Dat kan ook komen doordat de ballen van Kramer weer uit de broek zijn gehaald.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef tha_one het volgende:
Tuitert en Morrison betreden de baan, hoor dat stadium toch eens gek worden
das traag hoorquote:
quote:
Weer die problemen met de tijdwaarneming. Ik zie gewoon 4 verschillende tijden lopen.quote:
Veel te snel begonnen idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Ericr het volgende:
Tuitert in de 34-ers, dat gaat niet goed
je maakt een typfout , was 3.47 toch?quote:
Mja, schijnbaar hebben er mensen geklaagd dat ze ook wel eens wat anders dan schaatsen willen zien, en zendt de NOS het alleen via NOS-HD uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef seetjai het volgende:
Waarom wordt het niet uitgezonden door de NOS of...
Sang Wa en Brucequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Lee-Lee nu.
Welke Lee's zijn dit eigenlijk
Dat was het pistool. Je hoorde eerst het schot en zag daarna pas het lichtje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:
Lee - Lee nu, valse start volgens mij of is dat weer een kapot startpistool?
Het lijkt er op alsof ze zo even twee uit het telefoonboek hebben gepakt. Dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Lee-Lee nu.
Welke Lee's zijn dit eigenlijk
Nee hoor, de klassieke Koreaanse psychologische oorlog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij was linker Lee lichtelijk aan het bewegen, maar welke dat is weet ik niet, waarom hebben die mensen exact hetzelfde pak aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:
Netjes idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:43 schreef Ericr het volgende:
Lee (de eerste) toch een mooie tussenronde met 29,45
Ik zie het aan de armbandjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij was linker Lee lichtelijk aan het bewegen, maar welke dat is weet ik niet, waarom hebben die mensen exact hetzelfde pak aan?
Faalhazen, niet te geloven. Daar zit je dan de hele dag op te wachten. Schaatsen lijkt me toch een grotere sport dan dat gare skieenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mja, schijnbaar hebben er mensen geklaagd dat ze ook wel eens wat anders dan schaatsen willen zien, en zendt de NOS het alleen via NOS-HD uit
Gaat straks een slechte laatste rondje rijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Ericr het volgende:
Nog een goede tussenropnde, 29,84
Sang Wa een roze bandje, ik zie het nu ook. Wel vreemd dat de Lee's mogen afwijken van de normquote:
Dat roze bandje verklaart wel waarom Lee zo acchter bij hem erindook op de kruisingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sang Wa een roze bandje, ik zie het nu ook. Wel vreemd dat de Lee's mogen afwijken van de norm
Is een rechtenkwestie, NOS heeft alleen betaald voor 12 races. HD-stream mag wel getoond worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Faalhazen, niet te geloven. Daar zit je dan de hele dag op te wachten. Schaatsen lijkt me toch een grotere sport dan dat gare skieen
Niet echt. Smirnov reed vorig jaar nog in Krilatskoje 4.39.99. (vlak voordat het dak instortte). Probleem is dat Smirnov uit Tiraspol komt en niet onder een Moldavische licentie rijdt, hij heeft z'n oude Sovjet-licentie nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Falco het volgende:
Petrescu schaaft zijn nationaal Moldavisch record aan met 2 honderdsten: 4:42'07
Zhigin is binnen in 4:28'48
Zelfde dus als met de Champions League..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is een rechtenkwestie, NOS heeft alleen betaald voor 12 races. HD-stream mag wel getoond worden.
Was wel een karatekick van Brucequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Falco het volgende:
Beiden gelijktijdig geëindigd. Nu de fotofinish van die schopbeweging.
Bozhe moi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet echt. Smirnov reed vorig jaar nog in Krilatskoje 4.39.99. (vlak voordat het dak instortte). Probleem is dat Smirnov uit Tiraspol komt en niet onder een Moldavische licentie rijdt, hij heeft z'n oude Sovjet-licentie nog.
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Shoombak het volgende:
4. Marsicano (VS) - Oikawa (Jap)
lijkt me niet boeiend, ga ff bier halen
Misschien hebben ze de rode bandjes te warm gewassen waardoor ze rose zijn geworden?quote:
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.
Dat wordt idd helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |