Dan moet hij eerst zien af te rekenen met Zhigin. Die is niet te onderschatten. Die heeft namelijk kunnen trainen op zijn thuisbaan, de wonderbaan van Medeo. Altijd wind in de rug!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga voor een Moldavische verrassing, direct vanuit rit 1.
Maar hij is ook gewend daar met een zeiltje te rijden, en dat mag hier niet volgens mij. Bovendien heb je met zo'n zeiltje in een windstille hal geen voordeel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst zien af te rekenen met Zhigin. Die is niet te onderschatten. Die heeft namelijk kunnen trainen op zijn thuisbaan, de wonderbaan van Medeo. Altijd wind in de rug!
Is die baan daar nou onderhand eens een keer overdekt? Na tien jaar roepen door Herbert Dijkstra moet dat toch onderhand wel gebeurd zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan moet hij eerst zien af te rekenen met Zhigin. Die is niet te onderschatten. Die heeft namelijk kunnen trainen op zijn thuisbaan, de wonderbaan van Medeo. Altijd wind in de rug!
Je weet niet dat deze afstand vier jaar terug is toegevoegd aan de OWS?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:15 schreef tennisboy het volgende:
Haha was er maar een 3 kilometer.
Ik hoop het, zou lekker zijn, hard gaat het niet met die medaillesquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:29 schreef Olga het volgende:
Dit moet het tweede goud voor Kramer opleveren gok ik zo
Als ik hem had geopend had je hem gesloten.quote:
quote:Aanhoudende problemen met de dweilmachines zorgen ervoor dat naarstig naar alternatieven worden gezocht. Nadat bij de 500 meter mannen de wedstrijd een tijdlang heeft stilgelegen omdat de ijsmachines kapot waren, waren er voor de 1000 meter vrouwen weer problemen met de ijsmachine.
De uit Calgary overgekomen Zamboni blijkt tot overmaat van ramp een lekke band te hebben. Het gerucht gaat nu dat Messer zijn vrouw gaat inzetten tijdens de dweilpauze van de 3.000 meter mannen. Messer: "We hebben een groot huis met veel plavuizen en parket. Ze heeft daardoor veel ervaring met dweilen en ze kan grote oppervlakten in korte tijd dweilen. Ideaal dus als backup."
Onze reporter heeft al een foto kunnen maken terwijl ze thuis aan het oefenen is
Die Griek ja, was dat niet Hopi Hopelopelos?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef hooibaal het volgende:
Leuk dat die Belg mag starten, waar is de tijd van Gomez en de rare Griek!
Jacques zul je bedoelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef Montov het volgende:
Ik hoorde zonet dat er een rit is toegevoegd:
13. Gilles Villeneuve (Zamboni) - Marc Messer (Olympia)
Die doet toch mee voor Trinidad?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Jammer dat Sha La Lee niet meedoet. Toch wel een kansje voor de Koreanen geweest.
Komt hem niet ongunstig uit denk ik. Nu kan hij zich mooi optimaal voorbereiden voor die andere belangrijke wedstrijd in mei, in Oslo. Het schijnt dat hij een hoogtestage heeft gepland in Trinidad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Jammer dat Sha La Lee niet meedoet. Toch wel een kansje voor de Koreanen geweest.
Je zou spontaan verliefd worden op zo'n schaatser!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
Willem-Allexander doet onder zijn pseudoniem mee?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
Weet iemand trouwens waarom men dit de Prinsenafstand noemt?
Och ja, dat was die Van Buren in '87!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Willem-Allexander doet onder zijn pseudoniem mee?
Ben benieuwd hoe de comeback van good old Jaromir Radke uitpaktquote:
Dittrich doet nu al ronjes 34.5 maar die zal 10 minuten voor de race eindigt zijn eindsprint wel inzetten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef Montov het volgende:
Radke is nu al 6 uur aan het inrijden met rondjes 33.0. Wat een klasbak.
De geruchten zijn er zeker, ik las het namelijk ergens op internet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat klopt er van de geruchten dat ze aan het experimenteren zijn met knippernede blokjes van 45cm doorsnede?
Heeft Kramer al gedaan, tijdens het wereldrecord 5 kilometer. 3.37.08 o.i.d.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
... en de top 10 PR's op deze mythische afstand. Gaat Kramer of Fabris vandaag eindelijk het record van Eskil Ervik uit de boeken rijden?
[ afbeelding ]
Ja maar dat telt natuurlijk niet. Vanavond gaat het om het echiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heeft Kramer al gedaan, tijdens het wereldrecord 5 kilometer. 3.37.08 o.i.d.
Ja van Steven Bradbury is het nog voor te stellen aangezien ze in Ausralie niets anders gewend zijn maar Bob... Er zit nog een kansje in dat ze tegen elkaar uitkomen maar in dat geval ook in omgekeerde richting.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel zonde dat Bob bij de kwalificatiewedstrijden per ongeluk de verkeerde kant op geschaatst was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |