Bozhe moi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet echt. Smirnov reed vorig jaar nog in Krilatskoje 4.39.99. (vlak voordat het dak instortte). Probleem is dat Smirnov uit Tiraspol komt en niet onder een Moldavische licentie rijdt, hij heeft z'n oude Sovjet-licentie nog.
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Shoombak het volgende:
4. Marsicano (VS) - Oikawa (Jap)
lijkt me niet boeiend, ga ff bier halen
Misschien hebben ze de rode bandjes te warm gewassen waardoor ze rose zijn geworden?quote:
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.
Dat wordt idd helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5
Je moet even de HD stream van de NOS opzoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Rahl het volgende:
wtf gaat dit over? Ik kan er nergens wat over een 3km voor mannen terugvinden?
Je hebt gelijk, ik was ook even van de wijsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Ericr het volgende:
Oei, de coach van Marsicano vergat te vertellen dat dit de 3.000m en niet de 1.500m is, Trevor je moet nog wat rondjes!
Het is een officieuze afstand? Dus geen medailles?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je moet even de HD stream van de NOS opzoeken.
Ik kreeg net een SMS uit Tiraspol, Zhukova reed in Medeo in '85 nog 4.35.23, zij komt ook uit Tiraspol. Dus het nationaal Moldavisch record wordt steeds twijfelachtiger.quote:
Hij denkt dat hij met zijn ererondje bezig isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Ericr het volgende:
Oikawa zwaait naar het publiek, toch netjes nu hij rondjes 37,2 rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |