Ik denk dat je iets over rechts terugkrijgt Remlof. Mét het CDAquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:24 schreef remlof het volgende:
M'n bier is op, maar hier neem ik een wijntje op
Wat toepasselijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef BobdeStreamer het volgende:OLee Olee Oleee het kabinet moest door de plee.
![]()
Wat zo'n envelopje al niet te weeg kan brengen.
Ja en dan na een paar maanden weer verkiezingen en dan is iedereen weer bij zinnenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets over rechts terugkrijgt Remlof. Mét het CDA
Deden ze dat maar bij jouquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Dat geluid van de klikkende camera's.
Geloof nooit dat iemand als Verhagen overweegt met PVV te regeren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wilders, VVD en CDA....oh God. Dat staat binnen een jaar weer bij de Koningin
CDA doet het echt met iedereen Pietje. En de VVD zit niet zover bij de PVV vandaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geloof nooit dat iemand als Verhagen overweegt met PVV te regeren.
mwoah dan krijg je weer de volgende ellende. Tijd voor m'n eerste glaasje wijn Cheersquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan na een paar maanden weer verkiezingen en dan is iedereen weer bij zinnen
Het is half 5 en ik zit hier in een stom oud truitje en een joggingbroek, moe met rode ogen en rimpels. Dus nee dank je.quote:
Laat mij er even buiten, wil je.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is half 5 en ik zit hier in een stom oud truitje en een joggingbroek, moe met rode ogen en rimpels. Dus nee dank je.
Hoi Ian
MONORAIL!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wilders aan de macht! Een Volk! Een Rijk! Een Blondine!
Oh je had een apparte post gewild? Excuse me. Hoi Ian.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat mij er even buiten, wil je.
Da's beter. Beetje respect, verdomme.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh je had een apparte post gewild? Excuse me. Hoi Ian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |