Nu de laatste ronde.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is de bel voor de laatste ronde niet afgegaan. Oikawa gelapt btw.

Sven Kramer en Shani Davis hebben aangegeven de 3000 meter toch wel zeer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
Het is een officieuze afstand? Dus geen medailles?

Wat een zooitjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Ericr het volgende:
Faalhazen weer in Vancouver, ze rijden nu al 3.800 meter

Dit meen je niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Ericr het volgende:
Faalhazen weer in Vancouver, ze rijden nu al 3.800 meter

Zie ik Hege daar nou ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik zie trouwens v.d. Perren warmrijden. Zou de Jaeger teruggetrokken zijn?

Wel knap dat 'ie met drie officals aan zich het nog zo lang volhoudtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Ericr het volgende:
Marsicano wil doorrijden, heeft geen bel gehoord

Heeft 'ie nu de latten van Zygmunt mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Ericr het volgende:
De comeback van Jaromir is toch wel het beste nieuws van deze spelen

Ontwikkeld door Marnix ten Kortenaar,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Schneider start op ijshockey schaatsen. Dat zou beter bij zijn techniek passen

De blokjes die Tuitert heeft omgeschopt liggen nog steeds verspreid over de baan, met deze schaatsen zijn die wat makkelijker te ontwijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Schneider start op ijshockey schaatsen. Dat zou beter bij zijn techniek passen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |