergeleken met die lompe yanks.
Zie hier http://twitter.com/kamerleden/twitterenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hey Femke Halsema is nog wakker
Da's waar. Maar de waardering voor de "Dutch approach" is toch wel meer dan een poging om "ons" te paaien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt zo te zijn. Maar dan moet je maar vertrouwen op al die gepimpte berichten die tevens als doel hadden om draagkracht bij de burgers vast te houden en te versterken voor de inzet daar.
De onmacht van het Nederlandse leger om hard op te treden is tegelijkertijd de kracht. Het zijn goede bouwvakkers, goede artsen en EHBO-ers, vechten kunnen ze nauwelijks. Bekend is dat geweld geweld oproept, ik denk dat er wel een kern van waarheid zit in die befaamde Dutch approach. Geluk bij een ongelukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's waar. Maar de waardering voor de "Dutch approach" is toch wel meer dan een poging om "ons" te paaien.
Faaap fap fap fapquote:
Ja, wel mee eens. Nederland is bewust buiten het vuile werk gebleven. Maar goed: het net wat minder - maar nog steeds uiterst lastige- vuile werk, doen ze goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De onmacht van het Nederlandse leger om hard op te treden is tegelijkertijd de kracht. Het zijn goede bouwvakkers, goede artsen en EHBO-ers, vechten kunnen ze nauwelijks. Bekend is dat geweld geweld oproept, ik denk dat er wel een kern van waarheid zit in die befaamde Dutch approach. Geluk bij een ongeluk
Daar is dutchbat in de steek gelaten. Cruciaal was het weigeren van die luchtaanval.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Denk in dat licht ook even terug aan Srebrenica, de militairen waren zo zachtaardig dat ze al die moslims niet konden beveiligen en over zich heen lieten lopen.
Ja ook in de steek gelaten. Maar Gert, als je militair bent, je hebt 5000 moslims (mannen/vrouwen en kinderen) in je compound waarvan je weet dat ze slachtoffer worden, dan verdedig je die toch totdat de dood erop volgtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is dutchbat in de steek gelaten. Cruciaal was het weigeren van die luchtaanval.
Als de keuze zo simpel ligt: ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ook in de steek gelaten. Maar Gert, als je militair bent, je hebt 5000 moslims (mannen/vrouwen en kinderen) in je compound waarvan je weet dat ze slachtoffer worden, dan verdedig je die toch totdat de dood erop volgt
Ze hadden Jos van Oss daarheen moeten sturen. Gelijk sfeerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jos "Als je hier moet staan en er gebeurt niets, dan kun je beter naar huis gaan, bij de kachel" met een zuur gezicht, want hij móet door
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hadden Jos van Oss daarheen moeten sturen. Gelijk sfeer
quote:ritaverdonk Krijg steeds meer berichten van militairen dat Agnes Kant niet weet waar ze over praat.
Waarom?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Langzaam maar zeker krijg ik het gevoel dat het CDA als schuldige wordt aangewezen. Het tij is aan het keren voor de PvdA
Ben jij al kapodt? Of ga je het live meemaken!!???quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het nou nog niet kapodt? Ik zit al de hele avond woest op iemand anders iPhone de twitter bij te houden
Ja dat, maar ik begin wel moe te worden. Om nou koffie te gaan zetten is ook zo watquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef Gert het volgende:
ik zit hier nu al zo lang, nu wil ik er live bij zijn ook.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik begin wel moe te worden. Om nou koffie te gaan zetten is ook zo wat.
Ik heb zojuist eenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik begin wel moe te worden. Om nou koffie te gaan zetten is ook zo wat.
Echt hè, het kan maar zo zijn dat als je nu gaat slapen en dan wakker wordt, dat het dan nóg niet duidelijk is of het kabinet valt of niet. En ik moet morgen nog sociaal naar een etentje.. dub dub... nou , nog één gemixt alcoholvrij biertje en een echt biertje dan. Ga jij nu aan de koffie na een sloot bier dan, Pietje? Ga je zo ook ontbijten? Moet zeggen, een uitsmijterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, er is een nieuwe schorsing lees ik net. Goddamnit, ik ga koffie zetten. Slapen doe ik straks toch wel.
We wachten samenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb geen bier in huis, was om half 2 al door een fles wijn heen. Als iets slecht is voor je behoefte aan slaap, dan is 't alcohol
. Morgen gelukkig niks op de planning dus lekker uitslapen
![]()
Respect voor RTL
Doe niet zo naar, op den duur kunnen ze niet meer toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zojuist eenalcoloholvrij biertje opengemaakt, en daar een deel echt bier bij in gegoten.
![]()
Godverdomme, dadelijk valt de nachtploeg dood neer en gaat de ochtendcrew met de oogst strijken. Coos!!!!
Zegt niksquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zegt niks, ik heb ze al in alle vormen zien staan
. Gert, blijf gewoon, de kans dat ze voor half 6 klaar zijn lijkt me > 90%
.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Tering wat is hier aan de hand? ben net thuis zie ik een kutstream met 2 hekjes. Zitten er mensen gegijzeld in dat huis?
Zwaai!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:47 schreef BobdeStreamer het volgende:Tering wat is hier aan de hand? ben net thuis zie ik een kutstream met 2 hekjes. Zitten er mensen gegijzeld in dat huis?
Ja, behalve Brian, die is in de paardenstal!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:47 schreef BobdeStreamer het volgende:Tering wat is hier aan de hand? ben net thuis zie ik een kutstream met 2 hekjes. Zitten er mensen gegijzeld in dat huis?
O dit is DGK2 stuur de bewaking dan maar vast naar binnen. Ik zie volgens mij al dat het interieur gesloopt is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, behalve Brian, die is in de paardenstal!
Om 3u of zo zag ik 'm nog posten, kon ook iets eerder zijn geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn erbij.![]()
Waar is remlof eigenlijk? Die kan dit toch niet missen?
Ja, Frits Wester heeft een lijntje van binnenuit, wie o wiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:59 schreef Maanvis het volgende:
Ik kijk naar de NOS, blijkbaar weten die nog niet dat het gevallen is en jullie wel want jullie kijken naar RTL?
Dit is idd een ultieme OWN. Maar het kan ook een ultieme FAIL zijn als het kabinet nou niet gevallen isquote:
Ja, ANP meldt 't.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ze zeggen net dat het bevestigd is toch?
Raar toch? Dit is de vierde keer binnen 8 jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi dit. Super hectisch, maar iedereen doet keihard z'n best maar weet niet exact wat er gaat gebeuren.
Misschien om de spanning op te bouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blij dat er niet zo'n vaag compromis is uitgekomen, daar was 't toch echt te laat voor.
Kon ook bijna niet meer voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blij dat er niet zo'n vaag compromis is uitgekomen, daar was 't toch echt te laat voor.
Eindelijk zijn die schellen van de ogen van Wouter gevallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef Gert het volgende:
Vrijwel dezelfde beelden nu, op NOS en RTL.
PvdA stapt uit het kabinet, volgens diverse ingewijde twitteraars...
Dan kan ik mooi nog even plassen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over een half uur aparte persconferentie van Bos.
En dat wegrennen van die hele meute, zodra Balkenende het toneel verliet. Wat een baan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Dat geluid van de klikkende camera's.
Na de hele nacht in de kou te hebben gestaan, die zijn koud tot op het botquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat wegrennen van die hele meute, zodra Balkenende het toneel verliet. Wat een baan.
Hij liet daar weinig aan duidelijkheid te wensen over, trouwens, in z'n speech.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
"We gaan niet verder op de schuldvraag in" want dat valt natuurlijk buiten de verantwoordelijkheid van de MP en zijn lessen voor de toekomst
Ik denk dat je iets over rechts terugkrijgt Remlof. Mét het CDAquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef remlof het volgende:
M'n bier is op, maar hier neem ik een wijntje op
Wat toepasselijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef BobdeStreamer het volgende:OLee Olee Oleee het kabinet moest door de plee.
![]()
Wat zo'n envelopje al niet te weeg kan brengen.
Ja en dan na een paar maanden weer verkiezingen en dan is iedereen weer bij zinnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets over rechts terugkrijgt Remlof. Mét het CDA
Deden ze dat maar bij jouquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Dat geluid van de klikkende camera's.
Geloof nooit dat iemand als Verhagen overweegt met PVV te regeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wilders, VVD en CDA....oh God. Dat staat binnen een jaar weer bij de Koningin
CDA doet het echt met iedereen Pietje. En de VVD zit niet zover bij de PVV vandaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geloof nooit dat iemand als Verhagen overweegt met PVV te regeren.
mwoah dan krijg je weer de volgende ellende. Tijd voor m'n eerste glaasje wijn Cheersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan na een paar maanden weer verkiezingen en dan is iedereen weer bij zinnen
Het is half 5 en ik zit hier in een stom oud truitje en een joggingbroek, moe met rode ogen en rimpels. Dus nee dank je.quote:
Laat mij er even buiten, wil je.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is half 5 en ik zit hier in een stom oud truitje en een joggingbroek, moe met rode ogen en rimpels. Dus nee dank je.
Hoi Ian
MONORAIL!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wilders aan de macht! Een Volk! Een Rijk! Een Blondine!
Oh je had een apparte post gewild? Excuse me. Hoi Ian.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten, wil je.
Da's beter. Beetje respect, verdomme.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh je had een apparte post gewild? Excuse me. Hoi Ian.
Als die langer dan 3 maanden aan de macht blijft deporteer ik mijzelfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wilders aan de macht! Een Volk! Een Rijk! Een Blondine!
De formateur wordt Wilders denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Gert het volgende:
Ik wens de formateur van een nieuwe coalitie veel succes.![]()
Wie wordt de nieuwe premier? Polletje?
Jij bent niet blond dus jij bent sowieso raus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die langer dan 3 maanden aan de macht blijf deporteer ik mijzelf
De PvdA had meer ballen getoond dit in de openbaarheid te doen in plaats van in een achterkamertje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een kabinetsbesluit plus twee kamermoties, hoe kun je dit de PvdA ooit aanwrijven?
We waren erbij!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Gert het volgende:
Ik wens de formateur van een nieuwe coalitie veel succes.![]()
Dit worden minstens vier partijen.
Paars? Te klein denk ik...
Alsjeblieft niet die misseljke miezerige cavia wéér als premier![]()
Wie wordt de nieuwe premier? Polletje?
Ahhh.. zucht... nee, naar bed.
Mooie avond.![]()
Truste
Jupsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie serieus dat wilders zeggenschap krijgt?
Fuck ja! Wij aan de macht!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat we de Duitsers moeten vragen om ons te helpen!
En dan is een monorail niet genoeg, om de tinnef af te voeren.
Kut, toch nog een biertje.
Kan me niet voorstellen dat een van de andere grote partijen met zoiets in de coalitie wil.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie serieus dat wilders zeggenschap krijgt?
Hij wordt de grootste, dan is hij aan zet. Wordt hij niet de grootste, dan heeft hij de meeste winst (het volk heeft dan gesproken), is hij nog steeds aan zet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een van de andere grote partijen met zoiets in de coalitie wil.
Truste lieve Lies.![]()
Nu echt hoor.![]()
Dat mag ik hopen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups![]()
Maar dat kabinet gaat ook weer vallen vermoed ik
Als hij de bal heeft, dan dimt hij wel wat. Hij moet ook een coalitie vormen en compromissen sluiten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!
En natuurlijk heeft hij ook goede ideeen maar ik hoop dat zijn extreem rechtsheid op den duur uitegkostst wordt, Ook door de partijen met wie hij dan een coalitie vormt.
Ik gooi maar wat met termen in de hoop dat ze de juiste zijn, heb er weinig verstand van maar wel een mening. Dus als ik volstrekt vreemde dingen zeg, sorry.
Luister nou maar een keer goed naar wat die man zegt. In plaats van uit te gaan van het nazi-beeld dat je dankzij de linkse media van hem krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!
En natuurlijk heeft hij ook goede ideeen maar ik hoop dat zijn extreem rechtsheid op den duur uitegkostst wordt, Ook door de partijen met wie hij dan een coalitie vormt.
Ik gooi maar wat met termen in de hoop dat ze de juiste zijn, heb er weinig verstand van maar wel een mening. Dus als ik volstrekt vreemde dingen zeg, sorry.
Kom op Ian, hij doet nare, vervelende, stigmatiserende uitspraken over een complete bevolkingsgroep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister nou maar een keer goed naar wat die man zegt. In plaats van uit te gaan van het nazi-beeld dat je dankzij de linkse media van hem krijgt.
Ik denk dat hij de grootste wordt. "Het volk" is het zittende establishment al vanaf Pim zat. Ze ruiken hun kans met Wilders weer en stemmen op hem. Dat is wat ik vermoed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef Maanvis het volgende:
Tenzij PVV een absolute meerderheid krijgt krijgen we geen PVV in het kabinet denk ik
Hij zal wel de grootste worden , maar op zichzelf geen meerderheid in de 2e kamer hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de grootste wordt. "Het volk" is het zittende establishment al vanaf Pim zat. Ze ruiken hun kans met Wilders weer en stemmen op hem. Dat is wat ik vermoed.
Dat is waar, maar ik vertrouw het CDA niet en de VVD ook niet. Die willen graag regeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 05:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij zal wel de grootste worden , maar op zichzelf geen meerderheid in de 2e kamer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |