Als die langer dan 3 maanden aan de macht blijft deporteer ik mijzelfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wilders aan de macht! Een Volk! Een Rijk! Een Blondine!
De formateur wordt Wilders denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Gert het volgende:
Ik wens de formateur van een nieuwe coalitie veel succes.![]()
Wie wordt de nieuwe premier? Polletje?
Jij bent niet blond dus jij bent sowieso raus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die langer dan 3 maanden aan de macht blijf deporteer ik mijzelf
De PvdA had meer ballen getoond dit in de openbaarheid te doen in plaats van in een achterkamertje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een kabinetsbesluit plus twee kamermoties, hoe kun je dit de PvdA ooit aanwrijven?
We waren erbij!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:41 schreef Gert het volgende:
Ik wens de formateur van een nieuwe coalitie veel succes.![]()
Dit worden minstens vier partijen.
Paars? Te klein denk ik...
Alsjeblieft niet die misseljke miezerige cavia wéér als premier![]()
Wie wordt de nieuwe premier? Polletje?
Ahhh.. zucht... nee, naar bed.
Mooie avond.![]()
Truste
Jupsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie serieus dat wilders zeggenschap krijgt?
Fuck ja! Wij aan de macht!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat we de Duitsers moeten vragen om ons te helpen!
En dan is een monorail niet genoeg, om de tinnef af te voeren.
Kut, toch nog een biertje.
Kan me niet voorstellen dat een van de andere grote partijen met zoiets in de coalitie wil.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie serieus dat wilders zeggenschap krijgt?
Hij wordt de grootste, dan is hij aan zet. Wordt hij niet de grootste, dan heeft hij de meeste winst (het volk heeft dan gesproken), is hij nog steeds aan zet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een van de andere grote partijen met zoiets in de coalitie wil.
Truste lieve Lies.![]()
Nu echt hoor.![]()
Dat mag ik hopen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups![]()
Maar dat kabinet gaat ook weer vallen vermoed ik
Als hij de bal heeft, dan dimt hij wel wat. Hij moet ook een coalitie vormen en compromissen sluiten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!
En natuurlijk heeft hij ook goede ideeen maar ik hoop dat zijn extreem rechtsheid op den duur uitegkostst wordt, Ook door de partijen met wie hij dan een coalitie vormt.
Ik gooi maar wat met termen in de hoop dat ze de juiste zijn, heb er weinig verstand van maar wel een mening. Dus als ik volstrekt vreemde dingen zeg, sorry.
Luister nou maar een keer goed naar wat die man zegt. In plaats van uit te gaan van het nazi-beeld dat je dankzij de linkse media van hem krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen!
En natuurlijk heeft hij ook goede ideeen maar ik hoop dat zijn extreem rechtsheid op den duur uitegkostst wordt, Ook door de partijen met wie hij dan een coalitie vormt.
Ik gooi maar wat met termen in de hoop dat ze de juiste zijn, heb er weinig verstand van maar wel een mening. Dus als ik volstrekt vreemde dingen zeg, sorry.
Kom op Ian, hij doet nare, vervelende, stigmatiserende uitspraken over een complete bevolkingsgroep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister nou maar een keer goed naar wat die man zegt. In plaats van uit te gaan van het nazi-beeld dat je dankzij de linkse media van hem krijgt.
Ik denk dat hij de grootste wordt. "Het volk" is het zittende establishment al vanaf Pim zat. Ze ruiken hun kans met Wilders weer en stemmen op hem. Dat is wat ik vermoed.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:54 schreef Maanvis het volgende:
Tenzij PVV een absolute meerderheid krijgt krijgen we geen PVV in het kabinet denk ik
Hij zal wel de grootste worden , maar op zichzelf geen meerderheid in de 2e kamer hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de grootste wordt. "Het volk" is het zittende establishment al vanaf Pim zat. Ze ruiken hun kans met Wilders weer en stemmen op hem. Dat is wat ik vermoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |