Ja, Frits Wester heeft een lijntje van binnenuit, wie o wiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:59 schreef Maanvis het volgende:
Ik kijk naar de NOS, blijkbaar weten die nog niet dat het gevallen is en jullie wel want jullie kijken naar RTL?
Dit is idd een ultieme OWN. Maar het kan ook een ultieme FAIL zijn als het kabinet nou niet gevallen isquote:
Ja, ANP meldt 't.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ze zeggen net dat het bevestigd is toch?
Raar toch? Dit is de vierde keer binnen 8 jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi dit. Super hectisch, maar iedereen doet keihard z'n best maar weet niet exact wat er gaat gebeuren.
Misschien om de spanning op te bouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blij dat er niet zo'n vaag compromis is uitgekomen, daar was 't toch echt te laat voor.
Kon ook bijna niet meer voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Blij dat er niet zo'n vaag compromis is uitgekomen, daar was 't toch echt te laat voor.
Eindelijk zijn die schellen van de ogen van Wouter gevallen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef Gert het volgende:
Vrijwel dezelfde beelden nu, op NOS en RTL.
PvdA stapt uit het kabinet, volgens diverse ingewijde twitteraars...
Dan kan ik mooi nog even plassen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over een half uur aparte persconferentie van Bos.
En dat wegrennen van die hele meute, zodra Balkenende het toneel verliet. Wat een baan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
Dat geluid van de klikkende camera's.
Na de hele nacht in de kou te hebben gestaan, die zijn koud tot op het botquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat wegrennen van die hele meute, zodra Balkenende het toneel verliet. Wat een baan.
Hij liet daar weinig aan duidelijkheid te wensen over, trouwens, in z'n speech.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
"We gaan niet verder op de schuldvraag in" want dat valt natuurlijk buiten de verantwoordelijkheid van de MP en zijn lessen voor de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |