Ze hadden Jos van Oss daarheen moeten sturen. Gelijk sfeerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jos "Als je hier moet staan en er gebeurt niets, dan kun je beter naar huis gaan, bij de kachel" met een zuur gezicht, want hij móet door
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hadden Jos van Oss daarheen moeten sturen. Gelijk sfeer
quote:ritaverdonk Krijg steeds meer berichten van militairen dat Agnes Kant niet weet waar ze over praat.
Waarom?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Langzaam maar zeker krijg ik het gevoel dat het CDA als schuldige wordt aangewezen. Het tij is aan het keren voor de PvdA
Ben jij al kapodt? Of ga je het live meemaken!!???quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het nou nog niet kapodt? Ik zit al de hele avond woest op iemand anders iPhone de twitter bij te houden
Ja dat, maar ik begin wel moe te worden. Om nou koffie te gaan zetten is ook zo watquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:23 schreef Gert het volgende:
ik zit hier nu al zo lang, nu wil ik er live bij zijn ook.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik begin wel moe te worden. Om nou koffie te gaan zetten is ook zo wat.
Ik heb zojuist eenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat, maar ik begin wel moe te worden. Om nou koffie te gaan zetten is ook zo wat.
Echt hè, het kan maar zo zijn dat als je nu gaat slapen en dan wakker wordt, dat het dan nóg niet duidelijk is of het kabinet valt of niet. En ik moet morgen nog sociaal naar een etentje.. dub dub... nou , nog één gemixt alcoholvrij biertje en een echt biertje dan. Ga jij nu aan de koffie na een sloot bier dan, Pietje? Ga je zo ook ontbijten? Moet zeggen, een uitsmijterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, er is een nieuwe schorsing lees ik net. Goddamnit, ik ga koffie zetten. Slapen doe ik straks toch wel.
We wachten samenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb geen bier in huis, was om half 2 al door een fles wijn heen. Als iets slecht is voor je behoefte aan slaap, dan is 't alcohol
. Morgen gelukkig niks op de planning dus lekker uitslapen
![]()
Respect voor RTL
Doe niet zo naar, op den duur kunnen ze niet meer toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zojuist eenalcoloholvrij biertje opengemaakt, en daar een deel echt bier bij in gegoten.
![]()
Godverdomme, dadelijk valt de nachtploeg dood neer en gaat de ochtendcrew met de oogst strijken. Coos!!!!
Zegt niksquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zegt niks, ik heb ze al in alle vormen zien staan
. Gert, blijf gewoon, de kans dat ze voor half 6 klaar zijn lijkt me > 90%
.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Tering wat is hier aan de hand? ben net thuis zie ik een kutstream met 2 hekjes. Zitten er mensen gegijzeld in dat huis?
Zwaai!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:47 schreef BobdeStreamer het volgende:Tering wat is hier aan de hand? ben net thuis zie ik een kutstream met 2 hekjes. Zitten er mensen gegijzeld in dat huis?
Ja, behalve Brian, die is in de paardenstal!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:47 schreef BobdeStreamer het volgende:Tering wat is hier aan de hand? ben net thuis zie ik een kutstream met 2 hekjes. Zitten er mensen gegijzeld in dat huis?
O dit is DGK2 stuur de bewaking dan maar vast naar binnen. Ik zie volgens mij al dat het interieur gesloopt is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, behalve Brian, die is in de paardenstal!
Om 3u of zo zag ik 'm nog posten, kon ook iets eerder zijn geweestquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:54 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn erbij.![]()
Waar is remlof eigenlijk? Die kan dit toch niet missen?
Ja, Frits Wester heeft een lijntje van binnenuit, wie o wiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:59 schreef Maanvis het volgende:
Ik kijk naar de NOS, blijkbaar weten die nog niet dat het gevallen is en jullie wel want jullie kijken naar RTL?
Dit is idd een ultieme OWN. Maar het kan ook een ultieme FAIL zijn als het kabinet nou niet gevallen isquote:
Ja, ANP meldt 't.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ze zeggen net dat het bevestigd is toch?
Raar toch? Dit is de vierde keer binnen 8 jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi dit. Super hectisch, maar iedereen doet keihard z'n best maar weet niet exact wat er gaat gebeuren.
Misschien om de spanning op te bouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blij dat er niet zo'n vaag compromis is uitgekomen, daar was 't toch echt te laat voor.
Kon ook bijna niet meer voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blij dat er niet zo'n vaag compromis is uitgekomen, daar was 't toch echt te laat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |