Faalhazen, niet te geloven. Daar zit je dan de hele dag op te wachten. Schaatsen lijkt me toch een grotere sport dan dat gare skieenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mja, schijnbaar hebben er mensen geklaagd dat ze ook wel eens wat anders dan schaatsen willen zien, en zendt de NOS het alleen via NOS-HD uit
Gaat straks een slechte laatste rondje rijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Ericr het volgende:
Nog een goede tussenropnde, 29,84
Sang Wa een roze bandje, ik zie het nu ook. Wel vreemd dat de Lee's mogen afwijken van de normquote:
Dat roze bandje verklaart wel waarom Lee zo acchter bij hem erindook op de kruisingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sang Wa een roze bandje, ik zie het nu ook. Wel vreemd dat de Lee's mogen afwijken van de norm
Is een rechtenkwestie, NOS heeft alleen betaald voor 12 races. HD-stream mag wel getoond worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Faalhazen, niet te geloven. Daar zit je dan de hele dag op te wachten. Schaatsen lijkt me toch een grotere sport dan dat gare skieen
Niet echt. Smirnov reed vorig jaar nog in Krilatskoje 4.39.99. (vlak voordat het dak instortte). Probleem is dat Smirnov uit Tiraspol komt en niet onder een Moldavische licentie rijdt, hij heeft z'n oude Sovjet-licentie nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef Falco het volgende:
Petrescu schaaft zijn nationaal Moldavisch record aan met 2 honderdsten: 4:42'07
Zhigin is binnen in 4:28'48
Zelfde dus als met de Champions League..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is een rechtenkwestie, NOS heeft alleen betaald voor 12 races. HD-stream mag wel getoond worden.
Was wel een karatekick van Brucequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Falco het volgende:
Beiden gelijktijdig geëindigd. Nu de fotofinish van die schopbeweging.
Bozhe moi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet echt. Smirnov reed vorig jaar nog in Krilatskoje 4.39.99. (vlak voordat het dak instortte). Probleem is dat Smirnov uit Tiraspol komt en niet onder een Moldavische licentie rijdt, hij heeft z'n oude Sovjet-licentie nog.
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Shoombak het volgende:
4. Marsicano (VS) - Oikawa (Jap)
lijkt me niet boeiend, ga ff bier halen
Misschien hebben ze de rode bandjes te warm gewassen waardoor ze rose zijn geworden?quote:
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Oikawa houdt het voor 200 meter ook voor gezien. Niet zo'n boeiende rit met die overtrainde Amerikaan die nu solo rijdt.
Dat wordt idd helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn rondetijden lopen ook snel op. Nu al 31.5
Je moet even de HD stream van de NOS opzoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Rahl het volgende:
wtf gaat dit over? Ik kan er nergens wat over een 3km voor mannen terugvinden?
Je hebt gelijk, ik was ook even van de wijsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Ericr het volgende:
Oei, de coach van Marsicano vergat te vertellen dat dit de 3.000m en niet de 1.500m is, Trevor je moet nog wat rondjes!
Het is een officieuze afstand? Dus geen medailles?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef tha_one het volgende:
[..]
Je moet even de HD stream van de NOS opzoeken.
Ik kreeg net een SMS uit Tiraspol, Zhukova reed in Medeo in '85 nog 4.35.23, zij komt ook uit Tiraspol. Dus het nationaal Moldavisch record wordt steeds twijfelachtiger.quote:
Hij denkt dat hij met zijn ererondje bezig isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Ericr het volgende:
Oikawa zwaait naar het publiek, toch netjes nu hij rondjes 37,2 rijdt
Nu de laatste ronde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is de bel voor de laatste ronde niet afgegaan. Oikawa gelapt btw.
Sven Kramer en Shani Davis hebben aangegeven de 3000 meter toch wel zeer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
Het is een officieuze afstand? Dus geen medailles?
Wat een zooitjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Ericr het volgende:
Faalhazen weer in Vancouver, ze rijden nu al 3.800 meter
Dit meen je niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Ericr het volgende:
Faalhazen weer in Vancouver, ze rijden nu al 3.800 meter
Zie ik Hege daar nou ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie trouwens v.d. Perren warmrijden. Zou de Jaeger teruggetrokken zijn?
Wel knap dat 'ie met drie officals aan zich het nog zo lang volhoudtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Ericr het volgende:
Marsicano wil doorrijden, heeft geen bel gehoord
Heeft 'ie nu de latten van Zygmunt mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Ericr het volgende:
De comeback van Jaromir is toch wel het beste nieuws van deze spelen
Ontwikkeld door Marnix ten Kortenaar,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Schneider start op ijshockey schaatsen. Dat zou beter bij zijn techniek passen
De blokjes die Tuitert heeft omgeschopt liggen nog steeds verspreid over de baan, met deze schaatsen zijn die wat makkelijker te ontwijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Schneider start op ijshockey schaatsen. Dat zou beter bij zijn techniek passen
heeft iemand dan een linkje van die stream?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef tha_one het volgende:
[..]
Sven Kramer en Shani Davis hebben aangegeven de 3000 meter toch wel zeer serieus te nemen.
Ik kan me alleen niet de winnaar van vier jaar geleden meer herinderen.
Was op aanvraag, je moest van te voren registreren bij de NOS. Wederom een rechtenkwesitequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Rahl het volgende:
[..]
heeft iemand dan een linkje van die stream?
Naar Amerikaans voorbeeld he. Tussen de ritten door even crossen met het winkelwagentje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Ericr het volgende:
Waarom gaat de NOS nu naar de boodschappen, er is nog een race bezig. Weer die kop van Gemser
bah, naar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was op aanvraag, je moest van te voren registreren bij de NOS. Wederom een rechtenkwesite
echter schijnt er een illegale chinese stream rond te zwerven, geen idee waar die te vinden is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was op aanvraag, je moest van te voren registreren bij de NOS. Wederom een rechtenkwesite
Wat had je dan verwacht van een man in een ruimtepak?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef Falco het volgende:
Schneider draait in een baan rond de schaatsbaan.
Hij zit gewoon nog in de inrijdbaan. Waar is de man met de vlaggetjes op de kruising wanneer je hem nodig hebt?!?quote:
die glazen koepel om z'n hoofd komt nu wel van pas nu het begint te sneeuwen.Slim ook dat Arne Dankers eraan heeft gedacht ruitenwissers in te bouwenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:03 schreef Falco het volgende:
Schneider draait in een baan rond de schaatsbaan.
Jammer dat we niet mee kunnen kijken. Gelukkig heeft Silovs wel camera-on-boardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die glazen koepel om z'n hoofd komt nu wel van pas nu het begint te sneeuwen.Slim ook dat Arne Dankers eraan heeft gedacht ruitenwissers in te bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |