Dan moet hij eerst zien af te rekenen met Zhigin. Die is niet te onderschatten. Die heeft namelijk kunnen trainen op zijn thuisbaan, de wonderbaan van Medeo. Altijd wind in de rug!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga voor een Moldavische verrassing, direct vanuit rit 1.
Maar hij is ook gewend daar met een zeiltje te rijden, en dat mag hier niet volgens mij. Bovendien heb je met zo'n zeiltje in een windstille hal geen voordeel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst zien af te rekenen met Zhigin. Die is niet te onderschatten. Die heeft namelijk kunnen trainen op zijn thuisbaan, de wonderbaan van Medeo. Altijd wind in de rug!
Is die baan daar nou onderhand eens een keer overdekt? Na tien jaar roepen door Herbert Dijkstra moet dat toch onderhand wel gebeurd zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst zien af te rekenen met Zhigin. Die is niet te onderschatten. Die heeft namelijk kunnen trainen op zijn thuisbaan, de wonderbaan van Medeo. Altijd wind in de rug!
Je weet niet dat deze afstand vier jaar terug is toegevoegd aan de OWS?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef tennisboy het volgende:
Haha was er maar een 3 kilometer.
Ik hoop het, zou lekker zijn, hard gaat het niet met die medaillesquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:29 schreef Olga het volgende:
Dit moet het tweede goud voor Kramer opleveren gok ik zo
Als ik hem had geopend had je hem gesloten.quote:
quote:Aanhoudende problemen met de dweilmachines zorgen ervoor dat naarstig naar alternatieven worden gezocht. Nadat bij de 500 meter mannen de wedstrijd een tijdlang heeft stilgelegen omdat de ijsmachines kapot waren, waren er voor de 1000 meter vrouwen weer problemen met de ijsmachine.
De uit Calgary overgekomen Zamboni blijkt tot overmaat van ramp een lekke band te hebben. Het gerucht gaat nu dat Messer zijn vrouw gaat inzetten tijdens de dweilpauze van de 3.000 meter mannen. Messer: "We hebben een groot huis met veel plavuizen en parket. Ze heeft daardoor veel ervaring met dweilen en ze kan grote oppervlakten in korte tijd dweilen. Ideaal dus als backup."
Onze reporter heeft al een foto kunnen maken terwijl ze thuis aan het oefenen is
Die Griek ja, was dat niet Hopi Hopelopelos?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef hooibaal het volgende:
Leuk dat die Belg mag starten, waar is de tijd van Gomez en de rare Griek!
Jacques zul je bedoelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Montov het volgende:
Ik hoorde zonet dat er een rit is toegevoegd:
13. Gilles Villeneuve (Zamboni) - Marc Messer (Olympia)
Die doet toch mee voor Trinidad?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Jammer dat Sha La Lee niet meedoet. Toch wel een kansje voor de Koreanen geweest.
Komt hem niet ongunstig uit denk ik. Nu kan hij zich mooi optimaal voorbereiden voor die andere belangrijke wedstrijd in mei, in Oslo. Het schijnt dat hij een hoogtestage heeft gepland in Trinidad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Jammer dat Sha La Lee niet meedoet. Toch wel een kansje voor de Koreanen geweest.
Je zou spontaan verliefd worden op zo'n schaatser!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Willem-Allexander doet onder zijn pseudoniem mee?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Weet iemand trouwens waarom men dit de Prinsenafstand noemt?
Och ja, dat was die Van Buren in '87!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Willem-Allexander doet onder zijn pseudoniem mee?
Ben benieuwd hoe de comeback van good old Jaromir Radke uitpaktquote:
Dittrich doet nu al ronjes 34.5 maar die zal 10 minuten voor de race eindigt zijn eindsprint wel inzetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef Montov het volgende:
Radke is nu al 6 uur aan het inrijden met rondjes 33.0. Wat een klasbak.
De geruchten zijn er zeker, ik las het namelijk ergens op internet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat klopt er van de geruchten dat ze aan het experimenteren zijn met knippernede blokjes van 45cm doorsnede?
Heeft Kramer al gedaan, tijdens het wereldrecord 5 kilometer. 3.37.08 o.i.d.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
... en de top 10 PR's op deze mythische afstand. Gaat Kramer of Fabris vandaag eindelijk het record van Eskil Ervik uit de boeken rijden?
[ afbeelding ]
Ja maar dat telt natuurlijk niet. Vanavond gaat het om het echiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heeft Kramer al gedaan, tijdens het wereldrecord 5 kilometer. 3.37.08 o.i.d.
Ja van Steven Bradbury is het nog voor te stellen aangezien ze in Ausralie niets anders gewend zijn maar Bob... Er zit nog een kansje in dat ze tegen elkaar uitkomen maar in dat geval ook in omgekeerde richting.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel zonde dat Bob bij de kwalificatiewedstrijden per ongeluk de verkeerde kant op geschaatst was.
hij komt direct vanuit de shorttrack-baan naar de 3km toegekluundquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:03 schreef DeeBee het volgende:
Ging Silovs nou van start met helm en shorttrack schaatsen hoorde ik dat goed? Omdat het shorttrack er zo dicht op zat toch?
Benieuwd wat hij kan doen op het ijs met die schaatsen!
Calgary ligt op 1000m en daar gaan ze harder dan op de Richmond olympic oval, dus de tijd van Kramer is eigenlijk (relatief gezien!) beter dan van Skrobrev.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Oja, hier trouwens de beste seizoenstijden tot nu toe:
[ afbeelding ]
Is helaas geblesseerd geraakt in de voorbereiding. Die is samen met Zhigin gaan trainen in Medeo om ook de 'zeiltechniek' onder de knie te krijgen, maar raakte verstrikt in het zeil en knalde zo het Kazachstaanse land op. Resultaat: klaplong, twee gebroken vingers en een afscheurde teennagel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef thettes het volgende:
Fantastische afstand, en met zulke voorbeschouwingen begint het al meteen te kriebelen. Ik vind het wel jammer dat die media-hype rond Radke een schaduw werpt over de eveneens teruggekeerde Martin Feigenwinter, zoals iemand eerder in dit topic al meldde.
Niets van waar. Je bent, denk ik, in de war met Hege Bökkoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:16 schreef franklop het volgende:
Wat is er waar van de geruchten dat Maren Haugli start in plaats van Sverre?
Vorige keer was het alleen maar te zien op een vlaamse commerciële zender, dus het gaat al vooruitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Falco het volgende:
Idd mooi dat de wedstrijd in HD op de digitale kanalen van Eurosport en de NOS uitgezonden wordt. Wel is het een beeetje jammer voor dat handjevol mensen dat nog geen digitale TV heeft.
Ja en de beide winnaars rijden daarna nog tegen elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef Shoombak het volgende:
Klopt het dat er na de reguliere 3000 meter ook een Veteranen 3000 meter wordt gereden?
Over Schneider gesproken:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Schneider wint. Hij beheerst zijn nieuwe techniek tot in de perfectie, dus ik denk dat hij met deze snelheden met deze techniek de concurrentie in het stof doet laten happen, al denk ik dat Radke in de laatste meters nog erg dichtbij zal komen.
quote:'Waggelschaatser' nu met revolutionair schaatspak
Richmond - De Zwitserse schaatser Roger Schneider is vol vertrouwen over het nieuwe schaatspak dat hij samen met de Canadase oud-schaatser Arne Dankers heeft ontwikkeld. Met het nieuwe pak hoopt hij vandaag (vrijdag) de 3km op de Olympische Spelen te winnen. Schneider kwam eerder dit seizoen al in het nieuws door zijn gefaalde waggeltechniek bij de wereldbekerwedstrijd in Berlijn.
Dankers constateerde, als astronaut in opleiding, dat astronauten met enorme snelheid door de ruimte vliegen, tot wel 29.000 km/h. De conclusie dat dit aan het luchtdichte astronautenpak moest liggen was dan ook snel gemaakt. "Ik heb dit idee vervolgens uitgewerkt tot volledig schaatspak inclusief koepelhelm en zuurstoftank", aldus Dankers, "en via testresultaten van Roger Schneider bleek er inderdaad een verbetering op te treden.". Schneider was vol enthousiast toen hij dit idee voor het eerst hoorde en ging direct experimenteren met de dubbele huppeltechniek en de moonwalk als nieuwe bochtentechniek. Het resultaat mag er dan ook zijn volgens de twee pioneers. "To boldly go where no skater has gone before" grapte Schneider.
De concurrentie is verdeeld. Sven Kramer erkende de mogelijkheden maar benadrukte dat dit pak geen voordeel biedt op laaglandbanen zoals in Richmond. "Dit type pak is uitermate geschikt voor ijsbanen met lage luchtdruk of beperkte atmosfeer. Pas na de Spelen zal ik mij voorbereiden om een wereldrecordpoging te doen met dit nieuwe pak". Bob de Jong wees het pak resoluut af omdat volgens eigen zeggen zijn matje al het maximaal mogelijke aerodynamische voordeel biedt. Mark Tuitert had aanvankelijk problemen om te wennen aan het pak, maar nadat de zuurstof correct was aangesloten gaf hij aan het astronautenpak volledig te omarmen. De 3000m voor mannen is vanaf 20:30 Nederlandse tijd te volgen via internet.
Over Chinezen gesproken: ik krijg net door dat er Belchinezen zijn gespot in de buurt van de Richmond Olympic Oval. De organisatie is nu alle touwen aan het verstoppen, omdat er geruchten gaan dat de Chinezen er een hindernisbaan van wilden maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:08 schreef franklop het volgende:
Altijd wel een illegale chinese stream te vinden!
Hij schijnt uitgegleden te zijn over een soort kwakje... Nesmis was ook al gesignaleerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:17 schreef franklop het volgende:
Valpartij Kuipers tijdens de training...onzeker of hij kan starten. Reserve Bob de Jong is alvast opgeroepen
In Rusland was er ooit koppelkoers over 20km. Ideetje voor Sochi?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef Borizzz het volgende:
Ik zie liever een 15km heren erbij ipv een 3km heren
Was Hilbert in de buurt ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij schijnt uitgegleden te zijn over een soort kwakje... Nesmis was ook al gesignaleerd.
Mart Smeets en Ria Visser waren ook erg snel ter plaatse.... maar goed hebben nog een uur tot de start, hopelijk red ie het nogquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij schijnt uitgegleden te zijn over een soort kwakje... Nesmis was ook al gesignaleerd.
Het was niet alleen een kwakje. Er schijnt een heel spoor geweest te zijn naar een van de kleedkamers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja vervelend, als ze het nou hebben over Sven zijn 2de Gouden medialle, dat zal een stuk leuker zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef Falco het volgende:
Het gaat weer eens over het slechte ijs.
Apart dat Mark Messer de tijd heeft kunnen vinden om bij Mart aan tafel te schuiven inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef Falco het volgende:
Het gaat weer eens over het slechte ijs.
Inderdaad, Radke mocht Ritsma's vrouw wel topless zien!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef franklop het volgende:
Mooi filmpje van Radke, wist helemaal niet dat hij zo'n goede band had met Ritsma
quote:Hersman uitgeschakeld na weddenschap met Veldkamp
Na een weddenschap voor hun rubriek op de website voor de NOS is cocommentator Martin Hersman gewond geraakt. Beide spraken af dat ze een fles champagne zouden leegdrinken bij een medaille voor onze schaatsdames. Met beide
De twee flessen vielen niet zo goed bij Hersman en al crowdsurfend door het Holland Heineken Huis werd hij overvallen door een enorme behoeft om low walks te doen. De conditie bleek echter niet al te goed meer te zijn en na door een nuchtere Terpstra ervan beschuldigt te worden enkel high walks te kunnen doen, is hij vol schaamte naar huis gegaan.
Veldkamp kon enkel als commentaar geven: "amai, wat verwachte dan van zon ne Hollander".
Hersman wordt vanavond bij de altijd spannende 3000M voor heren vervangen door Erben Wennemars, de NOS verwacht Hersman op de schaatsmijl weer terug op zijn positie kan zijn.
Wennemars melde erg uit te kijken naar zijn samenwerking met Herbert Dijkstra en verwacht een spannende strijd te zien tussen de favorieten Davis, Kramer, maar ook outsiders en veteranen als de Jaeger en de Pool Radke.
Video van de weddenschap:
http://nos.nl/os2010/video/137715-veldkamp-versus-hersman-6.html
Ik verwacht dat Erben tegen Herbert zegt dat hij z'n kop eindelijk eens moet houden als hij toch niets zinnigs kan zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef Wombcat het volgende:
Dddddat wordt llllllachen met het ccccccommentttttttaar
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Falco het volgende:
Leuk enthousiasmerend commentatorduo Wennemars en Dijkstra.
NOS-HDquote:
Het lijkt wel of Zhigin daar een sport van maakt inderdaad. Gelukkig is het op het rechte stuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef Montov het volgende:
Het lijkt wel alsof we naar curling kijken, zoveel blokjes worden er weggetrapt. De scheidsrechters lijken niets te zien.
Ze houden het voorlopig wel vlak, maar daar is alles mee gezegd.quote:
Uiteraard. Te zien op de NOS.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat dit topic één grote grap was maar het wordt dus echt gereden?
Rondjes van 34 houdt niet over idd. Nou ja, laatste ronde nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze houden het voorlopig wel vlak, maar daar is alles mee gezegd.
Zelfs met de knipperende lampjes blijken ze moeilijk te ontwijken inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef Montov het volgende:
Het lijkt wel alsof we naar curling kijken, zoveel blokjes worden er weggetrapt. De scheidsrechters lijken niets te zien.
Laatste rit tegen Fabris.quote:
quote:
Laatste rit dus. Zal vanaf een uur of 10 zijn denk ik, maar dat is een grove schatting.quote:1. Zhigin (Kaz) - Petrescu (Mol)
2. Morrisson (Can) - Tuitert (Ned)
3. Lee (Zko) - Lee (Zko)
4. Marsicano (VS) - Oikawa (Jap)
5. Schneider (Zwi) - Radke (Pol)
6. De Jaeger (Bel) - Bökko (Noo)
Dweilpauze
7. Hedrick (VS) - Christiansen (Noo)
8. Dobbin (Nzl) - Silovs (Let)
9. Kuipers (Ned) - Chmura (Pol)
10. Haugli (Noo) - Davis (VS)
11. Skobrev (Rus) - Blokhuijsen (Ned)
12. Kramer (Ned) - Fabris (Ita)
wel beetje serieus houden hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Montov het volgende:
De organisatie is weer strikt: Jac Orie wordt van het ijs weggestuurd omdat hij niet in het coachvak staat. Ze beraden of ze nu de Controlmannen ook strafpunten gaan toekennen. Hopelijk niet, want dan ben je bij voorbaat al kansloos.
Dat kan ook komen doordat de ballen van Kramer weer uit de broek zijn gehaald.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef tha_one het volgende:
Tuitert en Morrison betreden de baan, hoor dat stadium toch eens gek worden
das traag hoorquote:
quote:
Weer die problemen met de tijdwaarneming. Ik zie gewoon 4 verschillende tijden lopen.quote:
Veel te snel begonnen idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Ericr het volgende:
Tuitert in de 34-ers, dat gaat niet goed
je maakt een typfout , was 3.47 toch?quote:
Mja, schijnbaar hebben er mensen geklaagd dat ze ook wel eens wat anders dan schaatsen willen zien, en zendt de NOS het alleen via NOS-HD uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef seetjai het volgende:
Waarom wordt het niet uitgezonden door de NOS of...
Sang Wa en Brucequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Lee-Lee nu.
Welke Lee's zijn dit eigenlijk
Dat was het pistool. Je hoorde eerst het schot en zag daarna pas het lichtje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:
Lee - Lee nu, valse start volgens mij of is dat weer een kapot startpistool?
Het lijkt er op alsof ze zo even twee uit het telefoonboek hebben gepakt. Dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Lee-Lee nu.
Welke Lee's zijn dit eigenlijk
Nee hoor, de klassieke Koreaanse psychologische oorlog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij was linker Lee lichtelijk aan het bewegen, maar welke dat is weet ik niet, waarom hebben die mensen exact hetzelfde pak aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:
Netjes idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:43 schreef Ericr het volgende:
Lee (de eerste) toch een mooie tussenronde met 29,45
Ik zie het aan de armbandjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij was linker Lee lichtelijk aan het bewegen, maar welke dat is weet ik niet, waarom hebben die mensen exact hetzelfde pak aan?
Faalhazen, niet te geloven. Daar zit je dan de hele dag op te wachten. Schaatsen lijkt me toch een grotere sport dan dat gare skieenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mja, schijnbaar hebben er mensen geklaagd dat ze ook wel eens wat anders dan schaatsen willen zien, en zendt de NOS het alleen via NOS-HD uit
Gaat straks een slechte laatste rondje rijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Ericr het volgende:
Nog een goede tussenropnde, 29,84
Sang Wa een roze bandje, ik zie het nu ook. Wel vreemd dat de Lee's mogen afwijken van de normquote:
Dat roze bandje verklaart wel waarom Lee zo acchter bij hem erindook op de kruisingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sang Wa een roze bandje, ik zie het nu ook. Wel vreemd dat de Lee's mogen afwijken van de norm
Is een rechtenkwestie, NOS heeft alleen betaald voor 12 races. HD-stream mag wel getoond worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Faalhazen, niet te geloven. Daar zit je dan de hele dag op te wachten. Schaatsen lijkt me toch een grotere sport dan dat gare skieen
Niet echt. Smirnov reed vorig jaar nog in Krilatskoje 4.39.99. (vlak voordat het dak instortte). Probleem is dat Smirnov uit Tiraspol komt en niet onder een Moldavische licentie rijdt, hij heeft z'n oude Sovjet-licentie nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Falco het volgende:
Petrescu schaaft zijn nationaal Moldavisch record aan met 2 honderdsten: 4:42'07
Zhigin is binnen in 4:28'48
Zelfde dus als met de Champions League..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is een rechtenkwestie, NOS heeft alleen betaald voor 12 races. HD-stream mag wel getoond worden.
Was wel een karatekick van Brucequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Falco het volgende:
Beiden gelijktijdig geëindigd. Nu de fotofinish van die schopbeweging.
Bozhe moi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet echt. Smirnov reed vorig jaar nog in Krilatskoje 4.39.99. (vlak voordat het dak instortte). Probleem is dat Smirnov uit Tiraspol komt en niet onder een Moldavische licentie rijdt, hij heeft z'n oude Sovjet-licentie nog.
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Shoombak het volgende:
4. Marsicano (VS) - Oikawa (Jap)
lijkt me niet boeiend, ga ff bier halen
Misschien hebben ze de rode bandjes te warm gewassen waardoor ze rose zijn geworden?quote:
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.
Dat wordt idd helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5
Je moet even de HD stream van de NOS opzoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Rahl het volgende:
wtf gaat dit over? Ik kan er nergens wat over een 3km voor mannen terugvinden?
Je hebt gelijk, ik was ook even van de wijsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Ericr het volgende:
Oei, de coach van Marsicano vergat te vertellen dat dit de 3.000m en niet de 1.500m is, Trevor je moet nog wat rondjes!
Het is een officieuze afstand? Dus geen medailles?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je moet even de HD stream van de NOS opzoeken.
Ik kreeg net een SMS uit Tiraspol, Zhukova reed in Medeo in '85 nog 4.35.23, zij komt ook uit Tiraspol. Dus het nationaal Moldavisch record wordt steeds twijfelachtiger.quote:
Hij denkt dat hij met zijn ererondje bezig isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Ericr het volgende:
Oikawa zwaait naar het publiek, toch netjes nu hij rondjes 37,2 rijdt
Nu de laatste ronde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is de bel voor de laatste ronde niet afgegaan. Oikawa gelapt btw.
Sven Kramer en Shani Davis hebben aangegeven de 3000 meter toch wel zeer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
Het is een officieuze afstand? Dus geen medailles?
Wat een zooitjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Ericr het volgende:
Faalhazen weer in Vancouver, ze rijden nu al 3.800 meter
Dit meen je niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Ericr het volgende:
Faalhazen weer in Vancouver, ze rijden nu al 3.800 meter
Zie ik Hege daar nou ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie trouwens v.d. Perren warmrijden. Zou de Jaeger teruggetrokken zijn?
Wel knap dat 'ie met drie officals aan zich het nog zo lang volhoudtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Ericr het volgende:
Marsicano wil doorrijden, heeft geen bel gehoord
Heeft 'ie nu de latten van Zygmunt mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Ericr het volgende:
De comeback van Jaromir is toch wel het beste nieuws van deze spelen
Ontwikkeld door Marnix ten Kortenaar,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Schneider start op ijshockey schaatsen. Dat zou beter bij zijn techniek passen
De blokjes die Tuitert heeft omgeschopt liggen nog steeds verspreid over de baan, met deze schaatsen zijn die wat makkelijker te ontwijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Schneider start op ijshockey schaatsen. Dat zou beter bij zijn techniek passen
heeft iemand dan een linkje van die stream?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Sven Kramer en Shani Davis hebben aangegeven de 3000 meter toch wel zeer serieus te nemen.
Ik kan me alleen niet de winnaar van vier jaar geleden meer herinderen.
Was op aanvraag, je moest van te voren registreren bij de NOS. Wederom een rechtenkwesitequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
heeft iemand dan een linkje van die stream?
Naar Amerikaans voorbeeld he. Tussen de ritten door even crossen met het winkelwagentje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Ericr het volgende:
Waarom gaat de NOS nu naar de boodschappen, er is nog een race bezig. Weer die kop van Gemser
bah, naar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was op aanvraag, je moest van te voren registreren bij de NOS. Wederom een rechtenkwesite
echter schijnt er een illegale chinese stream rond te zwerven, geen idee waar die te vinden is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was op aanvraag, je moest van te voren registreren bij de NOS. Wederom een rechtenkwesite
Wat had je dan verwacht van een man in een ruimtepak?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef Falco het volgende:
Schneider draait in een baan rond de schaatsbaan.
Hij zit gewoon nog in de inrijdbaan. Waar is de man met de vlaggetjes op de kruising wanneer je hem nodig hebt?!?quote:
die glazen koepel om z'n hoofd komt nu wel van pas nu het begint te sneeuwen.Slim ook dat Arne Dankers eraan heeft gedacht ruitenwissers in te bouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef Falco het volgende:
Schneider draait in een baan rond de schaatsbaan.
Jammer dat we niet mee kunnen kijken. Gelukkig heeft Silovs wel camera-on-boardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die glazen koepel om z'n hoofd komt nu wel van pas nu het begint te sneeuwen.Slim ook dat Arne Dankers eraan heeft gedacht ruitenwissers in te bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |