nee inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft ie de gehele regeerperiode nog niet gedaan.
Nietus. Bos isquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:03 schreef Iblis het volgende:
Ik heb geen beeld, maar mijn voorstelling van Bos is ongeveer dit op het moment.
[ afbeelding ]
Eh, hoezo draait Bos opnieuw?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik denk opeens: Balkenende moet wel iets heel smerigs achter de hand hebben om Bos zo te laten draaien opnieuw. Misschien ondergoed-picca's? Geheime seksuele voorkeur? Wat zal het zijn?
Irak-debat gemist?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaag wel, dit is uitzonderlijk goed voor haar doen hoor
Ik hoop het niet... Hoop dat hij gewoon de stekker eruit trekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef AskMe het volgende:
Hij wist het allang .. ik hoop dat 'ie breekt
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
Deze topics gaan belachelijk snel.
Ja, dat heb ik van de week na het irakdebat me ook al afgevraagd wat voor chantagemiddel het CDA heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik denk opeens: Balkenende moet wel iets heel smerigs achter de hand hebben om Bos zo te laten draaien opnieuw. Misschien ondergoed-picca's? Geheime seksuele voorkeur? Wat zal het zijn?
Door heel vagelijk niet echt op de oppositie in te gaan, in plaats van keihard NEE te zeggen zoals-ie dat in de media (vóór de zedenpreek van Balkie) gisteren deed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |