Pechtold heb het gesprek uitgeschrevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef Piles het volgende:
Misschien moeten ze even Uitzendinggemist kijken, wat Bos nou gezegd heeft
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
fuuccckkkk nu kan ik de debat niet meer volgen..
zelfs op 24 uur politiek
geen ondertitel..
stomme NED tv
internet ook al
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef Green1 het volgende:
Gelukkig heb ik politiek 24 op de tv
Die site ligt er nu uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef Piles het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Maximequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Tamashii het volgende:
Heh, wie wist er wel dat er een brief kwam?!
Volg de tweetsquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik ben doof he..
Daarom kan ik hen niet volgen
Dat heeft ie de gehele regeerperiode nog niet gedaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef AskMe het volgende:
Bos, geef nou gewoon eens eerlijk antwoord
Vandaag wel, dit is uitzonderlijk goed voor haar doen hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef VatosLoco het volgende:
Alleen al om Femke zou ik Groen-Links willen stemmen, wat is die sterk
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef AskMe het volgende:
Bos, geef nou gewoon eens eerlijk antwoord
nee inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft ie de gehele regeerperiode nog niet gedaan.
Nietus. Bos isquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:03 schreef Iblis het volgende:
Ik heb geen beeld, maar mijn voorstelling van Bos is ongeveer dit op het moment.
[ afbeelding ]
Eh, hoezo draait Bos opnieuw?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik denk opeens: Balkenende moet wel iets heel smerigs achter de hand hebben om Bos zo te laten draaien opnieuw. Misschien ondergoed-picca's? Geheime seksuele voorkeur? Wat zal het zijn?
Irak-debat gemist?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaag wel, dit is uitzonderlijk goed voor haar doen hoor
Ik hoop het niet... Hoop dat hij gewoon de stekker eruit trekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef AskMe het volgende:
Hij wist het allang .. ik hoop dat 'ie breekt
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
Deze topics gaan belachelijk snel.
Ja, dat heb ik van de week na het irakdebat me ook al afgevraagd wat voor chantagemiddel het CDA heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik denk opeens: Balkenende moet wel iets heel smerigs achter de hand hebben om Bos zo te laten draaien opnieuw. Misschien ondergoed-picca's? Geheime seksuele voorkeur? Wat zal het zijn?
Door heel vagelijk niet echt op de oppositie in te gaan, in plaats van keihard NEE te zeggen zoals-ie dat in de media (vóór de zedenpreek van Balkie) gisteren deed.quote:
PvdA wil daar vandaag nog niet aan lijkt het. Die stellen het nog even uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Equites het volgende:
Deze discussie gaat uren zo door zonder resultaat. Balkenende is er allang uit, we blijven in Afghanistan. De enige manier dit te stoppen is door het kabinet te laten vallen. Dus laat maar vallen.
Bos kan natuurlijk nooit meer terug nu, hij heeft gezegd dat we moeten terugtrekken.
Volgens mij wordt het spel dit keer slimmer gespeeld door Bos dan door Verhagen hoor. Waarop heeft Verhagen Bos genaaid vind je?quote:
Is engquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Door heel vagelijk niet echt op de oppositie in te gaan, in plaats van keihard NEE te zeggen zoals-ie dat in de media (vóór de zedenpreek van Balkie) gisteren deed.
Eetsmakelijk. Ik moet nog koken ook.quote:
Dat helemaal jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... Hoop dat hij gewoon de stekker eruit trekt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk. Ik moet nog koken ook.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Deprater het volgende:
ik ben voor oorlog tegen die moslims baardapen, laat ze maar eens zien wie de sterkste is, ik zeg een atoombom erop.
Leve Balkenende, leve de ware Gristenen
Was dan de eerste keer in lange tijd...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef B-612 het volgende:
[..]
Daar was dus ook heel sterk. Ongelooflijk sterk. Sterk, sterker, sterkst.
Morgen de val. Er komt nu niets uit, viel te verwachten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Disavowed het volgende:
Ik heb wat gemist.
Is het beter of erger geworden?
Zit een mooie column in, me dunkt. JP die WB gruwelijk chanteert. Uiteraard zonder namen te noemenquote:
Op die lijn staan ze wel lijnrecht tegenover elkaar danquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Jeroen_L het volgende:
Ik voorzie een anti-climax. Niks aan het handje en iedereen weer op één lijn.
Dat heb ik met al die gasten. De vragen zijn zo duidelijk maar ze weten er zo omheen te draaien dat het antwoord niet gegeven hoeft te worden. Zo fokking hateling. Wel een prestatie opzich.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Tamashii het volgende:
He, die Bos. Het zou gewoon tof zijn als ie nou een keer de regels breekt en gewoon zegt wat er op zijn hart ligt.
Verhagen naait iedereen en het resultaat zal straks dus zijn dat hij door iedereen wordt uitgekotst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef One_of_the_few het volgende:
ik heb 10 min gemist.
wie naaide nu wie: Bos naaide verhagen of naaide verhagen bos?
www.politiek24.nlquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Politiek24, ja dat heb ik dus niet
Eens, Bos kan niet verkopen aan zijn achterban om 180 graden te draaien. Dan ben je, ook met het oog op de komende gemeenteraadsverkiezingen, je geloofwaardigheid compleet kwijt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Equites het volgende:
Deze discussie gaat uren zo door zonder resultaat. Balkenende is er allang uit, we blijven in Afghanistan. De enige manier dit te stoppen is door het kabinet te laten vallen. Dus laat maar vallen.
Bos kan natuurlijk nooit meer terug nu, hij heeft gezegd dat we moeten terugtrekken.
http://www.politiek24.nlquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Politiek24, ja dat heb ik dus niet
Blijkbaar heeft Rasmussen de indruk gekregen dat er commitment aan een kabinetsbesluit is geweest terwijl die er niet was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Kluwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het spel dit keer slimmer gespeeld door Bos dan door Verhagen hoor. Waarop heeft Verhagen Bos genaaid vind je?
Onzin. Hij zegt stellig dat hij uit Uruzgan weg wil, daar doet hij nu helemaal niet vaag over, en daar draait hij helemaal niet over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Door heel vagelijk niet echt op de oppositie in te gaan, in plaats van keihard NEE te zeggen zoals-ie dat in de media (vóór de zedenpreek van Balkie) gisteren deed.
Ik vrees er nu ook voor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Jeroen_L het volgende:
Ik voorzie een anti-climax. Niks aan het handje en iedereen weer op één lijn.
hmmm... inspiratiequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Zit een mooie column in, me dunkt. JP die WB gruwelijk chanteert. Uiteraard zonder namen te noemen
Ja. Goede sensatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die gasten. De vragen zijn zo duidelijk maar ze weten er zo omheen te draaien dat het antwoord niet gegeven hoeft te worden. Zo fokking hateling. Wel een prestatie opzich.
Dat vermoeden had ik al na de eerste comment van JP, dat ze morgen na de ministerraad (samen nog effe beppen over de tegenstrijdigheden) een besluit nemen. Dat zegt voor mij genoeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Caesu het volgende:
kabinet gaat dus morgen na ministerraad vallen.
Ik ben man, ik kan multitaskenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk. Ik moet nog koken ook.
Ja, maar het kan net zo goed opnieuw draaien en dan zit je met zo'n column op maandag terwijl 't kabinet al is gevallenquote:
redelijk... Bos probeert zijn foute uitspraak over "ik nie brief nie weten nie" recht te lullen.quote:
Iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Confetti het volgende:
Bos![]()
Alsjeblieft, trek de stekker er NU uit.
Kan hij niet, moet Hamer doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Confetti het volgende:
Bos![]()
Ja, alle antwoorden die premier en vice-premier geven passen volgens mij in dat verhaal...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Igen het volgende:
Wacht eens, eventjes samenvatten hoor.
Het kabinet bespreekt een heleboel opties. Alle opties zijn bespreekbaar. Men commiteert zich niet aan één bepaalde optie. Verhagen zegt tegen de SG van de Navo dat alles wel okee is. De Navo stuurt een brief met het verzoek of Nederland wil blijven met minder manschappen. Dat was nou ook weer niet de bedoeling, denkt Bos, want die verwachtte dat men zich nog niet zou committeren.
Dus Bos is onzorgvuldig geweest door niet Uruzgan vooraf categorisch uit te sluiten, en Verhagen heeft Bos daarmee genaaid.
Correct?
Doelde eigen meer op mezelfquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, maar het kan net zo goed opnieuw draaien en dan zit je met zo'n column op maandag terwijl 't kabinet al is gevallenIk wacht even af.
echt he.. Wat zet de PVDA zichzelf weer grandioos voor lul zeg!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Confetti het volgende:
Bos![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef superworm het volgende:
Zeg, loopt Politiek 24 achter of zo?
Die heeft straks geen klomp meer over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:10 schreef Green1 het volgende:
Hoe vaak die klomp van agnes kant al niet gebroken is
CDA en PvdA hebben daar natuurlijk geen behoefte aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Woohoo Koenders en Verhagen naar de kamer..
Gaan we doen... Maar ben bang dat het vanavond niet meer wordtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Do your thing! Als je 't ff meldt als je er een geschreven hebt via PM, zorg ik wel dat-ie versneld geplaatst wordt.
ja, 10 volle secondenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef superworm het volgende:
Zeg, loopt Politiek 24 achter of zo?
Hopelijk schuiven ze Leers naar voren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:12 schreef alors het volgende:
De nieuwe premier wordt buiten schot gehouden door het CDA
Hoe werkt dat eigenlijk? Moet daar ook een kamermeerderheid voor zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CDA en PvdA hebben daar natuurlijk geen behoefte aan.
Ik kijk ook via de TV, en de stream (die ik nog aan had staan) loopt idd achter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De stream wel. Op TV is politiek24 het snelste volgens mij.
Femke > Ruttequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef VatosLoco het volgende:
Rutte en Femke zijn toch de sterkste vandaag
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef VatosLoco het volgende:
Rutte en Femke zijn toch de sterkste vandaag
Zometeen een schorsing.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Qebbel het volgende:
Kut, ik moet nog boodschappen doen, koken en eten
Idd, erg duidelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Rutte echt sterk hoor, vandaag.
Dat wordt haastenquote:
Nee die zit liever in Vancouver de polonaise te lopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Ascendancy het volgende:
Balkenende zit er echt bij van. Damn ik wil hier niet zitten
Dat duurt echt nog wel evenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef bascross het volgende:
Ajax begint over een dik half uur. Laat dat kabinet snel vallen aub.
NO WAYquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Harlon het volgende:
Wilders: "Zolang ze maar beloven dat dat de laatste keer is dat ze hier zijn"
hooguit 10 seconden viaquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Cahir het volgende:
Volgens mij loopt het ruim 5 minuten achter
So what, een geboren leugenaar zal je bedoelen. Daar hoeft ie niet trots op te wezen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
We kunnen lullen wat we willen over Bos, maar hij had net wel de ballen om zijn standpunt te herhalen
Jammer dat ie niet inhoudelijk interupeert.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Harlon het volgende:
Wilders: "Zolang ze maar beloven dat dat de laatste keer is dat ze hier zijn"
Hij is vooral dom bezig... elke partij gaat dadelijk zeggen je wist van die brief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
We kunnen lullen wat we willen over Bos, maar hij had net wel de ballen om zijn standpunt te herhalen
Bos moet doorzetten, hij heeft geen enkele keus meer. En daarna eens goed uithalen naar het CDA in de aanstaande campagne.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef VatosLoco het volgende:
Ik heb hier een brief van de Navo, die hoog in de hemel is...
Hij zei net en public dat zijn standpunt nog steeds "Nee" is, Herhaalt dat nu weer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef Equites het volgende:
[..]
So what, een geboren leugenaar zal je bedoelen. Daar hoeft ie niet trots op te wezen.
Als ze zo schorsen, ga ik toch maar ff snel bier halen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dalijk worden Verhagen en Koenders nog even onder vuur genomen.
Ow mijn stream loopt een stukkie achter geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zei net en public dat zijn standpunt nog steeds "Nee" is, Herhaalt dat nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |