Ja vervelend, als ze het nou hebben over Sven zijn 2de Gouden medialle, dat zal een stuk leuker zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef Falco het volgende:
Het gaat weer eens over het slechte ijs.

Apart dat Mark Messer de tijd heeft kunnen vinden om bij Mart aan tafel te schuiven inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef Falco het volgende:
Het gaat weer eens over het slechte ijs.

Inderdaad, Radke mocht Ritsma's vrouw wel topless zien!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef franklop het volgende:
Mooi filmpje van Radke, wist helemaal niet dat hij zo'n goede band had met Ritsma

quote:Hersman uitgeschakeld na weddenschap met Veldkamp
Na een weddenschap voor hun rubriek op de website voor de NOS is cocommentator Martin Hersman gewond geraakt. Beide spraken af dat ze een fles champagne zouden leegdrinken bij een medaille voor onze schaatsdames. Met beide
De twee flessen vielen niet zo goed bij Hersman en al crowdsurfend door het Holland Heineken Huis werd hij overvallen door een enorme behoeft om low walks te doen. De conditie bleek echter niet al te goed meer te zijn en na door een nuchtere Terpstra ervan beschuldigt te worden enkel high walks te kunnen doen, is hij vol schaamte naar huis gegaan.
Veldkamp kon enkel als commentaar geven: "amai, wat verwachte dan van zon ne Hollander".
Hersman wordt vanavond bij de altijd spannende 3000M voor heren vervangen door Erben Wennemars, de NOS verwacht Hersman op de schaatsmijl weer terug op zijn positie kan zijn.
Wennemars melde erg uit te kijken naar zijn samenwerking met Herbert Dijkstra en verwacht een spannende strijd te zien tussen de favorieten Davis, Kramer, maar ook outsiders en veteranen als de Jaeger en de Pool Radke.
Video van de weddenschap:
http://nos.nl/os2010/video/137715-veldkamp-versus-hersman-6.html

.
.

Ik verwacht dat Erben tegen Herbert zegt dat hij z'n kop eindelijk eens moet houden als hij toch niets zinnigs kan zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef Wombcat het volgende:
Dddddat wordt llllllachen met het ccccccommentttttttaar

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Falco het volgende:
Leuk enthousiasmerend commentatorduo Wennemars en Dijkstra.

.
.

NOS-HDquote:

.
.

Het lijkt wel of Zhigin daar een sport van maakt inderdaad. Gelukkig is het op het rechte stuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef Montov het volgende:
Het lijkt wel alsof we naar curling kijken, zoveel blokjes worden er weggetrapt. De scheidsrechters lijken niets te zien.

Ze houden het voorlopig wel vlak, maar daar is alles mee gezegd.quote:

Uiteraard. Te zien op de NOS.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat dit topic één grote grap was maar het wordt dus echt gereden?

Rondjes van 34 houdt niet over idd. Nou ja, laatste ronde nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze houden het voorlopig wel vlak, maar daar is alles mee gezegd.

Zelfs met de knipperende lampjes blijken ze moeilijk te ontwijken inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef Montov het volgende:
Het lijkt wel alsof we naar curling kijken, zoveel blokjes worden er weggetrapt. De scheidsrechters lijken niets te zien.

Laatste rit tegen Fabris.quote:

quote:
Laatste rit dus. Zal vanaf een uur of 10 zijn denk ik, maar dat is een grove schatting.quote:1. Zhigin (Kaz) - Petrescu (Mol)
2. Morrisson (Can) - Tuitert (Ned)
3. Lee (Zko) - Lee (Zko)
4. Marsicano (VS) - Oikawa (Jap)
5. Schneider (Zwi) - Radke (Pol)
6. De Jaeger (Bel) - Bökko (Noo)
Dweilpauze
7. Hedrick (VS) - Christiansen (Noo)
8. Dobbin (Nzl) - Silovs (Let)
9. Kuipers (Ned) - Chmura (Pol)
10. Haugli (Noo) - Davis (VS)
11. Skobrev (Rus) - Blokhuijsen (Ned)
12. Kramer (Ned) - Fabris (Ita)

wel beetje serieus houden hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Montov het volgende:
De organisatie is weer strikt: Jac Orie wordt van het ijs weggestuurd omdat hij niet in het coachvak staat. Ze beraden of ze nu de Controlmannen ook strafpunten gaan toekennen. Hopelijk niet, want dan ben je bij voorbaat al kansloos.

Dat kan ook komen doordat de ballen van Kramer weer uit de broek zijn gehaald.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef tha_one het volgende:
Tuitert en Morrison betreden de baan, hoor dat stadium toch eens gek worden

das traag hoorquote:

quote:
Weer die problemen met de tijdwaarneming. Ik zie gewoon 4 verschillende tijden lopen.quote:

Veel te snel begonnen idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Ericr het volgende:
Tuitert in de 34-ers, dat gaat niet goed

je maakt een typfout , was 3.47 toch?quote:

Mja, schijnbaar hebben er mensen geklaagd dat ze ook wel eens wat anders dan schaatsen willen zien, en zendt de NOS het alleen via NOS-HD uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef seetjai het volgende:
Waarom wordt het niet uitgezonden door de NOS of...

Sang Wa en Brucequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Lee-Lee nu.
Welke Lee's zijn dit eigenlijk

Dat was het pistool. Je hoorde eerst het schot en zag daarna pas het lichtje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:
Lee - Lee nu, valse start volgens mij of is dat weer een kapot startpistool?

Het lijkt er op alsof ze zo even twee uit het telefoonboek hebben gepakt. Dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Lee-Lee nu.
Welke Lee's zijn dit eigenlijk

Nee hoor, de klassieke Koreaanse psychologische oorlog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:

Volgens mij was linker Lee lichtelijk aan het bewegen, maar welke dat is weet ik niet, waarom hebben die mensen exact hetzelfde pak aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Ericr het volgende:

Netjes idd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:43 schreef Ericr het volgende:
Lee (de eerste) toch een mooie tussenronde met 29,45

Ik zie het aan de armbandjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij was linker Lee lichtelijk aan het bewegen, maar welke dat is weet ik niet, waarom hebben die mensen exact hetzelfde pak aan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |