Dit is ongeveer Sesamstraatquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:30 schreef Marrije het volgende:
Ik volg het op tv.
Zat te wachten op sesamstraat maar dat gaat blijkbaar niet door.
Jij maakt streamverslagen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Femke vraagt de voorzitter om een vraag te mogen stellen. "Nee" zegt de voorzitter, "Ja" zegt Femke.
Femke is boos en wil deze toon niet accepteren van de voorzitter. Voorzitter wijst Femke op het reglement van orde. Bitch fight!!
Dit wordt toegedekt, als ze gaan, is het morgen. Niet vandaag denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat JPB dit gaat overleven. Of ben ik nu naïef?
Volgens Pechtold is dat terug te zien bij Programma Gemist, P&W.. Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
Balkenende wil niet ronduit zeggen of Bosch de brief van de NAVO heeft gezien op 4 februari.
Ja in P&W. Maar Balkenende weigert antwoord te geven op de vraag. Op alle vragen eigenlijk. Een onomwonden 'ja' of 'nee' krijg je er al helemaal niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Pechtold is dat terug te zien op Programma Gemist. Gelukkig hebben we de beelden nog.
What else is new. Een hoop wollig geneuzel, maar een antwoord krijg je nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Disana het volgende:
Ja in P&W. Maar Balkenende weigert antwoord te geven op de vraag. Op alle vragen eigenlijk. Een onomwonden 'ja' of 'nee' krijg je er al helemaal niet uit.
Veel, en toch ook weer niet. Komt vooral door de gebrekkige antwoorden van JP en Wouter.quote:
Leugens en gekonkel van JPB en Bos.quote:
quote:ajboekestijn Kant heeft het vermogen om onhandig te timen en de toon zou ook anders kunnen. Effectiever
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Kant: "Nu breekt mijn klomp!"
Pechtold kijkt naar haar voeten.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |